Şimdi Ara

VW Caddy nin turbo sorunu...?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
33.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar aracımız 2005 model şu an 120 bın km de ve 15 gun once turbo patladı ve serviste degıştırdık, aramızda bu sorunu yasayan olup olmadıgını merak ettım vede eskı peformansını saglıyormu , bız 15 gundur kullanmaktayız şu ana kadar bır soruna raslamadık ama ılerleyen zamanlarda ne olabılır kafamızı kurcalamakta
    şimdiden tesekkurler



  • TURBO BORUSU ÇIKMALARI ÇOK SIK RASTLANAN SORUNLARDIR. UZUN YOLDA KULLANIMDA ARADA ÇIKAR :((((
    BASİTÇE HALLEDİLDİĞİNDEN ÇOĞU ZAMAN SÖZÜ BİLE GEÇMEZ... KANIKSANILMIŞ SORUNLARDANDIR :((((

    BAŞKA BİR ARAÇTA OLSA.... MİLLET BAS BAS BAĞIRIR, NEDE OLSA "CADDY" MARKASI VAR....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ctrl_alt_del

    TURBO BORUSU ÇIKMALARI ÇOK SIK RASTLANAN SORUNLARDIR. UZUN YOLDA KULLANIMDA ARADA ÇIKAR :((((
    BASİTÇE HALLEDİLDİĞİNDEN ÇOĞU ZAMAN SÖZÜ BİLE GEÇMEZ... KANIKSANILMIŞ SORUNLARDANDIR :((((

    BAŞKA BİR ARAÇTA OLSA.... MİLLET BAS BAS BAĞIRIR, NEDE OLSA "CADDY" MARKASI VAR....
    ewet dostum genelde bu aracların sorun yasadıgı konuymus
    sansımıza garantı suresını bıtmesıne 3 gun kala bu sorunla karsılastık
    bıraz tuzluya patladı aama caddy ıcın deger.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    ewet dostum genelde bu aracların sorun yasadıgı konuymus
    sansımıza garantı suresını bıtmesıne 3 gun kala bu sorunla karsılastık
    bıraz tuzluya patladı aama caddy ıcın deger.....

    Alıntıları Göster
    usta bizim club e katıl orda konuşuruz imzamdaki yazıya tıkla gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sdrive

    usta bizim club e katıl orda konuşuruz imzamdaki yazıya tıkla gelir

    Alıntıları Göster
    isterse baskı yesin caddy'nin canı sağol'sun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    isterse baskı yesin caddy'nin canı sağol'sun..

    Alıntıları Göster
    Bende caddy olduğu zaman da servise gitmiştim ora bir caddy geldi adam turbo yu patlatmış tı

    adam da passat da vardı onu da patlatmış no problem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icaa_61

    Bende caddy olduğu zaman da servise gitmiştim ora bir caddy geldi adam turbo yu patlatmış tı

    adam da passat da vardı onu da patlatmış no problem

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: icaa_61

    Bende caddy olduğu zaman da servise gitmiştim ora bir caddy geldi adam turbo yu patlatmış tı

    adam da passat da vardı onu da patlatmış no problem



    patlatmak adamın kanında war demekki
    soruyu soruan arkdaşmıız kulübme davet ediorum..caddy team.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Opel Corsa C Su problemi.
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlker Yıldız

    quote:

    Orjinalden alıntı: icaa_61

    Bende caddy olduğu zaman da servise gitmiştim ora bir caddy geldi adam turbo yu patlatmış tı

    adam da passat da vardı onu da patlatmış no problem



    patlatmak adamın kanında war demekki
    soruyu soruan arkdaşmıız kulübme davet ediorum..caddy team.

    Alıntıları Göster
    clube yazmıstım ama ses seda cıkmamıstı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    clube yazmıstım ama ses seda cıkmamıstı

    Alıntıları Göster
    öncelikle geçmiş olsun allah daha büyük arızalardan sıkıntılardan esirgesin.

    bu aralar turbolarla ilgili şikayetler artmaya başladı vw için değil genel olarak.

    tanıdıklarımda bu 1999-2000-2001 model passatlar var bir tanesi tdi(2000 model) ötekiler benzinli 2001 model olan hariç turboda sorun yaşadılar hele tdi si olan 1 yılda 3 defa turbo değiştirdi adam artık kafayı yedi sattı.

    zannediyorum ülkemizdeki benzinin kalitesinden ve torbonun biraz nazlı bir parça olmasından yaşanıyor bu sorunlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    öncelikle geçmiş olsun allah daha büyük arızalardan sıkıntılardan esirgesin.

    bu aralar turbolarla ilgili şikayetler artmaya başladı vw için değil genel olarak.

    tanıdıklarımda bu 1999-2000-2001 model passatlar var bir tanesi tdi(2000 model) ötekiler benzinli 2001 model olan hariç turboda sorun yaşadılar hele tdi si olan 1 yılda 3 defa turbo değiştirdi adam artık kafayı yedi sattı.

    zannediyorum ülkemizdeki benzinin kalitesinden ve torbonun biraz nazlı bir parça olmasından yaşanıyor bu sorunlar

    Alıntıları Göster
    Turbonun canı damarı Motor yağıdır..Sık sık değiştirmenizi tavsiye ederim..5000 km de bir..

    Turbosunu kaybeden araç kullanıcıları değişim esnasında Garrett marka turbo tercih ederlerse birdaha turbolarına bişey olmaz..çünkü 10 kat daha sağlam üzerindeki turbodan..Biraz da pahalı..

    Ve turbolar herhalukarda tamir edilebilir..Ve artık revizyon teknolojisi çok ilerledi..çok uzun ömürlü revizyonlar yapılabiliyor..

    Turbo konusunda isteyene yardımcı olabilriim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Turbonun canı damarı Motor yağıdır..Sık sık değiştirmenizi tavsiye ederim..5000 km de bir..

    Turbosunu kaybeden araç kullanıcıları değişim esnasında Garrett marka turbo tercih ederlerse birdaha turbolarına bişey olmaz..çünkü 10 kat daha sağlam üzerindeki turbodan..Biraz da pahalı..

    Ve turbolar herhalukarda tamir edilebilir..Ve artık revizyon teknolojisi çok ilerledi..çok uzun ömürlü revizyonlar yapılabiliyor..

    Turbo konusunda isteyene yardımcı olabilriim..

    Alıntıları Göster
    FORD LAR Garrett marka kullanıyor ...diğer bi adı turboların mercedesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    FORD LAR Garrett marka kullanıyor ...diğer bi adı turboların mercedesi

    Alıntıları Göster
    ya bizimkide sanırsam garrett markası..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    ya bizimkide sanırsam garrett markası..

    Alıntıları Göster
    Turbomu değiştirdiğimde eskisi de Garett'ti yeni taktıkları da Garett
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    ya bizimkide sanırsam garrett markası..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    ya bizimkide sanırsam garrett markası..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    clube yazmıstım ama ses seda cıkmamıstı

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mnr980

    clube yazmıstım ama ses seda cıkmamıstı


    bi daha yaz o zaman sen gel yinede clup e




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    quote:

    Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    ya bizimkide sanırsam garrett markası..



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: connectgücü


    quote:

    Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    ya bizimkide sanırsam garrett markası..



    gerçekten anıl yaa garret olması lazım markası aytach01 olsaydı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    quote:

    Orjinalden alıntı: connectgücü


    quote:

    Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    ya bizimkide sanırsam garrett markası..



    gerçekten anıl yaa garret olması lazım markası aytach01 olsaydı

    Alıntıları Göster
    servıste 3900ytl + işcılıgı patlıyor masrafı tabıkı tanıdık yoksaa...!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    servıste 3900ytl + işcılıgı patlıyor masrafı tabıkı tanıdık yoksaa...!

    Alıntıları Göster
    bendede 2005 caddy 64 bınde.1.9 tdi. hiçbir zorlama falan olmadı.araba yuklu falanda degıldı.zaten yenı almıstım.yolda seyır halındeyken bırden şiddetli bir şekılde çufff dıye bır ses geldı ve egzozstan sıyah duman attı.hemen aracı saga cekıp stop ettım.tamırcı arkadasımı aradım geldı baktı ve turbonun dagılmıs oldugunu görduk.çıkma turbolara 750 ytl dedıler.orjınalı 2000 ytl cıvarında.çıkma turboya guvenmedıgım için bıraz paraya kıydım orjınalını taktırdım.benı bıraz sarstı tabıkı.hem maddı açıdan hemde araçtan sogumama neden oldu.netten bır arastırma yaptım ki bu arabalarda en buyuk ıkı sorun biri turbo diğeri baskı balata.bu konuyu vw servısınde çalısan ustalara sordum.cevap olarak hiçbirsey dıyemedıler.çunkı onlarda bılıyorlar bu sorunları.ama bı çözum uretmıyorlar.bır alman otomobil devınden özellıkle doğuş otodan bu araç arızalarına önem vermelerını rıca edıyorumyolda normalbişekılde syır ha




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hicranyarası

    bendede 2005 caddy 64 bınde.1.9 tdi. hiçbir zorlama falan olmadı.araba yuklu falanda degıldı.zaten yenı almıstım.yolda seyır halındeyken bırden şiddetli bir şekılde çufff dıye bır ses geldı ve egzozstan sıyah duman attı.hemen aracı saga cekıp stop ettım.tamırcı arkadasımı aradım geldı baktı ve turbonun dagılmıs oldugunu görduk.çıkma turbolara 750 ytl dedıler.orjınalı 2000 ytl cıvarında.çıkma turboya guvenmedıgım için bıraz paraya kıydım orjınalını taktırdım.benı bıraz sarstı tabıkı.hem maddı açıdan hemde araçtan sogumama neden oldu.netten bır arastırma yaptım ki bu arabalarda en buyuk ıkı sorun biri turbo diğeri baskı balata.bu konuyu vw servısınde çalısan ustalara sordum.cevap olarak hiçbirsey dıyemedıler.çunkı onlarda bılıyorlar bu sorunları.ama bı çözum uretmıyorlar.bır alman otomobil devınden özellıkle doğuş otodan bu araç arızalarına önem vermelerını rıca edıyorumyolda normalbişekılde syır ha

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hicranyarası

    bendede 2005 caddy 64 bınde.1.9 tdi. hiçbir zorlama falan olmadı.araba yuklu falanda degıldı.zaten yenı almıstım.yolda seyır halındeyken bırden şiddetli bir şekılde çufff dıye bır ses geldı ve egzozstan sıyah duman attı.hemen aracı saga cekıp stop ettım.tamırcı arkadasımı aradım geldı baktı ve turbonun dagılmıs oldugunu görduk.çıkma turbolara 750 ytl dedıler.orjınalı 2000 ytl cıvarında.çıkma turboya guvenmedıgım için bıraz paraya kıydım orjınalını taktırdım.benı bıraz sarstı tabıkı.hem maddı açıdan hemde araçtan sogumama neden oldu.netten bır arastırma yaptım ki bu arabalarda en buyuk ıkı sorun biri turbo diğeri baskı balata.bu konuyu vw servısınde çalısan ustalara sordum.cevap olarak hiçbirsey dıyemedıler.çunkı onlarda bılıyorlar bu sorunları.ama bı çözum uretmıyorlar.bır alman otomobil devınden özellıkle doğuş otodan bu araç arızalarına önem vermelerını rıca edıyorumyolda normalbişekılde syır ha



    dostum gecmıs olsun bızde aynı sorunu yasadık ama cıkma turbo falan dusunmee dıye onerırım
    aracın garantısı bıttımı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    quote:

    Orjinalden alıntı: hicranyarası

    bendede 2005 caddy 64 bınde.1.9 tdi. hiçbir zorlama falan olmadı.araba yuklu falanda degıldı.zaten yenı almıstım.yolda seyır halındeyken bırden şiddetli bir şekılde çufff dıye bır ses geldı ve egzozstan sıyah duman attı.hemen aracı saga cekıp stop ettım.tamırcı arkadasımı aradım geldı baktı ve turbonun dagılmıs oldugunu görduk.çıkma turbolara 750 ytl dedıler.orjınalı 2000 ytl cıvarında.çıkma turboya guvenmedıgım için bıraz paraya kıydım orjınalını taktırdım.benı bıraz sarstı tabıkı.hem maddı açıdan hemde araçtan sogumama neden oldu.netten bır arastırma yaptım ki bu arabalarda en buyuk ıkı sorun biri turbo diğeri baskı balata.bu konuyu vw servısınde çalısan ustalara sordum.cevap olarak hiçbirsey dıyemedıler.çunkı onlarda bılıyorlar bu sorunları.ama bı çözum uretmıyorlar.bır alman otomobil devınden özellıkle doğuş otodan bu araç arızalarına önem vermelerını rıca edıyorumyolda normalbişekılde syır ha



    dostum gecmıs olsun bızde aynı sorunu yasadık ama cıkma turbo falan dusunmee dıye onerırım
    aracın garantısı bıttımı...

    Alıntıları Göster
    hocam turbo vw bazı modellerınde sorun yaratıo 120 000 dekı bıraz normale kacıo ama soforlede kaynaklanır turbo arızası neden dersenız tdı motorları bıraz serı we dewırlı kullanmak gerekıo kurum baglamayı cok yapıo sakın we dewırsız kullanmada bu kurumda bı sekılde arızaya neden oluo kı buda turbodan patlak werır.sıze tawsıyem serı we dewırlı kullanmanız.tabıı bunu surat olarak algılamayın.wıtes degıstırmelerı bıraz daha yuksek dewırde yaparsak bıraz olsun onu gecmıs oluruz.bu bılgılere ıse yıllardır vw we audıye bınmem we ayrıca yedek parca ısını yapmama borcluyum:)allah kımsenın lasıtıgıne tas degdırmesın...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.