Şimdi Ara

Octavia 1.0 tsi kullanıcı yorumları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
44.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracı 6 ayı aşkın bir süre kullanan birisi olarak araçtan özellikle performans/tüketim açısından oldukça memnunum. Burada araçla ilgili gözlemlerimi paylaşacağım. Aracı alan kullanan arkadaşlar da paylaşımda bulunursa sevinirim.



  • triex t kullanıcısına yanıt
    T triex demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: triex

    2017 1.0 Tsi Style DSG 6 ay önce 17000 kmde iken aldım. 32000 km ye geldim. 10.000 km deki karma yakıt ortalamam 6,4 lt. bu yakıtın ortalama hızı da 29 km. Uzun yolda 5 lt altına indirmek mümkün, ben ekonomi için kendimi zorlamayı sevmiyorum, 5,5 civarı yakıyor, şehir içi 6,5 civarı yakıyor ama sıkışık trafikte 7 yi geçer. Daha önce kullandığım dizel otomatikler ile kıyasladığımda benzinli olmasının dezavantajı olmadı desem yeridir. Hele bir otomatik Egea vardı ki bu benzinli haliyle ondan kesinlikle daha ekonomik. Ayrıca MTV si 300 TL.

    Daha önce aynı aracın 1.2 TSI DSG sini de kullanmıştım, bunun yakıtı 100 km de bir - bir buçuk litre kadar daha ekonomik. 1.2 TSI daha sessizdi ama bunun performansı ondan belirgin daha iyi. Birisi 105 diğeri 115 ps ve aradaki fark hissedilebiliyor.

    Aracın 3 silindirli motor tasarımının bir sonucu olarak farklı bir motor sesi var, Devirlenirken BMW motorlarından gelen sesi andırıyor, en hoşuma giden özelliği diyebilirim.

    Çocukluktan veri araba meraklısı ve çok farklı araba tecrübe etmiş orta yaş birisi olarak 1.0 TSI DSG çok başarılı bir ürün olmuş diyebilirim. Kısaca gürültüsüz dizel diyebiliriz.

    Dipnot: Servise yeni girdim, hizmeti oldukça iyi, ama fiyatları için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, balatalarla birlikte yağ bakımı 1400 TL tuttu. Ha dışarıda yarıya yakın ucuza yapılabilir belki ama Skoda iyi niyet garantisi denen belirsiz taahhütleri ile sizi yetkili servise esir etmesini beceriyor.
    DSG elimde patlarsa zararımın yarısını servis karşılasın diye her bayiye gidişte iki kat ücret bayılıyorsunuz.
    MTV den yakıttan, şurdan burdan elde edip de sevindiğiniz kar nerede kaldı?
    2017 1.0 Tsi Style DSG 6 ay önce 17000 kmde iken aldım. 32000 km ye geldim. 10.000 km deki karma yakıt ortalamam 6,4 lt. bu yakıtın ortalama hızı da 29 km. Uzun yolda 5 lt altına indirmek mümkün, ben ekonomi için kendimi zorlamayı sevmiyorum, 5,5 civarı yakıyor, şehir içi 6,5 civarı yakıyor ama sıkışık trafikte 7 yi geçer. Daha önce kullandığım dizel otomatikler ile kıyasladığımda benzinli olmasının dezavantajı olmadı desem yeridir. Hele bir otomatik Egea vardı ki bu benzinli haliyle ondan kesinlikle daha ekonomik. Ayrıca MTV si 300 TL.

    Daha önce aynı aracın 1.2 TSI DSG sini de kullanmıştım, bunun yakıtı 100 km de bir - bir buçuk litre kadar daha ekonomik. 1.2 TSI daha sessizdi ama bunun performansı ondan belirgin daha iyi. Birisi 105 diğeri 115 ps ve aradaki fark hissedilebiliyor.

    Aracın 3 silindirli motor tasarımının bir sonucu olarak farklı bir motor sesi var, Devirlenirken BMW motorlarından gelen sesi andırıyor, en hoşuma giden özelliği diyebilirim.

    Çocukluktan veri araba meraklısı ve çok farklı araba tecrübe etmiş orta yaş birisi olarak 1.0 TSI DSG çok başarılı bir ürün olmuş diyebilirim. Kısaca gürültüsüz dizel diyebiliriz.

    Dipnot: Servise yeni girdim, hizmeti oldukça iyi, ama fiyatları için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, balatalarla birlikte yağ bakımı 1400 TL tuttu. Ha dışarıda yarıya yakın ucuza yapılabilir belki ama Skoda iyi niyet garantisi denen belirsiz taahhütleri ile sizi yetkili servise esir etmesini beceriyor.
  • Şimdi paylaşsaydınız .
  • Benim uzun süreli bir deneyimim yok ama test sürüşüne çıktım.

    +1.0 tsi motor gerçekten çok başarılı.
    +Aracın içi inanılmaz geniş.

    -Yalıtım kötü.
  • Onu cirkin.
  • aracın en büyük artısı geniş iç hacmi ve bagajı. sınıfında rakipsiz. ailecek çok rahat ediyoruz özellikle bagaj ve arka koltuk konusunda. style donanım paketinde c segmenti bir araçtan beklenecek hemen bütün özellikler mevcut. eksiklerine gelince;
    1. geri görüş kamerası ve navigasyon yok. arka park sensörü iş görüyor ama ön park sensörü olsa iyi olurmuş.
    2. el freni manüel, otomatik olsa iyi olurdu. kolçak öndeyken el frenini çekmek ve indirmek biraz zahmetli.
    3. start-stop çok sık ve hemen devreye giriyor, girince direksiyon da kitleniyor insan panik oluyor bazen. biraz daha az hassas olasını beklerdim.
    4. araç start ederken baya titriyor, biraz rahatsız edici, ama starttan sonra motor sesi hiç yok neredeyse.
    5. radyosunun çekimi zayıf gibi, bazen hışırtı yapıyor.
  • Eksi olarak gördüklerin benim için çok da önemli eksikler değil.Örneğin el freninin manuel olması gibi.
  • Süspansiyonların ve yalıtımın kötü olduğunu söylüyorlar. Fırsat bulunca bu araçla bir test sürüşü yapacağım. Dün talep formu doldurdum ama henüz dönüş yapmadılar.
  • dentul kullanıcısına yanıt
    El freni için ben de öyle düşünüyordum ama son zamanlarda aracı çok sık kullanınca olsa rahatlık olurdu diye düşünüyorum. Kolcağın altında kalıyor el freni ve çekerken kolçak engel oluyor. Tabiki şart değil ama olması rahatlık sağlardı.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Ben virajlara yüksek sayılabilecek hızlarda güvenle giriyorum. Yalıtımsa bence sınıf standartlarında, araçta kesinlikle rahatsız edecek bir ses yok. Ancak bunlar göreceli şeyler, bir de siz gözlemlerimizi paylaşırsnız çok iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chemstuf

    aracın en büyük artısı geniş iç hacmi ve bagajı. sınıfında rakipsiz. ailecek çok rahat ediyoruz özellikle bagaj ve arka koltuk konusunda. style donanım paketinde c segmenti bir araçtan beklenecek hemen bütün özellikler mevcut. eksiklerine gelince;
    1. geri görüş kamerası ve navigasyon yok. arka park sensörü iş görüyor ama ön park sensörü olsa iyi olurmuş.
    2. el freni manüel, otomatik olsa iyi olurdu. kolçak öndeyken el frenini çekmek ve indirmek biraz zahmetli.
    3. start-stop çok sık ve hemen devreye giriyor, girince direksiyon da kitleniyor insan panik oluyor bazen. biraz daha az hassas olasını beklerdim.
    4. araç start ederken baya titriyor, biraz rahatsız edici, ama starttan sonra motor sesi hiç yok neredeyse.
    5. radyosunun çekimi zayıf gibi, bazen hışırtı yapıyor.


    start-stop devreye girince direksiyon kitlenmiyor, sadece motor kapandığı için sertleşiyor. sertçe çevirmeye kalkınca motor otomatik tekrar çalışıyor. en azından golf'te böyle. octavia'da aynı firmanın aracı olduğuna göre öyledir heralde.




  • bilgi için teşekkürler, deneyeceğim muhtemelelen bunda da öyledir
  • 2.5 yıldır aile aracı olarak 1.6 dizel manuelini kullanıyoruz, 75 bin kmyi devirdik. Yalıtımı başlarda kötü geliyordu gerçekten, iyi de değil, fakat genelde radyo veya usbden müzik dinlerken o kadar kafanıza takılmıyor aracın aldığı rüzgar sesi.

    Süspansiyon konforu 16 inç jantlarına rağmen gerçekten çok kötü, c segmentinde en az 10 farklı rakibini kullandım toplamda 15 farklı rakibi ile de yolculuk yaptım, bu aracınki içlerinden en kötüsü olmaya aday. Bozuk zeminlerdeki darbe emişi kabiliyeti gerçekten zayıf, süspansiyonlar sönümleyemiyor, yolda ne kadar bozukluk varsa içeride hissediyorsunuz. Octavia'nın 19 jantlı 2.0 TSI RS versiyonunu da kullandım, onunla 16 inç jantlı baz model arasında konfor bakımından aşırı bir sertlik farkı yok, ikisi de sert




  • bunlar geçen senenin fiyatları. siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz? şahsen ben astra ya da corolla alsaydım kafamı duvarlara vururdum; tamam motorlar lpg uyumlu eyvallah da, asıl onlar gitmiyor be kardeşimOctavia 1.0 tsi kullanıcı yorumları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chemstuf -- 26 Temmuz 2017; 12:41:9 >
  • 2aydır kulanıyorum.daha önce de 1.0 eco tsi dsg seat ibiza kullanmıştım.

    +bagaj çok kullanışlı ve geniş
    +yumuşak üst göğüs kaplama
    +kumaş kaplı kapı içleri
    +arka di mesafesi
    +çekiş gücü ,ibiza'dan 100 kg daha ağır olmasına rağmen çekiş aynı
    +yakıt tüketimi şehirlerarası klima açık 5,3(ibiza'dan daha iyi)şehir içi 7-7,4 arası
    +fiyat bu kasa,bu kaliteye bu fiyata başka yok
    +altı aylık vergi 325TL

    -park sensörü yok.En çok onun eksikliğini çekiyorum.Gerisi keyfe keder.Onu da servis 50TL ye takıyormuş.
    -direksiyondan kumanda yok
    -arka süspansiyonlar bu büyüklükte bir araba için sert çalışıyor.
    -yakıt tüketim ve çekiş klimadan etkileniyor.
  • Bu motor-sanziman kombinasyonun uzun dönem performansını ve dayanıklilik hususlarını çok merak ediyorum.

    Kullanımı çok keyifli, ama soru işaretleri var malum dsg hususundan dolayı.
  • geçen sene 59 binden başlayan 1.0 tsi araç bu sene 80 binden başlıyor. 80 bine bunu alana kadar 60 binlere astrlar meganelar var. yemişim onun 1.0 turbosunu. sanki su yakıyor anasını satim.
  • Süspansiyonu kesinlikle konfor odaklı,darbeyi çok iyi sönümlüyor.2016 model optimal TDI 5 ay kullanmıştık,oradan en aklımda kalan özelliğiydi.Anten olayı belki doğru olabilir radyonun multimedia özelliğini daha fazla kullandık.Motor sesi içeri biraz fazla giriyordu,yol sesi pek girmiyordu genel yanıtımı iyiydi.Ekonomi odaklı bir araç olduğundan start stop çok hassas çalışıyor.Bir dezavantajı DSG'nin çok çabuk üst viteslere atlaması ve sportifliği sönümlemesi.İçi geniş,bagaj zibil gibi geniş.Tasarım görecelidir ancak ben octavianın klasik ve standart tasarımını gayet sevdim.El freninin elektromekanik olmasını C sınıfı bir araçtan zaten beklemeniz yanlış.Sarsıntı olayıda TDI motorda öyle bir sorun yoktu,bizim 2016 audi a4 TDI ondan daha fazla titretiyor çalışırken Genel anlamda tam bir kullanıcı dostu ve insanların beklentilerine iyi bir şekilde cevap veren araç olarak aklımda kaldı.




  • Bana göre son derece tercih edilesi bir araç yeni Octavia.Hatta bu kombinasyon tam bizim ülkemize uygun.3 silindirli motorun karakteri sesi de çok güzel.Bir bmw kullanıcısı olarak yeni 1.0 tsi üniteyi ben çok beğeniyorum.a3 te de gayet iyi iş çıkarıyor.Amacına uygun sonuçlar verebiliyor.

    Özet olarak bir ailenin mutlu mutlu binebileceği kullanışlı,ferah,yakıt performans oranı ideal,muadillerine göre uygun tercih edilesi bir araç. Eksikleri illaki var ancak o eksiklerde olmasa zaten fiyat böyle olmaz.

    Ek: Süspansiyon biraz yavan gibi.Sertlerde etkisiz,sesli ve konforsuz ancak uzun yolda süzüle süzüle ilerlemesi güzel hissettiriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 26 Temmuz 2017; 15:47:37 >
  • yavercanturk Y kullanıcısına yanıt
    60 binlik boş astraya 5 bine ekran geri görüş sensör felan taktırınca cillop gibi oluyor. Ama octiye göre çok dar ve motoru resmen ölü, şanzıman 5 ileri. Artı olarak boş octi de olmayan direksiyon kontrolleri mevcut. Motor ve genişlik beklentisi yoksa iyi seçenek 65 bine.Ama geçen seneki fiyatlar geçerli olsa yine octi derdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bana göre son derece tercih edilesi bir araç yeni Octavia.Hatta bu kombinasyon tam bizim ülkemize uygun.3 silindirli motorun karakteri sesi de çok güzel.Bir bmw kullanıcısı olarak yeni 1.0 tsi üniteyi ben çok beğeniyorum.a3 te de gayet iyi iş çıkarıyor.Amacına uygun sonuçlar verebiliyor.

    Özet olarak bir ailenin mutlu mutlu binebileceği kullanışlı,ferah,yakıt performans oranı ideal,muadillerine göre uygun tercih edilesi bir araç. Eksikleri illaki var ancak o eksiklerde olmasa zaten fiyat böyle olmaz.

    Ek: Süspansiyon biraz yavan gibi.Sertlerde etkisiz,sesli ve konforsuz ancak uzun yolda süzüle süzüle ilerlemesi güzel hissettiriyor.

    En uygun otomatik versiyonu 97bin görünüyor. Yani hiç alınası durmuyor sanki.

    100bine yakın para verip c segment, donanımı zayıf, 1.0 benzinli, ikinci el piyasası iyi olmayan bir araç alınmaz şahsi fikrim.

    Fiyatlarda 15bin civarı bir fazlalığı var.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.