Şimdi Ara

VW CADDY ile En fazla kaç yaptınız (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
0
Favori
13.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    presler 220 gördüm demişsin yokuş aşağımıydı yoksadüz yolmu? Yani bana düz yolda caddy 220 yapamaz gibi geliyo bana.


    daha evvel de yazdım ancak silinmiş bizzat kendim kullandım.

    195 de devir kesici giriyor .4000e çok az kala

    220 yapabilmesi için devir kesici iptali ve çok kapsamlı modifiye lazım.

    şimdi gelelim bu araba da niye 260 kadran var

    vw maliyeti azaltmak için golf 5 in kadranını direkt kullanmış hazır kadran var ya

    220 lik bir kadran içi tasarlamak dahi vw ye ağır gelmiş

    işte bu vw nin acizliği.

    son sürat düz yol belli fabrika gps ölçüm yapıp bulmuş.yani 166.

    4000 devirde görünen 195 ise kadran sapması ve rampa aşağı kazanılan hızla beraber






    Vayyt aslanım benim yine dağıttın vw'i bi dakikada.. ne diyeceğimi bilemiyorum.. Ufak makyajlarla yıllardır bize takozları pazarlayan tofaş vw'yi yerle bir eder.. 4.000 devirde nasıl devir kesiciye giriyor anlamadım 4.500 devire kadar kırmızı çizgi yok ve 4500'ü geçsende devir kesiciye girmiyor.. 1-2-3-4'cü viteslerde denedim bunu. 5'nci vitestede aynı olması gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi processor -- 12 Mart 2006; 16:26:45 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: processor

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    presler 220 gördüm demişsin yokuş aşağımıydı yoksadüz yolmu? Yani bana düz yolda caddy 220 yapamaz gibi geliyo bana.


    daha evvel de yazdım ancak silinmiş bizzat kendim kullandım.

    195 de devir kesici giriyor .4000e çok az kala

    220 yapabilmesi için devir kesici iptali ve çok kapsamlı modifiye lazım.

    şimdi gelelim bu araba da niye 260 kadran var

    vw maliyeti azaltmak için golf 5 in kadranını direkt kullanmış hazır kadran var ya

    220 lik bir kadran içi tasarlamak dahi vw ye ağır gelmiş

    işte bu vw nin acizliği.

    son sürat düz yol belli fabrika gps ölçüm yapıp bulmuş.yani 166.

    4000 devirde görünen 195 ise kadran sapması ve rampa aşağı kazanılan hızla beraber






    Vayyt aslanım benim yine ağıttın vw'i bi dakikada.. ne diyeceğimi bilemiyorum.. Ufak makyajlarla yıllardır bize takozları pazarlayan tofaş vw'yi yerle bir eder.. 4.000 devirde nasıl devir kesiciye giriyor anlamadım ben 4.500 devire kadar kırmızı çizgi yok ve 4500'ü geçsende devir kesiciye girmiyor.. 1-2-3-4'cü viteslerde denedim bunu. 5'nci vitestede aynı olması gerekiyor.


    vayyyyy koçum vw yi savunmaya gelmişsin hayırlı olsun.

    vw nin maliyetten kaçmak için yaptıklarını çok anlattım.daha anlatmıyım gerek yok

    vw brezilya da 3 kasa eski passat ı makyajlayıp satıyor adı da santana olmuş iyi mi

    tofaş,reno,ford ucuz otomobil yaptılar ve kimseye zorla satmadılar.

    beklentiler değişti ürünler de değişti.konu bu değil

    gelelim caddy e son viteste kırmızı çizginin yeri önemli değildir.

    2 viteste 4500 devir çevirebilir ancak bu son viteste o deviri çevirir anlamaına gelmez ki çevirmiyor

    4000 e yakın kesiyor hız da 195 okunuyot.

    merak ediyorsan gidio kullanabilirsin .




  • merak ediyorum gerçekten 5'ni viteste ne yapacak diye ha ben vw'yi savunmuyorum ama ucuz araba yapmıyor diye yerden yerede vurmuyorum. brezilyada olan olayı türkiyede kaç senedir tofaş/fiat bize yapıyor.. brezilyada buna itiraz etmeyip alan adamlar varsa bunu ben ben düzeltemem. demekki türkiye ile benzerlikleri var brezilyanın..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: processor

    merak ediyorum gerçekten 5'ni viteste ne yapacak diye ha ben vw'yi savunmuyorum ama ucuz araba yapmıyor diye yerden yerede vurmuyorum. brezilyada olan olayı türkiyede kaç senedir tofaş/fiat bize yapıyor.. brezilyada buna itiraz etmeyip alan adamlar varsa bunu ben ben düzeltemem. demekki türkiye ile benzerlikleri var brezilyanın..


    kim diyo ucuz araba yapmıyor diye fox diye bir küçük araba çıkardı.koreliler daha iyi kalitede.

    arkadaşım bizzat kendim bastım diyorum .rampa aşağı 195 de kesti.

    düz de 180 i geçmiyor

    brezilya da itiraz olmadı diye vw 3 kasa eskiyi kakalıyorsa problem yok.güzel yaklaşım

    tofaş itiraz gelip talep değişince eski teknoloji yi reno ve ford dan sonra kaldırdı.bunun uztılıcak bir tarafı yok zaten




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: processor

    merak ediyorum gerçekten 5'ni viteste ne yapacak diye ha ben vw'yi savunmuyorum ama ucuz araba yapmıyor diye yerden yerede vurmuyorum. brezilyada olan olayı türkiyede kaç senedir tofaş/fiat bize yapıyor.. brezilyada buna itiraz etmeyip alan adamlar varsa bunu ben ben düzeltemem. demekki türkiye ile benzerlikleri var brezilyanın..


    kim diyo ucuz araba yapmıyor diye fox diye bir küçük araba çıkardı.koreliler daha iyi kalitede.

    arkadaşım bizzat kendim bastım diyorum .rampa aşağı 195 de kesti.

    düz de 180 i geçmiyor

    brezilya da itiraz olmadı diye vw 3 kasa eskiyi kakalıyorsa problem yok.güzel yaklaşım

    tofaş itiraz gelip talep değişince eski teknoloji yi reno ve ford dan sonra kaldırdı.bunun uztılıcak bir tarafı yok zaten




    Bence o hız kesiciden nedeniyle 195i geçmiyor değil. Çünkü bi arac 1 2. 3. 4. viteslerde deviri kesmezse 5 te de kesmez elekronik hız kesiciden bahsediyorum. Caddyde en fazla devir 5400 falan görüyo rölantide başka yok okadar. elbette 5. viteste bu deviri görmesi çok zor. ama aerodinamik yapısı müsade etse bu devire kadar gelebilir.

    Aracın aerodinamik yapısı buna engel bence. Çünkü bende aynı şeyleri yaşadım 185 gördüm ama arac çok yavaş hızlanıyodu ve de ara ara sert esen rüzgarlar hemen hızı etkiliyodu. yani kısacası aracın yapısı yüksek hızlara müsait değil.




  • İbrede 260 yazması çok saçma bi olay ve kesinlikle 230 gideceğini düşünmüorm.. Arkamda 600kg civarı yükle 180 yaptm boşken de 190ı geçtiğimi biliorm ama 230u vuracağını hiç sanmıorm.. 200, max 210 gider...


    @ihg70: Uçakların aerodinamiği havalanmak için, araçlarda ise yere basabilmek için şekillendirilir.. Ona bakarsan adamlar M6 ile 330 yapıor havalanmıor nie yere basması için tasarlanmış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H. -- 12 Mart 2006; 21:43:40 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Şimdi isterse 1950 yılındaki bir sedan araç olsun CADDY gene güvensiz.

    Bir kere araç yüksek çok rüzgar yer. Sürtünme katsayısı bu yüzden yüksek,araç savurur. Sürtünme katsayısı sınıfına göre düşük bile olsa altı yüksek, alttan yer rüzgarı.

    Bu araçla her halükarda yüksek hız tehlikeli.

    Mercedes CLK-GTR yi bilenler bilir. Araç efsane bir araç..Le Mans yarışlarındaydı sanırım, birden bire araçlar uçmaya başladı. Evet olduğu yerde yaklaşık yerden 20-25 metre yüksekliğe uçuodu araçlar. (belki abartı olabilir de uçuyordu yani).

    İlginç anlaşılmaz bir durum. Sonra anlaşıldıki tasarım hatasından dolayı, arkasına araç yaklaşınca orada bir boşluk oluyor aracı havaya fırlatıyor sonra düzeltildi.

    Yani anlayacağınız bu araçlar hız için üretilmiyor. Allah göstermesin yandan bir rüzgar yersiniz ayaklarınız yerden kesilir...


    dediğin şeyler mantıklı, güzel ama aslında iş nerde bitiyor biliyor musun? tamamen eğitimde. yani önemli olan nerede ne yaptığını bilmek. genellikle(hepsi demiyorum) bu tarz araçlara binen insanlar eğitimden yoksun kişiler olduğu için yollarda tehlike yaratmaları muhtemel ve binek araçlardan daha fazla risk alarak gidiyorlar, bu da dikkat çekiyor. aracın yüksekliğinin vs çok problem olacağını sanmıyorum, otobüslerle defalarca 180 leri çevirdim ve inanır mısın kendi hususi kullandığım boradan çok daha güvenli ve sağlam gidiyor yolda. kaç kere 120 km lik ibre bitmişken arkadaşımla şoför değiştirdik. yani yükseklik veya kütle bi problem olmuyor. problem olsa, yani araba dalıp çıksa 130-140 la giderken şoför değiştirebilir misin. problem dediğim gibi bu tip ufak ticarilere binenlerin bazı şeyleri ispatlamaya çalışırcasına yollarda millete arkadan dayamaları, sıkıştırmaları, 2 şerite sol şeritle orta şeritin arasında 2 araba giderken aralara sıkışmaları vs gibi risk alarak insanları rahatsız etmeleri. bu tip insanlar binek araçlara da binseler arkalarından küfür ettirirler diye düşünüyorum...


    iyi halt yemiş gibi bi de anlatmışsın "120 lik ibre bitmişklen şöför değiştirdik" diye.Allah bizleri senin gibi eğitimlilerden korusun.Aslında yazdıkların bi çeşğit suç duyurusu olmuş.Bence yaptığın insanlık suçu




  • Ben yeni kasa dobloy la ankara kayseri yolun da 170'i rahat gördüm kimse inanmayabilir ama inandırmak zorundada diilim wala
  • yapmayın beyler çok çok yüksek hızlardan bahsediyosunuz; o hızlarda güzelim ülkemin mükemmel otobanlarının asfalt kaplamalarında 2 km de bir olan kaplama değişikliği büyük sorunlar yaşatır bence. ayrıca yazıktır yağ yaktırırsınız araca yani
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TANGO1


    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Şimdi isterse 1950 yılındaki bir sedan araç olsun CADDY gene güvensiz.

    Bir kere araç yüksek çok rüzgar yer. Sürtünme katsayısı bu yüzden yüksek,araç savurur. Sürtünme katsayısı sınıfına göre düşük bile olsa altı yüksek, alttan yer rüzgarı.

    Bu araçla her halükarda yüksek hız tehlikeli.

    Mercedes CLK-GTR yi bilenler bilir. Araç efsane bir araç..Le Mans yarışlarındaydı sanırım, birden bire araçlar uçmaya başladı. Evet olduğu yerde yaklaşık yerden 20-25 metre yüksekliğe uçuodu araçlar. (belki abartı olabilir de uçuyordu yani).

    İlginç anlaşılmaz bir durum. Sonra anlaşıldıki tasarım hatasından dolayı, arkasına araç yaklaşınca orada bir boşluk oluyor aracı havaya fırlatıyor sonra düzeltildi.

    Yani anlayacağınız bu araçlar hız için üretilmiyor. Allah göstermesin yandan bir rüzgar yersiniz ayaklarınız yerden kesilir...


    dediğin şeyler mantıklı, güzel ama aslında iş nerde bitiyor biliyor musun? tamamen eğitimde. yani önemli olan nerede ne yaptığını bilmek. genellikle(hepsi demiyorum) bu tarz araçlara binen insanlar eğitimden yoksun kişiler olduğu için yollarda tehlike yaratmaları muhtemel ve binek araçlardan daha fazla risk alarak gidiyorlar, bu da dikkat çekiyor. aracın yüksekliğinin vs çok problem olacağını sanmıyorum, otobüslerle defalarca 180 leri çevirdim ve inanır mısın kendi hususi kullandığım boradan çok daha güvenli ve sağlam gidiyor yolda. kaç kere 120 km lik ibre bitmişken arkadaşımla şoför değiştirdik. yani yükseklik veya kütle bi problem olmuyor. problem olsa, yani araba dalıp çıksa 130-140 la giderken şoför değiştirebilir misin. problem dediğim gibi bu tip ufak ticarilere binenlerin bazı şeyleri ispatlamaya çalışırcasına yollarda millete arkadan dayamaları, sıkıştırmaları, 2 şerite sol şeritle orta şeritin arasında 2 araba giderken aralara sıkışmaları vs gibi risk alarak insanları rahatsız etmeleri. bu tip insanlar binek araçlara da binseler arkalarından küfür ettirirler diye düşünüyorum...


    iyi halt yemiş gibi bi de anlatmışsın "120 lik ibre bitmişklen şöför değiştirdik" diye.Allah bizleri senin gibi eğitimlilerden korusun.Aslında yazdıkların bi çeşğit suç duyurusu olmuş.Bence yaptığın insanlık suçu


    arkadaşım bu işi araçta yolcu yokken zaman zaman yapıyoduk ve kimseye de bir zararı yok. yolcu varken zaten yapamazsın, yapmazsın. onun için bunun insanlık suçuyla falan alakası yok diye düşünüyorum. trafikte insanlara tehlike arz edecek işler yapan o kadar adam varken, kimseye zararı olmayan bu işe bu kadar tepki göstermen yanlış bence...




  • başkaları hata yapıyo diye kendi yaptığınıda bunun arkasına sığdırmak ne derece doğru bilinmez ama 120 km hızla sonuçta başkalarınında kullandığı bi yoldasın ve hatadan dönmek çok zor olur öyle bi durumda..
  • bendede caddy 1.9tdi var 220 gördüm bende otobanda banamısın demiyor tofas yada fiat la vw yi karşılaştırana zaten söyleyecek bir söz yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blister -- 13 Mart 2006; 23:47:56 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blister

    bendede caddy 1.9tdi var 220 gördüm bende otobanda banamısın demiyor tofas yada fiat la vw yi karşılaştırana zaten söyleyecek bir söz yok


    tabi canım kesin görmüşsündür.

    bir ispat görelim.(mümkünse video olsun)

    bu arada doblo fiyat&performans olarak daha iyi.satışlar da ortada.

    neyse konu o değil

    standart caddy 195 de kesiyor son hız 166 ne 220 si.

    uzaydan bıraksan 220 görmez.10 milyar masraf yapsan o bile zor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 14 Mart 2006; 11:05:50 >




  • şu caddy ile otobanda 180-200-220 yaptım diyen arkadaşlara soruyorum !!!!

    diyelimki bu hızlara çıktınız ,peki lastiklerinizi fabrika çıkışımı kullanıyorsunuz yoksa performans lastiği falan mı taktınız. eğer yüksek hızlar için uygun performans lastiği kullanmadan bu hızlara "bu araç" ile çıkıyorsanız "benim kimseye zararım yok"demeyin.
  • Ankaradan istanbula giderken otobanda 195 gördüm... Daha fazla basmak istemedim... Devrini aldıkdan sonra gerçektende güzel gidiyor,güven veriyor. En fazla 200 bilmedim 210 gider. Daha fazla gitmez. sürekli 210 la gidebileceğini sanmıyorum ama... Bir süre sonra yorulur,180 e düşer...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 14 Mart 2006; 14:21:19 >
  • benim arabada hzı tipi lastikler takılı ve virajlarda arabayı hiç bırakmıyor orjinal lastiği virajlarda bırakıyor yanları destekli değildi bu aldığım lastik şuanda en çok satan ve testlerde 1. gelen lastik kumho otobanda 220 yaptım ve banamısın demedi araba yalan söyleyecek halim yok, kesme filan olmadı..ayrıca akıncı doblo ile caddy'i karşılaştırıyorsan zaten senle tartışacak birşeyimiz kalmamıştır
    ayrıca wv'lere takılan bir çip sayesinde araç daha da coşuyor yaw doblo ile karşılaştırmışsın yaa hakkaten gülmekten oldum bu satırları yazarken



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blister -- 14 Mart 2006; 18:00:42 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: blister

    benim arabada hzı tipi lastikler takılı ve virajlarda arabayı hiç bırakmıyor orjinal lastiği virajlarda bırakıyor yanları destekli değildi bu aldığım lastik şuanda en çok satan ve testlerde 1. gelen lastik kumho otobanda 220 yaptım ve banamısın demedi araba yalan söyleyecek halim yok, kesme filan olmadı..ayrıca akıncı doblo ile caddy'i karşılaştırıyorsan zaten senle tartışacak birşeyimiz kalmamıştır
    ayrıca wv'lere takılan bir çip sayesinde araç daha da coşuyor yaw doblo ile karşılaştırmışsın yaa hakkaten gülmekten oldum bu satırları yazarken


    arkadaşım tmm dobloyla caddy kalite yönünden karşılaştırılmaz, ama jtd doblolar performans olarak caddy den aşağı değil. burada zaten insanların karşı olduğu davranış ve sürücü tipi senin gibi olan kişiler. bi vw alıpta trafikte benden başka gidebilen yok sanıp, kasım kasım kasılanlardır...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: blister

    benim arabada hzı tipi lastikler takılı ve virajlarda arabayı hiç bırakmıyor orjinal lastiği virajlarda bırakıyor yanları destekli değildi bu aldığım lastik şuanda en çok satan ve testlerde 1. gelen lastik kumho otobanda 220 yaptım ve banamısın demedi araba yalan söyleyecek halim yok, kesme filan olmadı..ayrıca akıncı doblo ile caddy'i karşılaştırıyorsan zaten senle tartışacak birşeyimiz kalmamıştır
    ayrıca wv'lere takılan bir çip sayesinde araç daha da coşuyor yaw doblo ile karşılaştırmışsın yaa hakkaten gülmekten oldum bu satırları yazarken


    ben de sana çok güldüm 220 öyle mi.



    hız lastiği öyle mi


    çip de kesmez turbo yu da değiştir.dereceli egzantrik blow-off da iyi gider .



    aynı motorlu golf 200 ü zor basıyor.

    benimle zaten tartışma ben doblo fiyat&performans daha üstün diyorum anlamıyor musun

    ayrıca 1.9 jtd 1.3 ton caddy e farkı koyar.bilenler dobloyu iyi bilir.caddy bitarafını kaldırana kadar yıl geçiyor.caddy 1.5 ton

    yalan söyleyecek halin yok öyle mi

    biz de ispat istiyoruz işte .buyur ispatla hadi.koy video yu.

    kendim kullandım 195 de kesiciye girdi.

    ayrıca sen bu yolda devam et, yakında caddy ile uzaya da çıkarsın

    hadi sana kolay gelsin canım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 14 Mart 2006; 18:30:51 >




  • Hişşt,kavga yok... Sakin olalım biraz...
  • sadece merakımdan soruyorum.
    caddy 220 km/s ile giderken ne kadar devir çeviriyor.
    veya 100 km/s ile giderken ne kadar çeviriyor bu alet (5. viteste)
    böyle de bulunabilir 220 km/s ile giderken çevirdiği devir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neco59 -- 14 Mart 2006; 19:08:26 >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.