Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (75. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17.121
Cevap
181
Favori
1.221.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam, yeni 2014 C180 Exclusive (ön ızgarası S class gibi olan) ve AMG arasında liste fiyatına göre 2 bin lira gibi bir fark var. Sizce hangisi mantıklı? Bir de bu liste fiyatlarından daha yüksek fiyatlar telaffuz ediliyor bu başlıkta. Bayiler liste fiyatı dışında işkembeden zam mı yapıyorlar yoksa mesele C180 Exclusive 149.000 lira civarına bırakıyorlar mı?

    Herkese teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iwishh


    yeni E gelince kimse C ile kıyaslamaya kalkmaz merak etmeyin. yeni C böyleyse yeni E kim bilir nasıl gelecek.

    konu yeni C eski E ise tasarım olarak kıyaslanabilir niye kıyaslanmasın ki.

    örnek veriyim, mesela C serisinin cam açma-kapama, ayna ayar düğmelerinin tamamen krom görüntüsü var ve S serisi ile aynı. E serisinin aynı düğmelerinden daha kaliteli duruyor c nin düğmeleri. ambiyans aydınlatması E serisinin iç aydınlatmasından daha güzel. C'nin genel kokpit tasarımı mevcut E den daha güzel ve modern geliyor bana. D segmentinde olan C serisinde deri kaplı ön kokpit alma seçeneğiniz var. isterseniz F segmentindeki airmatic donanımını seçme şansınız var. C'ye gelen diğer yeni teknolojik özelliklere hiç girmiyorum. bu böyle uzar gider.

    E serisinin içi ya da kendisi kalitesiz mi? asla öyle bir durum yok. ama tasarımı eskidi sonuçta. makyajda maliyet kaygılarından dolayı bir yere kadar oluyor.

    C serisi ile E serisini toptan değerlendirirseniz, yeni C serisi mevcut E'den üstün derseniz bu hiç gerçekçi olmaz. E segmenti araçlar D segmenti aralardan her zaman üstün oldu. bu zaman içerisinde araç yaşlanmaya başladıkça ince ayrıntılarla ortaya çıkmaya başlar.





    Katılıyorum size, yeni e yi ben de merakla bekliyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iwishh


    yeni E gelince kimse C ile kıyaslamaya kalkmaz merak etmeyin. yeni C böyleyse yeni E kim bilir nasıl gelecek.

    konu yeni C eski E ise tasarım olarak kıyaslanabilir niye kıyaslanmasın ki.

    örnek veriyim, mesela C serisinin cam açma-kapama, ayna ayar düğmelerinin tamamen krom görüntüsü var ve S serisi ile aynı. E serisinin aynı düğmelerinden daha kaliteli duruyor c nin düğmeleri. ambiyans aydınlatması E serisinin iç aydınlatmasından daha güzel. C'nin genel kokpit tasarımı mevcut E den daha güzel ve modern geliyor bana. D segmentinde olan C serisinde deri kaplı ön kokpit alma seçeneğiniz var. isterseniz F segmentindeki airmatic donanımını seçme şansınız var. C'ye gelen diğer yeni teknolojik özelliklere hiç girmiyorum. bu böyle uzar gider.

    E serisinin içi ya da kendisi kalitesiz mi? asla öyle bir durum yok. ama tasarımı eskidi sonuçta. makyajda maliyet kaygılarından dolayı bir yere kadar oluyor.

    C serisi ile E serisini toptan değerlendirirseniz, yeni C serisi mevcut E'den üstün derseniz bu hiç gerçekçi olmaz. E segmenti araçlar D segmenti aralardan her zaman üstün oldu. bu zaman içerisinde araç yaşlanmaya başladıkça ince ayrıntılarla ortaya çıkmaya başlar.






    yazdıklarına aynen katılıyorum. Biz sadece Yeni Cnin iç tasarımı ile mevcut Eyi arasında bir değerlendirme yaptık ve yazdığın nedenlerden dolayı C daha iyi dedik. Neden bu kadar dert oldu onu da anlamadım. Muhakkak ki yeni gelecek E de aynı çizgide olacaktır. Önce S kasa değiştirdi, şimdi C aynı çizgilerde 2015te GLK bu çizgiye geçecekmiş. Herhalde ondan 1 sene sonra da E aynı çizgiye geçer ve çok daha muhteşem olur.

    Ama mevcut durumca C ile E nin kıyaslanıp Cnin tercih edilmesi doğal. tabiki de 1.6 motor için konusuyorum.




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    ekstra donanımlı araç şu an hepsi. o yüzdende liste fiyatından yüksekler. normalde ekstrasız araba gelse liste fiyatının altında alınabilir indirimle.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Hocam kişiden kişiye değişir ancak exclusiv ile amg arasındaki en büyük fark iç-dış tasarımla birlikte jant ve direksiyon. Özellikle exclusive in jantlarına detaylıca bir bakın derim. Ancak exclusive c, küçültülmüş bir s serisi gibi duruyor.

    Bayiler Liste fiyatından indirim yapmıyorlar, ancak genelde herkes araçlarına ekstra donanım ekliyor yada hazır olan ekstra donanımlı araçları alıyor, ondan fiyatlar yükseliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku_uu -- 3 Haziran 2014; 17:27:56 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • C E veya 520i bu tümü ile kişisel beklentilerle ilgili. Biz 3 arkadaş aynı anda araba bakmaya başladık. 1.arkadaşım GLA yı görünce budur dedi ve başka araç bakmadan aldı. 2.arkadaşım ve ben 1.6 E ye baktık ikimizde çok hantal bulduk ve vazgeçtik.
    Sonra 5.20i baktık 2. Arkadaşım budur dedi ve 5.20i aldı. 5.20i nin muhtemel tüketim değerleri beni ürküttü ve bende c 180 de karar kıldım.
    5.20i alan arkadaşım çok mutlu. 11-12 lt tüketimi var şu anda. Bana sorarsanız o donanımda ve yüksek tüketime sahip araca ben o parayı vermem ama dış dizayn ben buradayım diyor. Sonuçta aynı aracı almak üzere başladık üçümüzde ayrı araçlar aldık. Tercih meselesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rahmi2253 -- 3 Haziran 2014; 20:21:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Off bee bütün yazilanlari okudum kafam allak bullak oldu ve saatte gecenin 03.00 ü oldu:) bakalim bizim nasibimizde ne var zaman gosterecek:)

    Alan ve alacak olan herkese hayirli ugurlu olsun....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    C E veya 520i bu tümü ile kişisel beklentilerle ilgili. Biz 3 arkadaş aynı anda araba bakmaya başladık. 1.arkadaşım GLA yı görünce budur dedi ve başka araç bakmadan aldı. 2.arkadaşım ve ben 1.6 E ye baktık ikimizde çok hantal bulduk ve vazgeçtik.
    Sonra 5.20i baktık 2. Arkadaşım budur dedi ve 5.20i aldı. 5.20i nin muhtemel tüketim değerleri beni ürküttü ve bende c 180 de karar kıldım.
    5.20i alan arkadaşım çok mutlu. 11-12 lt tüketimi var şu anda. Bana sorarsanız o donanımda ve yüksek tüketime sahip araca ben o parayı vermem ama dış dizayn ben buradayım diyor. Sonuçta aynı aracı almak üzere başladık üçümüzde ayrı araçlar aldık. Tercih meselesi


    + aynen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    C E veya 520i bu tümü ile kişisel beklentilerle ilgili. Biz 3 arkadaş aynı anda araba bakmaya başladık. 1.arkadaşım GLA yı görünce budur dedi ve başka araç bakmadan aldı. 2.arkadaşım ve ben 1.6 E ye baktık ikimizde çok hantal bulduk ve vazgeçtik.
    Sonra 5.20i baktık 2. Arkadaşım budur dedi ve 5.20i aldı. 5.20i nin muhtemel tüketim değerleri beni ürküttü ve bende c 180 de karar kıldım.
    5.20i alan arkadaşım çok mutlu. 11-12 lt tüketimi var şu anda. Bana sorarsanız o donanımda ve yüksek tüketime sahip araca ben o parayı vermem ama dış dizayn ben buradayım diyor. Sonuçta aynı aracı almak üzere başladık üçümüzde ayrı araçlar aldık. Tercih meselesi

    Cok güzel özetlemişsiniz hocam aynen katılıyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    C E veya 520i bu tümü ile kişisel beklentilerle ilgili. Biz 3 arkadaş aynı anda araba bakmaya başladık. 1.arkadaşım GLA yı görünce budur dedi ve başka araç bakmadan aldı. 2.arkadaşım ve ben 1.6 E ye baktık ikimizde çok hantal bulduk ve vazgeçtik.
    Sonra 5.20i baktık 2. Arkadaşım budur dedi ve 5.20i aldı. 5.20i nin muhtemel tüketim değerleri beni ürküttü ve bende c 180 de karar kıldım.
    5.20i alan arkadaşım çok mutlu. 11-12 lt tüketimi var şu anda. Bana sorarsanız o donanımda ve yüksek tüketime sahip araca ben o parayı vermem ama dış dizayn ben buradayım diyor. Sonuçta aynı aracı almak üzere başladık üçümüzde ayrı araçlar aldık. Tercih meselesi


    evet olay bu kadar basit.

    en mantıklısı. ihtiyaç ve beklentiye göre araç seçimi.

    sonuç. herkes mutlu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    C E veya 520i bu tümü ile kişisel beklentilerle ilgili. Biz 3 arkadaş aynı anda araba bakmaya başladık. 1.arkadaşım GLA yı görünce budur dedi ve başka araç bakmadan aldı. 2.arkadaşım ve ben 1.6 E ye baktık ikimizde çok hantal bulduk ve vazgeçtik.
    Sonra 5.20i baktık 2. Arkadaşım budur dedi ve 5.20i aldı. 5.20i nin muhtemel tüketim değerleri beni ürküttü ve bende c 180 de karar kıldım.
    5.20i alan arkadaşım çok mutlu. 11-12 lt tüketimi var şu anda. Bana sorarsanız o donanımda ve yüksek tüketime sahip araca ben o parayı vermem ama dış dizayn ben buradayım diyor. Sonuçta aynı aracı almak üzere başladık üçümüzde ayrı araçlar aldık. Tercih meselesi

    A 180 almaya mercedese gittim , CLA 200 siparişi verdim aracım geldi almaya gittim , müşteri temsilcim C180 lansmanına davet etti , bi baktımki kırmızı C180 AMG siparişi vermişim , malesef bu doyumsuz nefis yüzünden 3 ay daha araba beklicem ofki of , anlayacagınız kesinlikle tercih meselesi




  • Agility olduğu bölüm bu kadar kısa sürede nasıl bu hale gelmiş çok ilginç. Biri güç denemesi mi yaptı acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sport + yetmemiş herhalde. Daha fazlasını istemiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak reis -- 4 Haziran 2014; 21:08:52 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • selcukakman S kullanıcısına yanıt
    Burada orantisiz güç kullanılmış olabilir ancak yinede şahsi fikrim yeni nesil araçların eskilerine gore hep daha kalitesiz oldugu yönünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meceng

    Burada orantisiz güç kullanılmış olabilir ancak yinede şahsi fikrim yeni nesil araçların eskilerine gore hep daha kalitesiz oldugu yönünde.

    Showroom aracı bir sürü insan kurcalıyor ama genede bu kadar çabuk dağılmamalıydı. Biri ya gerçekten kırmak için uğraştı yada o bölgede bi sıkıntı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selcukakman S kullanıcısına yanıt
    Evet hocam kesinlikle boyle olmamalı. Özellikle arac ici aydınlatma ve okuma butonları da çabuk elde kalacak gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracını alanlar biraz foto paylaşsında gözümüz gönlümüz açılsın :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frknsysl

    Aracını alanlar biraz foto paylaşsında gözümüz gönlümüz açılsın :)

    İç donanımla ilgili 2 foto koydum. orta konsolda touch pad olacak yeni alınacak araclarda. Arkadaşın paylaştığı araç ilk gelen donanımı tam olmayan araçlardan bu nedenle bunda. Ama aşağıdaki gibi olacak. Agilitiy dugmesinin oldugu yer konusunda, ben showroomdayken, lansamanda orta konsolda uzerine çıkıp oynayan cocuklar gormustum. Ayrıca bir aracın montajında sorun da olabilir. ben dun bayagı bi bastırdım oynatamadım. bu fotodan sonra test ettim ne yalan soyleyim. :)
    https://store.donanimhaber.com/09/2a/6a/092a6a3157dfaa523c64c9b6d4d8d08e.jpg bunu da tuketim değerlerini merak eden arkadaşlar için koydum. şehir içinde, bir kısmı da dur kalk trafikte.

    ***Aracın 4 kullanım modu var ECO-COMFORT-SPORT-SPORT+ , ECO ve COMFORT tuketim için ideal, ben bu iki modda kullanıyorum.
    Tahmin edeceğiniz gibi SPORT ve SPORT+ çok yakıyor :) ama SPORT ta bile daha önce kullandığım SPORT modlarına göre tuketim çok iyi. 9-11lt diyebilirim ortalama. SPORT+ ise uzun sure denemedim henuz. Ek olarak iyi bir nokta, SPORT+ modunda ESP devreden çıkmıyor. Bizdeki BMWde SPORT+ modunda araba ucuyordu ama ESP otomatik olarak devreden cıkıyordu, istege baglı olmadıgından sıkıntıydı. Gerçi BMWde SPORT+ kaç kere kullandınız derseniz 5 ayda 3-4 kez kullandım o da ayrı konu :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: frknsysl

    Aracını alanlar biraz foto paylaşsında gözümüz gönlümüz açılsın :)

    İç donanımla ilgili 2 foto koydum. orta konsolda touch pad olacak yeni alınacak araclarda. Arkadaşın paylaştığı araç ilk gelen donanımı tam olmayan araçlardan bu nedenle bunda. Ama aşağıdaki gibi olacak. Agilitiy dugmesinin oldugu yer konusunda, ben showroomdayken, lansamanda orta konsolda uzerine çıkıp oynayan cocuklar gormustum. Ayrıca bir aracın montajında sorun da olabilir. ben dun bayagı bi bastırdım oynatamadım. bu fotodan sonra test ettim ne yalan soyleyim. :)
    https://store.donanimhaber.com/09/2a/6a/092a6a3157dfaa523c64c9b6d4d8d08e.jpg bunu da tuketim değerlerini merak eden arkadaşlar için koydum. şehir içinde, bir kısmı da dur kalk trafikte.

    ***Aracın 4 kullanım modu var ECO-COMFORT-SPORT-SPORT+ , ECO ve COMFORT tuketim için ideal, ben bu iki modda kullanıyorum.
    Tahmin edeceğiniz gibi SPORT ve SPORT+ çok yakıyor :) ama SPORT ta bile daha önce kullandığım SPORT modlarına göre tuketim çok iyi. 9-11lt diyebilirim ortalama. SPORT+ ise uzun sure denemedim henuz. Ek olarak iyi bir nokta, SPORT+ modunda ESP devreden çıkmıyor. Bizdeki BMWde SPORT+ modunda araba ucuyordu ama ESP otomatik olarak devreden cıkıyordu, istege baglı olmadıgından sıkıntıydı. Gerçi BMWde SPORT+ kaç kere kullandınız derseniz 5 ayda 3-4 kez kullandım o da ayrı konu :)


    Aracınız çok güzel iyi günlerde kullanın. Orta kısım komple piano black ve çizilmeye müsait araç henüz yeniyken oraya nano koruma uygulatmanız da fayda var. Ben nasip aracı alır almaz ilk iş olarak bunu yapacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman

    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: frknsysl

    Aracını alanlar biraz foto paylaşsında gözümüz gönlümüz açılsın :)

    İç donanımla ilgili 2 foto koydum. orta konsolda touch pad olacak yeni alınacak araclarda. Arkadaşın paylaştığı araç ilk gelen donanımı tam olmayan araçlardan bu nedenle bunda. Ama aşağıdaki gibi olacak. Agilitiy dugmesinin oldugu yer konusunda, ben showroomdayken, lansamanda orta konsolda uzerine çıkıp oynayan cocuklar gormustum. Ayrıca bir aracın montajında sorun da olabilir. ben dun bayagı bi bastırdım oynatamadım. bu fotodan sonra test ettim ne yalan soyleyim. :)
    https://store.donanimhaber.com/09/2a/6a/092a6a3157dfaa523c64c9b6d4d8d08e.jpg bunu da tuketim değerlerini merak eden arkadaşlar için koydum. şehir içinde, bir kısmı da dur kalk trafikte.

    ***Aracın 4 kullanım modu var ECO-COMFORT-SPORT-SPORT+ , ECO ve COMFORT tuketim için ideal, ben bu iki modda kullanıyorum.
    Tahmin edeceğiniz gibi SPORT ve SPORT+ çok yakıyor :) ama SPORT ta bile daha önce kullandığım SPORT modlarına göre tuketim çok iyi. 9-11lt diyebilirim ortalama. SPORT+ ise uzun sure denemedim henuz. Ek olarak iyi bir nokta, SPORT+ modunda ESP devreden çıkmıyor. Bizdeki BMWde SPORT+ modunda araba ucuyordu ama ESP otomatik olarak devreden cıkıyordu, istege baglı olmadıgından sıkıntıydı. Gerçi BMWde SPORT+ kaç kere kullandınız derseniz 5 ayda 3-4 kez kullandım o da ayrı konu :)


    Aracınız çok güzel iyi günlerde kullanın. Orta kısım komple piano black ve çizilmeye müsait araç henüz yeniyken oraya nano koruma uygulatmanız da fayda var. Ben nasip aracı alır almaz ilk iş olarak bunu yapacağım.


    teş. sagolun, siz de bir an önce kavuşursunuz inşallah.




  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.