Şimdi Ara

VW CADDY ile En fazla kaç yaptınız (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
150
Cevap
0
Favori
13.561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yol tutuş değil madem konu yükseklik bu konuya bi açıklık getirin.Yükseklik bakımından



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oky33 -- 7 Mart 2006; 11:35:27 >
  •  VW CADDY ile En fazla kaç yaptınız


    Arkadaşın bahsettiği ucağın kargo modeli yük taşımak için.Airbus A300-600ST
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BorckaArtvin

    niye hız yapılmazki.İllaki hız yapmak için Porshce mi almamız lazım...VW caddy bir çok binek otomobilden daha fazla hıza stabil ve dayanıklı...Saçma konuşuyorsun dostum..Benim sana bahsettiğim hız 350 değil...Yoksa acaba Doblomu almamız lazım.Yoksa Şahin falanmı alsak hız yaparız...


    kardeş şahinime laf istemem 180'lik ibre var ben 145 gördüm benzinli yanlız ama korktum.azcık daha motoru bağırtsaydım 160 felan olurdu heralde yalan felan deil heeeee gerçek diyom bunları wallaaaa




  • quote:

    Orjinalden alıntı: okanakintr

    yol tutuş değil madem konu yükseklik bu konuya bi açıklık getirin.Yükseklik bakımından


    OLAY SADECE YÜKSEKLİKTE BİTMİYORKİ. SÜSPANSİYON SİSTEMİ , AERODİNAMİ , LASTİKLER VS...

    BENİM ARACIMDA YÜKSEKTİR ( 4*4 ) BEN 120'NİN ÜSTÜNE ÇIKMAYA ÇEKİNİRİM.ŞİMDİYE KADAR EN FAZLA 130-140 YAPTIM. BEN ALTIMDAKİNİN LİMİTLERİNİ BİLEREK KULLANIYORUM, HERKESİN YAPMASINI İSTEDİĞİM ŞEY DE BU ZATEN.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Jackal78

    OLAY SADECE YÜKSEKLİKTE BİTMİYORKİ. SÜSPANSİYON SİSTEMİ , AERODİNAMİ , LASTİKLER VS...

    BENİM ARACIMDA YÜKSEKTİR ( 4*4 ) BEN 120'NİN ÜSTÜNE ÇIKMAYA ÇEKİNİRİM.ŞİMDİYE KADAR EN FAZLA 130-140 YAPTIM. BEN ALTIMDAKİNİN LİMİTLERİNİ BİLEREK KULLANIYORUM, HERKESİN YAPMASINI İSTEDİĞİM ŞEY DE BU ZATEN.


    Tamam kardeş boşver saydıklarını.Sana sunu soracam.Bir UÇAK ile bir ARABA aynı kefeye konulup karşılaştırılabilirmi??
  • dikkat ettiyseniz volgswagen arabaların % 80 inde 260 kadran var bazı dizel golfler hariç bu standart üretilen bi şey(1.4 clio sedanda 250 ibre olması gibi)caddy yada başka raçlar otobanda kimse bu araçlarla 120 ile gitmez yeni araçlar hızı hissettirmiyo yani noırmal yolda dahi 90 gittin mi yol bitmez ama atraksiyon yapmadıktan sona karayollarında 120 gibi hızlar bu arabalar için güvenli bence (dobloyu bilmem ama caddy için güvenli) ototbanda da 180 basmak normal italyada adamlar otobana giriolar 1000 km ve 5 saatte çıkıolar 1000 km yolu 1 şöförle kat etmek yasak opel omega gibi araçlar 200 km hızla yol alırken sol şeritleri lamborcini porshe aston martin süsülüyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BorckaArtvin

    kardeşler VW CADDY yük taşıma aracı değildir.Nereden çıkartıyorsunuz bunu.Yük taşımak için alınacak tek araba FORD CONNECT tir adı üstünde.Birde MAKASLI bir arabadır...CADDY ise yumuşak ve süspansiyonludur.CADDY ile jeep gibi gezeceksin..Ne yükü ya.İnsan CADDY ile yük taşırmı.Yuh be size yaa...


    connect için makaslı araçtır demişsiniz.
    peki caddy nasıldır.
    caddy ile connect in arka süspansiyonları arasında hiç bir fark yok.
    bildiğin kamyon gibi süspansiyon işte.
    bu durumda yüksek süratlerde iyi yol tutuyor demenin de bir mantığı yok bence.
    her iki araç içinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neco59 -- 7 Mart 2006; 19:58:04 >
  • evet caddy de makaslı bu sınıfta bildiğim sadece combo makassız
  • berlingo ve partner da makassız.
  • kediler sinsi hayvanlardır...uçamazlar..ama yüksekten ata aşağı dört ayak üstüne düşerler...
    caddy de uçamaz bence...ama kedi gibi dört ayak üstüne düşebilir mi bilmem.
  • Arkadaşlar bilmem hiç dikkatinizi çektimi,internet siteleri ve doğuş oto parkında gördüğüm kazalı Caddy'lerin çoğu takla atmış.Yani kısaca bu arabaların doğasında yüksek süratler yok lütfen bunu göz önünde bulundurarak kullanalım.Bu günlerde Caddy me fazla para harcadım sanırım; 16'' Bora jantları ve 205 55R Michelin pilot primacy ve de doğuşun çaldığı kaput şiltesi ve motor plastik kapağı.
  • 166 son hızı ise geçmeyin bu kadar basit fabrika boşuna söylemez.. her araç için .. daha yükseğine çıkamaz değil, çıkmasın..
  • arkadaşlar bende katılıyorum yüksek hızlar tehlikeli sadece ticari araçla kısıtlı değil.yaptıgımız hızlar denemelik ve bir kereye mahsus şeyler.bu kadar abartılıp ortalıgı velveleye vermenin ne anlamı var.olay o noktaya geldiki uçakla arabayı kıyaslıyorlar.bu nekadar normal bişey????Merak ediyorum cevapları ama yazdıklarıma cvp gelmiyor ne hikmetse
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okanakintr

    arkadaşlar bende katılıyorum yüksek hızlar tehlikeli sadece ticari araçla kısıtlı değil.yaptıgımız hızlar denemelik ve bir kereye mahsus şeyler.bu kadar abartılıp ortalıgı velveleye vermenin ne anlamı var.olay o noktaya geldiki uçakla arabayı kıyaslıyorlar.bu nekadar normal bişey????Merak ediyorum cevapları ama yazdıklarıma cvp gelmiyor ne hikmetse


    ARKADAŞIM KİMSE UÇAKLA ARABAYI KARŞILAŞTIRMIYOR. BU ÖRNEĞİ HAVANIN KALDIRMA GÜCÜNÜ ANLATABİLMEK AMACIYLA DAHA RAHAT ANLAŞILMASI İÇİN VERDİ ARKADAŞ
  • eyvallah seninle anlaşamıyacağız
  • Ben caddyle en fazla 185 gördüm. Fakat araba 160-165 e kadar çok rahat çıkıyor ondan sonra yavas yavas çıkıyor. yani fabrika verileri doğru diyebilirim çünkü 165 hadi diyelim 170 in üstünü zorlanarak çıkıyor. Belirtilen azami hıza rahatca çıkıyor.

    Aslında bu motorla bu araç daha fazla hız yapabilir ama aerodinamik yapısı buna uygub değil yani yüksek ve rüzgardan çok etkileniyo. ben bunu yüksek hızlarda çok rahat farettim.
  • Bende bir caddy sahibiyim otobanda 220km gördüm arabada tık yok banamısın demiyor caddy diğer araçlardan çok farklı bir araç ne ford connect ne doblo nede opel gibi caddy bu tür araçların içinde en iyisi ve yol tutuşu en iyisi olanıdır çok güçlü bir araçtır yokuşta bu araba ile mücadele edebilecek araba tanımıyorum aracın lastiklerini değiştirdiğinizde viraja girmesi okadar değişiyorki anlatamam size çok stabil bir yol tutuşuna kavuşuyor hız tipi lastikleri taktığınızda arabaya normal bir binek arabadan hiçbir farkı kalmıyor çok konforlu bir araç caddy'mi çok seviyorum gerek kasası gereksede WV'nin tdi motoru ile bambaşka bir araç hele hele bir modifiye ediliyorki görseniz aklınız çıkar




  • Ayrıca caddy'e başuna EN BİNEK TİCARİ ARAÇ demiyorlar diğer araçlarla karşılaştırmaya değmez bile
  • presler 220 gördüm demişsin yokuş aşağımıydı yoksadüz yolmu? Yani bana düz yolda caddy 220 yapamaz gibi geliyo bana.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    presler 220 gördüm demişsin yokuş aşağımıydı yoksadüz yolmu? Yani bana düz yolda caddy 220 yapamaz gibi geliyo bana.


    daha evvel de yazdım ancak silinmiş bizzat kendim kullandım.

    195 de devir kesici giriyor .4000e çok az kala

    220 yapabilmesi için devir kesici iptali ve çok kapsamlı modifiye lazım.

    şimdi gelelim bu araba da niye 260 kadran var

    vw maliyeti azaltmak için golf 5 in kadranını direkt kullanmış hazır kadran var ya

    220 lik bir kadran içi tasarlamak dahi vw ye ağır gelmiş

    işte bu vw nin acizliği.

    son sürat düz yol belli fabrika gps ölçüm yapıp bulmuş.yani 166.

    4000 devirde görünen 195 ise kadran sapması ve rampa aşağı kazanılan hızla beraber



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 12 Mart 2006; 16:02:24 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.