< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metintekin -- 18 Ekim 2025; 7:23:33 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |

1 Mobil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metintekin -- 18 Ekim 2025; 7:23:33 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Rica ederim;
Ben kendi çapımda otomobil koleksiyoneriyim, sevdiğim hoşuma giden araçları alır garajımda saklar veya 2-3 yıl bindikten sonra satarım. Hali hazırda 22 adet aracım var. Bunu önceden söyleme sebebimi lütfen yanlış anlamayın ben birazdan kendi tecrübelerimi paylaştığımda; “Ne kadarlık bilgin var ki” sorusuyla karşılaşmamak için yazıyorum. W212 kasa kodlu 3 adet E250 sahibi oldum, bunlardan ikisi hala garajımda duruyor. Sırasıyla 2010 model E250 CGI coupe (125.000 km), 2011 Model E250 CGI (136.000 km) ve 2015 Model Makyajlı E250 Coupe (157.000 km) araçlar arasında sorunsuz kullanabildiğim olmadı. Bu araçlar sabaha kadar ne arıza versem diye düşünen araçlar, kaldı ki ben bu araçları satın aldığımda hepsi de 70.000 kilometrenin altındaydı. Ayrıca yaklaşık 7-8 yıldır Range Rover Evoque 2.0si4 kullanıcıyız, eşim için aldım fakat sonra onun aracını değiştiğimde bile satmaya kıyamadım hala bizimle birlikte hayatına devam ediyor. Yakıt tüketimi dışında (10-13L/100KM şehir içi) sorunsuz bir araç, benim aracımın sadece bir kez radyatör hortumu patladı onun haricinde hiç bir arıza vermedi. Şu anda 100.000 kilometrede. Ha derseniz ki dizel Range Rover, aman Allah korusun, Sport ve Velar’dan cektiklerimi bir Allah biliyor bir de ben. Hatta forumda bu aracı araştırırsanız benim açtığım konuyu bulabilirsiniz; buyrun link: https://forum.donanimhaber.com/range-rover-evoque-coupe-2-0si4-uzun-donem-kullanici-degerlendirmesi--144981382 Bu bütçe ile ben düşük kilometreli 2.0 TFSI A4 veyahut A5 öneririm, 2011 model ve üzerinde 120.000 kilometre altında araçlar bulunabiliyor. Zaten E250 aldığınızda da aynı masrafı yapacaksınız o yüzden hiç değilse hem çok daha performanslı hemde parça fiyatları E250’ye göre %30-40 daha uygun bir araç tercih ederdim. Şu linke bir bakın isterseniz; https://www.sahibinden.com/s/byiH8eKw Segment konusunda eğer E segment yerine D segment araç istemediğinizi söyleyecek olursanız maalesef E250’de coupe olanlar hiç bir şekilde E segment statüsünü haketmiyor. Gerek malzeme kalitesi, gerek hacim gerekse konfor olarak belirttiğim D segmenti araçlardan asla daha iyi degil, tercih size kalmış |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacklotus01 -- 27 Nisan 2025; 13:51:15 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Konunuzu yeni gördüm,ve bu aracı satıp cla almak attan inip eşeğe binmek olur diyerek başlayayım Diğer seçeneklerde ise muhtemelen sanayiyle akraba olur,200 300 bin TL harcarsınız onun için hiç bulaşmayın arabanıza binmeye devam edin derim. Ha illa satacaksaniz Bu bütçeye premium olarak S60 t3 en mantıklı seçenek olur diyerek de bitireyim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
söz bilmezsen sükut eyle seni adam sansınlar
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Bakımları Sanayide yapılmış 220 binde E coupe Ve sen 25 bin TL nin muhabbetini yapıyorsun? Bu arabanın yiyeceği parayı, masraflarını falan üstlenecek bütçen var mı? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
söz bilmezsen sükut eyle seni adam sansınlar
|
|
Ne bu ön yargı? Bakımları nerede yapılmış bilmiyorum, servis geçmişini sorgulayabilecek varsa şase paylaşabilirim. Araştırdığım kadarıyla 1.8 arıza potansiyeli olduça düşük ve kroniği pek olmayan sağlam bir motor. Alacak olursam elbette yetkili servis veya deneyimli özel serviste lifte aldırıp alttan üstten kontrol ettirip, cihaza bağlatıp usta gözüyle test sürüşü yapmalarını isteyeceğim. Usta alınmaz derse bulaşmam ancak 15arabalık 13yıllık tecrübem ve yaptığım test sürüşüne göre araç muadilleri arasında aynı CC aracım gibi ön sıralarda iyi kondüsyonda diyebilirim. CC 10üzerinden 9.5 alırsa buda 9alacak dirilikte. CC 230km km oldu arıza ve masraf potansiyeli E250 ile aynı oranda var. Birşey olursa çöpe atacak değiliz parası neyse verir yaptırırım. Haftada 2gün bindiğim için arıza ve yıpranma düşük ihtimal. Zaten ömür boyu binmeyeceğim, 1-2sene tadını alır değiştiririm 10-15bin km yapınca. Sadece faiz dahil 350-400 bin fark vermeye değermi buna ikna edemedim kendimi. CC gerçekten seviyorum ayrılmak zor geliyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Önyargı mı:))) daha E coupeyi alırken 3ün 5in hesabını yapacaksan sanayide koyacağın potansiyel masraf için yaptırır binerim nasıl diyebiliyorsun? Senin dediğin doğru olsa herkes gidip E serisine biner Gerçek hayatta işler öyle yürümüyor CC masraf açmadı belki bu da açmaz gibisinden çıkarımlarla araba alınmaz. Yürütecek param var diyorsun 400 de verilip geçilir. E serisi sonuçta Arıza yaparsa da çıkarırsın 100 200 kağıt binersin Aslan besleyen yemini suyunu düşünmez < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 9 Haziran 2025; 10:24:36 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
söz bilmezsen sükut eyle seni adam sansınlar
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam nereden uyandırdın adamı ya kronik yok mis gibi biniyordu bak şimdi olmadı bu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
söz bilmezsen sükut eyle seni adam sansınlar
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
bayılıyorum bu vw sahiplerine, kendi arabalarından sonra hemen bmw , mercedes yada range. allahtan izan sahibi insanlar da bentley demiyorlar? volvoyu bile düşünmüyor, arteon olur mu demiyor. artık kendi kullandıkları araca nasıl bir gözle bakıyorlarsa... |
|
_____________________________
|
|
4yaş model düşürüp faiz dahil 400bine yakın para vermek ve 7vitesten 5vitese düşmek çok mantıklı gibi gelmiyor. Konu 3ün 5ün lafı değil. Sıfır araç değil 15yaşında farkındayım. Bozulursada yaptıracak durum var Allaha şükür, marş motoru, külbütör kapağı falan demiş bir arkadaş bunlar çözülür bişekilde. komple motor şanzuman girerse üzebilir. 5yıl önce E46 bebek yüz aracım hararet sonrası 1kez üst kapak yapıldı düzelmedi, sonra üst kapak, zincir vanos vs değişti düzeldi tam satayım derken üstüne selde kaldı, 1senede yarım araba parası yedi gerekli kötü tecrübeyede sahibim. Aslında 2çocukla coupe araç uygun değil, hanım suv istiyordu, 2010 üstü bütçeme göre temiz X5 X6 bulamadığım için bu aracı değerlendirecek gibiyim. Dizel A3 sedan şirket aracım kapıda kalabalık seyahatlerde onu kullanabilirim. Evet CC den sonra reno citroen vb değil premium araç istiyorum. 1.3m kadar benim hoşuma gidenler bunlar. İsteyen sıfır clio alır isteyen volvo alsın. Aynı galeride 2020 508 1.5hdi allure var 50bin lira daha pahalıydı belki bir ihtimal oda olabilir ama dizel ve beyaz renk sevmiyorum. Bu paralara 3aydır baktığım 15-20araç motor mekanik ve iç kondüsyon olarak beğenmedim. Veya beğendiğim araçlar CC yi takasta istemedi veya iyi paraya saymadı anlaşamadık. Kendimi ikna edebilirsem yarın alabilirim kararsızım henüz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |