Şimdi Ara

Fiat egea mair kullanmıyorsa Honda'dan vtec motor isteyebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hiç değilse adam akıllı benzinli motoru olur

    Yazık hala fire takılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Hondadan motor isteyecek Dünya'daki son firmadır herhalde Fiat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    MG HS luxury
    Bravo 1.6 Emotion
  • valla ulvi bile daha mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    valla ulvi bile daha mantıklı

    Asıl mantıksız fiat hangi mantıkla 140 hp multiair koymaz şu araca bravo bu arabalara 5 çeker hb egeada beş para etmeyecek bak gör, bravoda 140 multiair vardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • vtec'in fire motordan ciddi manada ne gibi farkı var talep edecek kadar?
    _____________________________
    Türk'ün varlığı bu köhne aleme yeni ufuklar açacaktır! M.Kemal ATATÜRK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    valla ulvi bile daha mantıklı

    Asıl mantıksız fiat hangi mantıkla 140 hp multiair koymaz şu araca bravo bu arabalara 5 çeker hb egeada beş para etmeyecek bak gör, bravoda 140 multiair vardı

    2. era vakası mı olsun?

    teneke gibi araba(hafif yani 1050kg mi ne egea) 140hp multiair takarsan bizim f1 pilotları her virajda patlar.

    hyundai gibi de hafif ve güçlü arabalara fren takmazsa fiat tamamdır. uçup konamayan araba olur eralar gibi.(bknz 110hp crdi eralar)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 18 Kasım 2015; 13:58:34 >
    _____________________________
    Life is too short to drive boring cars.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzakdağ

    vtec'in fire motordan ciddi manada ne gibi farkı var talep edecek kadar?

    Bilmem yaz nete, herkes dalga geçer ama ne hikmetse halk tipi araçların hepsini tokatlıyor 120 hp 150 torkla neyin havasını yapıyorlar diye dalga geçiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Honda Civic mi Toyota corolla mı?
    21 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    valla ulvi bile daha mantıklı

    Asıl mantıksız fiat hangi mantıkla 140 hp multiair koymaz şu araca bravo bu arabalara 5 çeker hb egeada beş para etmeyecek bak gör, bravoda 140 multiair vardı

    2. era vakası mı olsun?

    teneke gibi araba(hafif yani 1050kg mi ne egea) 140hp multiair takarsan bizim f1 pilotları her virajda patlar.

    hyundai gibi de hafif ve güçlü arabalara fren takmazsa fiat tamamdır. uçup konamayan araba olur eralar gibi.(bknz 11hp crdi eralar)

    Bravoya neden koydular o zaman açıklar mısın ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Fiat'ın sıkıntısı hiçbir zaman motor üretmek olmadı. "Araba" üretme sıkıntısı var Fiat'ta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Araba arabadır, bilgisayar bilgisayar. Hiçbir ürün bir insandan üstün ya da önemli değildir. Tapmanın lüzumu yoktur.
  • Şu Vtec motorlar lpg uyumu haricinde bildiğin çağdışı.

    1.6 Gdi 138 ps güç veriyor.
    Corolla'lar 132 Ps güç veriyor.
    Focuslar da 125 ps.

    Bir geçebildiği Opel'in Ecotec'i atmosferikler içinde. Atmosferik zaten başlı başına çağdışı kaldı.

    Durum bu iken bu Hondacı kafasına hasta oluyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Araba arabadır, bilgisayar bilgisayar. Hiçbir ürün bir insandan üstün ya da önemli değildir. Tapmanın lüzumu yoktur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    valla ulvi bile daha mantıklı

    Asıl mantıksız fiat hangi mantıkla 140 hp multiair koymaz şu araca bravo bu arabalara 5 çeker hb egeada beş para etmeyecek bak gör, bravoda 140 multiair vardı

    Satış stratejisi, Türkiyeye öyle ha deyince her motoru vermezler. Sonra firma zarara giriyor. Arz talep meseles. Fiat, Linea Tjet de bu olay için çok uğraştı çok güzel bi altyapı sundu ülkem insanı haberdar bile olmadı. Fiat Sedana turbo benzinliyi biraz zor koyar. Bi ihtimal var makyajlandığı zaman gelebilir.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    valla ulvi bile daha mantıklı

    Asıl mantıksız fiat hangi mantıkla 140 hp multiair koymaz şu araca bravo bu arabalara 5 çeker hb egeada beş para etmeyecek bak gör, bravoda 140 multiair vardı

    Satış stratejisi, Türkiyeye öyle ha deyince her motoru vermezler. Sonra firma zarara giriyor. Arz talep meseles. Fiat, Linea Tjet de bu olay için çok uğraştı çok güzel bi altyapı sundu ülkem insanı haberdar bile olmadı. Fiat Sedana turbo benzinliyi biraz zor koyar. Bi ihtimal var makyajlandığı zaman gelebilir.

    Kardeşim nasılsın ne var ne yok


    Bence koymalı ama arkadaş dolu motorun var doldursana şunları.

    105hp twinair koy, 140hp multiair koy yap işte şunları, kardeşim ben baştan beri benzinli araba seviyorum turbojetten sonra sevgim kat kat arttı fire motora bişey demiyorum oda iyi motor ama fiatın tek benzinli motoru yok diğerlerini koymalı demek istediğimi anlatabildim mi kardeşim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    valla ulvi bile daha mantıklı

    Asıl mantıksız fiat hangi mantıkla 140 hp multiair koymaz şu araca bravo bu arabalara 5 çeker hb egeada beş para etmeyecek bak gör, bravoda 140 multiair vardı

    2. era vakası mı olsun?

    teneke gibi araba(hafif yani 1050kg mi ne egea) 140hp multiair takarsan bizim f1 pilotları her virajda patlar.

    hyundai gibi de hafif ve güçlü arabalara fren takmazsa fiat tamamdır. uçup konamayan araba olur eralar gibi.(bknz 11hp crdi eralar)

    Bravoya neden koydular o zaman açıklar mısın ?

    çünkü bravo üzerinde çalışılmış araba, düşük fiyata üretilen bir araç değil. yani bir astrada nasıl 1.4t 140, golf te 1.4tsi 150 varsa bravoda da var.

    ancak egea gibi araçlar(symbol, linea, 301..) asıl amaçları düşük fiyata araç olmalarıdır. düşük fiyatlı araç doğal olarak yol tutuşu, frenleme mesafesi, parça dayanıklılığı gibi bazı noktalarda eksikliklere sahiptir.

    yani bu araçlar üretilirken aracın ağırlık merkezi nerede olmuş çok önemli değil. normal motorlarla belirtilen mesafede duracak şekilde yapılır. 140-170hp lik motor koyacağz ona göre tasarlayalım demezler. 100hp dolaylarında olacağı için çok düşük maliyetle yapmaya çalışırlar.
    _____________________________
    Life is too short to drive boring cars.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    valla ulvi bile daha mantıklı

    Asıl mantıksız fiat hangi mantıkla 140 hp multiair koymaz şu araca bravo bu arabalara 5 çeker hb egeada beş para etmeyecek bak gör, bravoda 140 multiair vardı

    2. era vakası mı olsun?

    teneke gibi araba(hafif yani 1050kg mi ne egea) 140hp multiair takarsan bizim f1 pilotları her virajda patlar.

    hyundai gibi de hafif ve güçlü arabalara fren takmazsa fiat tamamdır. uçup konamayan araba olur eralar gibi.(bknz 11hp crdi eralar)

    Bravoya neden koydular o zaman açıklar mısın ?

    çünkü bravo üzerinde çalışılmış araba, düşük fiyata üretilen bir araç değil. yani bir astrada nasıl 1.4t 140, golf te 1.4tsi 150 varsa bravoda da var.

    ancak egea gibi araçlar(symbol, linea, 301..) asıl amaçları düşük fiyata araç olmalarıdır. düşük fiyatlı araç doğal olarak yol tutuşu, frenleme mesafesi, parça dayanıklılığı gibi bazı noktalarda eksikliklere sahiptir.

    yani bu araçlar üretilirken aracın ağırlık merkezi nerede olmuş çok önemli değil. normal motorlarla belirtilen mesafede duracak şekilde yapılır. 140-170hp lik motor koyacağz ona göre tasarlayalım demezler. 100hp dolaylarında olacağı için çok düşük maliyetle yapmaya çalışırlar.

    Yani fiat bravo üretimini bitirip kaliteyi git gide düşürüyor öyle mi ?

    Hyundai her geçen gün yenilik yapıp kendini maksimum geliştirirken asırlık fiat bravoyu bitirip egea yapıyor ilginç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • başlığa sağlam güldüm valla
    _____________________________
  • Sergio ya hemen iletiyorum ve konunun linkini veriyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Fiatin motoru yeterli, honda motoru yaramaz ona.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_

    Yani fiat bravo üretimini bitirip kaliteyi git gide düşürüyor öyle mi ?

    Hyundai her geçen gün yenilik yapıp kendini maksimum geliştirirken asırlık fiat bravoyu bitirip egea yapıyor ilginç.

    ne bileyim hocam, fiatın ceo'su değilim. fiatla işim de olmaz

    Ancak, satılmayna modeli bitirmeyip ne yapacaklar? yani c segmentinde normal kaliteli araç satamıyorlar. satamadığınız şeyi üretmeye devam eder misiniz?

    peki pazarda nasıl bi ihtiyaç var özellikle türkiye gibi 3.dünya ülkelerinde? ucuz ama iş görecek bir araba.

    ncap kaygısı yok, kaliteli olmasına gerek yok. ağırlık dağılımı, fren sistemi, yol tutuşunun üzerinden çalışmasına gerek yok.
    doğal olarak ortaya uygun fiyatlı bir araba çıkıyor.

    arabanın kötü olduğunu söylemedim sadece ne kadar ekmek o kadar köfte diyorum.

    bu arada hyundai yenilik mi yapıyor güldürmeyin
    yenilik dediğiniz 10lt'den az yakmayan benzinli motorlar, 7ltden az yakmayan dizel motorlar, donanım adı altında gözüken teknolojik oyuncaklar mı?
    hyundai de vw nin izinden gidiyor, bol reklam, bol göz boyama; yenilikçi gözüküp biz iyisini yapıyoruz ayağına normal araçlar üretiyorlar o kadar. amerikada sürekli olarak fabrika verilerini yanılttığı için ceza yiyen bir firmadan bahsediyoruz. yakıt tüketimlerinden dolayı sürekli hyundai ceza alıyor.

    örnek gösterirken ne bileyim opeli(yeni astra k'yı), peo(yeni 308i), mazdayı (skyactiv) gösterin.

    c sınıfında 1500kg araç üreten, yakıt canavarı hyundaiyi örnek göstermeyin.
    _____________________________
    Life is too short to drive boring cars.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Şu Vtec motorlar lpg uyumu haricinde bildiğin çağdışı.

    1.6 Gdi 138 ps güç veriyor.
    Corolla'lar 132 Ps güç veriyor.
    Focuslar da 125 ps.

    Bir geçebildiği Opel'in Ecotec'i atmosferikler içinde. Atmosferik zaten başlı başına çağdışı kaldı.

    Durum bu iken bu Hondacı kafasına hasta oluyorum.

    %100 lpg uyumu var gerisi teferruat. Ayrica sorunsuz otomatik sanziman ve motor var. Ayrica sinifinin en güzel ic dis tasarimina sahip. Daha ne olsun. Hondaci kafasi diye akliniz sira alay ederken sehir ici 25 sehir disi 150 km uzeri hizlarda 18 kurus yakiyoruz. Varsin motor miladdan kalmis olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic


    quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Şu Vtec motorlar lpg uyumu haricinde bildiğin çağdışı.

    1.6 Gdi 138 ps güç veriyor.
    Corolla'lar 132 Ps güç veriyor.
    Focuslar da 125 ps.

    Bir geçebildiği Opel'in Ecotec'i atmosferikler içinde. Atmosferik zaten başlı başına çağdışı kaldı.

    Durum bu iken bu Hondacı kafasına hasta oluyorum.

    %100 lpg uyumu var gerisi teferruat. Ayrica sorunsuz otomatik sanziman ve motor var. Ayrica sinifinin en güzel ic dis tasarimina sahip. Daha ne olsun. Hondaci kafasi diye akliniz sira alay ederken sehir ici 25 sehir disi 150 km uzeri hizlarda 18 kurus yakiyoruz. Varsin motor miladdan kalmis olsun..

    18 kuruşa inanırım da 25 kuruş zor be birader.

    Bak, ben takıntılı bir adam değilim. Aldığım mal ile övünecek bir adam hiç değilim. Hatta Vtec'in geçtiği tek motor Ecotec dedim ya, işte aracımın motoru da tam o. Aracım Chevrolet Cruze 124 beygir, tam otomatik şanzıman. Ablamda ise Vtec, tam otomatik var. Aracın şanzıman tepkilerinden tut yakıtına kadar çoğu özelliği aşağı yukarı aynı.

    Dediğim şey Vtec'in kötü olduğu değil Fiat'ın Honda'dan çok daha başarılı motorlar yaptığıdır. Multiair motorlar da Lpg uyumludur üstelik de performansta Vtec'leri ezer geçer. Eğer mükemmele yakın bir C sınıf araba yapılacaksa bu da Fiat'a Honda motoru takmakla olmaz. Honda'ya Fiat motoru takmak daha mantıklı.
    _____________________________
    Araba arabadır, bilgisayar bilgisayar. Hiçbir ürün bir insandan üstün ya da önemli değildir. Tapmanın lüzumu yoktur.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.