Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
43.727
Cevap
132
Favori
4.505.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İstinye’de, Sarıyer yönüne giden Mercedes marka otomobilin şoförü Yasin Akhoroz, virajda direksiyon hákimiyetini kaybedip karşı şeride geçti.

    Tarabya-Beşiktaş hattında çalışan minibüs şoförü Metin Gülçicek, üzerine doğru gelen otomobilin sahibini tanıdık sanıp, şaka yapıyor diye gaz kesmeyince, kafa kafaya çarpıştılar. Yol bir anda savaş alanına döndü. Mercedes’te bulunan Akhoroz’un patronu Vahim Markuz’un ayak bileği kırıldı. Otomobilde sıkışan Markuz’u, çağrılan sağlık görevlileri kurtardı. Minibüsteki 6 yolcu da çarpmanın etkisiyle ön koltuklara savruldu. Fatma Tekşen’in dişleri kırılırken, Şefika Dikmen’in boynunda ve kaburgalarında ezilmeler meydana geldi. Kazanın şokunu uzun süre üzerinden atamayan Gülçiçek, "Mercedes’in üzerime geldiğini gördüm. Tanıdıktır, şimdi direksiyonu kırar diye içimden geçirdim, ama süratle bana çarptı. Neye uğradığımı anlayamadım" dedi.


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • bunlar ne ya acayip guldum valla bazı yerlerde tam trajikomik olaylar
    tanıdık sanmış yaa Allah'ım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 12 Temmuz 2008; 20:34:55 >
  • valla bu kdr şans olmaz bravoecho iyi yırtmışın ee naptın dövdünmü aliyi
  • Yok dostum çok şükür olayı yaşayan ben değilim, başka bir topicten alıntı yaptım sadece.

    Ama bende bir keresinde öyle uçmuştum, gece karanlığında süt almaya gidiyorum kardeşim ufak o zamanlar. Televizyonda da dizi var dedim reklam arası 2 dakkada gideyim çıksın aradan. Var gücümle basıyorum yokuş aşağı... Baktım karşıdan uzunları yakmış bir araba geliyor, o dönemde belediye de sokakta kazı çalışması yaptığından şeridin birini kapatmış komple, diğer yönden gidiş-geliş olmuş yol. Tabi ben diziye yetişeceğim ya şerit değiştirdim, asılıyorum pedala, araç da geldikçe farlar daha da gözümü almaya başladı birkaç saniye hiçbişey görmeden gittim. Sonra bişeye dranaankkkk diye çaptım ki kıblem şaştı bisiklete bi yana uçtu altımdan ben havada uçarken bisikleti de geçtim yapıştım asfalta Öyle yüzüstü 1-2 metre sürüklendim, ağız burun dağıldı... 1 hafta konuşamadım

    quote:

    Orjinalden alıntı: driftci67

    valla bu kdr şans olmaz bravoecho iyi yırtmışın ee naptın dövdünmü aliyi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Sayın Onur Akman,

    Bir VW PASSAT 1.4 TSI 122 HP COMFORTLINE 6-SPEED kullanıcısı olarak (çok) yüksek hız, (çok) yüksek kilometre ve (çok) düşük yakıt tüketimi arıyorsanız sayın Diskriminant'ın da dediği gibi 2.0 TDI 140 HP DSG veya 2.0 TDI 170 HP DSG satın almanızda fayda var. Az kilometre ve orta hız kartlarını oynamak zorunda olan ben ve durumunda olan kişilere VW yine de kapıları kapatmamış, 1.4 TSI 122 HP gibi bir motor ve şimdi de 7-DSG vites kutusu ile beklentilerimize fazlası ile cevap vermiştir.

    VOLKSWAGEN PASSAT artık "müteahhit arabası" olmaktan çıkmış, bilinçli, akıllı ve doğru hareket eden sürücülerin tercihi haline gelmiştir. Diyebilirim ki VOLKSWAGEN PASSAT "ortalığı silip süpürmüştür". Her ne kadar bunda VW icadı 1.6 FSI 115 HP ve 2.0 TDI 140 HP motorlarının yaratıcı rolü olmuş olsa da kanaatimce 1.4 TSI 122 HP motorla araçlarımız hakettiği ilgiyi daha da fazla görür olmuştur.

    Bu vesile ile VOLKSWAGEN'in neden bu kadar değişik konfigürasyonda motor geliştirdiği konusunda değerli dostlara tekrar bir hatırlatmada bulunmak istiyorum. Önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi VOLKSWAGEN PASSAT kullanıcısı kadar değişik tipi olan bir otomobil. 1.6 102 HP ile 3.6 300 HP arasında benzinli ve dizel olmak üzere şimdiye kadar geliştiriken ve kullanılan, bir kısmı ülkemize gelen, bir kısmı anavatanı Almanya'da bile satılmayan, bir kısmından dünyanın haberi bile olmadığı motorları şunlar:

    - 1.6 -8V I4 SOHC 102 HP
    - 1.6 16V I4 DOHC 115 HP FSI
    - 1.4 16V I4 DOHC 122 HP TSI
    - 1.8 16V I4 DOHC 160 HP TSI
    - 1.9 -8V I4 SOHC 105 HP TDI
    - 2.0 16V I4 DOHC 150 HP FSI
    - 2.0 16V I4 DOHC 200 HP TSI/T-FSI
    - 2.0 16V I4 DOHC 140 HP TDI PD-CR
    - 2.0 16V I4 DOHC 170 HP TDI PD-CR
    - 3.2 24V V6 TWIN-DOHC 250 HP FSI
    - 3.6 24V V6 TWIN-DOHC 280 HP FSI
    - 3.6 24V V6 TWIN-DOHC 300 HP FSI

    Bu motorları Trendline-Comfortline-Sportline-Highline-Exclusive-Bluemotion-Individual-R-Line ve R36 donanım paketleri, SEDAN veya VARIANT kasa, 6-SPEED, 6-TIPTRONIC, 6-DSG, 7-DSG vites kutuları ve Önden Çekiş veya 4MOTION çekiş sistemi ile birleştirmek mümkün olduğundan yukarıda da dediğim gibi VOLKSWAGEN PASSAT kullanıcısı kadar çok değişik otomobil çıkıyor karşımıza.

    Bu nedenle "hangisini alayım?" sorusundan daha çok "hangisine ihtiyacım var?" sorunsunu sormakta fayda var diye düşünüyorum. Mesela gönlümde yatan ailenin en güzel kızı olan 3.2 FSI V6 6-DSG 4MOTION HIGHLINE BI-XENON SUNROOF DYNAUDIO ama Devlet Baba ve Ferit Baba kıskanıp izin vermediklerinden ailenin küçük kızı olan 1.4 TSI I4 6-SPEED COMFORTLINE ile evlendirildim. Pişman mıyım? Hayır, asla. Nasıl olsa baldızı ara sıra görüyoruz.

    2.0 TDI 140 HP 6-DSG VOLKSWAGEN PASSAT'ınız hayırlı olsun. Beklentilerinizi fazlası ile karşılayacaktır.

    WHITE FLASH
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    SILVER SHADOW
    2008 VOLKSWAGEN PASSAT 1.4 TSI 122 HP


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    özellikle dsg 140hp tdi 4 motion beni memnun etti
    volkswageni seviyorum ancak eşime passatı sevdiremiyorum toledo yeni kasanın arka genişlik ve yüksekliğinden vazgeçemiyor neyse daha vakit var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: meke

    aşkolsun ilk sayfadaki listede rengini bildiğim arabanın renk ismini renklendirdim, kimse farketmedi


    Hepimiz direk en son sayfaya gidiyoruz galiba.
    Şimdi baktım Meke , harika olmuş eline sağlık
  • Cok şık olmuş Meke abi eline saglık. Bu arda bizim passat mocca antrasit onu da ekleyebilirsin boş bir zamanında.( bir de Atabay abinin passatını "derin siyah" olarak yazdıgın için galiba "deri" yazısı kırmızı olmuş, heralde buyuk harfle yani "D" ile başlarsa o sorun olmaz)
  • ellerine saglık.. yalnız benimki torpilli gibi olmuş canlı duruyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: meke

    aşkolsun ilk sayfadaki listede rengini bildiğim arabanın renk ismini renklendirdim, kimse farketmedi
  • Passata niye kırmızı renk yapmazlar anlamış değilim.

    Jettada mükemmel duruyor.....
  • beyler passat crossu bilen varmı 4x4 olanı türkiyede satılmıyo herhalde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy

    Passata niye kırmızı renk yapmazlar anlamış değilim.

    Jettada mükemmel duruyor.....


    http://farm3.static.flickr.com/2053/1602227067_3c245dec65.jpg?v=0
    Yurtdisinda var kirmizisi, hatta eski forumda ABT kitli kirmizi Variant resmi vardi bulamadim bir türlü.. Bence de cok hos ve sportif duruyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aatabay -- 12 Temmuz 2008; 23:54:09 >
  • yeni konu hemen 5.sayfaya gelmiş maşallah..
    Zeki bey'in aracını aldını okudugum anda hem çok sevindim hem de çok heyecanlandım.O beyaz kuguyu birde dışardan görebilecek miyiz acaba mahsuru olmazsa sayın zeki bey
    Radyo ekranında park sensoru grafigi çok süper ve aslında çok geç konulan birşey.Çünkü Passat'ın kardeşi octavia'da bile çoktan vardı bu özellik.Neyse zeki bey bunun keyfini sürsün,passat almakta acele edenler de kıskansın bu özelliği gerçi gösterge panelindeki MFD ekranı küçülmüş gibi geldi.o da kötü olmuş tabi
    bu arada 1. 2. 3. ..... viteste ençok hız testini yapanınız oldu mu?
  • ben 2.0 tdi passatın 200 de takılmasını anlayamıyorum??mantıksız gelıyor bızım aracalar bıle rahatlıkla gecıyor..
  • valla hocam bende anlamıyorum.fabrika verisi 200 km olarak açıklansa tamam.ama 209 km diye veri var ama bu hıza ulaşamıyor araba.bu hız için 6.viteste 4000 devir çevirmesi lazım ama çeviremiyor maalesef.3800 devir ancak çeviriyor.bende 1.4 tsi da var düz yolda 215 220 görüyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: drserkarakus

    ben 2.0 tdi passatın 200 de takılmasını anlayamıyorum??mantıksız gelıyor bızım aracalar bıle rahatlıkla gecıyor..

  • quote:

    Orjinalden alıntı: diskriminant

    valla hocam bende anlamıyorum.fabrika verisi 200 km olarak açıklansa tamam.ama 209 km diye veri var ama bu hıza ulaşamıyor araba.bu hız için 6.viteste 4000 devir çevirmesi lazım ama çeviremiyor maalesef.3800 devir ancak çeviriyor.bende 1.4 tsi da var düz yolda 215 220 görüyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: drserkarakus

    ben 2.0 tdi passatın 200 de takılmasını anlayamıyorum??mantıksız gelıyor bızım aracalar bıle rahatlıkla gecıyor..




    Yuh o nasıl oluyor yaw,1.4 TDİ VW motoru 4800 devir çeviriyorken, koskoca 2.0 TDİ 3800'de nasıl takılır???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enoman -- 13 Temmuz 2008; 5:18:01 >
  • Aracın yazılımı ile alakalı birşey, chiplendikten sonra hız sorunu kalmıyor. Aracın üzerindeki yazlım ile 200/210 km görülüyor, eğer şanslıysanız hafif eğimli yolda 220'ye de çıkıyor. Ben chiplettim, hiçbir sorun kalmadı, 2 gün evvel 250 km gördük Tem'd(ikitelli)


    quote:

    Orjinalden alıntı: drserkarakus

    ben 2.0 tdi passatın 200 de takılmasını anlayamıyorum??mantıksız gelıyor bızım aracalar bıle rahatlıkla gecıyor..

  • benim audi zorlanmadan 220 leri görebiliyor.daha ilerisini çok zorlamıyorum zaten.aldıktan sonra da sadece bir kere 220 ye çıktım.
  • dayımda 2006 model AUDİ A4 1.9 tdı vardı düz yolda 220 yi gördü
  • meke, önceki topiği üst konu yapsanız daha iyi olur mu acaba? Böylece bilgilenmek isteyen arkadaşların elinin altında durur sanki.
    Karışmasın diye eski topiğin adını "EMEKTAR PASSAT TOPİĞİ" diye değiştirip daha sonra üst konu yapılabilir mesela.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi munans -- 13 Temmuz 2008; 11:13:24 >
  • bende chip yaptıracam bakalım.max hız, 0-100,yakıt kaça düştü test eder ayrıntılı burda paylaşırım.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.