Şimdi Ara

VW CADDY ile En fazla kaç yaptınız (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
0
Favori
13.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blister

    benim arabada hzı tipi lastikler takılı ve virajlarda arabayı hiç bırakmıyor orjinal lastiği virajlarda bırakıyor yanları destekli değildi bu aldığım lastik şuanda en çok satan ve testlerde 1. gelen lastik kumho otobanda 220 yaptım ve banamısın demedi araba yalan söyleyecek halim yok, kesme filan olmadı..ayrıca akıncı doblo ile caddy'i karşılaştırıyorsan zaten senle tartışacak birşeyimiz kalmamıştır
    ayrıca wv'lere takılan bir çip sayesinde araç daha da coşuyor yaw doblo ile karşılaştırmışsın yaa hakkaten gülmekten oldum bu satırları yazarken

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: blister

    benim arabada hzı tipi lastikler takılı ve virajlarda arabayı hiç bırakmıyor orjinal lastiği virajlarda bırakıyor yanları destekli değildi bu aldığım lastik şuanda en çok satan ve testlerde 1. gelen lastik kumho otobanda 220 yaptım ve banamısın demedi araba yalan söyleyecek halim yok, kesme filan olmadı..ayrıca akıncı doblo ile caddy'i karşılaştırıyorsan zaten senle tartışacak birşeyimiz kalmamıştır
    ayrıca wv'lere takılan bir çip sayesinde araç daha da coşuyor yaw doblo ile karşılaştırmışsın yaa hakkaten gülmekten oldum bu satırları yazarken

    Bende de caddy var aracımdan memnunum gayet iyi hele ara hızlanmaları muhteşem. ayrıca kalkıştada öyle hantal falan değil gayet çevik kalkıyo. hızlanmalarda bendeki boraTDI(110HP) yakın değerlere sahip bizzat ölçtüm ve çok şaşırdım bu kadar iyi olmasına. Yalnız bu araç 170 e kadar banamısın demiyo ama ondan sonra zorlanıyo. bu bence aşağı yukarı tüm caddylerde böyledir oyüzden araç 220 ile banamısın demeden gidemez bence. çünkü o hiza çıkması çok zor ancak yokuş aşağı görür o hızı oda çok zorlayacaksın da öyle. bendeki bora TDI(110 HP) bile 195 ten sonra zorlanmaya başlıyor. kaldıki caddy daha erken kesiliyo. arkadaşlar caddy yüksek yapıya sahip bir araç o yüzden yüksek hızlar ona göre değil hele hele 200-210 dan sonrası.

    Merak ettiğim birşey var blister arkadaşım. 220 hızda iken devir kaçta idi? tahminimce 5000 yada 5200 civarı olur o hızda. caddy nın maksimum gücü olan 105 hp yi 4000 devirde yakalıyo ve o devirden sonra araç çekişten düşüyo bariz bir şekilde. yani 220 de iken araba azcık rüzgardan azcık eğim değişiminden hemen yavaşlar durumda olması lazım öylemiydi?

    benim için önemli olan bi aracın düz yolda iken kaç yaptığıdır bence biraracın max. hızını buna göre belirlememiz lazım. böyle düşünürsek caddy nın max. hızı 180-190 arası birşey oluyor. yokuş aşağı aşağı yukarı yeni nesil aracların çoğu 200 yada daha fazlasını yapabilir .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neco59

    sadece merakımdan soruyorum.
    caddy 220 km/s ile giderken ne kadar devir çeviriyor.
    veya 100 km/s ile giderken ne kadar çeviriyor bu alet (5. viteste)
    böyle de bulunabilir 220 km/s ile giderken çevirdiği devir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59

    sadece merakımdan soruyorum.
    caddy 220 km/s ile giderken ne kadar devir çeviriyor.
    veya 100 km/s ile giderken ne kadar çeviriyor bu alet (5. viteste)
    böyle de bulunabilir 220 km/s ile giderken çevirdiği devir.



    arkadaşım 195 ile 4000 e yaklaşıyor ve kesici kesiyor.

    hadi farklı lastik ve jant kombinasyonu le kadranda 200 göstersin.standart için daha ötesi yok

    zaten o hızda giderken gps ölçümü yapsan 180 çıkar..

    220 falan yok.çok detaylı modifiye lazım.

    her motorun son viteste çevirebileceği bir limit devir vardır.mod da yapsan piston ve piston kolları subap iticileri,egzantrik değişmeden.ecu yeniden yazılmadan o limiti geçemezsin.

    daha evvel de yazdım 2. viteste 4500 devir çevirmesi son viteste de bunu çevirir asnlamına gelmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59

    sadece merakımdan soruyorum.
    caddy 220 km/s ile giderken ne kadar devir çeviriyor.
    veya 100 km/s ile giderken ne kadar çeviriyor bu alet (5. viteste)
    böyle de bulunabilir 220 km/s ile giderken çevirdiği devir.



    arkadaşım 195 ile 4000 e yaklaşıyor ve kesici kesiyor.

    hadi farklı lastik ve jant kombinasyonu le kadranda 200 göstersin.standart için daha ötesi yok

    zaten o hızda giderken gps ölçümü yapsan 180 çıkar..

    220 falan yok.çok detaylı modifiye lazım.

    her motorun son viteste çevirebileceği bir limit devir vardır.mod da yapsan piston ve piston kolları subap iticileri,egzantrik değişmeden.ecu yeniden yazılmadan o limiti geçemezsin.

    daha evvel de yazdım 2. viteste 4500 devir çevirmesi son viteste de bunu çevirir asnlamına gelmiyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59

    sadece merakımdan soruyorum.
    caddy 220 km/s ile giderken ne kadar devir çeviriyor.
    veya 100 km/s ile giderken ne kadar çeviriyor bu alet (5. viteste)
    böyle de bulunabilir 220 km/s ile giderken çevirdiği devir.



    arkadaşım 195 ile 4000 e yaklaşıyor ve kesici kesiyor.

    hadi farklı lastik ve jant kombinasyonu le kadranda 200 göstersin.standart için daha ötesi yok

    zaten o hızda giderken gps ölçümü yapsan 180 çıkar..

    220 falan yok.çok detaylı modifiye lazım.

    her motorun son viteste çevirebileceği bir limit devir vardır.mod da yapsan piston ve piston kolları subap iticileri,egzantrik değişmeden.ecu yeniden yazılmadan o limiti geçemezsin.

    daha evvel de yazdım 2. viteste 4500 devir çevirmesi son viteste de bunu çevirir asnlamına gelmiyor.





    ben zaten 2. viteste çevirdiği deviri 5. viteste de çevirir demiyorum.
    220 km/s yaptım diyen arkadaşa soruyorum bu hızla giderken ne kadar çeviriyor diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59

    sadece merakımdan soruyorum.
    caddy 220 km/s ile giderken ne kadar devir çeviriyor.
    veya 100 km/s ile giderken ne kadar çeviriyor bu alet (5. viteste)
    böyle de bulunabilir 220 km/s ile giderken çevirdiği devir.



    arkadaşım 195 ile 4000 e yaklaşıyor ve kesici kesiyor.

    hadi farklı lastik ve jant kombinasyonu le kadranda 200 göstersin.standart için daha ötesi yok

    zaten o hızda giderken gps ölçümü yapsan 180 çıkar..

    220 falan yok.çok detaylı modifiye lazım.

    her motorun son viteste çevirebileceği bir limit devir vardır.mod da yapsan piston ve piston kolları subap iticileri,egzantrik değişmeden.ecu yeniden yazılmadan o limiti geçemezsin.

    daha evvel de yazdım 2. viteste 4500 devir çevirmesi son viteste de bunu çevirir asnlamına gelmiyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59

    sadece merakımdan soruyorum.
    caddy 220 km/s ile giderken ne kadar devir çeviriyor.
    veya 100 km/s ile giderken ne kadar çeviriyor bu alet (5. viteste)
    böyle de bulunabilir 220 km/s ile giderken çevirdiği devir.



    arkadaşım 195 ile 4000 e yaklaşıyor ve kesici kesiyor.

    hadi farklı lastik ve jant kombinasyonu le kadranda 200 göstersin.standart için daha ötesi yok

    zaten o hızda giderken gps ölçümü yapsan 180 çıkar..

    220 falan yok.çok detaylı modifiye lazım.

    her motorun son viteste çevirebileceği bir limit devir vardır.mod da yapsan piston ve piston kolları subap iticileri,egzantrik değişmeden.ecu yeniden yazılmadan o limiti geçemezsin.

    daha evvel de yazdım 2. viteste 4500 devir çevirmesi son viteste de bunu çevirir asnlamına gelmiyor.




    Arkadaşım bi yanlışın olmasın 195 te iken 4000e yaklaşıyo demişsin. ben 195 yapıp görmediğim direk caddyden örnek veremicem. benim bora TDI nin 5. vites oranı daha düşük yani caddye göre daha az devirle daha fazla hızda gidiyor bunu ölçtüm çünkü. caddy 2000 devirde 91 km hızla giderken bora 2000 devirde 93 yapıyor. ve ben bora ile 195 i gördüm ve devir 4200 4300 gibi birşeydi yani 4000i kesin geçiyor. böyle olunca caddy 195 te 4000 de değil 4400 4500 civarı devirde olması lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kapadokyalı

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59

    sadece merakımdan soruyorum.
    caddy 220 km/s ile giderken ne kadar devir çeviriyor.
    veya 100 km/s ile giderken ne kadar çeviriyor bu alet (5. viteste)
    böyle de bulunabilir 220 km/s ile giderken çevirdiği devir.



    arkadaşım 195 ile 4000 e yaklaşıyor ve kesici kesiyor.

    hadi farklı lastik ve jant kombinasyonu le kadranda 200 göstersin.standart için daha ötesi yok

    zaten o hızda giderken gps ölçümü yapsan 180 çıkar..

    220 falan yok.çok detaylı modifiye lazım.

    her motorun son viteste çevirebileceği bir limit devir vardır.mod da yapsan piston ve piston kolları subap iticileri,egzantrik değişmeden.ecu yeniden yazılmadan o limiti geçemezsin.

    daha evvel de yazdım 2. viteste 4500 devir çevirmesi son viteste de bunu çevirir asnlamına gelmiyor.




    Arkadaşım bi yanlışın olmasın 195 te iken 4000e yaklaşıyo demişsin. ben 195 yapıp görmediğim direk caddyden örnek veremicem. benim bora TDI nin 5. vites oranı daha düşük yani caddye göre daha az devirle daha fazla hızda gidiyor bunu ölçtüm çünkü. caddy 2000 devirde 91 km hızla giderken bora 2000 devirde 93 yapıyor. ve ben bora ile 195 i gördüm ve devir 4200 4300 gibi birşeydi yani 4000i kesin geçiyor. böyle olunca caddy 195 te 4000 de değil 4400 4500 civarı devirde olması lazım.

    Alıntıları Göster
    tamam bende bunu merak ediyordum.
    2000 d/d da araç demekki 91 km/s hızla gidiyor.

    bahsedildiği gibi caddy nin 220 km/s hıza yapabilmesi için 4850 d/d çevirmesi gerekiyor.
    5. viteste de 4850 d/d çevirmesi biraz zor gibigeliyor bana. (devir kesicinin olmadığını düşünürsek)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neco59 -- 14 Mart 2006; 19:43:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kapadokyalı

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59

    sadece merakımdan soruyorum.
    caddy 220 km/s ile giderken ne kadar devir çeviriyor.
    veya 100 km/s ile giderken ne kadar çeviriyor bu alet (5. viteste)
    böyle de bulunabilir 220 km/s ile giderken çevirdiği devir.



    arkadaşım 195 ile 4000 e yaklaşıyor ve kesici kesiyor.

    hadi farklı lastik ve jant kombinasyonu le kadranda 200 göstersin.standart için daha ötesi yok

    zaten o hızda giderken gps ölçümü yapsan 180 çıkar..

    220 falan yok.çok detaylı modifiye lazım.

    her motorun son viteste çevirebileceği bir limit devir vardır.mod da yapsan piston ve piston kolları subap iticileri,egzantrik değişmeden.ecu yeniden yazılmadan o limiti geçemezsin.

    daha evvel de yazdım 2. viteste 4500 devir çevirmesi son viteste de bunu çevirir asnlamına gelmiyor.




    Arkadaşım bi yanlışın olmasın 195 te iken 4000e yaklaşıyo demişsin. ben 195 yapıp görmediğim direk caddyden örnek veremicem. benim bora TDI nin 5. vites oranı daha düşük yani caddye göre daha az devirle daha fazla hızda gidiyor bunu ölçtüm çünkü. caddy 2000 devirde 91 km hızla giderken bora 2000 devirde 93 yapıyor. ve ben bora ile 195 i gördüm ve devir 4200 4300 gibi birşeydi yani 4000i kesin geçiyor. böyle olunca caddy 195 te 4000 de değil 4400 4500 civarı devirde olması lazım.

    Alıntıları Göster
    bora iki tip 90 hp ve 110 hp bir de 6 ileri 130 hp var

    caddy deki motor 105 hp ;şanzuman oranları da farklıdır

    yanlışım yok, 195 de 4000 e çok yakın.

    üstü yani 4500 ya da 5000 e çıkmıyor.

    daha evvel de söylediğim gibi 220 için çok para dökmek lazım.ki o bile garanti olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 14 Mart 2006; 19:48:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neco59

    tamam bende bunu merak ediyordum.
    2000 d/d da araç demekki 91 km/s hızla gidiyor.

    bahsedildiği gibi caddy nin 220 km/s hıza yapabilmesi için 4850 d/d çevirmesi gerekiyor.
    5. viteste de 4850 d/d çevirmesi biraz zor gibigeliyor bana. (devir kesicinin olmadığını düşünürsek)

    Alıntıları Göster
    Bence 4850 den daha fazla 220 de iken. 5000 civarı tahmin ediyorum ben. fırsat bulursam basıp deneyecem bi 190 da falan devir kaçta oluyo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kapadokyalı

    Bence 4850 den daha fazla 220 de iken. 5000 civarı tahmin ediyorum ben. fırsat bulursam basıp deneyecem bi 190 da falan devir kaçta oluyo.

    Alıntıları Göster
    2000 d/d da 91 km/s hız yapıyorsa
    91 : 2000 = 0,0455
    0,0455 * 4850 = 220,675 km/s yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    bora iki tip 90 hp ve 110 hp bir de 6 ileri 130 hp var

    caddy deki motor 105 hp ;şanzuman oranları da farklıdır

    yanlışım yok, 195 de 4000 e çok yakın.

    üstü yani 4500 ya da 5000 e çıkmıyor.

    daha evvel de söylediğim gibi 220 için çok para dökmek lazım.ki o bile garanti olmaz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    bora iki tip 90 hp ve 110 hp bir de 6 ileri 130 hp var

    caddy deki motor 105 hp ;şanzuman oranları da farklıdır

    yanlışım yok, 195 de 4000 e çok yakın.

    üstü yani 4500 ya da 5000 e çıkmıyor.

    daha evvel de söylediğim gibi 220 için çok para dökmek lazım.ki o bile garanti olmaz.








    Benim bora 110 luk dediğim gibi vites oranı daha düşük caddye göre. örnek olarakda 2000 deviri verdim caddy 91 bora 93 yapıyo. herneyse. birkaç caddyde çekilmiş resim koymaya çalışcam ama yardım edin bilmyorum nasıl konduğunu.. keşke 4000 devirdeki fotosu olsaydı da onuda koysaydım. ozaman net belli olurdu.

    Ayrıca dediğin doğru 220 km ye rahatça ulaşabilmek için baya bi harcama yapmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kapadokyalı -- 14 Mart 2006; 20:20:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neco59

    2000 d/d da 91 km/s hız yapıyorsa
    91 : 2000 = 0,0455
    0,0455 * 4850 = 220,675 km/s yapıyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59

    2000 d/d da 91 km/s hız yapıyorsa
    91 : 2000 = 0,0455
    0,0455 * 4850 = 220,675 km/s yapıyor.


    o hesap öyle değil son dişli oranı ve aerodinamik oran-orantı yapmayı engeller.

    oran orantı teorik hızı söyler gerçek hızı söylemez

    ayrıca 1000 devir son vitesteki hız referans alınarak teorik hız bulunur

    2000 devirden değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 14 Mart 2006; 20:05:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59

    2000 d/d da 91 km/s hız yapıyorsa
    91 : 2000 = 0,0455
    0,0455 * 4850 = 220,675 km/s yapıyor.


    o hesap öyle değil son dişli oranı ve aerodinamik oran-orantı yapmayı engeller.

    oran orantı teorik hızı söyler gerçek hızı söylemez

    ayrıca 1000 devir son vitesteki hız referans alınarak teorik hız bulunur

    2000 devirden değil

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59

    2000 d/d da 91 km/s hız yapıyorsa
    91 : 2000 = 0,0455
    0,0455 * 4850 = 220,675 km/s yapıyor.


    o hesap öyle değil son dişli oranı ve aerodinamik oran-orantı yapmayı engeller.

    oran oranto teorik hızı söyler gerçek hızı söylemez

    ayrıca 1000 devir son vitesteki hız referans alınarak teorik hız bulunur

    2000 devirden değil



    mantıken böyle yapmak geldi aklıma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neco59

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59

    2000 d/d da 91 km/s hız yapıyorsa
    91 : 2000 = 0,0455
    0,0455 * 4850 = 220,675 km/s yapıyor.


    o hesap öyle değil son dişli oranı ve aerodinamik oran-orantı yapmayı engeller.

    oran oranto teorik hızı söyler gerçek hızı söylemez

    ayrıca 1000 devir son vitesteki hız referans alınarak teorik hız bulunur

    2000 devirden değil



    mantıken böyle yapmak geldi aklıma.

    Alıntıları Göster
    CONNCT SON HIZI 185 CADDYE 190 195 BAŞKA YAPMIYOR İKİSİNİDE DENEDİK BENCE CADDYE 220 GÖRDÜM DİYEN ARKADAŞ YALANI UFURÜYOR HEMDE NE ÜFÜRME CADDYENİN FAPRİKA VERİSİ 166 DAN SONRA ZORLAMALARLA 190 195 YAPIYOR VE HAVANIN ÇOKSAKIN OLMASI LAZIM BU ARAÇLAR EN UFAK RÜZGARDAN ETKİLENİYOR




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BorckaArtvin

    VW Caddy 260 ibre koymuş arabaya.Ve test verileri 166 diyor ama.Bilirsinizki araba testleri gerçek hız verilerini belirtmezler.Acaba kaç yapar bu araba.Veya deneyen varmı


    Kullandığım Doblo JTD başkasının arabası olduğu için ben 130'u bir kere dışında geçmedim, geçtiğimde de yokuş çıkıyordum. En önemlisi yokuş çıkarken bile hızlanma isteği devam ediyor, 130 kilometre hıza kadar çok stabildi, büyük boyutlarına göre esen rüzgarlardan oldukça az etkileniyordu.
    Yorulduktan sonra kardeşim geçti ben hıza dikkat etmemişim araba ciddi şekilde sallanmaya başladığında baktım kısa süre içinde 200 km/h geldi (6kişiydik) . Başka bir arkadaşımdan da duydum 200 gördüğünü ama en çok dikkatimi çeken yokuş çıkarken bile ivmesinden çokşey kaybetmiyor, bir avensis benimle kapışmaya kalktı ama geçemedi.

    Yani kısaca bu araçlardaki motor ticari araç olduğu düşünüldüğünde çok iyi. Eğer bir sınırlama konulmamışsa Caddy'de aynı hızları rahatlıkla yapabilir, yokuş aşağı 10km daha da fazla görebilir. Eğer yüksek rüzgar direnci olmasaydı bu araçlar çok daha fazla hız yapabilirlerdi (Doblo için diyorum: 220- 230)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burasineresi

    quote:

    Orjinalden alıntı: BorckaArtvin

    VW Caddy 260 ibre koymuş arabaya.Ve test verileri 166 diyor ama.Bilirsinizki araba testleri gerçek hız verilerini belirtmezler.Acaba kaç yapar bu araba.Veya deneyen varmı


    Kullandığım Doblo JTD başkasının arabası olduğu için ben 130'u bir kere dışında geçmedim, geçtiğimde de yokuş çıkıyordum. En önemlisi yokuş çıkarken bile hızlanma isteği devam ediyor, 130 kilometre hıza kadar çok stabildi, büyük boyutlarına göre esen rüzgarlardan oldukça az etkileniyordu.
    Yorulduktan sonra kardeşim geçti ben hıza dikkat etmemişim araba ciddi şekilde sallanmaya başladığında baktım kısa süre içinde 200 km/h geldi (6kişiydik) . Başka bir arkadaşımdan da duydum 200 gördüğünü ama en çok dikkatimi çeken yokuş çıkarken bile ivmesinden çokşey kaybetmiyor, bir avensis benimle kapışmaya kalktı ama geçemedi.

    Yani kısaca bu araçlardaki motor ticari araç olduğu düşünüldüğünde çok iyi. Eğer bir sınırlama konulmamışsa Caddy'de aynı hızları rahatlıkla yapabilir, yokuş aşağı 10km daha da fazla görebilir. Eğer yüksek rüzgar direnci olmasaydı bu araçlar çok daha fazla hız yapabilirlerdi (Doblo için diyorum: 220- 230)
    hiçbir doblo hiçbir avensis i geçemez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    hiçbir doblo hiçbir avensis i geçemez.

    Alıntıları Göster
    Bu geyiği noktalamanın zamanı geldi heralde

    caddy limitör 195(kendim kullandım + - 2 km/h oynayabilir)
    doblo limitör e girmeden 200 ü dayıyor.(komşumun bulduğu değer)

    daha fazlası standart için yok.

    avensis 1.6 ise

    doblo jtd tarafından geçilebilir.

    burda pilotaj da önemli .

    ancak 2.0 bir avensis konuşucaksak.doblo sadece benzinci de geçer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    Bu geyiği noktalamanın zamanı geldi heralde

    caddy limitör 195(kendim kullandım + - 2 km/h oynayabilir)
    doblo limitör e girmeden 200 ü dayıyor.(komşumun bulduğu değer)

    daha fazlası standart için yok.

    avensis 1.6 ise

    doblo jtd tarafından geçilebilir.

    burda pilotaj da önemli .

    ancak 2.0 bir avensis konuşucaksak.doblo sadece benzinci de geçer

    Alıntıları Göster
    105ps'lik Doblo ve Caddy bir çok 1,6 arabayı geçiyor. Özellikle D segmenti 1,6 arabaların ara hızlanmaları kötü olduğu için yakalıyamıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    hiçbir doblo hiçbir avensis i geçemez.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: SabitSalınım

    hiçbir doblo hiçbir avensis i geçemez.

    hiçbir doblo avensis'i geçemez demişsin, acaba sen hiç doblo (105beygirlik) kullandınmı. Kimseye yalan borcum yok avensis'in kaç motor olduğunu bilmiyorum ama eski kasasıydı (1,8 ve 2,0).
    Sana tavsiyem eğer imkanın olursa doblo'yu sür ve yokuş çıkarken nasıl hızlandığını gör




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    pegassus arkadaşım lafı bir yerlere taşıma amacında filan değilim, ama sonuçta c-max 5 kişilik bir aile aracı, yani 5 kişilik bir ailenin binip rahatça gezebileceği bir araç olmalı. C-Max'in de kullanımı çok rahat, ben kullanırken büyük zevk alıyorum o arabadan da.
    Neyse boşver, zaten amacım Caddy'le C-Max'i de karşılaştırmak değil, lafım yanlış yerlere çekilmesin. Hepimize aracıyla mutluluklar

    Alıntıları Göster
    arkadaslar kimse bana caddy hız yapamaz demesin.bikere o aractaki motor 1.9tdi ve tamamen volkswagen group tarafından geliştirilmiş...benim arkadasım babası ve kendisi varken kadranın fotografını cekmiş ister inanın ister inanamayın ibre 240km/h...ama biraz meğilli bir yol yani tam düz değil.ama suda var o kasayla ne kadar hız yapılır ayrıca yapılması doğru olur mu??buda tartısılır doğrusuuu!!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet325i

    arkadaslar kimse bana caddy hız yapamaz demesin.bikere o aractaki motor 1.9tdi ve tamamen volkswagen group tarafından geliştirilmiş...benim arkadasım babası ve kendisi varken kadranın fotografını cekmiş ister inanın ister inanamayın ibre 240km/h...ama biraz meğilli bir yol yani tam düz değil.ama suda var o kasayla ne kadar hız yapılır ayrıca yapılması doğru olur mu??buda tartısılır doğrusuuu!!!!

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: samet325i

    arkadaslar kimse bana caddy hız yapamaz demesin.bikere o aractaki motor 1.9tdi ve tamamen volkswagen group tarafından geliştirilmiş...benim arkadasım babası ve kendisi varken kadranın fotografını cekmiş ister inanın ister inanamayın ibre 240km/h...ama biraz meğilli bir yol yani tam düz değil.ama suda var o kasayla ne kadar hız yapılır ayrıca yapılması doğru olur mu??buda tartısılır doğrusuuu!!!!



    vay anasını ya kıçı kırık 110 bg lik dizel caddyler neymişte bizim haberimiz yok 240 km hemde hey maşallah hey





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orjinalden alıntı: samet325i

    arkadaslar kimse bana caddy hız yapamaz demesin.bikere o aractaki motor 1.9tdi ve tamamen volkswagen group tarafından geliştirilmiş...benim arkadasım babası ve kendisi varken kadranın fotografını cekmiş ister inanın ister inanamayın ibre 240km/h...ama biraz meğilli bir yol yani tam düz değil.ama suda var o kasayla ne kadar hız yapılır ayrıca yapılması doğru olur mu??buda tartısılır doğrusuuu!!!!



    vay anasını ya kıçı kırık 110 bg lik dizel caddyler neymişte bizim haberimiz yok 240 km hemde hey maşallah hey



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium


    quote:

    Orjinalden alıntı: samet325i

    arkadaslar kimse bana caddy hız yapamaz demesin.bikere o aractaki motor 1.9tdi ve tamamen volkswagen group tarafından geliştirilmiş...benim arkadasım babası ve kendisi varken kadranın fotografını cekmiş ister inanın ister inanamayın ibre 240km/h...ama biraz meğilli bir yol yani tam düz değil.ama suda var o kasayla ne kadar hız yapılır ayrıca yapılması doğru olur mu??buda tartısılır doğrusuuu!!!!



    vay anasını ya kıçı kırık 110 bg lik dizel caddyler neymişte bizim haberimiz yok 240 km hemde hey maşallah hey









  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.