Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (74. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
181
Favori
1.221.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni c180 fascination paket cuma gunu teslim aldım.

    daha önce yine 2012 c180 7ileri cgi kullanan. ve audi A4 kullanan biri olarak söyleyebilirim ki, araç d segmentinin bir tık ustunde. 2012 c ile ortalama 8.5lt yakıyordum. şimdi bununla daha 150 km deyim ve ortalama veri 8.3lt. ortalama hızım da 22 kmh.

    2012 c den daha uzun ve arka diz mesafesi uzamış buna ragmen araba hafiflemiş. performansı ise daha iyi - motor ve sanzıman her ne kadar aynı olsa da vites geçişleri daha iyi gibi geldi şimdilik. Daha önce işim gereği uzun dönemler. bmw 3.20d , passat, audia4, volvo 1.6 benzin, c180, kullanan biri olarak bu fiyata bu aracı tercih etmemdeki nedenler;

    *bana göre en önemlisi mercedesin konforu - kesinlikle bu segmentte kullandıgım en konforlu araç. A4 de bu konfora yakın, ancak diğerleri bu iki aracın altında

    *İkinci olarak iç hacim ve görüş açıları, biz 3 kişilik bir aileyiz ve aracın önü kadar arkasının hacmi ve şekli de çok önemli. c180i kendi sınıfında öne çıkaran en önemli şey cam tavan - cam tavan iç hacmi çok ferahlatıyor. tavan mesafesi camların açısı da insanın ferah hissetmesini saglıyor. oturma şekillleri ile birlikte çok ferah bir arac. Bu konuda da A4 daha yakın ancak eski c180 bile cam tavan sayesinde en ferah duran araç. sunroof aracta pek fark yaratmıyor ancak cam tavan resmen aracın cehresini degistiriyor.

    *Donanımlı olması, bu konuda da c180 bence en onde ve en geride bmw var. aracı alınca donanım açısından boş değil. gerekli olan bir çok sey var.

    *Donanımların maksimum çalışması, bir çok araçta bir çok özellik var ancak bazıları tam randımanlı çalışmadığı için ne kadar işe yaradığını bile anlayamıyorsunuz. C180 de olan donanımların maksimum çalıştıgını soyleyebilirim. örneğin attention assist, hold fonksiyonu, el gazı, tam randımanlı kullanabileceğiniz donanımlar.

    *2012 c180 de benim en önemli gördüğüm eksik ses yalıtımı, yuksek suratte aynalardan içeri sesi diğerlerinden daha çok alıyor. Daha dogrusu AUDI ve BMWden daha çok alıyor. Bu konuda A4 bir numara diyebilirim. Ancak yeniC de bu sıkıntının kalktıgını soylediler, ben de genel olarak şimdiye kadar boyle hissettim ancak uzun yolda test etmek gerek.

    ***Yeni C180 in en iyi ösellikleri ise
    - kesinlikle ses sistemi buyuk fark yaratıyor. aracı tanıtan ovdugunde bu kadar da olmaz demiştim ancak kullanmaya basladıktan sonra acık ara onde oldugunu gordum.
    -Yakıt tuketimi oncekine gore daha iyi ben ortalama 7-8lt yakarım diye tahmin ediyorum.
    -guvenlik açısından en onde, kaputun çapraz altındaki aluminyum çıtalar ve diğer guvenlik ösellikleri yaşam alanını koruyor. Ayrıca carpışma önleyici ve yaya koruma standart. ve yukarıda bahsettiğim gibi bu donanımlar maksimum çalışıyor.
    -kokpit tasarımı bence ust segmenti olan Eden daha iyi.
    -led akıllı farlar, belirgin şekilde xenondan daha iyi. bu donanımda kullanış bakımından ust duzeyde.
    -Bir de geri gorus kamerası - full HD gibi. çok kullanışlı, daha önce CAPTIVAda vardı ve hemen hemen hiç kullanama gereği duymamıştım. Ama bunda gerçekten goruntu kalitesi olarak çok iyi olması ve kullanışlı olması kendini kullandırıyor.
    -Eglence sistemi - biraz karmaşık ama cozdukten sonra kolaylasıyor. Özellikle touch pad de yazı yazdıktan sonra donanımların kullanışlı olması çok öenemli, adamlar touch padi oraya oylesine koymamış tam donanımlı çalışması ve kolay kullanımlı olmasını da öngormusler. bu konuda da AUDI 2. sırada - çok kolay kullanılan MMI ekranı da çok başarılı AUDInin.

    benim fikirlerim bunlar - bu farklardan dolayı bu parayı vermeyi tercih ettim. turkiye paketi alabilen şanslı kişilerdenim. benim fikrim bu aracı alacaksanız, sıra beklemeniz ve turkiye paketi almanız, galerilerdeki ve bayilerde ilk gelen abuk subuk donanımlara fazladan para vermeyin.




  • Arkadaşlar birde bayilerden alınan fiyatları belirtirseniz satın alma aşamasında buna göre hareket edip iskonto için pazarlık yapabiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team_Turkey

    Arkadaşlar birde bayilerden alınan fiyatları belirtirseniz satın alma aşamasında buna göre hareket edip iskonto için pazarlık yapabiliriz.

    10 tane bayi aradım kimse pazarlık yapmıyor, ancak %2 Dr indirimi kullanabildim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    yeni c180 fascination paket cuma gunu teslim aldım.

    daha önce yine 2012 c180 7ileri cgi kullanan. ve audi A4 kullanan biri olarak söyleyebilirim ki, araç d segmentinin bir tık ustunde. 2012 c ile ortalama 8.5lt yakıyordum. şimdi bununla daha 150 km deyim ve ortalama veri 8.3lt. ortalama hızım da 22 kmh.

    2012 c den daha uzun ve arka diz mesafesi uzamış buna ragmen araba hafiflemiş. performansı ise daha iyi - motor ve sanzıman her ne kadar aynı olsa da vites geçişleri daha iyi gibi geldi şimdilik. Daha önce işim gereği uzun dönemler. bmw 3.20d , passat, audia4, volvo 1.6 benzin, c180, kullanan biri olarak bu fiyata bu aracı tercih etmemdeki nedenler;

    *bana göre en önemlisi mercedesin konforu - kesinlikle bu segmentte kullandıgım en konforlu araç. A4 de bu konfora yakın, ancak diğerleri bu iki aracın altında

    *İkinci olarak iç hacim ve görüş açıları, biz 3 kişilik bir aileyiz ve aracın önü kadar arkasının hacmi ve şekli de çok önemli. c180i kendi sınıfında öne çıkaran en önemli şey cam tavan - cam tavan iç hacmi çok ferahlatıyor. tavan mesafesi camların açısı da insanın ferah hissetmesini saglıyor. oturma şekillleri ile birlikte çok ferah bir arac. Bu konuda da A4 daha yakın ancak eski c180 bile cam tavan sayesinde en ferah duran araç. sunroof aracta pek fark yaratmıyor ancak cam tavan resmen aracın cehresini degistiriyor.

    *Donanımlı olması, bu konuda da c180 bence en onde ve en geride bmw var. aracı alınca donanım açısından boş değil. gerekli olan bir çok sey var.

    *Donanımların maksimum çalışması, bir çok araçta bir çok özellik var ancak bazıları tam randımanlı çalışmadığı için ne kadar işe yaradığını bile anlayamıyorsunuz. C180 de olan donanımların maksimum çalıştıgını soyleyebilirim. örneğin attention assist, hold fonksiyonu, el gazı, tam randımanlı kullanabileceğiniz donanımlar.

    *2012 c180 de benim en önemli gördüğüm eksik ses yalıtımı, yuksek suratte aynalardan içeri sesi diğerlerinden daha çok alıyor. Daha dogrusu AUDI ve BMWden daha çok alıyor. Bu konuda A4 bir numara diyebilirim. Ancak yeniC de bu sıkıntının kalktıgını soylediler, ben de genel olarak şimdiye kadar boyle hissettim ancak uzun yolda test etmek gerek.

    ***Yeni C180 in en iyi ösellikleri ise
    - kesinlikle ses sistemi buyuk fark yaratıyor. aracı tanıtan ovdugunde bu kadar da olmaz demiştim ancak kullanmaya basladıktan sonra acık ara onde oldugunu gordum.
    -Yakıt tuketimi oncekine gore daha iyi ben ortalama 7-8lt yakarım diye tahmin ediyorum.
    -guvenlik açısından en onde, kaputun çapraz altındaki aluminyum çıtalar ve diğer guvenlik ösellikleri yaşam alanını koruyor. Ayrıca carpışma önleyici ve yaya koruma standart. ve yukarıda bahsettiğim gibi bu donanımlar maksimum çalışıyor.
    -kokpit tasarımı bence ust segmenti olan Eden daha iyi.
    -led akıllı farlar, belirgin şekilde xenondan daha iyi. bu donanımda kullanış bakımından ust duzeyde.
    -Bir de geri gorus kamerası - full HD gibi. çok kullanışlı, daha önce CAPTIVAda vardı ve hemen hemen hiç kullanama gereği duymamıştım. Ama bunda gerçekten goruntu kalitesi olarak çok iyi olması ve kullanışlı olması kendini kullandırıyor.
    -Eglence sistemi - biraz karmaşık ama cozdukten sonra kolaylasıyor. Özellikle touch pad de yazı yazdıktan sonra donanımların kullanışlı olması çok öenemli, adamlar touch padi oraya oylesine koymamış tam donanımlı çalışması ve kolay kullanımlı olmasını da öngormusler. bu konuda da AUDI 2. sırada - çok kolay kullanılan MMI ekranı da çok başarılı AUDInin.

    benim fikirlerim bunlar - bu farklardan dolayı bu parayı vermeyi tercih ettim. turkiye paketi alabilen şanslı kişilerdenim. benim fikrim bu aracı alacaksanız, sıra beklemeniz ve turkiye paketi almanız, galerilerdeki ve bayilerde ilk gelen abuk subuk donanımlara fazladan para vermeyin.


    Çok güzel bir yazı olmuş , artık gönül rahatlığı ile eylül ayını bekleyebilirim :) içinin e den güzel ve kaliteli durduğunu söyleyince beni yerden yere vurmuşlardı neyse tek degilmisim :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: passengerX


    quote:

    Orijinalden alıntı: Team_Turkey

    Arkadaşlar birde bayilerden alınan fiyatları belirtirseniz satın alma aşamasında buna göre hareket edip iskonto için pazarlık yapabiliriz.

    10 tane bayi aradım kimse pazarlık yapmıyor, ancak %2 Dr indirimi kullanabildim


    ***Önce sunu söyleyeyim, indirimden ziyade bir zam gelecek haziranda diye duydum.Su aralar indirim yapmazlar bunun belli başlı bir kaç nedeni var. sadece firma politikası değil, tabi bu nedenler de politikasına yon veriyor.

    Öncelikle buradaki galerilerin tutumu bunu tetikliyor. İlk çıkan aracı galeriler alıp 10-15 bin ustune her sey hazır satıyor. Bunlar da alıcı bulunca, galeriler ilk çıkan aracları çok onceden takip edip piyasada arac kalmamasının nedenlerinden biri oluyor. Bu durum da fiyatının dusmesine engel. Yoksa ilk gelen araclarda turkiye paketi yok, ve donanımlar cok sacma secilmiş muhakkak indirim olabilirdi.

    İkinci buyuk neden ise, bu kasayı tum avrupaya yolluyor, ve her ulkenin limiti var. Talep arzdan fazla olunca, indirim de hayal oluyor. Sene sonuna kadar gelecek araclar kısıtlı oldugundan bu sene indirim çok çok zor, ama zam buyuk ihtimal bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    yeni c180 fascination paket cuma gunu teslim aldım.

    daha önce yine 2012 c180 7ileri cgi kullanan. ve audi A4 kullanan biri olarak söyleyebilirim ki, araç d segmentinin bir tık ustunde. 2012 c ile ortalama 8.5lt yakıyordum. şimdi bununla daha 150 km deyim ve ortalama veri 8.3lt. ortalama hızım da 22 kmh.

    2012 c den daha uzun ve arka diz mesafesi uzamış buna ragmen araba hafiflemiş. performansı ise daha iyi - motor ve sanzıman her ne kadar aynı olsa da vites geçişleri daha iyi gibi geldi şimdilik. Daha önce işim gereği uzun dönemler. bmw 3.20d , passat, audia4, volvo 1.6 benzin, c180, kullanan biri olarak bu fiyata bu aracı tercih etmemdeki nedenler;

    *bana göre en önemlisi mercedesin konforu - kesinlikle bu segmentte kullandıgım en konforlu araç. A4 de bu konfora yakın, ancak diğerleri bu iki aracın altında

    *İkinci olarak iç hacim ve görüş açıları, biz 3 kişilik bir aileyiz ve aracın önü kadar arkasının hacmi ve şekli de çok önemli. c180i kendi sınıfında öne çıkaran en önemli şey cam tavan - cam tavan iç hacmi çok ferahlatıyor. tavan mesafesi camların açısı da insanın ferah hissetmesini saglıyor. oturma şekillleri ile birlikte çok ferah bir arac. Bu konuda da A4 daha yakın ancak eski c180 bile cam tavan sayesinde en ferah duran araç. sunroof aracta pek fark yaratmıyor ancak cam tavan resmen aracın cehresini degistiriyor.

    *Donanımlı olması, bu konuda da c180 bence en onde ve en geride bmw var. aracı alınca donanım açısından boş değil. gerekli olan bir çok sey var.

    *Donanımların maksimum çalışması, bir çok araçta bir çok özellik var ancak bazıları tam randımanlı çalışmadığı için ne kadar işe yaradığını bile anlayamıyorsunuz. C180 de olan donanımların maksimum çalıştıgını soyleyebilirim. örneğin attention assist, hold fonksiyonu, el gazı, tam randımanlı kullanabileceğiniz donanımlar.

    *2012 c180 de benim en önemli gördüğüm eksik ses yalıtımı, yuksek suratte aynalardan içeri sesi diğerlerinden daha çok alıyor. Daha dogrusu AUDI ve BMWden daha çok alıyor. Bu konuda A4 bir numara diyebilirim. Ancak yeniC de bu sıkıntının kalktıgını soylediler, ben de genel olarak şimdiye kadar boyle hissettim ancak uzun yolda test etmek gerek.

    ***Yeni C180 in en iyi ösellikleri ise
    - kesinlikle ses sistemi buyuk fark yaratıyor. aracı tanıtan ovdugunde bu kadar da olmaz demiştim ancak kullanmaya basladıktan sonra acık ara onde oldugunu gordum.
    -Yakıt tuketimi oncekine gore daha iyi ben ortalama 7-8lt yakarım diye tahmin ediyorum.
    -guvenlik açısından en onde, kaputun çapraz altındaki aluminyum çıtalar ve diğer guvenlik ösellikleri yaşam alanını koruyor. Ayrıca carpışma önleyici ve yaya koruma standart. ve yukarıda bahsettiğim gibi bu donanımlar maksimum çalışıyor.
    -kokpit tasarımı bence ust segmenti olan Eden daha iyi.
    -led akıllı farlar, belirgin şekilde xenondan daha iyi. bu donanımda kullanış bakımından ust duzeyde.
    -Bir de geri gorus kamerası - full HD gibi. çok kullanışlı, daha önce CAPTIVAda vardı ve hemen hemen hiç kullanama gereği duymamıştım. Ama bunda gerçekten goruntu kalitesi olarak çok iyi olması ve kullanışlı olması kendini kullandırıyor.
    -Eglence sistemi - biraz karmaşık ama cozdukten sonra kolaylasıyor. Özellikle touch pad de yazı yazdıktan sonra donanımların kullanışlı olması çok öenemli, adamlar touch padi oraya oylesine koymamış tam donanımlı çalışması ve kolay kullanımlı olmasını da öngormusler. bu konuda da AUDI 2. sırada - çok kolay kullanılan MMI ekranı da çok başarılı AUDInin.

    benim fikirlerim bunlar - bu farklardan dolayı bu parayı vermeyi tercih ettim. turkiye paketi alabilen şanslı kişilerdenim. benim fikrim bu aracı alacaksanız, sıra beklemeniz ve turkiye paketi almanız, galerilerdeki ve bayilerde ilk gelen abuk subuk donanımlara fazladan para vermeyin.


    LOKUM gibi bir yazı ve inanın bu lokumun keyfini sürüyorum şuanda :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    yeni c180 fascination paket cuma gunu teslim aldım.

    daha önce yine 2012 c180 7ileri cgi kullanan. ve audi A4 kullanan biri olarak söyleyebilirim ki, araç d segmentinin bir tık ustunde. 2012 c ile ortalama 8.5lt yakıyordum. şimdi bununla daha 150 km deyim ve ortalama veri 8.3lt. ortalama hızım da 22 kmh.

    2012 c den daha uzun ve arka diz mesafesi uzamış buna ragmen araba hafiflemiş. performansı ise daha iyi - motor ve sanzıman her ne kadar aynı olsa da vites geçişleri daha iyi gibi geldi şimdilik. Daha önce işim gereği uzun dönemler. bmw 3.20d , passat, audia4, volvo 1.6 benzin, c180, kullanan biri olarak bu fiyata bu aracı tercih etmemdeki nedenler;

    *bana göre en önemlisi mercedesin konforu - kesinlikle bu segmentte kullandıgım en konforlu araç. A4 de bu konfora yakın, ancak diğerleri bu iki aracın altında

    *İkinci olarak iç hacim ve görüş açıları, biz 3 kişilik bir aileyiz ve aracın önü kadar arkasının hacmi ve şekli de çok önemli. c180i kendi sınıfında öne çıkaran en önemli şey cam tavan - cam tavan iç hacmi çok ferahlatıyor. tavan mesafesi camların açısı da insanın ferah hissetmesini saglıyor. oturma şekillleri ile birlikte çok ferah bir arac. Bu konuda da A4 daha yakın ancak eski c180 bile cam tavan sayesinde en ferah duran araç. sunroof aracta pek fark yaratmıyor ancak cam tavan resmen aracın cehresini degistiriyor.

    *Donanımlı olması, bu konuda da c180 bence en onde ve en geride bmw var. aracı alınca donanım açısından boş değil. gerekli olan bir çok sey var.

    *Donanımların maksimum çalışması, bir çok araçta bir çok özellik var ancak bazıları tam randımanlı çalışmadığı için ne kadar işe yaradığını bile anlayamıyorsunuz. C180 de olan donanımların maksimum çalıştıgını soyleyebilirim. örneğin attention assist, hold fonksiyonu, el gazı, tam randımanlı kullanabileceğiniz donanımlar.

    *2012 c180 de benim en önemli gördüğüm eksik ses yalıtımı, yuksek suratte aynalardan içeri sesi diğerlerinden daha çok alıyor. Daha dogrusu AUDI ve BMWden daha çok alıyor. Bu konuda A4 bir numara diyebilirim. Ancak yeniC de bu sıkıntının kalktıgını soylediler, ben de genel olarak şimdiye kadar boyle hissettim ancak uzun yolda test etmek gerek.

    ***Yeni C180 in en iyi ösellikleri ise
    - kesinlikle ses sistemi buyuk fark yaratıyor. aracı tanıtan ovdugunde bu kadar da olmaz demiştim ancak kullanmaya basladıktan sonra acık ara onde oldugunu gordum.
    -Yakıt tuketimi oncekine gore daha iyi ben ortalama 7-8lt yakarım diye tahmin ediyorum.
    -guvenlik açısından en onde, kaputun çapraz altındaki aluminyum çıtalar ve diğer guvenlik ösellikleri yaşam alanını koruyor. Ayrıca carpışma önleyici ve yaya koruma standart. ve yukarıda bahsettiğim gibi bu donanımlar maksimum çalışıyor.
    -kokpit tasarımı bence ust segmenti olan Eden daha iyi.
    -led akıllı farlar, belirgin şekilde xenondan daha iyi. bu donanımda kullanış bakımından ust duzeyde.
    -Bir de geri gorus kamerası - full HD gibi. çok kullanışlı, daha önce CAPTIVAda vardı ve hemen hemen hiç kullanama gereği duymamıştım. Ama bunda gerçekten goruntu kalitesi olarak çok iyi olması ve kullanışlı olması kendini kullandırıyor.
    -Eglence sistemi - biraz karmaşık ama cozdukten sonra kolaylasıyor. Özellikle touch pad de yazı yazdıktan sonra donanımların kullanışlı olması çok öenemli, adamlar touch padi oraya oylesine koymamış tam donanımlı çalışması ve kolay kullanımlı olmasını da öngormusler. bu konuda da AUDI 2. sırada - çok kolay kullanılan MMI ekranı da çok başarılı AUDInin.

    benim fikirlerim bunlar - bu farklardan dolayı bu parayı vermeyi tercih ettim. turkiye paketi alabilen şanslı kişilerdenim. benim fikrim bu aracı alacaksanız, sıra beklemeniz ve turkiye paketi almanız, galerilerdeki ve bayilerde ilk gelen abuk subuk donanımlara fazladan para vermeyin.


    Hayırlı olsun aracınız, güle güle kullanın, kazasız belasız.. Aracınız sadece fascination türkiye pakedi mi yoksa ekstra donanım eklettiniz mi? Ben amg araçla test sürüşü yaptığımda belki spor süspansiyon belki amg nin jantları belki de runflat lastiklerden dolayı yol sesi kabine çok fazlaca geliyordu, böyle bir ses hissettiniz mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: utku_uu


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    yeni c180 fascination paket cuma gunu teslim aldım.

    daha önce yine 2012 c180 7ileri cgi kullanan. ve audi A4 kullanan biri olarak söyleyebilirim ki, araç d segmentinin bir tık ustunde. 2012 c ile ortalama 8.5lt yakıyordum. şimdi bununla daha 150 km deyim ve ortalama veri 8.3lt. ortalama hızım da 22 kmh.

    2012 c den daha uzun ve arka diz mesafesi uzamış buna ragmen araba hafiflemiş. performansı ise daha iyi - motor ve sanzıman her ne kadar aynı olsa da vites geçişleri daha iyi gibi geldi şimdilik. Daha önce işim gereği uzun dönemler. bmw 3.20d , passat, audia4, volvo 1.6 benzin, c180, kullanan biri olarak bu fiyata bu aracı tercih etmemdeki nedenler;

    *bana göre en önemlisi mercedesin konforu - kesinlikle bu segmentte kullandıgım en konforlu araç. A4 de bu konfora yakın, ancak diğerleri bu iki aracın altında

    *İkinci olarak iç hacim ve görüş açıları, biz 3 kişilik bir aileyiz ve aracın önü kadar arkasının hacmi ve şekli de çok önemli. c180i kendi sınıfında öne çıkaran en önemli şey cam tavan - cam tavan iç hacmi çok ferahlatıyor. tavan mesafesi camların açısı da insanın ferah hissetmesini saglıyor. oturma şekillleri ile birlikte çok ferah bir arac. Bu konuda da A4 daha yakın ancak eski c180 bile cam tavan sayesinde en ferah duran araç. sunroof aracta pek fark yaratmıyor ancak cam tavan resmen aracın cehresini degistiriyor.

    *Donanımlı olması, bu konuda da c180 bence en onde ve en geride bmw var. aracı alınca donanım açısından boş değil. gerekli olan bir çok sey var.

    *Donanımların maksimum çalışması, bir çok araçta bir çok özellik var ancak bazıları tam randımanlı çalışmadığı için ne kadar işe yaradığını bile anlayamıyorsunuz. C180 de olan donanımların maksimum çalıştıgını soyleyebilirim. örneğin attention assist, hold fonksiyonu, el gazı, tam randımanlı kullanabileceğiniz donanımlar.

    *2012 c180 de benim en önemli gördüğüm eksik ses yalıtımı, yuksek suratte aynalardan içeri sesi diğerlerinden daha çok alıyor. Daha dogrusu AUDI ve BMWden daha çok alıyor. Bu konuda A4 bir numara diyebilirim. Ancak yeniC de bu sıkıntının kalktıgını soylediler, ben de genel olarak şimdiye kadar boyle hissettim ancak uzun yolda test etmek gerek.

    ***Yeni C180 in en iyi ösellikleri ise
    - kesinlikle ses sistemi buyuk fark yaratıyor. aracı tanıtan ovdugunde bu kadar da olmaz demiştim ancak kullanmaya basladıktan sonra acık ara onde oldugunu gordum.
    -Yakıt tuketimi oncekine gore daha iyi ben ortalama 7-8lt yakarım diye tahmin ediyorum.
    -guvenlik açısından en onde, kaputun çapraz altındaki aluminyum çıtalar ve diğer guvenlik ösellikleri yaşam alanını koruyor. Ayrıca carpışma önleyici ve yaya koruma standart. ve yukarıda bahsettiğim gibi bu donanımlar maksimum çalışıyor.
    -kokpit tasarımı bence ust segmenti olan Eden daha iyi.
    -led akıllı farlar, belirgin şekilde xenondan daha iyi. bu donanımda kullanış bakımından ust duzeyde.
    -Bir de geri gorus kamerası - full HD gibi. çok kullanışlı, daha önce CAPTIVAda vardı ve hemen hemen hiç kullanama gereği duymamıştım. Ama bunda gerçekten goruntu kalitesi olarak çok iyi olması ve kullanışlı olması kendini kullandırıyor.
    -Eglence sistemi - biraz karmaşık ama cozdukten sonra kolaylasıyor. Özellikle touch pad de yazı yazdıktan sonra donanımların kullanışlı olması çok öenemli, adamlar touch padi oraya oylesine koymamış tam donanımlı çalışması ve kolay kullanımlı olmasını da öngormusler. bu konuda da AUDI 2. sırada - çok kolay kullanılan MMI ekranı da çok başarılı AUDInin.

    benim fikirlerim bunlar - bu farklardan dolayı bu parayı vermeyi tercih ettim. turkiye paketi alabilen şanslı kişilerdenim. benim fikrim bu aracı alacaksanız, sıra beklemeniz ve turkiye paketi almanız, galerilerdeki ve bayilerde ilk gelen abuk subuk donanımlara fazladan para vermeyin.


    Hayırlı olsun aracınız, güle güle kullanın, kazasız belasız.. Aracınız sadece fascination türkiye pakedi mi yoksa ekstra donanım eklettiniz mi? Ben amg araçla test sürüşü yaptığımda belki spor süspansiyon belki amg nin jantları belki de runflat lastiklerden dolayı yol sesi kabine çok fazlaca geliyordu, böyle bir ses hissettiniz mi?


    Allah razı olsun, inşallah sizin için de en hayırlısı olur. Ben özellikle AMG istemedim, araç zaten runflate geçmişken bir de sert suspansiyona gerek yok dedim. fascination bana gore her zaman mercedesin en konforlu donanımı olmuştur. Sizin hissettiğiniz AMG + RUNFLAT etkisidir bence, eğer AMG donanım daha çok begendiyseniz, kendi aracınızı oluştururken AMG DONANIM ile birlikte sert AMG spor suspansiyon yerine fasc. olan konfor suspansiyon ekletebilirsiniz, bu durumu denedim ben bayide fiyat farkı çıkmıyor.

    ***RUNFLAT yol sesine gelince, 2012 fascination a gore biraz daha yol sesi var evet, ama sunu soyleyeyim, BMW,PASSAT,VOLVOda daha fazla yol sesi var. RUN FLAT olmasına ragmen hem ses yalıtımı hem de konfor acısından cok iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: utku_uu


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    yeni c180 fascination paket cuma gunu teslim aldım.

    daha önce yine 2012 c180 7ileri cgi kullanan. ve audi A4 kullanan biri olarak söyleyebilirim ki, araç d segmentinin bir tık ustunde. 2012 c ile ortalama 8.5lt yakıyordum. şimdi bununla daha 150 km deyim ve ortalama veri 8.3lt. ortalama hızım da 22 kmh.

    2012 c den daha uzun ve arka diz mesafesi uzamış buna ragmen araba hafiflemiş. performansı ise daha iyi - motor ve sanzıman her ne kadar aynı olsa da vites geçişleri daha iyi gibi geldi şimdilik. Daha önce işim gereği uzun dönemler. bmw 3.20d , passat, audia4, volvo 1.6 benzin, c180, kullanan biri olarak bu fiyata bu aracı tercih etmemdeki nedenler;

    *bana göre en önemlisi mercedesin konforu - kesinlikle bu segmentte kullandıgım en konforlu araç. A4 de bu konfora yakın, ancak diğerleri bu iki aracın altında

    *İkinci olarak iç hacim ve görüş açıları, biz 3 kişilik bir aileyiz ve aracın önü kadar arkasının hacmi ve şekli de çok önemli. c180i kendi sınıfında öne çıkaran en önemli şey cam tavan - cam tavan iç hacmi çok ferahlatıyor. tavan mesafesi camların açısı da insanın ferah hissetmesini saglıyor. oturma şekillleri ile birlikte çok ferah bir arac. Bu konuda da A4 daha yakın ancak eski c180 bile cam tavan sayesinde en ferah duran araç. sunroof aracta pek fark yaratmıyor ancak cam tavan resmen aracın cehresini degistiriyor.

    *Donanımlı olması, bu konuda da c180 bence en onde ve en geride bmw var. aracı alınca donanım açısından boş değil. gerekli olan bir çok sey var.

    *Donanımların maksimum çalışması, bir çok araçta bir çok özellik var ancak bazıları tam randımanlı çalışmadığı için ne kadar işe yaradığını bile anlayamıyorsunuz. C180 de olan donanımların maksimum çalıştıgını soyleyebilirim. örneğin attention assist, hold fonksiyonu, el gazı, tam randımanlı kullanabileceğiniz donanımlar.

    *2012 c180 de benim en önemli gördüğüm eksik ses yalıtımı, yuksek suratte aynalardan içeri sesi diğerlerinden daha çok alıyor. Daha dogrusu AUDI ve BMWden daha çok alıyor. Bu konuda A4 bir numara diyebilirim. Ancak yeniC de bu sıkıntının kalktıgını soylediler, ben de genel olarak şimdiye kadar boyle hissettim ancak uzun yolda test etmek gerek.

    ***Yeni C180 in en iyi ösellikleri ise
    - kesinlikle ses sistemi buyuk fark yaratıyor. aracı tanıtan ovdugunde bu kadar da olmaz demiştim ancak kullanmaya basladıktan sonra acık ara onde oldugunu gordum.
    -Yakıt tuketimi oncekine gore daha iyi ben ortalama 7-8lt yakarım diye tahmin ediyorum.
    -guvenlik açısından en onde, kaputun çapraz altındaki aluminyum çıtalar ve diğer guvenlik ösellikleri yaşam alanını koruyor. Ayrıca carpışma önleyici ve yaya koruma standart. ve yukarıda bahsettiğim gibi bu donanımlar maksimum çalışıyor.
    -kokpit tasarımı bence ust segmenti olan Eden daha iyi.
    -led akıllı farlar, belirgin şekilde xenondan daha iyi. bu donanımda kullanış bakımından ust duzeyde.
    -Bir de geri gorus kamerası - full HD gibi. çok kullanışlı, daha önce CAPTIVAda vardı ve hemen hemen hiç kullanama gereği duymamıştım. Ama bunda gerçekten goruntu kalitesi olarak çok iyi olması ve kullanışlı olması kendini kullandırıyor.
    -Eglence sistemi - biraz karmaşık ama cozdukten sonra kolaylasıyor. Özellikle touch pad de yazı yazdıktan sonra donanımların kullanışlı olması çok öenemli, adamlar touch padi oraya oylesine koymamış tam donanımlı çalışması ve kolay kullanımlı olmasını da öngormusler. bu konuda da AUDI 2. sırada - çok kolay kullanılan MMI ekranı da çok başarılı AUDInin.

    benim fikirlerim bunlar - bu farklardan dolayı bu parayı vermeyi tercih ettim. turkiye paketi alabilen şanslı kişilerdenim. benim fikrim bu aracı alacaksanız, sıra beklemeniz ve turkiye paketi almanız, galerilerdeki ve bayilerde ilk gelen abuk subuk donanımlara fazladan para vermeyin.


    Hayırlı olsun aracınız, güle güle kullanın, kazasız belasız.. Aracınız sadece fascination türkiye pakedi mi yoksa ekstra donanım eklettiniz mi? Ben amg araçla test sürüşü yaptığımda belki spor süspansiyon belki amg nin jantları belki de runflat lastiklerden dolayı yol sesi kabine çok fazlaca geliyordu, böyle bir ses hissettiniz mi?


    Allah razı olsun, inşallah sizin için de en hayırlısı olur. Ben özellikle AMG istemedim, araç zaten runflate geçmişken bir de sert suspansiyona gerek yok dedim. fascination bana gore her zaman mercedesin en konforlu donanımı olmuştur. Sizin hissettiğiniz AMG + RUNFLAT etkisidir bence, eğer AMG donanım daha çok begendiyseniz, kendi aracınızı oluştururken AMG DONANIM ile birlikte sert AMG spor suspansiyon yerine fasc. olan konfor suspansiyon ekletebilirsiniz, bu durumu denedim ben bayide fiyat farkı çıkmıyor.

    ***RUNFLAT yol sesine gelince, 2012 fascination a gore biraz daha yol sesi var evet, ama sunu soyleyeyim, BMW,PASSAT,VOLVOda daha fazla yol sesi var. RUN FLAT olmasına ragmen hem ses yalıtımı hem de konfor acısından cok iyi.





    +++ diğer sorunuza yanıt olarak, ben araca sadece LED AKILLI FAR sistemi eklettim, daha dogrusu ekletmedim, arac denk geldi ve bu donanım aracta vardı. bunu da turkiye paket bir arac bulmuşken kaçırmamak için aldım, ama iyiki almışım. Şimdi Farın gece surusunde önemini artırmışlar resmen, farı hissediyorsunuz. Hem virajda hem sokaklarda saga sola donerken, sinyal verdiğiniz yonu aydınlatıyor. DAha fazla aydınlatmayı karşıdakinin gözünü xenon gibi yormadan sağlıyor.

    yani xenon akıllı standart bunu eklemeseniz de olur ama eklerseniz de pişman olmazsınız bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: utku_uu


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    yeni c180 fascination paket cuma gunu teslim aldım.

    daha önce yine 2012 c180 7ileri cgi kullanan. ve audi A4 kullanan biri olarak söyleyebilirim ki, araç d segmentinin bir tık ustunde. 2012 c ile ortalama 8.5lt yakıyordum. şimdi bununla daha 150 km deyim ve ortalama veri 8.3lt. ortalama hızım da 22 kmh.

    2012 c den daha uzun ve arka diz mesafesi uzamış buna ragmen araba hafiflemiş. performansı ise daha iyi - motor ve sanzıman her ne kadar aynı olsa da vites geçişleri daha iyi gibi geldi şimdilik. Daha önce işim gereği uzun dönemler. bmw 3.20d , passat, audia4, volvo 1.6 benzin, c180, kullanan biri olarak bu fiyata bu aracı tercih etmemdeki nedenler;

    *bana göre en önemlisi mercedesin konforu - kesinlikle bu segmentte kullandıgım en konforlu araç. A4 de bu konfora yakın, ancak diğerleri bu iki aracın altında

    *İkinci olarak iç hacim ve görüş açıları, biz 3 kişilik bir aileyiz ve aracın önü kadar arkasının hacmi ve şekli de çok önemli. c180i kendi sınıfında öne çıkaran en önemli şey cam tavan - cam tavan iç hacmi çok ferahlatıyor. tavan mesafesi camların açısı da insanın ferah hissetmesini saglıyor. oturma şekillleri ile birlikte çok ferah bir arac. Bu konuda da A4 daha yakın ancak eski c180 bile cam tavan sayesinde en ferah duran araç. sunroof aracta pek fark yaratmıyor ancak cam tavan resmen aracın cehresini degistiriyor.

    *Donanımlı olması, bu konuda da c180 bence en onde ve en geride bmw var. aracı alınca donanım açısından boş değil. gerekli olan bir çok sey var.

    *Donanımların maksimum çalışması, bir çok araçta bir çok özellik var ancak bazıları tam randımanlı çalışmadığı için ne kadar işe yaradığını bile anlayamıyorsunuz. C180 de olan donanımların maksimum çalıştıgını soyleyebilirim. örneğin attention assist, hold fonksiyonu, el gazı, tam randımanlı kullanabileceğiniz donanımlar.

    *2012 c180 de benim en önemli gördüğüm eksik ses yalıtımı, yuksek suratte aynalardan içeri sesi diğerlerinden daha çok alıyor. Daha dogrusu AUDI ve BMWden daha çok alıyor. Bu konuda A4 bir numara diyebilirim. Ancak yeniC de bu sıkıntının kalktıgını soylediler, ben de genel olarak şimdiye kadar boyle hissettim ancak uzun yolda test etmek gerek.

    ***Yeni C180 in en iyi ösellikleri ise
    - kesinlikle ses sistemi buyuk fark yaratıyor. aracı tanıtan ovdugunde bu kadar da olmaz demiştim ancak kullanmaya basladıktan sonra acık ara onde oldugunu gordum.
    -Yakıt tuketimi oncekine gore daha iyi ben ortalama 7-8lt yakarım diye tahmin ediyorum.
    -guvenlik açısından en onde, kaputun çapraz altındaki aluminyum çıtalar ve diğer guvenlik ösellikleri yaşam alanını koruyor. Ayrıca carpışma önleyici ve yaya koruma standart. ve yukarıda bahsettiğim gibi bu donanımlar maksimum çalışıyor.
    -kokpit tasarımı bence ust segmenti olan Eden daha iyi.
    -led akıllı farlar, belirgin şekilde xenondan daha iyi. bu donanımda kullanış bakımından ust duzeyde.
    -Bir de geri gorus kamerası - full HD gibi. çok kullanışlı, daha önce CAPTIVAda vardı ve hemen hemen hiç kullanama gereği duymamıştım. Ama bunda gerçekten goruntu kalitesi olarak çok iyi olması ve kullanışlı olması kendini kullandırıyor.
    -Eglence sistemi - biraz karmaşık ama cozdukten sonra kolaylasıyor. Özellikle touch pad de yazı yazdıktan sonra donanımların kullanışlı olması çok öenemli, adamlar touch padi oraya oylesine koymamış tam donanımlı çalışması ve kolay kullanımlı olmasını da öngormusler. bu konuda da AUDI 2. sırada - çok kolay kullanılan MMI ekranı da çok başarılı AUDInin.

    benim fikirlerim bunlar - bu farklardan dolayı bu parayı vermeyi tercih ettim. turkiye paketi alabilen şanslı kişilerdenim. benim fikrim bu aracı alacaksanız, sıra beklemeniz ve turkiye paketi almanız, galerilerdeki ve bayilerde ilk gelen abuk subuk donanımlara fazladan para vermeyin.


    Hayırlı olsun aracınız, güle güle kullanın, kazasız belasız.. Aracınız sadece fascination türkiye pakedi mi yoksa ekstra donanım eklettiniz mi? Ben amg araçla test sürüşü yaptığımda belki spor süspansiyon belki amg nin jantları belki de runflat lastiklerden dolayı yol sesi kabine çok fazlaca geliyordu, böyle bir ses hissettiniz mi?


    Allah razı olsun, inşallah sizin için de en hayırlısı olur. Ben özellikle AMG istemedim, araç zaten runflate geçmişken bir de sert suspansiyona gerek yok dedim. fascination bana gore her zaman mercedesin en konforlu donanımı olmuştur. Sizin hissettiğiniz AMG + RUNFLAT etkisidir bence, eğer AMG donanım daha çok begendiyseniz, kendi aracınızı oluştururken AMG DONANIM ile birlikte sert AMG spor suspansiyon yerine fasc. olan konfor suspansiyon ekletebilirsiniz, bu durumu denedim ben bayide fiyat farkı çıkmıyor.

    ***RUNFLAT yol sesine gelince, 2012 fascination a gore biraz daha yol sesi var evet, ama sunu soyleyeyim, BMW,PASSAT,VOLVOda daha fazla yol sesi var. RUN FLAT olmasına ragmen hem ses yalıtımı hem de konfor acısından cok iyi.





    +++ diğer sorunuza yanıt olarak, ben araca sadece LED AKILLI FAR sistemi eklettim, daha dogrusu ekletmedim, arac denk geldi ve bu donanım aracta vardı. bunu da turkiye paket bir arac bulmuşken kaçırmamak için aldım, ama iyiki almışım. Şimdi Farın gece surusunde önemini artırmışlar resmen, farı hissediyorsunuz. Hem virajda hem sokaklarda saga sola donerken, sinyal verdiğiniz yonu aydınlatıyor. DAha fazla aydınlatmayı karşıdakinin gözünü xenon gibi yormadan sağlıyor.

    yani xenon akıllı standart bunu eklemeseniz de olur ama eklerseniz de pişman olmazsınız bence.

    Bir hatırlatma yapalım,konfor süspansiyon amg'de de var,ben öyle seçtim sadece fascination'a özel birşey değil bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: utku_uu


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    yeni c180 fascination paket cuma gunu teslim aldım.

    daha önce yine 2012 c180 7ileri cgi kullanan. ve audi A4 kullanan biri olarak söyleyebilirim ki, araç d segmentinin bir tık ustunde. 2012 c ile ortalama 8.5lt yakıyordum. şimdi bununla daha 150 km deyim ve ortalama veri 8.3lt. ortalama hızım da 22 kmh.

    2012 c den daha uzun ve arka diz mesafesi uzamış buna ragmen araba hafiflemiş. performansı ise daha iyi - motor ve sanzıman her ne kadar aynı olsa da vites geçişleri daha iyi gibi geldi şimdilik. Daha önce işim gereği uzun dönemler. bmw 3.20d , passat, audia4, volvo 1.6 benzin, c180, kullanan biri olarak bu fiyata bu aracı tercih etmemdeki nedenler;

    *bana göre en önemlisi mercedesin konforu - kesinlikle bu segmentte kullandıgım en konforlu araç. A4 de bu konfora yakın, ancak diğerleri bu iki aracın altında

    *İkinci olarak iç hacim ve görüş açıları, biz 3 kişilik bir aileyiz ve aracın önü kadar arkasının hacmi ve şekli de çok önemli. c180i kendi sınıfında öne çıkaran en önemli şey cam tavan - cam tavan iç hacmi çok ferahlatıyor. tavan mesafesi camların açısı da insanın ferah hissetmesini saglıyor. oturma şekillleri ile birlikte çok ferah bir arac. Bu konuda da A4 daha yakın ancak eski c180 bile cam tavan sayesinde en ferah duran araç. sunroof aracta pek fark yaratmıyor ancak cam tavan resmen aracın cehresini degistiriyor.

    *Donanımlı olması, bu konuda da c180 bence en onde ve en geride bmw var. aracı alınca donanım açısından boş değil. gerekli olan bir çok sey var.

    *Donanımların maksimum çalışması, bir çok araçta bir çok özellik var ancak bazıları tam randımanlı çalışmadığı için ne kadar işe yaradığını bile anlayamıyorsunuz. C180 de olan donanımların maksimum çalıştıgını soyleyebilirim. örneğin attention assist, hold fonksiyonu, el gazı, tam randımanlı kullanabileceğiniz donanımlar.

    *2012 c180 de benim en önemli gördüğüm eksik ses yalıtımı, yuksek suratte aynalardan içeri sesi diğerlerinden daha çok alıyor. Daha dogrusu AUDI ve BMWden daha çok alıyor. Bu konuda A4 bir numara diyebilirim. Ancak yeniC de bu sıkıntının kalktıgını soylediler, ben de genel olarak şimdiye kadar boyle hissettim ancak uzun yolda test etmek gerek.

    ***Yeni C180 in en iyi ösellikleri ise
    - kesinlikle ses sistemi buyuk fark yaratıyor. aracı tanıtan ovdugunde bu kadar da olmaz demiştim ancak kullanmaya basladıktan sonra acık ara onde oldugunu gordum.
    -Yakıt tuketimi oncekine gore daha iyi ben ortalama 7-8lt yakarım diye tahmin ediyorum.
    -guvenlik açısından en onde, kaputun çapraz altındaki aluminyum çıtalar ve diğer guvenlik ösellikleri yaşam alanını koruyor. Ayrıca carpışma önleyici ve yaya koruma standart. ve yukarıda bahsettiğim gibi bu donanımlar maksimum çalışıyor.
    -kokpit tasarımı bence ust segmenti olan Eden daha iyi.
    -led akıllı farlar, belirgin şekilde xenondan daha iyi. bu donanımda kullanış bakımından ust duzeyde.
    -Bir de geri gorus kamerası - full HD gibi. çok kullanışlı, daha önce CAPTIVAda vardı ve hemen hemen hiç kullanama gereği duymamıştım. Ama bunda gerçekten goruntu kalitesi olarak çok iyi olması ve kullanışlı olması kendini kullandırıyor.
    -Eglence sistemi - biraz karmaşık ama cozdukten sonra kolaylasıyor. Özellikle touch pad de yazı yazdıktan sonra donanımların kullanışlı olması çok öenemli, adamlar touch padi oraya oylesine koymamış tam donanımlı çalışması ve kolay kullanımlı olmasını da öngormusler. bu konuda da AUDI 2. sırada - çok kolay kullanılan MMI ekranı da çok başarılı AUDInin.

    benim fikirlerim bunlar - bu farklardan dolayı bu parayı vermeyi tercih ettim. turkiye paketi alabilen şanslı kişilerdenim. benim fikrim bu aracı alacaksanız, sıra beklemeniz ve turkiye paketi almanız, galerilerdeki ve bayilerde ilk gelen abuk subuk donanımlara fazladan para vermeyin.


    Hayırlı olsun aracınız, güle güle kullanın, kazasız belasız.. Aracınız sadece fascination türkiye pakedi mi yoksa ekstra donanım eklettiniz mi? Ben amg araçla test sürüşü yaptığımda belki spor süspansiyon belki amg nin jantları belki de runflat lastiklerden dolayı yol sesi kabine çok fazlaca geliyordu, böyle bir ses hissettiniz mi?


    Allah razı olsun, inşallah sizin için de en hayırlısı olur. Ben özellikle AMG istemedim, araç zaten runflate geçmişken bir de sert suspansiyona gerek yok dedim. fascination bana gore her zaman mercedesin en konforlu donanımı olmuştur. Sizin hissettiğiniz AMG + RUNFLAT etkisidir bence, eğer AMG donanım daha çok begendiyseniz, kendi aracınızı oluştururken AMG DONANIM ile birlikte sert AMG spor suspansiyon yerine fasc. olan konfor suspansiyon ekletebilirsiniz, bu durumu denedim ben bayide fiyat farkı çıkmıyor.

    ***RUNFLAT yol sesine gelince, 2012 fascination a gore biraz daha yol sesi var evet, ama sunu soyleyeyim, BMW,PASSAT,VOLVOda daha fazla yol sesi var. RUN FLAT olmasına ragmen hem ses yalıtımı hem de konfor acısından cok iyi.





    +++ diğer sorunuza yanıt olarak, ben araca sadece LED AKILLI FAR sistemi eklettim, daha dogrusu ekletmedim, arac denk geldi ve bu donanım aracta vardı. bunu da turkiye paket bir arac bulmuşken kaçırmamak için aldım, ama iyiki almışım. Şimdi Farın gece surusunde önemini artırmışlar resmen, farı hissediyorsunuz. Hem virajda hem sokaklarda saga sola donerken, sinyal verdiğiniz yonu aydınlatıyor. DAha fazla aydınlatmayı karşıdakinin gözünü xenon gibi yormadan sağlıyor.

    yani xenon akıllı standart bunu eklemeseniz de olur ama eklerseniz de pişman olmazsınız bence.

    Teşekkürler, tekrar hayırlı olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: passengerX


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    yeni c180 fascination paket cuma gunu teslim aldım.


    Çok güzel bir yazı olmuş , artık gönül rahatlığı ile eylül ayını bekleyebilirim :) içinin e den güzel ve kaliteli durduğunu söyleyince beni yerden yere vurmuşlardı neyse tek degilmisim :))

    Sürekli olarak bie C-E kıyaslaması yapıyorsunuz ama bence anlamsız.
    C'nin sınıfı belli rakipleri belli. E'nin de aynı şekilde.
    C'yi arkadaşın yaptığı gibi kendi sınıfı içinde karşılştırmak en mantıklısı.
    Sınfında en son çıkan araçtır, diğerlerinden size göre iyidir, fiyatını hakediyordur, bunların hepsi tamam.
    Ama her klasmanda C'yi E'ye benzetmek tarzı bir yaklaşım da mantıklı olmuyor bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciftci -- 3 Haziran 2014; 15:01:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: passengerX


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    yeni c180 fascination paket cuma gunu teslim aldım.


    Çok güzel bir yazı olmuş , artık gönül rahatlığı ile eylül ayını bekleyebilirim :) içinin e den güzel ve kaliteli durduğunu söyleyince beni yerden yere vurmuşlardı neyse tek degilmisim :))

    Sürekli olarak bie C-E kıyaslaması yapıyorsunuz ama bence anlamsız.
    C'nin sınıfı belli rakipleri belli. E'nin de aynı şekilde.
    C'yi arkadaşın yaptığı gibi kendi sınıfı içinde karşılştırmak en mantıklısı.
    Sınfında en son çıkan araçtır, diğerlerinden size göre iyidir, fiyatını hakediyordur, bunların hepsi tamam.
    Ama her klasmanda C'yi E'ye benzetmek tarzı bir yaklaşım da mantıklı olmuyor bence

    Hocam ben göğüs kalitesi ve görüntü olarak daha beğendiğim için alıyorum neticede e alabileceğim fiyata c alıyorum daha beğendiğim için,bana e hantal gelir,kimine klas gelir.Ben orada kullanan arkadaş bu lafı ettiği için iyi en azından benim gibi düşünen birileri var dedim,yeniden polemik yapacak değilim :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: passengerX


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    yeni c180 fascination paket cuma gunu teslim aldım.


    Çok güzel bir yazı olmuş , artık gönül rahatlığı ile eylül ayını bekleyebilirim :) içinin e den güzel ve kaliteli durduğunu söyleyince beni yerden yere vurmuşlardı neyse tek degilmisim :))

    Sürekli olarak bie C-E kıyaslaması yapıyorsunuz ama bence anlamsız.
    C'nin sınıfı belli rakipleri belli. E'nin de aynı şekilde.
    C'yi arkadaşın yaptığı gibi kendi sınıfı içinde karşılştırmak en mantıklısı.
    Sınfında en son çıkan araçtır, diğerlerinden size göre iyidir, fiyatını hakediyordur, bunların hepsi tamam.
    Ama her klasmanda C'yi E'ye benzetmek tarzı bir yaklaşım da mantıklı olmuyor bence


    **Dostum yazdıklarında haklısın, ancak bu da bizim fikrimiz. Biz orda C ve E sınıflarını kıyaslamıyoruz. C nin tasarım olarak çok iyi oldugunu vurgulamak için tasarım olarak üst sınıf bir aracla yarışabiliyor, yani tasarımın ne kadar iyi oldugunu anlatmaya çalıştım. Yoksa E yi kötülemek ya da Cden daha değersiz demek istemedim. Sonuçta Mercedesin E segmentinin aracı, bu unvan bile yeter.

    Ayrıca biri de çıkıp E ile C yi de kıyaslaya da bilir. Sonucta ikisinde de 1.6 motor ve 156 beygir 7 ileri sanzıman var. bunu alacak kişi ikisini kıyaslayıp karar verebilir. Herkesin bir zevki ve değerlendirme biçimi var.




  • Bence fiyat dolayısıyla karşılaştırma yapılması normal, ama segmentler farklı olduğu için "o daha iyi bu daha iyi" den ziyade "bu paraya hangisini almak mantıklıdır" ı konuşmak daha doğru olacaktır.

    Ben de yeni c nin iç tasarımını (ekran hariç) e ye göre daha güzel buluyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos



    **Dostum yazdıklarında haklısın, ancak bu da bizim fikrimiz. Biz orda C ve E sınıflarını kıyaslamıyoruz. C nin tasarım olarak çok iyi oldugunu vurgulamak için tasarım olarak üst sınıf bir aracla yarışabiliyor, yani tasarımın ne kadar iyi oldugunu anlatmaya çalıştım. Yoksa E yi kötülemek ya da Cden daha değersiz demek istemedim. Sonuçta Mercedesin E segmentinin aracı, bu unvan bile yeter.



    Tasarım çok göreceli bir konu olduğundan, "kendi sınıfını yedi bitirdi, artık üst sınıfla yarışıyor" fikrine ben katılmam, sizin görüşünüz bu olabilir.

    "E" değersiz kimse demez diyene de gülerler zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: utku_uu

    Bence fiyat dolayısıyla karşılaştırma yapılması normal, ama segmentler farklı olduğu için "o daha iyi bu daha iyi" den ziyade "bu paraya hangisini almak mantıklıdır" ı konuşmak daha doğru olacaktır.


    Bence de fiyat bazlı karşılaştırma daha doğru olur.

    Yakın fiyatta, aynı markada, 2 farklı sınıftaki araçtan hangisinin tercih edileceği bence çok açıktır

    Hatta yeni C yerine direkt 5 serisine yönelenler var, o da fena fikir değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciftci -- 3 Haziran 2014; 15:59:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: passengerX

    Hocam ben göğüs kalitesi ve görüntü olarak daha beğendiğim için alıyorum neticede e alabileceğim fiyata c alıyorum daha beğendiğim için,bana e hantal gelir,kimine klas gelir.Ben orada kullanan arkadaş bu lafı ettiği için iyi en azından benim gibi düşünen birileri var dedim,yeniden polemik yapacak değilim :D

    Bir aracın size daha çok hitap etmesi hitap etmesi ayrı birşey, kendi markasında üst sınıftan daha kaliteli olduğunun söylenmesi başka birşey.

    Bence de polemik yapmayalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: utku_uu

    Bence fiyat dolayısıyla karşılaştırma yapılması normal, ama segmentler farklı olduğu için "o daha iyi bu daha iyi" den ziyade "bu paraya hangisini almak mantıklıdır" ı konuşmak daha doğru olacaktır.


    Bence de fiyat bazlı karşılaştırma daha doğru olur.

    Yakın fiyatta, aynı markada, 2 farklı sınıftaki araçtan hangisinin tercih edileceği bence çok açıktır

    Hatta yeni C yerine direkt 5 serisine yönelenler var, o da fena fikir değil.

    Hocam tercih konusu göreceli ama bu fiyatlar söz konusuyken herkesin kafasının karışması, farklı segment araçlara yönelmesi,ve bu araçların karşılaştırılması normal. Hadi ben de başka bir aracı işin içine katayım; bmw x3 sdrive20i de piyasaya sunuldu mesela. Şimdi 150-170 bin tl arasında mercedes e-c, bmw x3 - 3 - 5 vb. alınabiliyor, hepsi de güzel araçlar ciddi ciddi düşündüğün zaman hangisini tercih edeceksin? Hepsi farklı sınıf araçlar, ister istemez segment kaymaları ve buna bağlı karşılaştırmalar oluyor, olacak. Her aracın da artısı - eksisi olacaktır diğerine göre, insanlar da ona göre seçimlerini yapacaktır.
    Ya eskiden motorlar farklı olurdu segmentler arasında, o zaman fiyatlar da birbirlerinden çok farklı olurdu bu muhabbetler de olmazdı. Ne zamanki vergi avantajlı 1.6 motorlar görmeye başladık e sınıfı d sınıfı araçlar birbirine girdi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • yeni E gelince kimse C ile kıyaslamaya kalkmaz merak etmeyin. yeni C böyleyse yeni E kim bilir nasıl gelecek.

    konu yeni C eski E ise tasarım olarak kıyaslanabilir niye kıyaslanmasın ki.

    örnek veriyim, mesela C serisinin cam açma-kapama, ayna ayar düğmelerinin tamamen krom görüntüsü var ve S serisi ile aynı. E serisinin aynı düğmelerinden daha kaliteli duruyor c nin düğmeleri. ambiyans aydınlatması E serisinin iç aydınlatmasından daha güzel. C'nin genel kokpit tasarımı mevcut E den daha güzel ve modern geliyor bana. D segmentinde olan C serisinde deri kaplı ön kokpit alma seçeneğiniz var. isterseniz F segmentindeki airmatic donanımını seçme şansınız var. C'ye gelen diğer yeni teknolojik özelliklere hiç girmiyorum. bu böyle uzar gider.

    E serisinin içi ya da kendisi kalitesiz mi? asla öyle bir durum yok. ama tasarımı eskidi sonuçta. makyajda maliyet kaygılarından dolayı bir yere kadar oluyor.

    C serisi ile E serisini toptan değerlendirirseniz, yeni C serisi mevcut E'den üstün derseniz bu hiç gerçekçi olmaz. E segmenti araçlar D segmenti aralardan her zaman üstün oldu. bu zaman içerisinde araç yaşlanmaya başladıkça ince ayrıntılarla ortaya çıkmaya başlar.




  • 
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.