Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (441. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
181
Favori
1.221.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 439440441442443
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isimbulunamadı

    Arkadaşlar C ve E serisinde ön sis farı olmamasının nedeni nedir? Gündüz ledleri aynı görevi mi görüyor?

    @furkan1zek RFT her markada yok o nedenle Bridgestone almaya karar vermiştim, kampanya başladı tanesi 500 tl oldu. Bridgestone kötü diyorsanız almam ama.
    Michelin tanesine 600 tl demişti geçen ay, bu ay kampanya başladı mı bilmiyorum.

    www.laneks.lv
    Winter tyre test AUTOBILD (225/50R17; 10.2014)212 | Laneks
    http://www.laneks.lv/en/tests/read/AB-2014_win1.html

    Ben bu siteye bakmıştım birde lastik üzerinde etikette yakıt verimliliği F yağış altında da D idi yanlış hatırlamıyorsam bunlar bence kötü değerler. Nokianda C ve A var ama rft si yok dediginiz gibi. Sanırım mecbur bridgestone alacağım bende hasmere sormayı düşünüyorum havalar biraz daha soğusunda :) . Michelin alpin 5 ve 4 var 4 tabi ki eski seri 5 içinde 600 tl az bir miktar değil. Rft takmasak sanırım süspansiyon ayarı falan gerekecek malesef benimde pek bilgim yok. Daha tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa seviniriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.laneks.lv/ sitesinde Micheline Alphine 5 için B puanı vermiş ıslak zeminde.. Sanırım iyi puan bu.
    Diğer 2 inceleme de iyi:


    Yakıt tüketimine E puan vermiş ama bunu ben dikkate almam şahsen, ne tüketecekse tüketsin yeterki iyi tutsun. Kışın zaten soğuk ve kış lastiği nedeniyle tüketim artar.




  • 225/50/17 rft bridgestone blizzak geçen kış kullandım Ankarada.
    Kar vb durumlarda herhangi tutma sorununu görmedim.
    Tek eksisi yaklaşık 0.4 lt artış olması ki bunu da normal buluyorum.
    Bu ölçü ve rft olduğunda çok fazla seçenek yok malesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yyamany -- 12 Kasım 2015; 8:26:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yyamany

    225/50/17 rft bridgestone blizzak geçen kış kullandım Ankarada.
    Kar vb durumlarda herhangi tutma sorununu görmedim.
    Tek eksisi yaklaşık 0.4 lt artış olması ki bunu da normal buluyorum.
    Bu ölçü ve rft olduğunda çok fazla seçenek yok malesef.

    Benim ölçülerim 225.45.18 ve 245.40.18
    Ben bu ölçülerde kaliteli bir kar tipi rft bulamıyorum
    Pirelli'nin buldum ama o da nasıldır kullananı var mı
    Ve çok pahalı idi tanesi 700 civarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yyamany

    225/50/17 rft bridgestone blizzak geçen kış kullandım Ankarada.
    Kar vb durumlarda herhangi tutma sorununu görmedim.
    Tek eksisi yaklaşık 0.4 lt artış olması ki bunu da normal buluyorum.
    Bu ölçü ve rft olduğunda çok fazla seçenek yok malesef.

    Evet malesef pek seçenek yok satış temsilcime de sorarım sanırım bridgestone alırım. Biraz fazla sert bir lastik ama tabi dayanıklı da. Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • furkan1zek kullanıcısına yanıt
    kışlıkta ön arka lastikler farklı ölçülerde olması şart mı? farklı olursa desen aynı olması gerekli mi? bir de bu dekleme RFT parametresini eklersek piyasada lastik kalmıyor zaten. normal lastiklerde petlas, falken haricinde farklı ölçülerde aynı desen kışlık lastik markası bulamadım. sanırım RFTden vazgeçeçceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sulbas

    kışlıkta ön arka lastikler farklı ölçülerde olması şart mı? farklı olursa desen aynı olması gerekli mi? bir de bu dekleme RFT parametresini eklersek piyasada lastik kalmıyor zaten. normal lastiklerde petlas, falken haricinde farklı ölçülerde aynı desen kışlık lastik markası bulamadım. sanırım RFTden vazgeçeçceğim.

    225 50 17R için yalnızca 2 rft lastik var. Birisi bridgestone blizzak diğeri godyear ultragrip 8 idi yanlış hatırlamıyorsam. Rft den vazgeçsem ben düşünmeden nokian alırım ancak süspansiyon ayarları rft ye göre yapılmışken böyle bir değişiklik balansta soruna neden olur mu bilmiyorum. Bu konuyu satış temsilcisine sormak gerek aslında. Rft olması olmaması arasında bende kararsızım güvenlik açısından kesinlikle rft ancak aracıda sertleştiriyor bir diğer yandan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek


    quote:

    Orijinalden alıntı: sulbas

    kışlıkta ön arka lastikler farklı ölçülerde olması şart mı? farklı olursa desen aynı olması gerekli mi? bir de bu dekleme RFT parametresini eklersek piyasada lastik kalmıyor zaten. normal lastiklerde petlas, falken haricinde farklı ölçülerde aynı desen kışlık lastik markası bulamadım. sanırım RFTden vazgeçeçceğim.

    225 50 17R için yalnızca 2 rft lastik var. Birisi bridgestone blizzak diğeri godyear ultragrip 8 idi yanlış hatırlamıyorsam. Rft den vazgeçsem ben düşünmeden nokian alırım ancak süspansiyon ayarları rft ye göre yapılmışken böyle bir değişiklik balansta soruna neden olur mu bilmiyorum. Bu konuyu satış temsilcisine sormak gerek aslında. Rft olması olmaması arasında bende kararsızım güvenlik açısından kesinlikle rft ancak aracıda sertleştiriyor bir diğer yandan.

    225 50 17R Run On Flat lastik bulunduran markalardan benim net olarak öğrendiklerim:
    Micheline
    Bridgestone
    Goodyear




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isimbulunamadı

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek


    quote:

    Orijinalden alıntı: sulbas

    kışlıkta ön arka lastikler farklı ölçülerde olması şart mı? farklı olursa desen aynı olması gerekli mi? bir de bu dekleme RFT parametresini eklersek piyasada lastik kalmıyor zaten. normal lastiklerde petlas, falken haricinde farklı ölçülerde aynı desen kışlık lastik markası bulamadım. sanırım RFTden vazgeçeçceğim.

    225 50 17R için yalnızca 2 rft lastik var. Birisi bridgestone blizzak diğeri godyear ultragrip 8 idi yanlış hatırlamıyorsam. Rft den vazgeçsem ben düşünmeden nokian alırım ancak süspansiyon ayarları rft ye göre yapılmışken böyle bir değişiklik balansta soruna neden olur mu bilmiyorum. Bu konuyu satış temsilcisine sormak gerek aslında. Rft olması olmaması arasında bende kararsızım güvenlik açısından kesinlikle rft ancak aracıda sertleştiriyor bir diğer yandan.

    225 50 17R Run On Flat lastik bulunduran markalardan benim net olarak öğrendiklerim:
    Micheline
    Bridgestone
    Goodyear

    Doğru michelinde var. Ancak alpine 5 rft diğerlerinden 200 tl daha pahalıydı o yüzden pek incelemedim aklımdan çıkmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bende de w204 den kış lastikleri var satarsam belki 18" alırım

    4 bridgestone temiz durumda
  • Ankara Mengerlerle görüştüm. kışlık RFT yok, 1,5 ay sonra gelecekmiş. düz kışlık da yok, 1 ay sonra gelecekmiş. ön arka farklı desen olmasındaki risk şu; ön arka farklı desen lastiklerde -özellikle yağmurlu havalarda ve yüksek hızlarda- öndeki lastiğin açtığı yoldan geçen arka lastiklerde kızaklama ihtimali yüksekmiş ve evet kışlık RFT lastiklerden vazgeçtim. normal kışlık 225+245 R18 önerisi olan var mı?
  • Bridgestone'da ay sonuna kadar kampanya var. Tanesi 500 TL şu an kampanyalı fiyat. Ay sonu gelmeden 4 tane alacağım sanırım.
  • RFT ve aynı desen olarak bu lastik yok bu net.
    Düz olarak ise birkaç bayide kısıtlı var diye biliyorum arkadaşlar.
    Ama genel olarak bu sene kışlık lastiklerde ciddi sıkıntı olacakmış stok ve fiyat bağlamında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    RFT ve aynı desen olarak bu lastik yok bu net.
    Düz olarak ise birkaç bayide kısıtlı var diye biliyorum arkadaşlar.
    Ama genel olarak bu sene kışlık lastiklerde ciddi sıkıntı olacakmış stok ve fiyat bağlamında.

    Nasıl yani anlamadım?
    Benim Bridgestone'dan alacağım 4 adet rft lastik aynı desen olmayacak mı?
  • Benim bahsettiğim durum AMG paket araçlar için.
    225/50/17 de stok ve bulunabilirlik mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrtkn

    Arkadaşlar Artico deri döşemeyi nasıl temizliyorsunuz?
    Var mı krem vs kullanan arkadaşlar?
    Ayrıca deri kısım değil de yumuşak plastik olan kısım en ufacık bir ayak sürtmesinde leke yapıyor ve çıkmıyor nemli bez ile. ( İçi ipek beji döşeme araç kullananlar için yazdım )

    www.hepsiburada.com
    Meguiar's Gold Class Deri Yüzey Temizleme Mendili (25 Adet) Fiyatı
    http://www.hepsiburada.com/meguiars-gold-class-25-ad-deri-temizleme-mendilleri-8510900-p-OTM8510900


    bu ürünü kullanıyorum ilk günkü gibi oluyor. ( özellikle deriye bulaşmış mavi kot lekelerini çok iyi çıkarıyor)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek


    quote:

    Orijinalden alıntı: sulbas

    kışlıkta ön arka lastikler farklı ölçülerde olması şart mı? farklı olursa desen aynı olması gerekli mi? bir de bu dekleme RFT parametresini eklersek piyasada lastik kalmıyor zaten. normal lastiklerde petlas, falken haricinde farklı ölçülerde aynı desen kışlık lastik markası bulamadım. sanırım RFTden vazgeçeçceğim.

    225 50 17R için yalnızca 2 rft lastik var. Birisi bridgestone blizzak diğeri godyear ultragrip 8 idi yanlış hatırlamıyorsam. Rft den vazgeçsem ben düşünmeden nokian alırım ancak süspansiyon ayarları rft ye göre yapılmışken böyle bir değişiklik balansta soruna neden olur mu bilmiyorum. Bu konuyu satış temsilcisine sormak gerek aslında. Rft olması olmaması arasında bende kararsızım güvenlik açısından kesinlikle rft ancak aracıda sertleştiriyor bir diğer yandan.

    süspansiyon ayarı diye birşey gerçekten var mı acaba, sonuçta konfirgatörden rft lastik seçeneğini iptal edince sadece tyre kit ekleniyor arabaya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mortal_Abas

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek


    quote:

    Orijinalden alıntı: sulbas

    kışlıkta ön arka lastikler farklı ölçülerde olması şart mı? farklı olursa desen aynı olması gerekli mi? bir de bu dekleme RFT parametresini eklersek piyasada lastik kalmıyor zaten. normal lastiklerde petlas, falken haricinde farklı ölçülerde aynı desen kışlık lastik markası bulamadım. sanırım RFTden vazgeçeçceğim.

    225 50 17R için yalnızca 2 rft lastik var. Birisi bridgestone blizzak diğeri godyear ultragrip 8 idi yanlış hatırlamıyorsam. Rft den vazgeçsem ben düşünmeden nokian alırım ancak süspansiyon ayarları rft ye göre yapılmışken böyle bir değişiklik balansta soruna neden olur mu bilmiyorum. Bu konuyu satış temsilcisine sormak gerek aslında. Rft olması olmaması arasında bende kararsızım güvenlik açısından kesinlikle rft ancak aracıda sertleştiriyor bir diğer yandan.

    süspansiyon ayarı diye birşey gerçekten var mı acaba, sonuçta konfirgatörden rft lastik seçeneğini iptal edince sadece tyre kit ekleniyor arabaya

    Fabrikadan rft olarak çıkan araçların süspansiyon ayarları ona göre yapılıyor bunu spor konfor değilde daha farklı bir şey olarak düşünebiliriz. Benim okuduğum kadarıyla böyle. Rftler kasiste çok küt küt vuruyor onun dışında sorun yok aksine güvenli tabi pahalı da. Ancak ayar yapılmadan rft den normale benim bildigim geçilemiyor . Lastik almak için bayiye gideceğim ancak havalar tabi hala soğumadı ay sonunda gidip soracağım kesin bilgi için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mustafa agabey hosgeldin oncelikle. F30 forumunda ses sistemleriyle iligi yazinla bizi yine bilgilendirdin ve mutlu ettin tesekkur ederim.

    Aktif olarak hif-fi, bose, harman kardon, W204 audio20 kullanicisi ve arac alirken w205 icinde gidip gelmis ses sistemleri hobisine sahip bir kullanici olarak yeni w205 sedan daki audi20 standart ses sistemini degerlendirebilir misin? Internet sitesinde 5 hoparlor ve powerbass teknolojisi yaziyor. Bende dahil bir cok c sahibi eminimki bu sistemin kac watt guc urettigini, kac hoparlor ve twite sahip oldugunu bilmiyordur ve tabiki rakipleriyle karsilastirmasini.

    Ben uzun sure makyajsiz 2009 fascination kullandim. Detaylarinu bilmiyorum ama denedigim tum standart ses sistemlerinden daha tok ve iyi geliyordu.

    W205 in arka kapisi su sekilde,

    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU

    2 hoparlor arkada 2de onde 4 tane. 5. Nerede

    Muzik dinlerken orta multimedya ekranin arkasindan sanki bass geliyor gibi hissettim. Tabi test eanasinda 1,2 dakikada anlamak mumkun degil.

    Selamlar.


    Daha onceki bir yazini simdi buldum agabey.

    quote:

    Daha önce bir yerlerde uzunca yazmıştım ama burada kısa bir pasaj daha açayım;

    W205 standart sistemi bilmiyorum, çünkü hiç dinlemedim. W204 Audio 20 sistemine ise 1 yıl sahip oldum. Benim keyfim ve beklentilerim adına son derece yetersiz bir sistemdi. Düşük ses seviyelerinde sanki çok iyi bir potansiyeli var gibi bir his verse de, yüksek ses seviyelerinde bas (düşük frekenslar) çok yetersiz ve yüklendiğinizde hoparlörlerde çok fazla kayıp ve distorsiyona yol açıyor. Sadece bu da değil ses netliği de, boğukluğa dönüşüyor.

    Şimdi arkadaşlar W205 standart sistem daha kötü dediklerine göre, bence Burmester fiyatına değer.

    Burmester ile söyleyebileceğim şey ise şu; Kapılarda seçilen hoparlör lokasyonları, ölçülerine baktığınızda, hedeflenenin yüksek ses seviyelerinde pop, rock, hip hop, elektronik vb. tarz şarkıların yüksek sesle dinlenmesinden çok, orkestrasyonu daha güçlü jazz, klasik vb. parçaların dinlenmesi esnasında sahne hissinin daha net elde edilmesi, her bir enstrümanın net duyulması vb. gibi amaçlara hizmet etmek olduğu görülüyor. Çünkü müziği yüksek ses seviyelerinde ve bass sesleri de iyice hissederek dinlemek istiyorsanız, öncelikle mid range hoparlörleri aşağı lokasyona indirmeniz ve çaplarını biraz büyütmeniz gerek. Midwoofer yapmasanız bile, dolgun ve dingin bir yüksek frekans için midler tarafından destek şarttır. O çapta bunu alamayacağınız gibi, o lokasyonda almak da yolcuları rahatsız eder. Düşük frekanslar yapıları gereği aşağı lokasyonlardan, yüksek frekanslar ise yukarı lokasyonlardan verilir.

    İkinci husus, Burmester'de yüksek ses seviyelerinde ve aynaları titreten parçalar dinlenmesinin hedeflenmediği woofer yerleşimlerinden de belli. Tek kelime ile ayağımın altında bir sub-woofer yerleşimi arzu edebileceğim bir şey değil. Bu yerleşimde üzerine halı koyma zorunluluğu gereksiz bir filtreleme yaratırken, ayak çamurlarının da benim için aracın en değerli donanımlarından birine bu kadar kolay ulaşması rahatsız edici. Çamur üzerinde tutmaz diyebilirsiniz ama nem bu hoparlörlerin ömrü için çok önemli. Ayrıca bu lokasyonda kabin içinde ön sırada bass yoğun his olacağı aşikar. Aftermarket uygulamalarda bagaja konan kutularda arka sıra bass yoğun olduğu gibi. Diğer bir sıkıntı da pedalları kullanan ayaklarıma bu kadar yakın bir lokasyonda bu vibrasyon hissini istiyor muyum???

    Özetle;

    1- Bence müzik keyfi olanların Burmester seçmesinde yarar var.
    2- Burmester kötü bir sistem değil ve parasını hakediyor. Sadece Burmester'de yapılan seçimi iyi anlamak ve bunun ötesinde bir şey beklememek lazım.
    3- BMW Harman Kardon ile nasıl? Benim müzik dinleme anlayışım ile Harman Kardon daha iyi bir sistem. Ben aracımda çok doygun ama dingin bass sesini çok severim. Böyle bir bass almak için HK'nın woofer lokasyonları hem kabinde denge açısından hem de vibrasyonların sürücüyü rahatsız etmemesi açısından daha iyi. Ayrıca bence yine bana göre yetersiz de olsa ve ses netliğine oynanmış da olsa, mid range hoparlörler wooferlara daha çok destek olacak yapı ve lokasyonda.

    Mtutun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 16 Kasım 2015; 14:37:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Marmaratic M kullanıcısına yanıt
    Öncelikle mtutun umarım bizi yine aydınlatır engin bilgisiyle.
    Dönmesine çok sevindim.

    Benim dikkatimi daha çok fotoğraf çekti.
    Hoparlörün bulunduğu kısmın tamamı piano black.
    Ben böyle olabildiğini bilmiyordum.
    Bende fırçalanmış alüminyum gibi bir şey.
  • 
Sayfa: önceki 439440441442443
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.