Vw in Türkiye'de önemli bir pazar payı var. Özellikle C segmentinde Golf ve Jetta 1.6 ya kadar hacimde dizel motoru olmamasına rağmen satışları fena değil. Ama rakipleri vw ye karşı önemli kozu olan bu motorlardan kullanıyorlar. Vw grubu seat, skoda, audi 1.6 100 hp üstünde bir dizel motorla satışlarını katlar. Bizim basit bir şekilde düşünebildiğimiz bu durumu onlar düşünmüyor mu? Sadece Türkiye değil Türkiye gibi vergi uygulaması yapan diğer ülkelerdede bu geçerli. Sizce neden üretmiyor, satmıyor?
1.9 105 hp motor varken bugüne kadar üretme nedeni yoktu.
şimdi common-rail sisteme geçiş yapıyor ve 1.6 tdi çıkıcak
ancak 120 hp gibi bekleyenlere birkez daha söylüyorum.
90 ve 105 hp (daha sonra) 2008 eylül de yeni kasa golf ile birlikte gelicek.
quote:
Orijinalden alıntı: Sephiroth
1.9 105 hp motor varken bugüne kadar üretme nedeni yoktu.
şimdi common-rail sisteme geçiş yapıyor ve 1.6 tdi çıkıcak
ancak 120 hp gibi bekleyenlere birkez daha söylüyorum.
90 ve 105 hp (daha sonra) 2008 eylül de yeni kasa golf ile birlikte gelicek.
Çok geç kalındı bence. 1.9 dizel en ucuz vw aracı 43-44 bin ytl den başar. Diğer markalar yaklaşık 33.000 ytl den başlayan fiyatlarla C sınıfı araçlarını satıyorlar. 10.000 ytl az para değil. Tsi ye ayrılan zamanın ve paranın bir kısmını Dizel için harcasalardı keşke.
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
1.9 105 hp motor varken bugüne kadar üretme nedeni yoktu.
şimdi common-rail sisteme geçiş yapıyor ve 1.6 tdi çıkıcak
ancak 120 hp gibi bekleyenlere birkez daha söylüyorum.
90 ve 105 hp (daha sonra) 2008 eylül de yeni kasa golf ile birlikte gelicek.
quote:
Orijinalden alıntı: Özcan
Çok geç kalındı bence. 1.9 dizel en ucuz vw aracı 43-44 bin ytl den başar. Diğer markalar yaklaşık 33.000 ytl den başlayan fiyatlarla C sınıfı araçlarını satıyorlar. 10.000 ytl az para değil. Tsi ye ayrılan zamanın ve paranın bir kısmını Dizel için harcasalardı keşke.
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
1.9 105 hp motor varken bugüne kadar üretme nedeni yoktu.
şimdi common-rail sisteme geçiş yapıyor ve 1.6 tdi çıkıcak
ancak 120 hp gibi bekleyenlere birkez daha söylüyorum.
90 ve 105 hp (daha sonra) 2008 eylül de yeni kasa golf ile birlikte gelicek.
Alıntıları Göster
Ülkeye yönelik hele de TR ye yönelik hiç bir firma motor üretmez, maliyet hesabı...
vw yılda 400 bin golf satıyor, bunun geçen yıl 5bini TR de satıldı. %1 yani...
başka ülkelerdeki vergi sistemi bizim gibi olmadığı için vw için sorun yok...
quote:
Orjinalden alıntı: CanaryHunter
Çok geç kalındı bence. 1.9 dizel en ucuz vw aracı 43-44 bin ytl den başar. Diğer markalar yaklaşık 33.000 ytl den başlayan fiyatlarla C sınıfı araçlarını satıyorlar. 10.000 ytl az para değil. Tsi ye ayrılan zamanın ve paranın bir kısmını Dizel için harcasalardı keşke.
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
1.9 105 hp motor varken bugüne kadar üretme nedeni yoktu.
şimdi common-rail sisteme geçiş yapıyor ve 1.6 tdi çıkıcak
ancak 120 hp gibi bekleyenlere birkez daha söylüyorum.
90 ve 105 hp (daha sonra) 2008 eylül de yeni kasa golf ile birlikte gelicek.
quote:
Orijinalden alıntı: gorele2000
Ülkeye yönelik hele de TR ye yönelik hiç bir firma motor üretmez, maliyet hesabı...
vw yılda 400 bin golf satıyor, bunun geçen yıl 5bini TR de satıldı. %1 yani...
başka ülkelerdeki vergi sistemi bizim gibi olmadığı için vw için sorun yok...
quote:
Orjinalden alıntı: CanaryHunter
Çok geç kalındı bence. 1.9 dizel en ucuz vw aracı 43-44 bin ytl den başar. Diğer markalar yaklaşık 33.000 ytl den başlayan fiyatlarla C sınıfı araçlarını satıyorlar. 10.000 ytl az para değil. Tsi ye ayrılan zamanın ve paranın bir kısmını Dizel için harcasalardı keşke.
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
1.9 105 hp motor varken bugüne kadar üretme nedeni yoktu.
şimdi common-rail sisteme geçiş yapıyor ve 1.6 tdi çıkıcak
ancak 120 hp gibi bekleyenlere birkez daha söylüyorum.
90 ve 105 hp (daha sonra) 2008 eylül de yeni kasa golf ile birlikte gelicek.
Alıntıları Göster
Vergi sistemi bizim gibi olan ülkeler var diye biliyorum. Mercedesin 200 kompressorunun çıkmasının sebebide o zaten. Öyle olmasa 1.6 motorlu bmw üretilmezdi zaten.
quote:
Orjinalden alıntı: gorele2000
Ülkeye yönelik hele de TR ye yönelik hiç bir firma motor üretmez, maliyet hesabı...
vw yılda 400 bin golf satıyor, bunun geçen yıl 5bini TR de satıldı. %1 yani...
başka ülkelerdeki vergi sistemi bizim gibi olmadığı için vw için sorun yok...
quote:
Orjinalden alıntı: CanaryHunter
Çok geç kalındı bence. 1.9 dizel en ucuz vw aracı 43-44 bin ytl den başar. Diğer markalar yaklaşık 33.000 ytl den başlayan fiyatlarla C sınıfı araçlarını satıyorlar. 10.000 ytl az para değil. Tsi ye ayrılan zamanın ve paranın bir kısmını Dizel için harcasalardı keşke.
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
1.9 105 hp motor varken bugüne kadar üretme nedeni yoktu.
şimdi common-rail sisteme geçiş yapıyor ve 1.6 tdi çıkıcak
ancak 120 hp gibi bekleyenlere birkez daha söylüyorum.
90 ve 105 hp (daha sonra) 2008 eylül de yeni kasa golf ile birlikte gelicek.
quote:
Orijinalden alıntı: Özcan
Vergi sistemi bizim gibi olan ülkeler var diye biliyorum. Mercedesin 200 kompressorunun çıkmasının sebebide o zaten. Öyle olmasa 1.6 motorlu bmw üretilmezdi zaten.
quote:
Orjinalden alıntı: gorele2000
Ülkeye yönelik hele de TR ye yönelik hiç bir firma motor üretmez, maliyet hesabı...
vw yılda 400 bin golf satıyor, bunun geçen yıl 5bini TR de satıldı. %1 yani...
başka ülkelerdeki vergi sistemi bizim gibi olmadığı için vw için sorun yok...
quote:
Orjinalden alıntı: CanaryHunter
Çok geç kalındı bence. 1.9 dizel en ucuz vw aracı 43-44 bin ytl den başar. Diğer markalar yaklaşık 33.000 ytl den başlayan fiyatlarla C sınıfı araçlarını satıyorlar. 10.000 ytl az para değil. Tsi ye ayrılan zamanın ve paranın bir kısmını Dizel için harcasalardı keşke.
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
1.9 105 hp motor varken bugüne kadar üretme nedeni yoktu.
şimdi common-rail sisteme geçiş yapıyor ve 1.6 tdi çıkıcak
ancak 120 hp gibi bekleyenlere birkez daha söylüyorum.
90 ve 105 hp (daha sonra) 2008 eylül de yeni kasa golf ile birlikte gelicek.
Alıntıları Göster
200 kompresör ve 1.6 bmw nin asıl nedeni düşük tüketimle düşük emisyon ve düşük vergi sağlamak.. 1.9 tdi nin tüketimi düşük olduğu için zaten emisyonuda düşük..
quote:
Orjinalden alıntı: CanaryHunter
Vergi sistemi bizim gibi olan ülkeler var diye biliyorum. Mercedesin 200 kompressorunun çıkmasının sebebide o zaten. Öyle olmasa 1.6 motorlu bmw üretilmezdi zaten.
quote:
Orjinalden alıntı: gorele2000
Ülkeye yönelik hele de TR ye yönelik hiç bir firma motor üretmez, maliyet hesabı...
vw yılda 400 bin golf satıyor, bunun geçen yıl 5bini TR de satıldı. %1 yani...
başka ülkelerdeki vergi sistemi bizim gibi olmadığı için vw için sorun yok...
quote:
Orjinalden alıntı: CanaryHunter
Çok geç kalındı bence. 1.9 dizel en ucuz vw aracı 43-44 bin ytl den başar. Diğer markalar yaklaşık 33.000 ytl den başlayan fiyatlarla C sınıfı araçlarını satıyorlar. 10.000 ytl az para değil. Tsi ye ayrılan zamanın ve paranın bir kısmını Dizel için harcasalardı keşke.
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
1.9 105 hp motor varken bugüne kadar üretme nedeni yoktu.
şimdi common-rail sisteme geçiş yapıyor ve 1.6 tdi çıkıcak
ancak 120 hp gibi bekleyenlere birkez daha söylüyorum.
90 ve 105 hp (daha sonra) 2008 eylül de yeni kasa golf ile birlikte gelicek.
quote:
Orijinalden alıntı: gorele2000
Ülkeye yönelik hele de TR ye yönelik hiç bir firma motor üretmez, maliyet hesabı...
vw yılda 400 bin golf satıyor, bunun geçen yıl 5bini TR de satıldı. %1 yani...
başka ülkelerdeki vergi sistemi bizim gibi olmadığı için vw için sorun yok...
quote:
Orjinalden alıntı: CanaryHunter
Çok geç kalındı bence. 1.9 dizel en ucuz vw aracı 43-44 bin ytl den başar. Diğer markalar yaklaşık 33.000 ytl den başlayan fiyatlarla C sınıfı araçlarını satıyorlar. 10.000 ytl az para değil. Tsi ye ayrılan zamanın ve paranın bir kısmını Dizel için harcasalardı keşke.
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
1.9 105 hp motor varken bugüne kadar üretme nedeni yoktu.
şimdi common-rail sisteme geçiş yapıyor ve 1.6 tdi çıkıcak
ancak 120 hp gibi bekleyenlere birkez daha söylüyorum.
90 ve 105 hp (daha sonra) 2008 eylül de yeni kasa golf ile birlikte gelicek.
Alıntıları Göster
1.6 tdı olsa en az 50 bin daha fazla satar dünya genelinde
1.6 tdı olsa en az 50 bin daha fazla satar dünya genelinde
Alıntıları Göster
süper bi haber kendi sınıfında dizelleri siler piyasadan
quote:
Orijinalden alıntı: thall
süper bi haber kendi sınıfında dizelleri siler piyasadan
Alıntıları Göster
Bencede geç kalındı 1.6 tdi için. Golf VI ve 1.6 tdi patlama yapar be. Tabi doğuş daha fazla kar matığıyla 1.9 fiyatına satmazsa.
quote:
Orijinalden alıntı: ozcanak
Bencede geç kalındı 1.6 tdi için. Golf VI ve 1.6 tdi patlama yapar be. Tabi doğuş daha fazla kar matığıyla 1.9 fiyatına satmazsa.
Alıntıları Göster
VW gec kaldı dimi ?
Arkadaşım dogus oto luks olsun orta segment olsun her sene kotasını dolduruyor 2 yıllık TT kotasının 2 ayda bittigi ülkeyiz biz
Diğer taraftan Türkiye okadar kucuk bir pazarki devede kulak
Motorhacmine gore vergilendirme sistemi bizde we birkac avrupa ulkesinde war ki bunlarda iki elin parmaklarını gecmiyor
Diğer taraftan VW bu ülkelerdede ülkemizdeki gibi BMW AUDİ oncesi orta sınıf imajına sahip yani
Bu ülkelerdede VW müsterisi biraz daha lukse giriyor kısacası yazılır cizilir bakılır ne zaman ne yapılması gerekiyorsa yapılır
Hiç olmadı gider motoru satın alırsın ama demekki VW nin 1.6 TDİ motora ihtiyacı yokmus
Oldugu zaman gelicektir
Bu buyuklukteli MNC ler hata yapmaz demiyeyim ama uzun vadeli planları en azından kahvehane muhabbetlerinden daha kararlı sekilde planlanacaktır
Kısacası VW de akademik eğtim almıs cok sayıda muhendis cok sayıda ekonomist war birikimleri sizdende bizdende fazla yani yorumlarınız bu kişilerin yorumları yanında değersiz ve bencede gereksiz
Ha bana kalsa her firma 1.6 turbo motor cıkarsın değişik sanzumanlar ile a3 ten a8 e kadar her motora taksın
Ama olaylar bu kadar basit değil bakın oyle bir 1.6 yaparsın oyle bir 7 ileri sanzuman ile 3 tonluk arabaya takarsın hemde performanslı sekilde
Peki kim alıcak o A8 i ? kim alır o A8 i ? Düşünün 1.6 turbo A8 war ama 75 milyar, Passat alıcak herkez bu arabayı alıcak değil mi ?
A8 in imajı yerlerde ozaman 4.2 motorlu A8 i kim alıcak ?
Onu bırakın 300 milyarlık A8 i kim alıcak ne oldu dusuk motorlu dusuk fiyatlı bir A8 sizi ne yaptı rezil etti
Diğer taraftan Audinin üreteceği A8 sasisi ya da koltuk sayısı bellidir we bunun sınırları war 1.6 motor cıkarıp neden zorlasın ?
Şimdi gelelim Golfe 1.6tdi motor koyalım bakın abartmıyorum focusların %50 si Megane ların %30 u VW grubuna kaysın
Şimdi her yer golf yer gok golf 2. el degeri düşecek, bu durumda ben golf almam araba her yerde diye
Kısacası o golfe olucak sey aynı sekilde 2.0 tdi musterisi ucucak gidicek aynı sekilde 1.6 FSI alsada sunroof olsun deri koltuk olsun full + full alan musteri ucucak gidicek
Diğer taraftan herkez golf almıyor alamıyor diyen musteride gidicek
Onun dısında Tr kotan war bunu asıcaksın demekki
Golf olsun jetta olsun bunların pazarda yeri wardı cok sayıda araba satarak cok kar etmessiniz
Optimum sayıdaki arabayı optimum fiyata satarak kar edersiniz
Bugun Tr de 5.000 golf 40 milyardan satılıyorsa 5.500 golf satmaya kalkarsanız golfleri 38.000 den werseniz satamassınız aynı sekilde 4.500 tane satayım derseniz gine 38.000 ytl ye satamassınız
Adetli satıs cok yuksek kar demek değil kaldıki TR de satılıcak max golf sayısı belli iken dusuk fiyattan pazara giricek adetli satılıcak araba bence VW nin işine gelmez
Sonuc olarak VW muhendisleri ekonomistleri bizden iyisini biliyor
quote:
Orijinalden alıntı: drahte 1905
VW gec kaldı dimi ?
Arkadaşım dogus oto luks olsun orta segment olsun her sene kotasını dolduruyor 2 yıllık TT kotasının 2 ayda bittigi ülkeyiz biz
Diğer taraftan Türkiye okadar kucuk bir pazarki devede kulak
Motorhacmine gore vergilendirme sistemi bizde we birkac avrupa ulkesinde war ki bunlarda iki elin parmaklarını gecmiyor
Diğer taraftan VW bu ülkelerdede ülkemizdeki gibi BMW AUDİ oncesi orta sınıf imajına sahip yani
Bu ülkelerdede VW müsterisi biraz daha lukse giriyor kısacası yazılır cizilir bakılır ne zaman ne yapılması gerekiyorsa yapılır
Hiç olmadı gider motoru satın alırsın ama demekki VW nin 1.6 TDİ motora ihtiyacı yokmus
Oldugu zaman gelicektir
Bu buyuklukteli MNC ler hata yapmaz demiyeyim ama uzun vadeli planları en azından kahvehane muhabbetlerinden daha kararlı sekilde planlanacaktır
Kısacası VW de akademik eğtim almıs cok sayıda muhendis cok sayıda ekonomist war birikimleri sizdende bizdende fazla yani yorumlarınız bu kişilerin yorumları yanında değersiz ve bencede gereksiz
Ha bana kalsa her firma 1.6 turbo motor cıkarsın değişik sanzumanlar ile a3 ten a8 e kadar her motora taksın
Ama olaylar bu kadar basit değil bakın oyle bir 1.6 yaparsın oyle bir 7 ileri sanzuman ile 3 tonluk arabaya takarsın hemde performanslı sekilde
Peki kim alıcak o A8 i ? kim alır o A8 i ? Düşünün 1.6 turbo A8 war ama 75 milyar, Passat alıcak herkez bu arabayı alıcak değil mi ?
A8 in imajı yerlerde ozaman 4.2 motorlu A8 i kim alıcak ?
Onu bırakın 300 milyarlık A8 i kim alıcak ne oldu dusuk motorlu dusuk fiyatlı bir A8 sizi ne yaptı rezil etti
Diğer taraftan Audinin üreteceği A8 sasisi ya da koltuk sayısı bellidir we bunun sınırları war 1.6 motor cıkarıp neden zorlasın ?
Şimdi gelelim Golfe 1.6tdi motor koyalım bakın abartmıyorum focusların %50 si Megane ların %30 u VW grubuna kaysın
Şimdi her yer golf yer gok golf 2. el degeri düşecek, bu durumda ben golf almam araba her yerde diye
Kısacası o golfe olucak sey aynı sekilde 2.0 tdi musterisi ucucak gidicek aynı sekilde 1.6 FSI alsada sunroof olsun deri koltuk olsun full + full alan musteri ucucak gidicek
Diğer taraftan herkez golf almıyor alamıyor diyen musteride gidicek
Onun dısında Tr kotan war bunu asıcaksın demekki
Golf olsun jetta olsun bunların pazarda yeri wardı cok sayıda araba satarak cok kar etmessiniz
Optimum sayıdaki arabayı optimum fiyata satarak kar edersiniz
Bugun Tr de 5.000 golf 40 milyardan satılıyorsa 5.500 golf satmaya kalkarsanız golfleri 38.000 den werseniz satamassınız aynı sekilde 4.500 tane satayım derseniz gine 38.000 ytl ye satamassınız
Adetli satıs cok yuksek kar demek değil kaldıki TR de satılıcak max golf sayısı belli iken dusuk fiyattan pazara giricek adetli satılıcak araba bence VW nin işine gelmez
Sonuc olarak VW muhendisleri ekonomistleri bizden iyisini biliyor
Alıntıları Göster
Öyle bir anlatıyorsun ki sanki 1.6 tdi gelmeyecek ya da gereksiz.
vw nin ekonomistleri golf ü geçen ay 30 milyara çektiler.
kota dolduran firmanın yapacağı iş değil bu.
quote:
Orijinalden alıntı: Sephiroth
Öyle bir anlatıyorsun ki sanki 1.6 tdi gelmeyecek ya da gereksiz.
vw nin ekonomistleri golf ü geçen ay 30 milyara çektiler.
kota dolduran firmanın yapacağı iş değil bu.
Alıntıları Göster
aslında 1.5 veya 1.6 dizel gelse gerçektende çok iş yapar 1.9 un vergisi çok yüksek megane vs. bu kadar çok satıyorsa en büyük artısı 1.5 gibi bir motorla geldiğindendir bence.
quote:
Orijinalden alıntı: Sephiroth
Öyle bir anlatıyorsun ki sanki 1.6 tdi gelmeyecek ya da gereksiz.
vw nin ekonomistleri golf ü geçen ay 30 milyara çektiler.
kota dolduran firmanın yapacağı iş değil bu.
Alıntıları Göster
@Drahte Görüşlerinizi alayım dedim. Neden agresif cevapladın anlamadım. + vw in daha fazla araba satmak istememesi mantığı bana saçma geldi. Neden daha az kar etsin. 1.9 daha yüksek fiyatlı diye daha fazla mı kar ediyor? aradaki fark vergi farkı. Daha çok satar, yine aynı kar marjıyla ve daha fazla kar eder. Ortalık megane sedan kaynıyor diye kaç kişi megane almaktan vazgeçmiş?
quote:
Orijinalden alıntı: drahte 1905
VW gec kaldı dimi ?
Arkadaşım dogus oto luks olsun orta segment olsun her sene kotasını dolduruyor 2 yıllık TT kotasının 2 ayda bittigi ülkeyiz biz
Diğer taraftan Türkiye okadar kucuk bir pazarki devede kulak
Motorhacmine gore vergilendirme sistemi bizde we birkac avrupa ulkesinde war ki bunlarda iki elin parmaklarını gecmiyor
Diğer taraftan VW bu ülkelerdede ülkemizdeki gibi BMW AUDİ oncesi orta sınıf imajına sahip yani
Bu ülkelerdede VW müsterisi biraz daha lukse giriyor kısacası yazılır cizilir bakılır ne zaman ne yapılması gerekiyorsa yapılır
Hiç olmadı gider motoru satın alırsın ama demekki VW nin 1.6 TDİ motora ihtiyacı yokmus
Oldugu zaman gelicektir
Bu buyuklukteli MNC ler hata yapmaz demiyeyim ama uzun vadeli planları en azından kahvehane muhabbetlerinden daha kararlı sekilde planlanacaktır
Kısacası VW de akademik eğtim almıs cok sayıda muhendis cok sayıda ekonomist war birikimleri sizdende bizdende fazla yani yorumlarınız bu kişilerin yorumları yanında değersiz ve bencede gereksiz
Ha bana kalsa her firma 1.6 turbo motor cıkarsın değişik sanzumanlar ile a3 ten a8 e kadar her motora taksın
Ama olaylar bu kadar basit değil bakın oyle bir 1.6 yaparsın oyle bir 7 ileri sanzuman ile 3 tonluk arabaya takarsın hemde performanslı sekilde
Peki kim alıcak o A8 i ? kim alır o A8 i ? Düşünün 1.6 turbo A8 war ama 75 milyar, Passat alıcak herkez bu arabayı alıcak değil mi ?
A8 in imajı yerlerde ozaman 4.2 motorlu A8 i kim alıcak ?
Onu bırakın 300 milyarlık A8 i kim alıcak ne oldu dusuk motorlu dusuk fiyatlı bir A8 sizi ne yaptı rezil etti
Diğer taraftan Audinin üreteceği A8 sasisi ya da koltuk sayısı bellidir we bunun sınırları war 1.6 motor cıkarıp neden zorlasın ?
Şimdi gelelim Golfe 1.6tdi motor koyalım bakın abartmıyorum focusların %50 si Megane ların %30 u VW grubuna kaysın
Şimdi her yer golf yer gok golf 2. el degeri düşecek, bu durumda ben golf almam araba her yerde diye
Kısacası o golfe olucak sey aynı sekilde 2.0 tdi musterisi ucucak gidicek aynı sekilde 1.6 FSI alsada sunroof olsun deri koltuk olsun full + full alan musteri ucucak gidicek
Diğer taraftan herkez golf almıyor alamıyor diyen musteride gidicek
Onun dısında Tr kotan war bunu asıcaksın demekki
Golf olsun jetta olsun bunların pazarda yeri wardı cok sayıda araba satarak cok kar etmessiniz
Optimum sayıdaki arabayı optimum fiyata satarak kar edersiniz
Bugun Tr de 5.000 golf 40 milyardan satılıyorsa 5.500 golf satmaya kalkarsanız golfleri 38.000 den werseniz satamassınız aynı sekilde 4.500 tane satayım derseniz gine 38.000 ytl ye satamassınız
Adetli satıs cok yuksek kar demek değil kaldıki TR de satılıcak max golf sayısı belli iken dusuk fiyattan pazara giricek adetli satılıcak araba bence VW nin işine gelmez
Sonuc olarak VW muhendisleri ekonomistleri bizden iyisini biliyor
Alıntıları Göster
a8 de 1.6 motor olsa bile 150-200 ytlden asagıya olmaz
quote:
Orjinalden alıntı: drahte 1905
VW gec kaldı dimi ?
Arkadaşım dogus oto luks olsun orta segment olsun her sene kotasını dolduruyor 2 yıllık TT kotasının 2 ayda bittigi ülkeyiz biz
Diğer taraftan Türkiye okadar kucuk bir pazarki devede kulak
Motorhacmine gore vergilendirme sistemi bizde we birkac avrupa ulkesinde war ki bunlarda iki elin parmaklarını gecmiyor
Diğer taraftan VW bu ülkelerdede ülkemizdeki gibi BMW AUDİ oncesi orta sınıf imajına sahip yani
Bu ülkelerdede VW müsterisi biraz daha lukse giriyor kısacası yazılır cizilir bakılır ne zaman ne yapılması gerekiyorsa yapılır
Hiç olmadı gider motoru satın alırsın ama demekki VW nin 1.6 TDİ motora ihtiyacı yokmus
Oldugu zaman gelicektir
Bu buyuklukteli MNC ler hata yapmaz demiyeyim ama uzun vadeli planları en azından kahvehane muhabbetlerinden daha kararlı sekilde planlanacaktır
Kısacası VW de akademik eğtim almıs cok sayıda muhendis cok sayıda ekonomist war birikimleri sizdende bizdende fazla yani yorumlarınız bu kişilerin yorumları yanında değersiz ve bencede gereksiz
Ha bana kalsa her firma 1.6 turbo motor cıkarsın değişik sanzumanlar ile a3 ten a8 e kadar her motora taksın
Ama olaylar bu kadar basit değil bakın oyle bir 1.6 yaparsın oyle bir 7 ileri sanzuman ile 3 tonluk arabaya takarsın hemde performanslı sekilde
Peki kim alıcak o A8 i ? kim alır o A8 i ? Düşünün 1.6 turbo A8 war ama 75 milyar, Passat alıcak herkez bu arabayı alıcak değil mi ?
A8 in imajı yerlerde ozaman 4.2 motorlu A8 i kim alıcak ?
Onu bırakın 300 milyarlık A8 i kim alıcak ne oldu dusuk motorlu dusuk fiyatlı bir A8 sizi ne yaptı rezil etti
Diğer taraftan Audinin üreteceği A8 sasisi ya da koltuk sayısı bellidir we bunun sınırları war 1.6 motor cıkarıp neden zorlasın ?
Şimdi gelelim Golfe 1.6tdi motor koyalım bakın abartmıyorum focusların %50 si Megane ların %30 u VW grubuna kaysın
Şimdi her yer golf yer gok golf 2. el degeri düşecek, bu durumda ben golf almam araba her yerde diye
Kısacası o golfe olucak sey aynı sekilde 2.0 tdi musterisi ucucak gidicek aynı sekilde 1.6 FSI alsada sunroof olsun deri koltuk olsun full + full alan musteri ucucak gidicek
Diğer taraftan herkez golf almıyor alamıyor diyen musteride gidicek
Onun dısında Tr kotan war bunu asıcaksın demekki
Golf olsun jetta olsun bunların pazarda yeri wardı cok sayıda araba satarak cok kar etmessiniz
Optimum sayıdaki arabayı optimum fiyata satarak kar edersiniz
Bugun Tr de 5.000 golf 40 milyardan satılıyorsa 5.500 golf satmaya kalkarsanız golfleri 38.000 den werseniz satamassınız aynı sekilde 4.500 tane satayım derseniz gine 38.000 ytl ye satamassınız
Adetli satıs cok yuksek kar demek değil kaldıki TR de satılıcak max golf sayısı belli iken dusuk fiyattan pazara giricek adetli satılıcak araba bence VW nin işine gelmez
Sonuc olarak VW muhendisleri ekonomistleri bizden iyisini biliyor
quote:
Orijinalden alıntı: Özcan
@Drahte Görüşlerinizi alayım dedim. Neden agresif cevapladın anlamadım. + vw in daha fazla araba satmak istememesi mantığı bana saçma geldi. Neden daha az kar etsin. 1.9 daha yüksek fiyatlı diye daha fazla mı kar ediyor? aradaki fark vergi farkı. Daha çok satar, yine aynı kar marjıyla ve daha fazla kar eder. Ortalık megane sedan kaynıyor diye kaç kişi megane almaktan vazgeçmiş?
Alıntıları Göster
eğerki vw 1.6 tdı cıkarırsa megane ,focus astra dizel alanlar golfe yönelir otomatik olarak Golfun yıllık satısı 15 bine bile cıkar Tr de
quote:
Orjinalden alıntı: CanaryHunter
@Drahte Görüşlerinizi alayım dedim. Neden agresif cevapladın anlamadım. + vw in daha fazla araba satmak istememesi mantığı bana saçma geldi. Neden daha az kar etsin. 1.9 daha yüksek fiyatlı diye daha fazla mı kar ediyor? aradaki fark vergi farkı. Daha çok satar, yine aynı kar marjıyla ve daha fazla kar eder. Ortalık megane sedan kaynıyor diye kaç kişi megane almaktan vazgeçmiş?
quote:
Orijinalden alıntı: ..NumberOne..
eğerki vw 1.6 tdı cıkarırsa megane ,focus astra dizel alanlar golfe yönelir otomatik olarak Golfun yıllık satısı 15 bine bile cıkar Tr de
quote:
Orjinalden alıntı: CanaryHunter
@Drahte Görüşlerinizi alayım dedim. Neden agresif cevapladın anlamadım. + vw in daha fazla araba satmak istememesi mantığı bana saçma geldi. Neden daha az kar etsin. 1.9 daha yüksek fiyatlı diye daha fazla mı kar ediyor? aradaki fark vergi farkı. Daha çok satar, yine aynı kar marjıyla ve daha fazla kar eder. Ortalık megane sedan kaynıyor diye kaç kişi megane almaktan vazgeçmiş?
Alıntıları Göster
90 beygir ile 110 hp lik focusu mu kesicek
yapma malik biraz gerçekçi ol
quote:
Orijinalden alıntı: Sephiroth
90 beygir ile 110 hp lik focusu mu kesicek
yapma malik biraz gerçekçi ol
Alıntıları Göster
90 hp yetersiz daha fazlasını yapmalı vw akincl ın dediği gibi 110 hp tdci(hdi) ve hyundai grubunun 115 hp crdi leri ile asla rekabet edemez
gm-fiat ortaklığıda 1.6 multijet motor üretecekler yanlış bilmiyorsam 120 hp fln olacakmış
quote:
Orijinalden alıntı: Sephiroth
90 beygir ile 110 hp lik focusu mu kesicek
yapma malik biraz gerçekçi ol
Alıntıları Göster
@Drahte
artı olarak kimse a8 e 1.6 tdi taksınlar demedi.
quote:
Orijinalden alıntı: cemoki
90 hp yetersiz daha fazlasını yapmalı vw akincl ın dediği gibi 110 hp tdci(hdi) ve hyundai grubunun 115 hp crdi leri ile asla rekabet edemez
gm-fiat ortaklığıda 1.6 multijet motor üretecekler yanlış bilmiyorsam 120 hp fln olacakmış
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: cemoki
90 hp yetersiz daha fazlasını yapmalı vw akincl ın dediği gibi 110 hp tdci(hdi) ve hyundai grubunun 115 hp crdi leri ile asla rekabet edemez
gm-fiat ortaklığıda 1.6 multijet motor üretecekler yanlış bilmiyorsam 120 hp fln olacakmış
gm-fiat ortaklığı 1.3 ve 1.9 motorlar için geçerli.
yeni 1.6 mjet sadece fiat ın
iki tip 105 ve 120 hp.
quote:
Orijinalden alıntı: ..NumberOne..
a8 de 1.6 motor olsa bile 150-200 ytlden asagıya olmaz
quote:
Orjinalden alıntı: drahte 1905
VW gec kaldı dimi ?
Arkadaşım dogus oto luks olsun orta segment olsun her sene kotasını dolduruyor 2 yıllık TT kotasının 2 ayda bittigi ülkeyiz biz
Diğer taraftan Türkiye okadar kucuk bir pazarki devede kulak
Motorhacmine gore vergilendirme sistemi bizde we birkac avrupa ulkesinde war ki bunlarda iki elin parmaklarını gecmiyor
Diğer taraftan VW bu ülkelerdede ülkemizdeki gibi BMW AUDİ oncesi orta sınıf imajına sahip yani
Bu ülkelerdede VW müsterisi biraz daha lukse giriyor kısacası yazılır cizilir bakılır ne zaman ne yapılması gerekiyorsa yapılır
Hiç olmadı gider motoru satın alırsın ama demekki VW nin 1.6 TDİ motora ihtiyacı yokmus
Oldugu zaman gelicektir
Bu buyuklukteli MNC ler hata yapmaz demiyeyim ama uzun vadeli planları en azından kahvehane muhabbetlerinden daha kararlı sekilde planlanacaktır
Kısacası VW de akademik eğtim almıs cok sayıda muhendis cok sayıda ekonomist war birikimleri sizdende bizdende fazla yani yorumlarınız bu kişilerin yorumları yanında değersiz ve bencede gereksiz
Ha bana kalsa her firma 1.6 turbo motor cıkarsın değişik sanzumanlar ile a3 ten a8 e kadar her motora taksın
Ama olaylar bu kadar basit değil bakın oyle bir 1.6 yaparsın oyle bir 7 ileri sanzuman ile 3 tonluk arabaya takarsın hemde performanslı sekilde
Peki kim alıcak o A8 i ? kim alır o A8 i ? Düşünün 1.6 turbo A8 war ama 75 milyar, Passat alıcak herkez bu arabayı alıcak değil mi ?
A8 in imajı yerlerde ozaman 4.2 motorlu A8 i kim alıcak ?
Onu bırakın 300 milyarlık A8 i kim alıcak ne oldu dusuk motorlu dusuk fiyatlı bir A8 sizi ne yaptı rezil etti
Diğer taraftan Audinin üreteceği A8 sasisi ya da koltuk sayısı bellidir we bunun sınırları war 1.6 motor cıkarıp neden zorlasın ?
Şimdi gelelim Golfe 1.6tdi motor koyalım bakın abartmıyorum focusların %50 si Megane ların %30 u VW grubuna kaysın
Şimdi her yer golf yer gok golf 2. el degeri düşecek, bu durumda ben golf almam araba her yerde diye
Kısacası o golfe olucak sey aynı sekilde 2.0 tdi musterisi ucucak gidicek aynı sekilde 1.6 FSI alsada sunroof olsun deri koltuk olsun full + full alan musteri ucucak gidicek
Diğer taraftan herkez golf almıyor alamıyor diyen musteride gidicek
Onun dısında Tr kotan war bunu asıcaksın demekki
Golf olsun jetta olsun bunların pazarda yeri wardı cok sayıda araba satarak cok kar etmessiniz
Optimum sayıdaki arabayı optimum fiyata satarak kar edersiniz
Bugun Tr de 5.000 golf 40 milyardan satılıyorsa 5.500 golf satmaya kalkarsanız golfleri 38.000 den werseniz satamassınız aynı sekilde 4.500 tane satayım derseniz gine 38.000 ytl ye satamassınız
Adetli satıs cok yuksek kar demek değil kaldıki TR de satılıcak max golf sayısı belli iken dusuk fiyattan pazara giricek adetli satılıcak araba bence VW nin işine gelmez
Sonuc olarak VW muhendisleri ekonomistleri bizden iyisini biliyor
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: ..NumberOne..
quote:
Orjinalden alıntı: drahte 1905
XXX
a8 de 1.6 motor olsa bile 150-200 ytlden asagıya olmaz
Bunlara abartı ornekler denıyor turkce olarak ondanda temelde 1.6 A8 olmaz
Rakamlar olaylar abartılarak gercegın bır nevı buyutec altında bakılması saglanıyor
Yanı rakamlara takılmak yerıne odaklanmaznız gereken A8 i e ne oldugu