Şimdi Ara

Vw Caddy 2011 DSG Isındı . (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
260
Cevap
1
Favori
8.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç sonuçta manuelde olduğu gibi kavrama sistemiyle çalıştığı için, ısınmaması için yapilabilecek bazı şeyler vardır.

    Mesela, önünüzdeki araba 50 cm 1 metre ilerledi diye hareket edip 2 saniye sonra tekrar durmayın. Boş yere kavrama yapip tekrar duruyorsunuz. Onun yerine trafiği izleyin önünüzdeki aracın önündeki araç gitmeye başladıysa sizde kalkış yapın. Bu özellikle yokuşlarda oldukça yararlı olucaktır. Tabiki düz vites araçtada aynı şey geçerli boş yere aracı kaldırıp balatayi eskitmeye - ısıtmaya gerek yok. Hem kendinizide yormuş oluyorsunuz.

    2. olarak çok düşük hızda gitmek. Bir tam otomatik araçla isterseniz 1km hızla gidebilirsiniz hiçbirşey olmaz. Ancak kavramalı bir araçta tam kavrama olduğunda gidebileceğiniz en düşük hız bellidir. Mesela benim araç 8km ile gidebiliyor en yavaş. Bu durumda (yine özellikle yokuşlarda) trafik bazen sizin gidebileceğiniz en yavaş hızdan yavaş ama devamlı olarak akıyor. Bu durumda yokuş olduğu için durmadan yarım debriyaj yapip gaz verip çekiyorsunuz ve oldukça yük bindiren bir durum. Bunun yerine ben yokuşlarda öndeki arabayla 3 4 metre aralık bırakıp debriyajı bırakabileceğim bir hıza çıkıp o hızla aradakı mesafeyi kapatarak gidiyorum böylece durmadan yarım debriyaj yapmamış oluyorum. Aynı şey dsg içinde geçerlidir bu nedenle 3 le 5 le gitmeye çalışmamak gerekir. Tabi dsg tam kavramada kaçla gidebiliyor bunuda bilmiyorum. Ancak 1. viteste 2000 devirde 25 le gidiyorsa (atıyorum) 900 devirde kaçla gidebileceği bulunup ona göre davranılabilir.

    Sonuç olaraksa otomatik araba aldım diyip bozulmasın diye bukadar dikkatli kullanmak akıl işi değiş. 5 yil civic kullandım. Ayagımı frenden çekince gitmesinden tut yokuşlarda kaydırmaması (Ki hill holder demeyin çok daha efektif bir yöntem, araç frenle durmuyor motor yerinde tutuyor ) vites geçişlerindeki kusursuzluk ve güvenilirlik, tek dezavantaj olarak yakıt tüketimi ve biraz performans kaybı oluyor. Oda zaten zf in 8 ileri şanzımanıyla çözüldü ki bu durumda çift kavramanın HİÇBİR mantıgı kalmıyor. Ki audi s8 den tutun 118 yada m550d ye kadar birçok araç bu şanzımanı kullanıyor. Yakında önden çeker araçlar için 9 ileri versiyonu gelicek umarım c sınıfı araçlarda da görebiliriz.




  • Her araç zaman zaman bazı gündelik sorun-hata verebilir. Benim doblo da yolda giderken durduk yerde ESP-Hillholder-ASR-Sıcaklık vs. hatalarını sırasıyla verdi. Tüm arıza ışıkları yandı. Ama -yola devam edin ama bi ara servise uğrayın- gibisinde de bir mesajla gönlümü ferahlatmayı bildi. 1 gün sonra hiç sorun yoktu. kendi kendine geçti yani. Sizinki de öyle birşey olmuştur. Sorun olmaz.

    Ama yok ben bu şanzımandan korktum, araçtan soğudum derseniz internete sıfırından birkaç bin TL daha fazla fiyat yazıp rahatlıkla bir kaç saatte elden çıkarabilirsiniz. Zira insanlar başına gelmeden VW ile ilgili hiç bir soruna inanmıyor ve gözü kapalı alıyor.
  • Manuel iyidir iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocatepe

    Her araç zaman zaman bazı gündelik sorun-hata verebilir. Benim doblo da yolda giderken durduk yerde ESP-Hillholder-ASR-Sıcaklık vs. hatalarını sırasıyla verdi. Tüm arıza ışıkları yandı. Ama -yola devam edin ama bi ara servise uğrayın- gibisinde de bir mesajla gönlümü ferahlatmayı bildi. 1 gün sonra hiç sorun yoktu. kendi kendine geçti yani. Sizinki de öyle birşey olmuştur. Sorun olmaz.

    Ama yok ben bu şanzımandan korktum, araçtan soğudum derseniz internete sıfırından birkaç bin TL daha fazla fiyat yazıp rahatlıkla bir kaç saatte elden çıkarabilirsiniz. Zira insanlar başına gelmeden VW ile ilgili hiç bir soruna inanmıyor ve gözü kapalı alıyor.

    Dobloda başınıza gelen elektriksel basit bir hata(sonradan kendiliğinden düzeldiğini belirttiğiniz için anladım)

    vw nin dsg si gibi fiziksel sorun değil. siz sorunu tam anlayamamışsınız.

    ayrıca ikincielde sıfırının üstüne kim caddy dsg alıyor bilemiyorum. sıra falan var koleksiyon aracı ferrari gibi mi bu caddy?

    edit :

    sıfır km fiyatları comfortline dsg metalik boya hariç
    2013 modeli 57 bin
    2012 modeli 55 bin


    2011 ikinci el örnek: 44,750 bin
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-volkswagen-melih-otodan-2011-caddy-comfort-dsg-full-hatasiz-114732008/detay


    2012 ikinci el örnek: 49,500 bin (metalik boyalı) sıfırdan pek farkı yok 3900km de
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-volkswagen-2012-sifir-ayarnda-caddy-comfortlne-dsg-otomatik-daha-3900-kmde-114520090/detay

    pazarlık hariç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 13 Şubat 2013; 3:38:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgug028

    D oğru S ervise G idiyosun..

    D oğuş S ana G iydirecek :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vosvos , doğuş gibi distribütörü olduğu için yatıp kalkıp dua ediyordur.rusya ve çindeki distribütörlere doğuşun ders vermesi lâzım,müşteri nasıl yolunur diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Bende 6-DSG var, şanzıman mükemmel ki gayet de hor kullanıldı, ama bu 7'ler nazik biraz.

    Geçmiş olsun, umarım tekrarlamaz

    Siz hangi araçta 6 ileri dsg kullanıyorsunuz?
  • Sanzuman ariza isigi yandi caddymin
    Anlatsam tarifi yok derdimin
    Bu gun yarin masraf cikarir
    Ama aracim km si daha kirk bin

    Sanzumani kucaklaman yakindir
    Para biriktir masrafi agirdir
    Caddy guzeldir ama
    Her 10binde baski balata aldirir.

    Madem gordun sanzuman isigini
    Cek saga sogut sanzumanini
    Kaygerya der ki satabiliyorsan sat
    Yoksa masraftan sondurur ocagini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suursuzca savunurken iyi miydi liseli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki bu Caddy'lerin manuelleri ne durumda? Sorunlu mu onlar da?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Bende 6-DSG var, şanzıman mükemmel ki gayet de hor kullanıldı, ama bu 7'ler nazik biraz.

    Geçmiş olsun, umarım tekrarlamaz

    Siz hangi araçta 6 ileri dsg kullanıyorsunuz?

    caddy

    Şimdi fark ettim, imzaya yanlışlıkla 1.6 yazmışım, acaba ondan mı sordunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deserthawk -- 13 Şubat 2013; 9:07:06 >
  • Marka model farketmeksizin kuru (az yağlı) çift kavramalı şanzımanların er geç (genelde er) sıkıntı yaşatması kaçınılmaz oluyor.



    İlk alım bedeli bu kadar pahalı olmasa;

    Garanti süresi yurtdışındakiler kadar uzun olsa;

    Sorun yaşanması durumunda bunu öncelikle müşteriye yıkma eğilimleri olmasa;

    Belki hepsinden önemlisi de bu kadar iddialı sloganlarla pazarlanmasa;



    ... bu kadar büyütülmeyecek aslında ama durum öyle değil işte.


    Konu ve aynı zamanda DSG'li araç sahibine geçmiş olsun.

    Sistem şimdilik sadece uyarı vermiş.

    İnşallah yakın zamanda kavrama değişimi gerektirmez ve/veya bu olursa bile cebinizden para çıkmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Bende 6-DSG var, şanzıman mükemmel ki gayet de hor kullanıldı, ama bu 7'ler nazik biraz.

    Geçmiş olsun, umarım tekrarlamaz

    Siz hangi araçta 6 ileri dsg kullanıyorsunuz?

    caddy

    Şimdi fark ettim, imzaya yanlışlıkla 1.6 yazmışım, acaba ondan mı sordunuz?

    Ben de ne zamandır soracaktım 1.6 tdi ve 6 ileri DSG nasıl oluyor diye.

    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Peki bu Caddy'lerin manuelleri ne durumda? Sorunlu mu onlar da?

    There is no problem about manuel transmission for Caddy

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iki yıl önce aynı uyarıyla ben de karşılaştım ama yaşanılan olay dsg kucaklaması felan değildir. sadece araç şanzıman yağının fazla ısındığı konusunda uyarı vermiş. dsgnin sıkışık trafikte 30 sn ve üstü beklemelerde boşa alınması faydalıdır. arabayı sürekli kavrama halinde bırakmayın. d harfini görüp de dsgden atom bombası üretenlere de aldırış etmeyin gönül rahatlığıyla da kullanmaya devam edin.

    malesef dsg konusunda bilgi kirliliği çok fazla.

    üç yıldır skoda octavia 1.6 tdi dsg kullanıyorum. bu arabayı otomatik vites astra g den sonra aldım. hala otomatik kullanmanın getirdiği alışkanlıklar var ama dsg kullanımıyla otomatik vitesli araba kullanımı birbirinden farklı. otomatik vites astra g de hiçbir zaman beklemelerde n konumuna alma ihtiyacı duymadım. çünkü bir miktar beklemeden sonra araba n konumuna kendisi geçiyordu vites d de olduğu halde. frene basılıyken araçta ileri hareket fazla olmuyor ve zorlanmıyordu. ama dsg de vites d knumundayken frene basılı tutarak bekleme yapınca arabanın ileri hareket etmek için kendini zorladığı kavramalardan ses geldiği bariz hissediliyor. buna rağmen n konumuna almamak kavramalara veda etmek anlamına geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sozberk -- 13 Şubat 2013; 9:48:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Peki bu Caddy'lerin manuelleri ne durumda? Sorunlu mu onlar da?

    There is no problem about manuel transmission for Caddy

    Manuelde de baskı balata volant problemi var.

    http://forum.donanimhaber.com/m_51940136/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Benim anlamadığım VW neden bu şanzımanda diretiyor?

    Git Getrag'dan al Ricardo'dan al.Olmadı ZF var.

    Acaba BorgWarner bunları tehdit mi ediyor

    Şimdi denilicek ki hata oranı düşük ama değil işte adam boşuna mı garanti veriyor var bi halt.

    Borg Warner kötü bir üretici değil ki arkadaşım. Bilakis diğerlerinden daha hızlı şekilde vites değişimi yapabilen ve daha kararlı çalışabilen çift kavrama şanzımanlar üretebiliyor.

    Nissan GTR ve Bugatti Veyronun da şanzımanları Borg Warner. Alpha 12+ gibi bir yüklemeyi bile kaldırabilen bir şanzımanı var GTR ların örneğin. Mutlaka ki vardır ama şanzıman arızası yaşayan çok fazla GTR yok bildiğim kadarıyla.


    Sorun Borg Warner da değil bence, sorun şanzımanı ucuza mal edebilmeye çalışan talepçi firmada bana göre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Peki bu Caddy'lerin manuelleri ne durumda? Sorunlu mu onlar da?

    There is no problem about manuel transmission for Caddy

    For 2012 models?
    I see some Caddy's with manual transmission... Eeeh İngilizce kasacak beni,
    bazı Caddy'lerin 10.000'de baskı balata bitirdiğini görüp duydum da, 2012'lerde sorun yok değil mi?
  • Kavramasi daha once degistimi aracin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil biryere yetismeniz gerekse . Ornegin 30 dk sonra sinaviniz olsa . Bu hatayi yolda giderken verse ve kenara cekmek zorunda kalksaniz. Acaba o araca birdaha binermiydiniz.

    Bir ton para verip nasil bu sorunlara ragmen gonul rahatligiyla binebiliyorsunuz anlamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.