Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (102. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
181
Favori
1.221.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karti


    quote:

    Orijinalden alıntı: passengerX


    quote:

    Orijinalden alıntı: karti


    quote:

    Orijinalden alıntı: passengerX


    quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Seneye mayısta amg paketi 143 bine alınabilcek.

    Nostradamus amcaoğlu mu hocam?

    Yok hocam ne alaka sadece oyle gozukuyor. Bekleyip gorecez.

    Işte neye göre öyle gözüküyor? Euro 3.25-3.50 aralığında olursa 165 bin de olur.Somut bir bilgi verebilirseniz neyse de yoksa tahmine dayalı olur dediğiniz rakam.

    Euro ile ilgili demedim bugun sartlari gecerli olursa fiyatta indirime gidilecegini tahmin ediyorum. Euro 5 olursa 250 binde olur ona lafim yok.

    Eski c180 kullanıcıları bu konuda bizi aydınlatabilir. Aracı aldıktan 1 yıl sonra aracının 0 km fiyatında düşüş gören oldumu? Tabiki kriz, model değişikliği vbg. Durumları saymaz isek

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Touchpad arızam kesinleşti Almanya'dan sipariş verdiler, gelmesini bekliyorum. 10-15 güne gelir dediler ama inşallah gecikmez.
    Onun dışında çok memnunum ama klima açık olduğundan mı yoksa dengesiz kullandığımdan mı bilmem 9lt civarı yakıyorum. Şehirler arası ise 6-6,5 lt/100km yaktı.
    Bu değerler bence çıksa abartı değil. Zamanlarda düşecektir (inşallah)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • musscltr M kullanıcısına yanıt
    Bugün esimle bayiye uğradık. Amg paket bir c180 vardı. Touch Pad olmayan eksik turkiye paketli bir aracti. Piano black konsolu gördü ve bu direk çizilir dedi
    Beni şaşırtan aslında Mercedes mühendislerinin, esimin bile cizilecegini tahmin edeceği bir malzemeyi kullanmaları.
    Tamam belki opsiyonlar ile konsol malzemesini dehistirebiliyorsunuz ama standard pakette bu piano black malzeme kullanmak cok gereksiz olmuş.

    Siz damarlı siyah diş budak konsol opsiyonu alarak en doğrusunu yapmışsınız.

    Bu arada yanlis hatırlamıyorsam konfiguratorde koltukları yari deri yarı kumaş olarak açık renk seçtiğimde damarlı siyah diş budak konsol ekleyemiyorum.
    Bir de amg direksiyon paketten çıkıyor.
    Bu cok saçma olmuş bana gore.
    Illa gri renk deri koltuk döşemesi secmem gerekiyor ki bu da 5-6k fiyatı arttırıyor. Aracın ici açık renk seçildiğinde cok daha ferah oluyor bana gore. Ama dedigim gibi konfigürator bana bu opsiyonu vemiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meceng

    Bugün esimle bayiye uğradık. Amg paket bir c180 vardı. Touch Pad olmayan eksik turkiye paketli bir aracti. Piano black konsolu gördü ve bu direk çizilir dedi
    Beni şaşırtan aslında Mercedes mühendislerinin, esimin bile cizilecegini tahmin edeceği bir malzemeyi kullanmaları.
    Tamam belki opsiyonlar ile konsol malzemesini dehistirebiliyorsunuz ama standard pakette bu piano black malzeme kullanmak cok gereksiz olmuş.

    Siz damarlı siyah diş budak konsol opsiyonu alarak en doğrusunu yapmışsınız.

    Bu arada yanlis hatırlamıyorsam konfiguratorde koltukları yari deri yarı kumaş olarak açık renk seçtiğimde damarlı siyah diş budak konsol ekleyemiyorum.
    Bir de amg direksiyon paketten çıkıyor.
    Bu cok saçma olmuş bana gore.
    Illa gri renk deri koltuk döşemesi secmem gerekiyor ki bu da 5-6k fiyatı arttırıyor. Aracın ici açık renk seçildiğinde cok daha ferah oluyor bana gore. Ama dedigim gibi konfigürator bana bu opsiyonu vemiyor.

    Hocam eşiniz yerinde bir tespit yapmış hemen hemen aynı malzeme peugeot 508 de de var ve çizildiği zaman çok kötü bir görüntü oluşuyor. O kısımda siyah diş budak kesinlikle olmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakay27 -- 13 Temmuz 2014; 2:55:48 >




  • Piano black dan uzak durmakta fayda var. Ben daha teslim almadan çizikler vardı. Servisteki görevli Sağolsun heryere sürdüğü bezi piano black kısma sürünce orasıda çizilmiş. Çok titiz ve dikkatli kullanmak gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakay27

    quote:

    Orijinalden alıntı: meceng

    Bugün esimle bayiye uğradık. Amg paket bir c180 vardı. Touch Pad olmayan eksik turkiye paketli bir aracti. Piano black konsolu gördü ve bu direk çizilir dedi
    Beni şaşırtan aslında Mercedes mühendislerinin, esimin bile cizilecegini tahmin edeceği bir malzemeyi kullanmaları.
    Tamam belki opsiyonlar ile konsol malzemesini dehistirebiliyorsunuz ama standard pakette bu piano black malzeme kullanmak cok gereksiz olmuş.

    Siz damarlı siyah diş budak konsol opsiyonu alarak en doğrusunu yapmışsınız.

    Bu arada yanlis hatırlamıyorsam konfiguratorde koltukları yari deri yarı kumaş olarak açık renk seçtiğimde damarlı siyah diş budak konsol ekleyemiyorum.
    Bir de amg direksiyon paketten çıkıyor.
    Bu cok saçma olmuş bana gore.
    Illa gri renk deri koltuk döşemesi secmem gerekiyor ki bu da 5-6k fiyatı arttırıyor. Aracın ici açık renk seçildiğinde cok daha ferah oluyor bana gore. Ama dedigim gibi konfigürator bana bu opsiyonu vemiyor.

    Hocam eşiniz yerinde bir tespit yapmış hemen hemen aynı malzeme peugeot 508 de de var ve çizildiği zaman çok kötü bir görüntü oluşuyor. O kısımda siyah diş budak kesinlikle olmalı.

    Hocam benim Peugeot 208'de de iç kapı tutma ve kol dayama yerleri ile orta konsolun bir kısmı Piano black. Çizilme ihtimali yüksek evet ama henüz temizleme yapmadım ben ve çizikten ziyade 'toz' çok daha göze batan bir etken. Haliyle aracı alırken görevli Piano black kısmı estetik açıdan çok matah bir özellik gibi lanse etti. Gerçekten görüntü çok asil ama koruması zor.

    C180'de de aynı düşünce yer almış olabilir. En azından koruma veya çizik önleyici bir kimyasal uygulanabilirdi diye düşünüyorum. Veya dişbudak siyah ile daha radikal bir çözüm olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Almanya vergili baz fiyatları

    C 180 BlueTEC Limousine

    1.6 dizel 116Hp 6 ileri manuel 0-100: 11.1 sn Şehir içi 4,5 Şehir dışı 3,4 Ortalama 3,8 lt
    33.915 Euro

    C 200 BlueTEC Limousine

    1.6 Dizel 136Hp 6 ileri manuel 0-100: 9.7 sn Şehir içi 4,5 Şehir dışı 3,4 Ortalama 3,9 lt
    36.295 Euro

    C 180 Limousine

    1.6 benzin 156Hp 6 ileri manuel 0-100: 8.2 sn Şehir içi 6,4 Şehir dışı 4,2 Ortalama 5,0
    33.558 Euro

    Acaba dizellere hangi otomatik gelecek ? tork konvertörlü mü çift kavramalı mı ?
  • dizel otomatik geldiği vakit ben bu aracı nasipse alırım yeni qashqai yi bile çekiyorsa o motor eminim tatminkar olacaktır.Sabırsızlıkla giriş yapmasını bekliyorum ülkeye bi önce ön haber alsak da ilk gelen partiyi alsak araç var olup da sıra gelmesini beklemesek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By__Belo

    dizel otomatik geldiği vakit ben bu aracı nasipse alırım yeni qashqai yi bile çekiyorsa o motor eminim tatminkar olacaktır.Sabırsızlıkla giriş yapmasını bekliyorum ülkeye bi önce ön haber alsak da ilk gelen partiyi alsak araç var olup da sıra gelmesini beklemesek.

    2015 yazi gibi manuelleri gelecekmis ben oyle duydum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simsar4

    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Bugün C yi bir kez daha test ettim uzun uzun inceledim öncelikle şunu söyleyim kendi aracım 2003 model w211.
    Gözüme çarpan ve beni bu aracı almaktan vazgeçiren bir kaç konuya değineceğim.

    1-Benim için bu aracın içi çok küçük, 15 dk lık test sürüşünde bile daraldım. Bence eski C daha ferah onda bu kadar daralmamıştım.
    2-Piyano black konsol kesinlikle seçilmemeli, test aracı çizikler içindeydi. Başka bir seçenek varsa onu seçmelisiniz.
    3-Denediğim araç Amg paket amg suspansiyon ve sport+ daydı. Şöyle söyleyim resmen 15 dk da içim dışıma çıktı. tamam sert olurda buda çok sert bence . Özellikle ülkem yollarında çok sıkıntılı bence konfor süspansiyon seçilmeli.(satıcı arkadaş seçebilirsiniz dedi.)
    4-Bence mercedes bu tasarım çizgisi ile o oturaklı heybetli görünüşünü duruşunu kaybediyor.
    5-Ekran emanet gibi zaten o konuda herkes hem fikir.
    6-kesinlikle bu fiyatı haketmiyor. Bana facination + metalik,kadife paspas için 153000TL fiyat verdiler(temmuz sonu teslim). Bu araç bu parayı bana göre haketmiyor.(şimdi düşünüyorumda w211 i bedavaya almışım). C ne kadar kaliteyi bir çıta yukarı çıkarmış olsada E serisi ile hala aralarında dağlar kadar fark var. Bence aradaki fark 30000TL değil en az 60000TL olmalı. yani 153000 c veriyorlarsa en ucuz e 210000 TL olmalı.

    Gelelim beni asıl vazgeçiren duruma; ne yazıkki iç hacmi beklentilerimin çok altında araç çok basık.
    Bu durumda 520i almaya karar verdim.
    line+comfort+premium için 175000TL teklif aldım. kesinlikle daha mantıklı benim açından

    Herhangi bir sorunuz olursa cevap vermeye çalışırım.


    yeni C kasa eskisinden daha büyüdü, hatta şu anda D segment araçlar arasında en büyük ve ferah araç, kaldı ki Mercedesin her aracında sundugu cam tavan içeriyi daha da ferah yapıyor. Sizin sıkıntınız AMG koltuktan olabilir belden kavrıyor ve arac yere daha yakın.
    Ayrıca araç 100gr kadar hafifledi ve guvenlik açısından daha ileride. Birde sınıfının en güvenli aracı seçildi. Bir de C180nin daha da geliştirdiği, tüketim/performans değerleri kendisınıfında 2.0 dizel motorlarla yarışır hale geldi. Ben hem AUDI A4 hem de 3.2d karşılaştırılacak hale geldi nerdeyse, çünkü 3.16i den çok daha iyi.

    Sizin karşılaştırmanız üst segment bir araçla, markalar zaten üst segment araçları farklı yapıyorlar ki , alt segmentten farkı olsun, ama bence büyüklük avantajı olduğu kadar yakıt ve performans dezavantajı olacaktır. yılda fazladan ödenen yakıt 25.000km yol yapsanız 4000tl civarında olur.

    Bir de üst segment bir araçta Cde olan donanımların tamamını bulmak da mumkun değil, ekletince fiyat uçuyor. Bi ara en de acaba 20 bin ekleyip daha az donanım da olsa e180 ya da x3 1.6 alayım mı diye dusundum ama bu araçları 2.0 dizelden aşağı almak mantıklı gelmedi.

    Performans/tuketim olarak eğer c180, 320ied'yi yakalasın buyrun alın benim anahtarı:))

    İnsanların fikrini soylemedi guzeldir holtur da braz ağızdan cıkanı kulak duymalı. Daha estetik, iç mekan daha ferah geldi gibi subjektif konularda fikir beyan edilir ama apacık konularda fikir belirtmeye ne gerek var....

    Bende yeni c çıkınca almayı dusundum bmw'yi satıp ama sonra erteledim. Bunun için nedenim daha yeni olması, donanım acısından daha doyurucu olmasıydı. Ama gidip de performansı c180'in daha ii demek yani çok yersiz bir sey....

    Bu performans durumu da ilelebet boyle olacak değil. Mercedes bi arge yapar daha guclu/verimli hale getırır , bu jez de bmw geri kalır. Oyunun kuralı bu. Ama su anda performance olsrak c180 bmw320ied'nin gerisinde. Bunu kanul ediniz. Mesela mercedesin donanım konusunda daha bonkör olduğunu ben kabul ediyorum.

    Yazdığımı iyice oku istersen ben neyle neyi karşılaştırmışım. c180 ile 3.16i karşılaştırdım. 320ied ile c200 karşılaştırmak gerek diye de sonraki mesajda eklemişim. Tekrar tekrar yazmayacağım nedenlerimi sıraladım defalarca, ben motor karşılaştırması yapmadım, komple bir araç olarak c180 sadece tek 1.6 benzinli motor satarak rekabet edebiliyor demiştim. bunca yıl 2.2 dizel yerine turkiyeye 2.0 dizel motor yapma gereği bile duymadılar 1.6 benzinli rekabet edebildiği için. Bunlar benim goruslerim.

    Ayrıca istediğimi istediğim şekilde söylerim, kimseyi ilgilendirmez. Ve de "ağızdan çıkanı kulağın duysun" gibi söz söylemek kimsenin haddi değil.




  • Arkadaşlar bir sorum olacak, w205 in anahtarı w204 ile birebir aynı mı? Yani yıllardır mercedesin kullandığı anahtar ile aynı mı? Bir arkadaşıma şu amg anahtar kılıfından sipariş vercez o aracını teslim aldı ama amg kılıf almak istedi,linkteki w203 uyumlu imiş o da uyar mı acaba bilgisi olan var mı?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar


    quote:

    Orijinalden alıntı: By__Belo

    dizel otomatik geldiği vakit ben bu aracı nasipse alırım yeni qashqai yi bile çekiyorsa o motor eminim tatminkar olacaktır.Sabırsızlıkla giriş yapmasını bekliyorum ülkeye bi önce ön haber alsak da ilk gelen partiyi alsak araç var olup da sıra gelmesini beklemesek.

    2015 yazi gibi manuelleri gelecekmis ben oyle duydum...

    Şuan Almanya ve Avrupada manuel satılmaktaymış ama neden böyle saçma bişey olduğunu halen çözebilmiş değilim.Büyük motorlarda dizel otomatik sorun olmuyor da küçüklerde sorunmu halen anlamış değilim. ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musscltr

    Arkadaşlar yeniden merhaba, leg Extention olayını has otomotivden Alper beye sordum ve netleştirdim. Leg Extention konfor koltuk özelliği ile geliyor bu özellikte amg pakette standart olduğu için direkt olarak geliyor.

    Konfor süspansiyon, Koltuk katlama, eşya gözü ve damarlı siyah diş budak konsol eklettim amg pakete.

    KIRMIZI DÖŞEME KOLTUK İÇİN GÖRÜŞLERINIZ NEDIR ?

    STANDART SIYAH AMG KOLTUK YETERLI MI SIZCE ?

    Canlı kirmizi deriyi gördüm ben araca çok yakışmış ve farkli bir hava katmışti.ankaradaysanis Konya yolundaki bayiide var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By__Belo

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar


    quote:

    Orijinalden alıntı: By__Belo

    dizel otomatik geldiği vakit ben bu aracı nasipse alırım yeni qashqai yi bile çekiyorsa o motor eminim tatminkar olacaktır.Sabırsızlıkla giriş yapmasını bekliyorum ülkeye bi önce ön haber alsak da ilk gelen partiyi alsak araç var olup da sıra gelmesini beklemesek.

    2015 yazi gibi manuelleri gelecekmis ben oyle duydum...

    Şuan Almanya ve Avrupada manuel satılmaktaymış ama neden böyle saçma bişey olduğunu halen çözebilmiş değilim.Büyük motorlarda dizel otomatik sorun olmuyor da küçüklerde sorunmu halen anlamış değilim. ??

    dizel, düşük motorlarda sorun oluyor genellikle... Çünkü motor dizel olunca daha pahalı oluyor dolayısıyla aracı benzinli modelle aynı fiyata getirebilmek için beygir gücünü düşürüyorlar. Bu da aracın düşük motorda otomatik viteste zorlanmasına neden oluyor. (geçişler çok hissediliyor) Mercedes o kasayla 1.6 dizelde zorlanır kanaatindeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakay27 -- 14 Temmuz 2014; 16:10:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakay27

    quote:

    Orijinalden alıntı: By__Belo

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar


    quote:

    Orijinalden alıntı: By__Belo

    dizel otomatik geldiği vakit ben bu aracı nasipse alırım yeni qashqai yi bile çekiyorsa o motor eminim tatminkar olacaktır.Sabırsızlıkla giriş yapmasını bekliyorum ülkeye bi önce ön haber alsak da ilk gelen partiyi alsak araç var olup da sıra gelmesini beklemesek.

    2015 yazi gibi manuelleri gelecekmis ben oyle duydum...

    Şuan Almanya ve Avrupada manuel satılmaktaymış ama neden böyle saçma bişey olduğunu halen çözebilmiş değilim.Büyük motorlarda dizel otomatik sorun olmuyor da küçüklerde sorunmu halen anlamış değilim. ??

    dizel, düşük motorlarda sorun oluyor genellikle... Çünkü motor dizel olunca daha pahalı oluyor dolayısıyla aracı benzinli modelle aynı fiyata getirebilmek için beygir gücünü düşürüyorlar. Bu da aracın düşük motorda otomatik viteste zorlanmasına neden oluyor. (geçişler çok hissediliyor) Mercedes o kasayla 1.6 dizelde zorlanır kanaatindeyim.

    qashqai test etme fırsatım oldu kocaman kasa otomatik bence canavar gibiydi Mercedes yerinde olsam renodan kapardım bu inceyi reno hem nissanın sahibi hemde mercedese motor veriyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: simsar4

    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Bugün C yi bir kez daha test ettim uzun uzun inceledim öncelikle şunu söyleyim kendi aracım 2003 model w211.
    Gözüme çarpan ve beni bu aracı almaktan vazgeçiren bir kaç konuya değineceğim.

    1-Benim için bu aracın içi çok küçük, 15 dk lık test sürüşünde bile daraldım. Bence eski C daha ferah onda bu kadar daralmamıştım.
    2-Piyano black konsol kesinlikle seçilmemeli, test aracı çizikler içindeydi. Başka bir seçenek varsa onu seçmelisiniz.
    3-Denediğim araç Amg paket amg suspansiyon ve sport+ daydı. Şöyle söyleyim resmen 15 dk da içim dışıma çıktı. tamam sert olurda buda çok sert bence . Özellikle ülkem yollarında çok sıkıntılı bence konfor süspansiyon seçilmeli.(satıcı arkadaş seçebilirsiniz dedi.)
    4-Bence mercedes bu tasarım çizgisi ile o oturaklı heybetli görünüşünü duruşunu kaybediyor.
    5-Ekran emanet gibi zaten o konuda herkes hem fikir.
    6-kesinlikle bu fiyatı haketmiyor. Bana facination + metalik,kadife paspas için 153000TL fiyat verdiler(temmuz sonu teslim). Bu araç bu parayı bana göre haketmiyor.(şimdi düşünüyorumda w211 i bedavaya almışım). C ne kadar kaliteyi bir çıta yukarı çıkarmış olsada E serisi ile hala aralarında dağlar kadar fark var. Bence aradaki fark 30000TL değil en az 60000TL olmalı. yani 153000 c veriyorlarsa en ucuz e 210000 TL olmalı.

    Gelelim beni asıl vazgeçiren duruma; ne yazıkki iç hacmi beklentilerimin çok altında araç çok basık.
    Bu durumda 520i almaya karar verdim.
    line+comfort+premium için 175000TL teklif aldım. kesinlikle daha mantıklı benim açından

    Herhangi bir sorunuz olursa cevap vermeye çalışırım.


    yeni C kasa eskisinden daha büyüdü, hatta şu anda D segment araçlar arasında en büyük ve ferah araç, kaldı ki Mercedesin her aracında sundugu cam tavan içeriyi daha da ferah yapıyor. Sizin sıkıntınız AMG koltuktan olabilir belden kavrıyor ve arac yere daha yakın.
    Ayrıca araç 100gr kadar hafifledi ve guvenlik açısından daha ileride. Birde sınıfının en güvenli aracı seçildi. Bir de C180nin daha da geliştirdiği, tüketim/performans değerleri kendisınıfında 2.0 dizel motorlarla yarışır hale geldi. Ben hem AUDI A4 hem de 3.2d karşılaştırılacak hale geldi nerdeyse, çünkü 3.16i den çok daha iyi.

    Sizin karşılaştırmanız üst segment bir araçla, markalar zaten üst segment araçları farklı yapıyorlar ki , alt segmentten farkı olsun, ama bence büyüklük avantajı olduğu kadar yakıt ve performans dezavantajı olacaktır. yılda fazladan ödenen yakıt 25.000km yol yapsanız 4000tl civarında olur.

    Bir de üst segment bir araçta Cde olan donanımların tamamını bulmak da mumkun değil, ekletince fiyat uçuyor. Bi ara en de acaba 20 bin ekleyip daha az donanım da olsa e180 ya da x3 1.6 alayım mı diye dusundum ama bu araçları 2.0 dizelden aşağı almak mantıklı gelmedi.

    Performans/tuketim olarak eğer c180, 320ied'yi yakalasın buyrun alın benim anahtarı:))

    İnsanların fikrini soylemedi guzeldir holtur da braz ağızdan cıkanı kulak duymalı. Daha estetik, iç mekan daha ferah geldi gibi subjektif konularda fikir beyan edilir ama apacık konularda fikir belirtmeye ne gerek var....

    Bende yeni c çıkınca almayı dusundum bmw'yi satıp ama sonra erteledim. Bunun için nedenim daha yeni olması, donanım acısından daha doyurucu olmasıydı. Ama gidip de performansı c180'in daha ii demek yani çok yersiz bir sey....

    Bu performans durumu da ilelebet boyle olacak değil. Mercedes bi arge yapar daha guclu/verimli hale getırır , bu jez de bmw geri kalır. Oyunun kuralı bu. Ama su anda performance olsrak c180 bmw320ied'nin gerisinde. Bunu kanul ediniz. Mesela mercedesin donanım konusunda daha bonkör olduğunu ben kabul ediyorum.

    Yazdığımı iyice oku istersen ben neyle neyi karşılaştırmışım. c180 ile 3.16i karşılaştırdım. 320ied ile c200 karşılaştırmak gerek diye de sonraki mesajda eklemişim. Tekrar tekrar yazmayacağım nedenlerimi sıraladım defalarca, ben motor karşılaştırması yapmadım, komple bir araç olarak c180 sadece tek 1.6 benzinli motor satarak rekabet edebiliyor demiştim. bunca yıl 2.2 dizel yerine turkiyeye 2.0 dizel motor yapma gereği bile duymadılar 1.6 benzinli rekabet edebildiği için. Bunlar benim goruslerim.

    Ayrıca istediğimi istediğim şekilde söylerim, kimseyi ilgilendirmez. Ve de "ağızdan çıkanı kulağın duysun" gibi söz söylemek kimsenin haddi değil.



    Dostum sinire gerek yok.

    Ama sana ufak bi tavsiye. Araçlar hakkında bilgin yoksa fazla yorum yapmak insanı sıkıntıya sokar.

    C 180'i 320ied ile kıyaslanama nedenini anlamadım. Sanırım bilmiyorsun ben sana anlatıyım. 320ied 1600 motordur, o nedenle c180 onun muadilidir. Performansı c180 ike kıyaslanmalısır. C 180 bmw 316'dan daha hızlı olabikir ama 320ied'den perf/verim olarak daha ii deildir.

    Bmw'nin 1600 motor 320ied aracını c200 ile kıyaslanmalı seklindeki yorumunun mantığını bizlere açıklar mısın? Koca mercedesin 2000 motor aracını neden bmw'nin 1600'i ile kıyaslıyorsun?? Anlat da aydınlanalım....

    Kısacası bilmeden konuşmanın acı acı düşünmesi olur.. Düşün de cewapla şindi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben 320ied ve amg c180 i (spor suspansıyonlu) test ettim. Bana göre motor şanzıman olarak bmw amg suspansiyonlu c yi her türlü tokatlar. Ama konfor süspansiyonlu c yi denemedim belki konforu daha iyidir 320ied den. 3' ün konsolu ve ekranı daha başarılı ama c nin kalite hissi ve gösterge paneli daha güzel geldi. Bana daha öncede demiştim ama c yi piano black almayın sakın uğraşır durusunuz. İki aracında birbirine göre üsütünlükleri var. Ama şuanda 320 10000 tl lik fiyat avantajıyla daha önde duruyor. Ama illaki C de onunfiyatlarına gerileyecek. O zaman daha iyi kıyas yapılır.

    Ayrıca 320ied ile c200 nasıl kıyaslanır onuda anlamadım. Motor hacimleri farklı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, 25 senedir araba muhabbeti yaparım, daha Mercedes vs BMW tartışmasının bir sonuca bağlandığına şahit olmadım...
    Muhtemelen sizler de bir sonuca bağlayamayacaksınız...

    Bunların ikisi de mükemmelik seviyesine oynayan arabalar, biri bi alanda üstün gelir biri diğerinde...
    Tartışmak beyhudedir, konu da insanların birbirini kırmasını gerektirecek kadar önemli değildir..

    P.S. mercedes candır :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onrakmn -- 15 Temmuz 2014; 0:00:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onrakmn

    Arkadaşlar, 25 senedir araba muhabbeti yaparım, daha Mercedes vs BMW tartışmasının bir sonuca bağlandığına şahit olmadım...
    Muhtemelen sizler de bir sonuca bağlayamayacaksınız...

    Bunların ikisi de mükemmelik seviyesine oynayan arabalar, biri bi alanda üstün gelir biri diğerinde...
    Tartışmak beyhudedir, konu da insanların birbirini kırmasını gerektirecek kadar önemli değildir..

    P.S. mercedes candır :)

    Aynen dediğin gibi hocam, bu iki marka ezeli rakip. İyi ki de rakipler ki sürekli yarışıp bize daha guzelini sunmaya calışıyorlar.

    Ama arkadasımız performans olarak c180 muadili olarak gidip 316 alırsa yeterli olmaz, aynı motor hacminde 320ied var. Gidip de 320ied yi c200 ile kıyaslamak ise yani ne diyim bilemedim, gulup gecelim:)) Kastettiğim bundan ibaretti.

    Mesela donanım acısından mercedes kullanıcıya daha uygun fiyata daha cok donanım snuyor. Cok takdir ediyorum. Bmw ile bunu kıyaslayamayız. Ama 1600 hacimde c180 bmw'nin 1600'üne gore daha performanslı demek, yani göz var nizam var. Bunu mercedesin satış elemanı bile soylerken yutkunur, muhtemelen de soylemekten vazgecer. Arastırmadan etmeden buraya yazı yazılır mı? Ama bu demek deil ki 1600 motorda perf acısından bmw 10 adım önde, yalnızca biraz daha ii 320ied serisi ile....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Performans /tüketim değeri bence 3.sırada gelir
    1.Güvenlik 2. Sırada Konfor gelir.
    320i için 12.000TL daha düşük fiyat almama rağmen benim tercihim c180 oldu.
    Ama bu BMW/Mercedes tartışması bitmez.
    Bir de benim oğlum arka koltuktan bulut görmek ister. BMW'de arka koltukta bunalıyor.
    Kısacası öncelikler herkes için farklıdır. Sonuçta 2 araba da çok satıyor ve sıra bekleniyor veya 150.000TL civarı para verip araya tanıdık koyarak araba alıyoruz:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.