Şimdi Ara

Vw Caddy 2011 DSG Isındı . (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
260
Cevap
1
Favori
8.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    Araç sonuçta manuelde olduğu gibi kavrama sistemiyle çalıştığı için, ısınmaması için yapilabilecek bazı şeyler vardır.

    Mesela, önünüzdeki araba 50 cm 1 metre ilerledi diye hareket edip 2 saniye sonra tekrar durmayın. Boş yere kavrama yapip tekrar duruyorsunuz. Onun yerine trafiği izleyin önünüzdeki aracın önündeki araç gitmeye başladıysa sizde kalkış yapın. Bu özellikle yokuşlarda oldukça yararlı olucaktır. Tabiki düz vites araçtada aynı şey geçerli boş yere aracı kaldırıp balatayi eskitmeye - ısıtmaya gerek yok. Hem kendinizide yormuş oluyorsunuz.

    2. olarak çok düşük hızda gitmek. Bir tam otomatik araçla isterseniz 1km hızla gidebilirsiniz hiçbirşey olmaz. Ancak kavramalı bir araçta tam kavrama olduğunda gidebileceğiniz en düşük hız bellidir. Mesela benim araç 8km ile gidebiliyor en yavaş. Bu durumda (yine özellikle yokuşlarda) trafik bazen sizin gidebileceğiniz en yavaş hızdan yavaş ama devamlı olarak akıyor. Bu durumda yokuş olduğu için durmadan yarım debriyaj yapip gaz verip çekiyorsunuz ve oldukça yük bindiren bir durum. Bunun yerine ben yokuşlarda öndeki arabayla 3 4 metre aralık bırakıp debriyajı bırakabileceğim bir hıza çıkıp o hızla aradakı mesafeyi kapatarak gidiyorum böylece durmadan yarım debriyaj yapmamış oluyorum. Aynı şey dsg içinde geçerlidir bu nedenle 3 le 5 le gitmeye çalışmamak gerekir. Tabi dsg tam kavramada kaçla gidebiliyor bunuda bilmiyorum. Ancak 1. viteste 2000 devirde 25 le gidiyorsa (atıyorum) 900 devirde kaçla gidebileceği bulunup ona göre davranılabilir.

    Sonuç olaraksa otomatik araba aldım diyip bozulmasın diye bukadar dikkatli kullanmak akıl işi değiş. 5 yil civic kullandım. Ayagımı frenden çekince gitmesinden tut yokuşlarda kaydırmaması (Ki hill holder demeyin çok daha efektif bir yöntem, araç frenle durmuyor motor yerinde tutuyor ) vites geçişlerindeki kusursuzluk ve güvenilirlik, tek dezavantaj olarak yakıt tüketimi ve biraz performans kaybı oluyor. Oda zaten zf in 8 ileri şanzımanıyla çözüldü ki bu durumda çift kavramanın HİÇBİR mantıgı kalmıyor. Ki audi s8 den tutun 118 yada m550d ye kadar birçok araç bu şanzımanı kullanıyor. Yakında önden çeker araçlar için 9 ileri versiyonu gelicek umarım c sınıfı araçlarda da görebiliriz.

    Deneriz . İst gibi bir yerde trafikte 3-4 metre yer bırakıp araya gireni olacak ama olsun .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Peki bu Caddy'lerin manuelleri ne durumda? Sorunlu mu onlar da?

    Caddylerde DSG sorunu yoktur manuel zaten sorunsuz

    Yani hocam 10.000 de baskı balata bitiyormuş falan diye duydum da, ayrıca DSG olunca çekindim kendisine böyle böyle durumları var bu şanzımanın dedim. O da sormuş bayi gerçekten de sorun çıkarabileceğini (Caddy alıcısı olarak sormuş) falan söylemiş. O da Manuel alacaktı gerçi 5-6 aydır görüşemiyorum bu mevzu da 6-7 aylık bir mevzu ama.

    O eski kasa 1.9 larda vardı o sorunuda 2009 sonrası modellerde çözdüler kapımda 2009 155bin kmde araç var servis bakımlı 90bin kmde kayıtlı servıste baskı degişmiş bu idealdir DSG sorununu serviste tanıdıgınız kim olursa olsun sorun otomobillerde nerdeyse hepsi sorunlu oldugunu kabullenmiş durumda abi sorunlu derler ama ticarilerde sorun yok olsada bindebirdir buda normaldir

    Forumun abartmasına ise asla kapılmayın bakın ımzamdada görürsünüz iphone 5 kullanıyorum alalı 3 ay oldu nerdeyse alırken foruma göz attım herkes başladı sorun saymaya ölü pikselden tutta kutudan çizik çıkacak ses sorunu olacak vs. herkes saydırdı bi ara vazgeçiyordum ama kafama koydum aldım çatır çatır kullanıyorum. Bizim forum herşeyi abartır fazlasıyla yani o yüzden şans işi bu iş diyorum kul yapısı neticede




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocatepe

    Her araç zaman zaman bazı gündelik sorun-hata verebilir. Benim doblo da yolda giderken durduk yerde ESP-Hillholder-ASR-Sıcaklık vs. hatalarını sırasıyla verdi. Tüm arıza ışıkları yandı. Ama -yola devam edin ama bi ara servise uğrayın- gibisinde de bir mesajla gönlümü ferahlatmayı bildi. 1 gün sonra hiç sorun yoktu. kendi kendine geçti yani. Sizinki de öyle birşey olmuştur. Sorun olmaz.

    Ama yok ben bu şanzımandan korktum, araçtan soğudum derseniz internete sıfırından birkaç bin TL daha fazla fiyat yazıp rahatlıkla bir kaç saatte elden çıkarabilirsiniz. Zira insanlar başına gelmeden VW ile ilgili hiç bir soruna inanmıyor ve gözü kapalı alıyor.

    Bende kısa bir sorun devam ettim tekrarlayıp başıma bela alırsa o zaman düşünürüm . Şimdik acele etmek istemiyoruz .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi

    Suursuzca savunurken iyi miydi liseli

    Kapı orada hadi evladım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hobar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Binde bir olan bir vaka VW ticari araçlarda DSG uyarısı Binde bir olur sattıgım caddyler Şuan 90-100bin km civarı olanlarda var sattıgım insanlarla irtibattayız sürekli gelip çayımı içerler en ufak sorun yok yani. Senin aracında garantili fazla korkma paşam

    dostum garantilide bilgisayar değil ki bu. yerinde göre 10 yılın üzerinde kullanılıyor. Bana 10 senenin üzerinde rahatça kullanılabileceğini garanti edebiliyor mu vw?

    DSG'li VW sahibi olmanın raconu budur hocam.

    1) Araca 4 yıl garanti yaptırın. 4 yıl boyunca kullanın. Garantisi bitince de ilk bulduğunuz enayiye kakalayın. Aracınızı alan adam zaten o parayı kuyudan çekmiştir, k.çı çıkmamıştır yıllarca biriktirmek için. Beter olsun hıyar.

    2) Başka birini kazıklamaya gönlünüz el vermiyorsa, aracı 4 yılın sonunda çöpe atın.

    Bir şanzımanı 4 yıllık garantiyle savunup, "4 yıl kullandıktan sonra satarsın yea!" diyen adamın ben ahlak anlayışından şüphe duyarım. Sanki o aracı sizden alan adam para verip almayacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Peki bu Caddy'lerin manuelleri ne durumda? Sorunlu mu onlar da?

    There is no problem about manuel transmission for Caddy

    Sizede gün doğdu ben burada derdimi anlattım sana da laf sokma muhabbeti geldi ergenmisin KARDEŞ .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sozberk

    iki yıl önce aynı uyarıyla ben de karşılaştım ama yaşanılan olay dsg kucaklaması felan değildir. sadece araç şanzıman yağının fazla ısındığı konusunda uyarı vermiş. dsgnin sıkışık trafikte 30 sn ve üstü beklemelerde boşa alınması faydalıdır. arabayı sürekli kavrama halinde bırakmayın. d harfini görüp de dsgden atom bombası üretenlere de aldırış etmeyin gönül rahatlığıyla da kullanmaya devam edin.

    malesef dsg konusunda bilgi kirliliği çok fazla.

    üç yıldır skoda octavia 1.6 tdi dsg kullanıyorum. bu arabayı otomatik vites astra g den sonra aldım. hala otomatik kullanmanın getirdiği alışkanlıklar var ama dsg kullanımıyla otomatik vitesli araba kullanımı birbirinden farklı. otomatik vites astra g de hiçbir zaman beklemelerde n konumuna alma ihtiyacı duymadım. çünkü bir miktar beklemeden sonra araba n konumuna kendisi geçiyordu vites d de olduğu halde. frene basılıyken araçta ileri hareket fazla olmuyor ve zorlanmıyordu. ama dsg de vites d knumundayken frene basılı tutarak bekleme yapınca arabanın ileri hareket etmek için kendini zorladığı kavramalardan ses geldiği bariz hissediliyor. buna rağmen n konumuna almamak kavramalara veda etmek anlamına geliyor.

    Çok Sağolun inşallah bu sadece bir Uyarıdır .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    eyvahhh eyvah eyvahhhhhh dsg ve vw ye toz kondurmayan fenomen anro geri dönmüş...

    Al benden de o kadar.. Forumda bize karşı körü körüne savunduğun iletilerinin çıktısını ver, belki bir güzellik yaparlar..

    Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Kavramasi daha once degistimi aracin ?

    Hayır araçta ilk Dsg sorunu ben Dsg bu forumda çok överdim ama anladımki .

    DSG ALINIR AMA ÖVÜLMEZ .

    Performans Eyvallah ama trafiktede akıllı olup ısısını düşürse .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Acil biryere yetismeniz gerekse . Ornegin 30 dk sonra sinaviniz olsa . Bu hatayi yolda giderken verse ve kenara cekmek zorunda kalksaniz. Acaba o araca birdaha binermiydiniz.

    Bir ton para verip nasil bu sorunlara ragmen gonul rahatligiyla binebiliyorsunuz anlamiyorum.

    Kardeşim uyarı verdidiye arabayı hemen satalımmı .

    Dünyada arazasız araçmı yok . Elektronik metalik napabiliriz . Verdi pişmanlık duymayı sevmem . Benimki sadece uyarıdan ibaret böyle durum olursa gereğini o anda düşünürsem çok sert olur .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Seninle daha önce vw konusunda atışmıştık. Birkaç defa.... Başına gelince, henüz uyanmış görünüyorsun. Bizler tüketiciyiz ve tüketici haklarını savunmamız gerekir. Arızalı ve sorunlu bir marka ve distribütörü, kendini düzeltene kadar ambargoya tabi olmalı. Bizler hakkımız olanı alabilelim. Arıza çıkaran, özellikle DSG konusunda sabıkalı bir markayı körü körüne savunmak, üstelik de Doğuş gibi bir distribütörü varken, tüketiciler adına yanlış bir seçim. Neyse, geç de olsa uyanmışsınız.

    Geçmiş olsun, umarım tekrarlamaz.

    Ben o zaman aracımda hiç sorun yokken bunları demiiştim .

    Ve bana Hep iyi adamalar denk geldi Doğuş Oto'da .

    Bunlar insanı ister istemez etkiler .




  • DSG'yi köru körüne savunduğunuz günleri hatırlıyorum.DSG ısınma konusunda da yalancı ilan etmiştiniz bizi.Demek başa gelmesi gerekiyor.Neyse geçmiş olsun yinede.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım.
    Daha önce defahatle mesajlarımda,yorumlarımda bu şanzımanı almayın,aldırmayın dedim.
    Sen dahil bir çok kişi şöyle yorumlar yaptı:
    -ne biliyon sen?
    -kaç kişi yolda kalmış?
    -dsg sorun çıkaracaksa çıkarsın hızı telafi ediyor.
    -çekemiyonuz vw yi
    -vw düşmanları
    -çözdüler o sorunu
    -mis gibi garantim var garantisi biter satarım(=bir keriz bulurum)
    -adam çok satıyor arada hata çıkıyor bu mu yani?
    -elalemde 10 yıl garanti veriyormuş banane kardeşim bana 2 yıl yeter satarım sonra
    Bunlarla savundunuz bu şanzımanı ve distribütörü.
    örgütlenmediniz,sesinizi çıkarmadınız,sadece ve sadece FANBOYluk yaptınız.
    DSG sahiplerine sesleniyorum örgütlenmediğiniz,bize yapılan bu 3. dünya ülkesi muamelesine ses çıkarmadığınız müddetçe birçoğunuzun sonu bu olacak maalesef.
    8 bin lira fazladan para ödüyorsunuz,bu sizin paranız,sokağa atmayın.
    DSG ye diğer ülkelerde verilen 10 yıl garanti bizim memleketimizde de adam yerine konulup verilene kadar almayın,aldırmayın,şakirtlere fanboylara kanmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 13 Şubat 2013; 12:51:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hobar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Binde bir olan bir vaka VW ticari araçlarda DSG uyarısı Binde bir olur sattıgım caddyler Şuan 90-100bin km civarı olanlarda var sattıgım insanlarla irtibattayız sürekli gelip çayımı içerler en ufak sorun yok yani. Senin aracında garantili fazla korkma paşam

    dostum garantilide bilgisayar değil ki bu. yerinde göre 10 yılın üzerinde kullanılıyor. Bana 10 senenin üzerinde rahatça kullanılabileceğini garanti edebiliyor mu vw?

    DSG'li VW sahibi olmanın raconu budur hocam.

    1) Araca 4 yıl garanti yaptırın. 4 yıl boyunca kullanın. Garantisi bitince de ilk bulduğunuz enayiye kakalayın. Aracınızı alan adam zaten o parayı kuyudan çekmiştir, k.çı çıkmamıştır yıllarca biriktirmek için. Beter olsun hıyar.

    2) Başka birini kazıklamaya gönlünüz el vermiyorsa, aracı 4 yılın sonunda çöpe atın.

    Bir şanzımanı 4 yıllık garantiyle savunup, "4 yıl kullandıktan sonra satarsın yea!" diyen adamın ben ahlak anlayışından şüphe duyarım. Sanki o aracı sizden alan adam para verip almayacak.

    +1




  • Geçmiş olsun sinek küçük ama mide bulandırır derler ya sizinki de o hesap olmuş büyük bir sorun değil ama kuşkulandırıyor insanı benimde her gün kullandığım bir güzergah yokuş ve sabahları ve akşamları bol dur kalklı.İyi ki yolda bırakmamış umarım tekrarlamaz
    1 ay önce yeni şirket arabası olarak golf 7 1.6 tdı dsg kullanıyorum 6 binde şu anlık öyle bişi yok fakat benide tedirgin etmeye başladı bakalım nolucak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    DSG'yi köru körüne savunduğunuz günleri hatırlıyorum.DSG ısınma konusunda da yalancı ilan etmiştiniz bizi.Demek başa gelmesi gerekiyor.Neyse geçmiş olsun yinede.

    Sizleri yalancı ilan etmedim .

    Şahsen bazıları aracıma Dsg sizdede hata vardır dedi sonra balatanızıda değiştirmişsinizde söylemiyorsunuz felan dediler . Ben hiç bir zaman dsg sorun asla çıkarmaz demedim, bende hiçbir sorun yok dedim .

    Ben tınlamadım Dsg başıma uyarı olarak geldi . 40 BİNde balata halen sağlam .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp

    Bir DSG kucaklamasi daha

    dsg leri ikiye ayırıyorum bi iyi huylu bi kötü huylu bu iyi huylu olanmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Peki bu Caddy'lerin manuelleri ne durumda? Sorunlu mu onlar da?

    Caddylerde DSG sorunu yoktur manuel zaten sorunsuz

    Manuel vw ticari arabalarda en büyük sorun baskı balata erken biter aziz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    Araç sonuçta manuelde olduğu gibi kavrama sistemiyle çalıştığı için, ısınmaması için yapilabilecek bazı şeyler vardır.

    Mesela, önünüzdeki araba 50 cm 1 metre ilerledi diye hareket edip 2 saniye sonra tekrar durmayın. Boş yere kavrama yapip tekrar duruyorsunuz. Onun yerine trafiği izleyin önünüzdeki aracın önündeki araç gitmeye başladıysa sizde kalkış yapın. Bu özellikle yokuşlarda oldukça yararlı olucaktır. Tabiki düz vites araçtada aynı şey geçerli boş yere aracı kaldırıp balatayi eskitmeye - ısıtmaya gerek yok. Hem kendinizide yormuş oluyorsunuz.

    2. olarak çok düşük hızda gitmek. Bir tam otomatik araçla isterseniz 1km hızla gidebilirsiniz hiçbirşey olmaz. Ancak kavramalı bir araçta tam kavrama olduğunda gidebileceğiniz en düşük hız bellidir. Mesela benim araç 8km ile gidebiliyor en yavaş. Bu durumda (yine özellikle yokuşlarda) trafik bazen sizin gidebileceğiniz en yavaş hızdan yavaş ama devamlı olarak akıyor. Bu durumda yokuş olduğu için durmadan yarım debriyaj yapip gaz verip çekiyorsunuz ve oldukça yük bindiren bir durum. Bunun yerine ben yokuşlarda öndeki arabayla 3 4 metre aralık bırakıp debriyajı bırakabileceğim bir hıza çıkıp o hızla aradakı mesafeyi kapatarak gidiyorum böylece durmadan yarım debriyaj yapmamış oluyorum. Aynı şey dsg içinde geçerlidir bu nedenle 3 le 5 le gitmeye çalışmamak gerekir. Tabi dsg tam kavramada kaçla gidebiliyor bunuda bilmiyorum. Ancak 1. viteste 2000 devirde 25 le gidiyorsa (atıyorum) 900 devirde kaçla gidebileceği bulunup ona göre davranılabilir.

    Sonuç olaraksa otomatik araba aldım diyip bozulmasın diye bukadar dikkatli kullanmak akıl işi değiş. 5 yil civic kullandım. Ayagımı frenden çekince gitmesinden tut yokuşlarda kaydırmaması (Ki hill holder demeyin çok daha efektif bir yöntem, araç frenle durmuyor motor yerinde tutuyor ) vites geçişlerindeki kusursuzluk ve güvenilirlik, tek dezavantaj olarak yakıt tüketimi ve biraz performans kaybı oluyor. Oda zaten zf in 8 ileri şanzımanıyla çözüldü ki bu durumda çift kavramanın HİÇBİR mantıgı kalmıyor. Ki audi s8 den tutun 118 yada m550d ye kadar birçok araç bu şanzımanı kullanıyor. Yakında önden çeker araçlar için 9 ileri versiyonu gelicek umarım c sınıfı araçlarda da görebiliriz.

    Rahat edecem diye tonla fark ödeyip DSG al, sonra bunlara kafa yor, uğraş dur. Bende bir tavsiye vereyim ozaman hem daha kısa ; manuel al kurtul




  • DSG yi geçtim bizim manuel caddy bile şanzuman arızası verdi. Pek arıza sayılmaz 2. vitesde hafif bi uğultu sesi geliyodu garantinin son günü bi gösterelim dedik şanzumanı komple sıfırıyla değiştirmişler şuan bi sıkıntı yok garanti bitik tabi inşallah olmaz. İlk aldıgımızda pişman olduyduk dsg almadıgımıza şimdi iyikide almamışız diyorum.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.