Şimdi Ara

VW CADDY ile En fazla kaç yaptınız

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
149
Cevap
0
Favori
10.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 56
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 12
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 gün 14 saat 24 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BorckaArtvin (12 mesaj) kapadokyalı (9 mesaj) oky33 (9 mesaj) Sephiroth (9 mesaj) onur@ (8 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (10 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3073 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    VW Caddy 260 ibre koymuş arabaya.Ve test verileri 166 diyor ama.Bilirsinizki araba testleri gerçek hız verilerini belirtmezler.Acaba kaç yapar bu araba.Veya deneyen varmı



    |
    |
  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    180 görür hatta fazlası bile olur.
  • Yüzbaşı
    479 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: turbo_diesel

    180 görür hatta fazlası bile olur.
    190 yaptım.Ama büyük ihtimalle büyük araç diye bi sınırlama koymuşlar.Benim Düşüncem Böyle
  • Yarbay
    2026 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oky33

    190 yaptım.Ama büyük ihtimalle büyük araç diye bi sınırlama koymuşlar.Benim Düşüncem Böyle

    Alıntıları Göster
    Rekor kırsa 175 yapar hepsi o.Bayır aşağı test olmaz.
    |
    |
  • Yarbay
    3032 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    Rekor kırsa 175 yapar hepsi o.Bayır aşağı test olmaz.

    Alıntıları Göster
    ticari aracı gti zannedenler sizi. caddy le hız yapılmaz! kanatlanıp ucarsınız allah muhafaza
    |
    |
  • Teğmen
    210 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alysentr

    ticari aracı gti zannedenler sizi. caddy le hız yapılmaz! kanatlanıp ucarsınız allah muhafaza

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr

    ticari aracı gti zannedenler sizi. caddy le hız yapılmaz! kanatlanıp ucarsınız allah muhafaza

    süpersin
    |
    |




  • Binbaşı
    1743 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: uRiiX

    quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr

    ticari aracı gti zannedenler sizi. caddy le hız yapılmaz! kanatlanıp ucarsınız allah muhafaza

    süpersin

    Alıntıları Göster
    ben adana dan antep mesai saatinden önce yetişmeye çalışırken 160 ı gördüm o sırada devir 3400 rpm ydi bence dahada gider ama ne gerek var
    |
    |




  • Yarbay
    11022 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tanselah

    ben adana dan antep mesai saatinden önce yetişmeye çalışırken 160 ı gördüm o sırada devir 3400 rpm ydi bence dahada gider ama ne gerek var

    Alıntıları Göster
    arkadaşla beraber geçen pazar antalya'dan gelirken honda civic 1.6 ile yarışarak geldik ve sonuç:180 dedi ötesine de gitmedi düz yolda tabi civic'te bastı gitti.
  • Yüzbaşı
    331 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alysentr

    ticari aracı gti zannedenler sizi. caddy le hız yapılmaz! kanatlanıp ucarsınız allah muhafaza

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr

    ticari aracı gti zannedenler sizi. caddy le hız yapılmaz! kanatlanıp ucarsınız allah muhafaza


    katılıyorum, öbür başlıkta neler konuşuluyor, burda neler. yapmayın arkadaşlar; kendinizi düşünmüyorsanız arkadanızdakileri düşünün. hız seven ona göre bi araç satın alsın...
    |
    |




  • Yarbay
    3073 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: 2383_vtr

    quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr

    ticari aracı gti zannedenler sizi. caddy le hız yapılmaz! kanatlanıp ucarsınız allah muhafaza


    katılıyorum, öbür başlıkta neler konuşuluyor, burda neler. yapmayın arkadaşlar; kendinizi düşünmüyorsanız arkadanızdakileri düşünün. hız seven ona göre bi araç satın alsın...

    Alıntıları Göster
    niye hız yapılmazki.İllaki hız yapmak için Porshce mi almamız lazım...VW caddy bir çok binek otomobilden daha fazla hıza stabil ve dayanıklı...Saçma konuşuyorsun dostum..Benim sana bahsettiğim hız 350 değil...Yoksa acaba Doblomu almamız lazım.Yoksa Şahin falanmı alsak hız yaparız...




  • Yüzbaşı
    936 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BorckaArtvin

    niye hız yapılmazki.İllaki hız yapmak için Porshce mi almamız lazım...VW caddy bir çok binek otomobilden daha fazla hıza stabil ve dayanıklı...Saçma konuşuyorsun dostum..Benim sana bahsettiğim hız 350 değil...Yoksa acaba Doblomu almamız lazım.Yoksa Şahin falanmı alsak hız yaparız...

    Alıntıları Göster
    Ticari araçlarını GTI araba gibi kullananlardan nefret ediyorum... Kendinizi düşünmüyorsanız milletin sağlığını düşünün iyi halt ediyosunuz 180'e çıkmakla cady yada başka ticari araçlarla.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    970 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: coxyc

    Ticari araçlarını GTI araba gibi kullananlardan nefret ediyorum... Kendinizi düşünmüyorsanız milletin sağlığını düşünün iyi halt ediyosunuz 180'e çıkmakla cady yada başka ticari araçlarla.

    Alıntıları Göster
    caddy olsun, jtd doblo olsun bunlar rampa aşağı 200ün altına dönüyor... güvenlik konusuna gelince bahsi geçen hızlar her araç için tehlikeli. ama bu doblo caddy tarzı araçlar, şimdi bunlara güvensiz diyen kişilerin 90 lı yıllarda 200leri çevirdiği birçok c sermenti araçtan daha güvenli o da var, yani bu ne yaman çelişki böyle. ticari araçlarla(caddy,doblo,transporter gibi) hız yapılmasına karşı olsam da, otobüslerin yolcusuzken 180 yaptığını bildikçe gördükçe bunlara bişey diyesim gelmiyor...
    |
    |




  • Yüzbaşı
    936 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: onur@

    caddy olsun, jtd doblo olsun bunlar rampa aşağı 200ün altına dönüyor... güvenlik konusuna gelince bahsi geçen hızlar her araç için tehlikeli. ama bu doblo caddy tarzı araçlar, şimdi bunlara güvensiz diyen kişilerin 90 lı yıllarda 200leri çevirdiği birçok c sermenti araçtan daha güvenli o da var, yani bu ne yaman çelişki böyle. ticari araçlarla(caddy,doblo,transporter gibi) hız yapılmasına karşı olsam da, otobüslerin yolcusuzken 180 yaptığını bildikçe gördükçe bunlara bişey diyesim gelmiyor...

    Alıntıları Göster
    İyi güzel bassınlar etsinlerde suçsuz birisi, bu kendini bilmez hız meraklıları yüzünden sakat kalır yada ölürse bunun hesabını kim verecek_? Onların zevki yüzünden diğer insanların hayatını tehlikeye atıyolar bu nasıl duyarsızlık böyle??? Bence bu konunun hiçbir savunulası tarafı yok.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    331 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BorckaArtvin

    niye hız yapılmazki.İllaki hız yapmak için Porshce mi almamız lazım...VW caddy bir çok binek otomobilden daha fazla hıza stabil ve dayanıklı...Saçma konuşuyorsun dostum..Benim sana bahsettiğim hız 350 değil...Yoksa acaba Doblomu almamız lazım.Yoksa Şahin falanmı alsak hız yaparız...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: BorckaArtvin

    niye hız yapılmazki.İllaki hız yapmak için Porshce mi almamız lazım...VW caddy bir çok binek otomobilden daha fazla hıza stabil ve dayanıklı...Saçma konuşuyorsun dostum..Benim sana bahsettiğim hız 350 değil...Yoksa acaba Doblomu almamız lazım.Yoksa Şahin falanmı alsak hız yaparız...


    şimdi fizik, psikoloji, tehlike, aile, insanlık vs dicem. havada kalıcak kesinlikle.

    madem öyle anlayacağınız dilden konuşayım; birçok 1.6 benzinli araba müstehakkınızı verecek kapasiteye sahip. sürücüleri bunu yapmıyor, yapamayacaklarından değil daha bilinçli ve düşünceleri olmalarından. kaza sadece 2 sn. 5 sn sonra çarpışma sona ermiş herşey durmuş oluyo. trafikteki birçok insanı korkuyorsunuz; herkes bi yerden belasını bulur...

    Allah herkesi yaptıklarıyla sınasın...
    |
    |




  • Yüzbaşı
    331 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: onur@

    caddy olsun, jtd doblo olsun bunlar rampa aşağı 200ün altına dönüyor... güvenlik konusuna gelince bahsi geçen hızlar her araç için tehlikeli. ama bu doblo caddy tarzı araçlar, şimdi bunlara güvensiz diyen kişilerin 90 lı yıllarda 200leri çevirdiği birçok c sermenti araçtan daha güvenli o da var, yani bu ne yaman çelişki böyle. ticari araçlarla(caddy,doblo,transporter gibi) hız yapılmasına karşı olsam da, otobüslerin yolcusuzken 180 yaptığını bildikçe gördükçe bunlara bişey diyesim gelmiyor...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    caddy olsun, jtd doblo olsun bunlar rampa aşağı 200ün altına dönüyor... güvenlik konusuna gelince bahsi geçen hızlar her araç için tehlikeli. ama bu doblo caddy tarzı araçlar, şimdi bunlara güvensiz diyen kişilerin 90 lı yıllarda 200leri çevirdiği birçok c sermenti araçtan daha güvenli o da var, yani bu ne yaman çelişki böyle. ticari araçlarla(caddy,doblo,transporter gibi) hız yapılmasına karşı olsam da, otobüslerin yolcusuzken 180 yaptığını bildikçe gördükçe bunlara bişey diyesim gelmiyor...


    bu araçların bu süratlere çıkabilmelerini sebebi binek otomobillerle aynı değil. adı üstünde ticari araç. yük taşımak için yapılmış arabayı boş ve binek kullanırsan elbette çıkar 200 e. binek otomobillerden çok daha kütleli olan bu araçlar bi kaza anında çok daha fazla hasar verecektir karşı tarafa.
    + 90 lar biteli 7. yılın içindeyiz. artık bişiler değişsin değil mi...
    |
    |




  • Yarbay
    3073 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: coxyc

    İyi güzel bassınlar etsinlerde suçsuz birisi, bu kendini bilmez hız meraklıları yüzünden sakat kalır yada ölürse bunun hesabını kim verecek_? Onların zevki yüzünden diğer insanların hayatını tehlikeye atıyolar bu nasıl duyarsızlık böyle??? Bence bu konunun hiçbir savunulası tarafı yok.

    Alıntıları Göster
    coxyc doğru konuş biraderim.Bak biz teknik anlamda araba kaç km hız yapar onu öğreniyoruz.İnsan canisi değiliz.Biraz akıllı konuş...
    |
    |




  • Yarbay
    3073 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: BorckaArtvin

    coxyc doğru konuş biraderim.Bak biz teknik anlamda araba kaç km hız yapar onu öğreniyoruz.İnsan canisi değiliz.Biraz akıllı konuş...

    Alıntıları Göster
    canım kardeşlerim biz arabalarla hız yapın diye bir topic açmadık...Yapan zaten yapıyor.Ozaman modifiye diye bir forum açmamalıydılar.Site yöneticileri silin ozaman bu forumu...bu nasıl iş.Ben teknik bir topic açtım.Siz ise ahkam kesiyorsunuz...Tabiki hız yapmıyalım.Ama bir arabanın nekadar hızlı nekadar güvenki olduğunuda sınıyalım öğrenelim...Aklı sizden alacak değiliz.Bizim insanlığı kazayı düşünecek beynimiz var Allah'a şükr...
    |
    |




  • Yarbay
    3955 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BorckaArtvin

    canım kardeşlerim biz arabalarla hız yapın diye bir topic açmadık...Yapan zaten yapıyor.Ozaman modifiye diye bir forum açmamalıydılar.Site yöneticileri silin ozaman bu forumu...bu nasıl iş.Ben teknik bir topic açtım.Siz ise ahkam kesiyorsunuz...Tabiki hız yapmıyalım.Ama bir arabanın nekadar hızlı nekadar güvenki olduğunuda sınıyalım öğrenelim...Aklı sizden alacak değiliz.Bizim insanlığı kazayı düşünecek beynimiz var Allah'a şükr...

    Alıntıları Göster
    260 ibreyi kartala koysalar 260 yapar diyeceksiniz yani haaa
    |
    |




  • Yüzbaşı
    970 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: okan

    260 ibreyi kartala koysalar 260 yapar diyeceksiniz yani haaa

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okan

    260 ibreyi kartala koysalar 260 yapar diyeceksiniz yani haaa

    ticari araçların hız yapmasına karşıyım ama senin gibiler olduğu sürece bu adamlar 300 de yapsa yeri var. bu cümlenle heralde bu araçların 200 yaptığını kabul etmek istemiyosun. 260 ibresi var diye 200 yapıyolar dediğimizi sanıyosun. caddynin içinde 5 kişi varken 210la giderken yanımdan yürür gibi geçtiğini biliyorum. aynı süratle 130luk transporterın benden yol istediğini... 180le MAN S2000 e geçildiğimi...
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: okan

    260 ibreyi kartala koysalar 260 yapar diyeceksiniz yani haaa

    ticari araçların hız yapmasına karşıyım ama senin gibiler olduğu sürece bu adamlar 300 de yapsa yeri var. bu cümlenle heralde bu araçların 200 yaptığını kabul etmek istemiyosun. 260 ibresi var diye 200 yapıyolar dediğimizi sanıyosun. caddynin içinde 5 kişi varken 210la giderken yanımdan yürür gibi geçtiğini biliyorum. aynı süratle 130luk transporterın benden yol istediğini... 180le MAN S2000 e geçildiğimi...

    Alıntıları Göster
    Şimdi isterse 1950 yılındaki bir sedan araç olsun CADDY gene güvensiz.

    Bir kere araç yüksek çok rüzgar yer. Sürtünme katsayısı bu yüzden yüksek,araç savurur. Sürtünme katsayısı sınıfına göre düşük bile olsa altı yüksek, alttan yer rüzgarı.

    Bu araçla her halükarda yüksek hız tehlikeli.

    Mercedes CLK-GTR yi bilenler bilir. Araç efsane bir araç..Le Mans yarışlarındaydı sanırım, birden bire araçlar uçmaya başladı. Evet olduğu yerde yaklaşık yerden 20-25 metre yüksekliğe uçuodu araçlar. (belki abartı olabilir de uçuyordu yani).

    İlginç anlaşılmaz bir durum. Sonra anlaşıldıki tasarım hatasından dolayı, arkasına araç yaklaşınca orada bir boşluk oluyor aracı havaya fırlatıyor sonra düzeltildi.

    Yani anlayacağınız bu araçlar hız için üretilmiyor. Allah göstermesin yandan bir rüzgar yersiniz ayaklarınız yerden kesilir...
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Sohbet
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,237
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.