merhaba arkadaşlar aracımız 2005 model şu an 120 bın km de ve 15 gun once turbo patladı ve serviste degıştırdık, aramızda bu sorunu yasayan olup olmadıgını merak ettım vede eskı peformansını saglıyormu , bız 15 gundur kullanmaktayız şu ana kadar bır soruna raslamadık ama ılerleyen zamanlarda ne olabılır kafamızı kurcalamakta şimdiden tesekkurler
TURBO BORUSU ÇIKMALARI ÇOK SIK RASTLANAN SORUNLARDIR. UZUN YOLDA KULLANIMDA ARADA ÇIKAR :(((( BASİTÇE HALLEDİLDİĞİNDEN ÇOĞU ZAMAN SÖZÜ BİLE GEÇMEZ... KANIKSANILMIŞ SORUNLARDANDIR :((((
BAŞKA BİR ARAÇTA OLSA.... MİLLET BAS BAS BAĞIRIR, NEDE OLSA "CADDY" MARKASI VAR....
quote:
Orijinalden alıntı: ctrl_alt_del
TURBO BORUSU ÇIKMALARI ÇOK SIK RASTLANAN SORUNLARDIR. UZUN YOLDA KULLANIMDA ARADA ÇIKAR :(((( BASİTÇE HALLEDİLDİĞİNDEN ÇOĞU ZAMAN SÖZÜ BİLE GEÇMEZ... KANIKSANILMIŞ SORUNLARDANDIR :((((
BAŞKA BİR ARAÇTA OLSA.... MİLLET BAS BAS BAĞIRIR, NEDE OLSA "CADDY" MARKASI VAR....
ewet dostum genelde bu aracların sorun yasadıgı konuymus sansımıza garantı suresını bıtmesıne 3 gun kala bu sorunla karsılastık bıraz tuzluya patladı aama caddy ıcın deger.....
quote:
Orijinalden alıntı: Mnr980
ewet dostum genelde bu aracların sorun yasadıgı konuymus sansımıza garantı suresını bıtmesıne 3 gun kala bu sorunla karsılastık bıraz tuzluya patladı aama caddy ıcın deger.....
Alıntıları Göster
usta bizim club e katıl orda konuşuruz imzamdaki yazıya tıkla gelir
quote:
Orijinalden alıntı: Sdrive
usta bizim club e katıl orda konuşuruz imzamdaki yazıya tıkla gelir
Alıntıları Göster
isterse baskı yesin caddy'nin canı sağol'sun..
quote:
Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.
isterse baskı yesin caddy'nin canı sağol'sun..
Alıntıları Göster
Bende caddy olduğu zaman da servise gitmiştim ora bir caddy geldi adam turbo yu patlatmış tı
adam da passat da vardı onu da patlatmış no problem
quote:
Orijinalden alıntı: icaa_61
Bende caddy olduğu zaman da servise gitmiştim ora bir caddy geldi adam turbo yu patlatmış tı
adam da passat da vardı onu da patlatmış no problem
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: icaa_61
Bende caddy olduğu zaman da servise gitmiştim ora bir caddy geldi adam turbo yu patlatmış tı
adam da passat da vardı onu da patlatmış no problem
patlatmak adamın kanında war demekki soruyu soruan arkdaşmıız kulübme davet ediorum..caddy team.
Bende caddy olduğu zaman da servise gitmiştim ora bir caddy geldi adam turbo yu patlatmış tı
adam da passat da vardı onu da patlatmış no problem
patlatmak adamın kanında war demekki soruyu soruan arkdaşmıız kulübme davet ediorum..caddy team.
Alıntıları Göster
clube yazmıstım ama ses seda cıkmamıstı
quote:
Orijinalden alıntı: Mnr980
clube yazmıstım ama ses seda cıkmamıstı
Alıntıları Göster
öncelikle geçmiş olsun allah daha büyük arızalardan sıkıntılardan esirgesin.
bu aralar turbolarla ilgili şikayetler artmaya başladı vw için değil genel olarak.
tanıdıklarımda bu 1999-2000-2001 model passatlar var bir tanesi tdi(2000 model) ötekiler benzinli 2001 model olan hariç turboda sorun yaşadılar hele tdi si olan 1 yılda 3 defa turbo değiştirdi adam artık kafayı yedi sattı.
zannediyorum ülkemizdeki benzinin kalitesinden ve torbonun biraz nazlı bir parça olmasından yaşanıyor bu sorunlar
quote:
Orijinalden alıntı: night_33
öncelikle geçmiş olsun allah daha büyük arızalardan sıkıntılardan esirgesin.
bu aralar turbolarla ilgili şikayetler artmaya başladı vw için değil genel olarak.
tanıdıklarımda bu 1999-2000-2001 model passatlar var bir tanesi tdi(2000 model) ötekiler benzinli 2001 model olan hariç turboda sorun yaşadılar hele tdi si olan 1 yılda 3 defa turbo değiştirdi adam artık kafayı yedi sattı.
zannediyorum ülkemizdeki benzinin kalitesinden ve torbonun biraz nazlı bir parça olmasından yaşanıyor bu sorunlar
Alıntıları Göster
Turbonun canı damarı Motor yağıdır..Sık sık değiştirmenizi tavsiye ederim..5000 km de bir..
Turbosunu kaybeden araç kullanıcıları değişim esnasında Garrett marka turbo tercih ederlerse birdaha turbolarına bişey olmaz..çünkü 10 kat daha sağlam üzerindeki turbodan..Biraz da pahalı..
Ve turbolar herhalukarda tamir edilebilir..Ve artık revizyon teknolojisi çok ilerledi..çok uzun ömürlü revizyonlar yapılabiliyor..
Turbo konusunda isteyene yardımcı olabilriim..
quote:
Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı
Turbonun canı damarı Motor yağıdır..Sık sık değiştirmenizi tavsiye ederim..5000 km de bir..
Turbosunu kaybeden araç kullanıcıları değişim esnasında Garrett marka turbo tercih ederlerse birdaha turbolarına bişey olmaz..çünkü 10 kat daha sağlam üzerindeki turbodan..Biraz da pahalı..
Ve turbolar herhalukarda tamir edilebilir..Ve artık revizyon teknolojisi çok ilerledi..çok uzun ömürlü revizyonlar yapılabiliyor..
Turbo konusunda isteyene yardımcı olabilriim..
Alıntıları Göster
FORD LAR Garrett marka kullanıyor ...diğer bi adı turboların mercedesi
quote:
Orijinalden alıntı: connectgücü
FORD LAR Garrett marka kullanıyor ...diğer bi adı turboların mercedesi
Alıntıları Göster
ya bizimkide sanırsam garrett markası..
quote:
Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.
ya bizimkide sanırsam garrett markası..
Alıntıları Göster
Turbomu değiştirdiğimde eskisi de Garett'ti yeni taktıkları da Garett
quote:
Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.
ya bizimkide sanırsam garrett markası..
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.
ya bizimkide sanırsam garrett markası..
quote:
Orijinalden alıntı: Mnr980
clube yazmıstım ama ses seda cıkmamıstı
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: Mnr980
clube yazmıstım ama ses seda cıkmamıstı
bi daha yaz o zaman sen gel yinede clup e
quote:
Orijinalden alıntı: connectgücü
quote:
Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.
ya bizimkide sanırsam garrett markası..
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: connectgücü
quote:
Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.
ya bizimkide sanırsam garrett markası..
gerçekten anıl yaa garret olması lazım markası aytach01 olsaydı
quote:
Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.
quote:
Orjinalden alıntı: connectgücü
quote:
Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.
ya bizimkide sanırsam garrett markası..
gerçekten anıl yaa garret olması lazım markası aytach01 olsaydı
bendede 2005 caddy 64 bınde.1.9 tdi. hiçbir zorlama falan olmadı.araba yuklu falanda degıldı.zaten yenı almıstım.yolda seyır halındeyken bırden şiddetli bir şekılde çufff dıye bır ses geldı ve egzozstan sıyah duman attı.hemen aracı saga cekıp stop ettım.tamırcı arkadasımı aradım geldı baktı ve turbonun dagılmıs oldugunu görduk.çıkma turbolara 750 ytl dedıler.orjınalı 2000 ytl cıvarında.çıkma turboya guvenmedıgım için bıraz paraya kıydım orjınalını taktırdım.benı bıraz sarstı tabıkı.hem maddı açıdan hemde araçtan sogumama neden oldu.netten bır arastırma yaptım ki bu arabalarda en buyuk ıkı sorun biri turbo diğeri baskı balata.bu konuyu vw servısınde çalısan ustalara sordum.cevap olarak hiçbirsey dıyemedıler.çunkı onlarda bılıyorlar bu sorunları.ama bı çözum uretmıyorlar.bır alman otomobil devınden özellıkle doğuş otodan bu araç arızalarına önem vermelerını rıca edıyorumyolda normalbişekılde syır ha
quote:
Orijinalden alıntı: hicranyarası
bendede 2005 caddy 64 bınde.1.9 tdi. hiçbir zorlama falan olmadı.araba yuklu falanda degıldı.zaten yenı almıstım.yolda seyır halındeyken bırden şiddetli bir şekılde çufff dıye bır ses geldı ve egzozstan sıyah duman attı.hemen aracı saga cekıp stop ettım.tamırcı arkadasımı aradım geldı baktı ve turbonun dagılmıs oldugunu görduk.çıkma turbolara 750 ytl dedıler.orjınalı 2000 ytl cıvarında.çıkma turboya guvenmedıgım için bıraz paraya kıydım orjınalını taktırdım.benı bıraz sarstı tabıkı.hem maddı açıdan hemde araçtan sogumama neden oldu.netten bır arastırma yaptım ki bu arabalarda en buyuk ıkı sorun biri turbo diğeri baskı balata.bu konuyu vw servısınde çalısan ustalara sordum.cevap olarak hiçbirsey dıyemedıler.çunkı onlarda bılıyorlar bu sorunları.ama bı çözum uretmıyorlar.bır alman otomobil devınden özellıkle doğuş otodan bu araç arızalarına önem vermelerını rıca edıyorumyolda normalbişekılde syır ha
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: hicranyarası
bendede 2005 caddy 64 bınde.1.9 tdi. hiçbir zorlama falan olmadı.araba yuklu falanda degıldı.zaten yenı almıstım.yolda seyır halındeyken bırden şiddetli bir şekılde çufff dıye bır ses geldı ve egzozstan sıyah duman attı.hemen aracı saga cekıp stop ettım.tamırcı arkadasımı aradım geldı baktı ve turbonun dagılmıs oldugunu görduk.çıkma turbolara 750 ytl dedıler.orjınalı 2000 ytl cıvarında.çıkma turboya guvenmedıgım için bıraz paraya kıydım orjınalını taktırdım.benı bıraz sarstı tabıkı.hem maddı açıdan hemde araçtan sogumama neden oldu.netten bır arastırma yaptım ki bu arabalarda en buyuk ıkı sorun biri turbo diğeri baskı balata.bu konuyu vw servısınde çalısan ustalara sordum.cevap olarak hiçbirsey dıyemedıler.çunkı onlarda bılıyorlar bu sorunları.ama bı çözum uretmıyorlar.bır alman otomobil devınden özellıkle doğuş otodan bu araç arızalarına önem vermelerını rıca edıyorumyolda normalbişekılde syır ha
dostum gecmıs olsun bızde aynı sorunu yasadık ama cıkma turbo falan dusunmee dıye onerırım aracın garantısı bıttımı...
quote:
Orijinalden alıntı: Mnr980
quote:
Orjinalden alıntı: hicranyarası
bendede 2005 caddy 64 bınde.1.9 tdi. hiçbir zorlama falan olmadı.araba yuklu falanda degıldı.zaten yenı almıstım.yolda seyır halındeyken bırden şiddetli bir şekılde çufff dıye bır ses geldı ve egzozstan sıyah duman attı.hemen aracı saga cekıp stop ettım.tamırcı arkadasımı aradım geldı baktı ve turbonun dagılmıs oldugunu görduk.çıkma turbolara 750 ytl dedıler.orjınalı 2000 ytl cıvarında.çıkma turboya guvenmedıgım için bıraz paraya kıydım orjınalını taktırdım.benı bıraz sarstı tabıkı.hem maddı açıdan hemde araçtan sogumama neden oldu.netten bır arastırma yaptım ki bu arabalarda en buyuk ıkı sorun biri turbo diğeri baskı balata.bu konuyu vw servısınde çalısan ustalara sordum.cevap olarak hiçbirsey dıyemedıler.çunkı onlarda bılıyorlar bu sorunları.ama bı çözum uretmıyorlar.bır alman otomobil devınden özellıkle doğuş otodan bu araç arızalarına önem vermelerını rıca edıyorumyolda normalbişekılde syır ha
dostum gecmıs olsun bızde aynı sorunu yasadık ama cıkma turbo falan dusunmee dıye onerırım aracın garantısı bıttımı...
Alıntıları Göster
hocam turbo vw bazı modellerınde sorun yaratıo 120 000 dekı bıraz normale kacıo ama soforlede kaynaklanır turbo arızası neden dersenız tdı motorları bıraz serı we dewırlı kullanmak gerekıo kurum baglamayı cok yapıo sakın we dewırsız kullanmada bu kurumda bı sekılde arızaya neden oluo kı buda turbodan patlak werır.sıze tawsıyem serı we dewırlı kullanmanız.tabıı bunu surat olarak algılamayın.wıtes degıstırmelerı bıraz daha yuksek dewırde yaparsak bıraz olsun onu gecmıs oluruz.bu bılgılere ıse yıllardır vw we audıye bınmem we ayrıca yedek parca ısını yapmama borcluyum:)allah kımsenın lasıtıgıne tas degdırmesın...