Şimdi Ara

volvo v40 D2 test sürüşü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
20.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba , uzun bir süredir forumda mesaj yazmadım. Bugün başka bir amaçla gittiğim nata vega alışveriş merkezinin alt katındaki arkas volvo bayisine v40ın geldiğini ve de test sürüşü yapabileceğimi öğrenince aracı yakınen inceledim ve 1,6 dizel advance donanım metalik gri manuel araçla da test sürüşü yapabilme fırsatı buldum ve sizinle paylaşmak istedim.

    Öncelikle daha öncesinde yeni bmw 1 serisini inceledim a serisini inceledim test sürüşü yaptım. Eski a3 ü inceledim yenisini sadece fotoğraflardan inceleme fırsatım oldu.Ara sıra diğer markalara da gönderme yapacağım.

    Arkas otodaki satış temsilcisi oldukça ilgili idi plazada aracı inceledikten sonra test sürüşünü de birlikte gerçekleştirdik.

    Dış görünüş ve tasarım algısı subjektiftir tabii ki ama ben gerek önden gerek yandan ve gerekse arkadan görünümlerine hayran kaldım. Bagajı biraz küçük geldi bana. Anahtarda 5 tane kontrol düğmesi var . Kapıları açma kapama düğmelerinin yanı sıra arka bagajı açma , farları yakma ve aracı parkedilen yerde bulmakta zorluk çektiğinizde sesli uyarı verdiren düğmeler mevcut. Aracın iç mekanındaki kalite hissi de üst seviyede. Aracı ilk çalıştırdığınızda göstergelerin hareketi oldukça güzel.El freni çekili iken oldukça kaba duruyor ama indirilince biraz daha iyi görünüyor.Arka alan özellikle baş mesafesi ve orta koltukta oturuş pozisyonu biraz yetersiz ama diz mesafesi fena sayılmaz. Ön taraf ferah.... Ses yalıtımı iyi. Müzik sistemi başarılı. Çerçevesiz dikiz aynası oldukça şık duruyor. Frenler oldukça iyi,debriyaj çok yumuşaktı. Arka görüş arka camın biraz küçük olduğundan biraz kısıtlı bence. Başka söyleyecek birşey bulamadım. Koltuklar yarı deri yarı kumaştı oldukça şıktı. Açıkçası bmw 1 auidi a3 mercedes a serisini de inceledim sürdüm ama hiçbirisi beni v 40 kadar totalde etkilemedi. Bence gidin aracı inceleyin ve sürün...

    Son olarak bazı hususlarda karşılaştırma yapacağım:
    Dış tasarım
    1.volvo v 40
    2.bmw1
    3.auidi a3
    4.mercedes a

    İç tasarım
    1.volvo v 40
    2.bmw 1
    3.mercedes a
    4.auidi a3

    iç mekan malzeme kalitesi
    1.volvo v 40
    2.bmw1
    3.mercedes a
    (yeni a3ü canlı görmedim)

    performans
    1.bmw1
    2.mercedes a
    3.volvo v40

    Fotoğraf çekemedim, makineyi yanımda götürmemiştim kusura bakmayın
    Yukardaki yorumlar bana aittir ve dolayısı ile subjektiftir.
    Ben aracı çok beğendim ve maddi açıdan kendimi toparlarsam yukarda kıyasladığım modeller arasında ilk alacağım araçtır.







  • Bence yorumlarınız objektif, sıralamalarınız da yerinde.
  • benim sıralamam şöyle olurdu herhalde

    Dış tasarım
    1.volvo v 40
    2.mercedes a 180
    3.bmw 1
    4.audi a 3

    İç tasarım
    1.volvo v 40
    2.mercedes a180
    3.bmw1
    4.audi a3

    iç mekan malzeme kalitesi
    1.volvo v 40
    2.bmw1
    3.mercedes a
    4.audi a3

    performans
    1.bmw1
    2.mercedes a
    3.audi a3
    4.volvo v40


    onun dışında paragrafta bahsettiğiniz bütün değerlendirmelere katılıyorum olumlu olumsuz.
  • Güzel bir değerlendirme yapmışsınız, fakat dış tasarım değerlendirmesinde;

    1. liği yeni Audi a3 ile Volvo V40 paylaşıyorlar, ikisi de çok iyi.
    2. Mercedes A
    3. Bmw 1

    şeklinde olması gerektiğini düşünüyorum.

    Bu arada benzinli powershift versiyonu deneyen arkadaşlar varsa, yorumlarını alırsak güzel olur gerçekten. Aracın gaz tepkisi ve vites geçişleri nasıl merak ediyorum.
  • nata vega da olduğunu duyduğum iyi oldu en kısa sürede test sürüşü için bende oralarda olacağım
    bu arada test aracı tft ekranlı mı merak ettim
    merak ettim tft ekranı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JohnA -- 9 Şubat 2013; 23:04:52 >
  • yorumlarınız için teşekkürler. Araçta 8" TFT ekran vardı. Navigasyonda vardı(Türkiye haritalı) ama seslendirme İngilizce idi. Gerek audi gerekse mercedeste de bulunan renkli ekranların aksine konsolda çok şık duruyor. Hem mercedes hem de audide sonradan monte edilmiş gibi. panoramik cam tavan da şıktı ama diğer araçtakilerin aksine önden kapanmaya başlıyor ve daha çok orta ve arka kısmı aydınlatıyor. Tavanda farklı renklerde ışıklar saçabilen bir aydınlatma düğmeside mevcut. Ön koltuklarda ayak kısmında kenarda aydınlatma mevcut.Yine ön kapı içlerinde şık volvo yazısı vardı.Göstergelere hayran kaldım. Muhteşemdi. Geri dönüş kamerasıda 8" tft ekrandan çok net görüntüler sunuyor...Ben aracı çok beğendim. Şu an bence en büyük handikapı otomatik dizel olmayışı daha sonra getirilecekmiş...Hayırlı olsun volvoya.
  • Yorumlardan sonra daha fazla dayanamadim ve arkasa gittim. Gercekten satis temsilcisi cok ilgili idi. Once icerideki benzinli araci inceledim. Bu sirada test surusu yapamiyacagimi test surusu aracinin program guncellemesinde oldugunu soyledi. Bende sonra gelirim suruse diye dusunuyordumki bir telefon ile aracin geldigini soyledi. Hanim ve cocuk ile atladik arabaya cam tavan gercekten cok guzel her ne kadar arkada oturanlarin daha keyfini cikardigi bir gercek olsa da one de yeter. Test surusunde araci cok begendigimi rahatlikla soyleyebilirim. Gerci su ana kadar bahsi gecen rakiplerini henuz surmesemde kendi aracimla ( 2008 model 1,6 dizel bravo ) karsilastirabildim. Ekran ve ozellikle gosterge mukemmel olmus. Arac kalkista kendi aracima gore daha rahatti fakat 3. vitese kadar tam performansli degil gibi ama 4 vites ile performans bariz artis gosteriyor.
    Kisaca arac bence cok guzel. Diger rakiplerinide surme firsatim olursa onlarla siralama yapabilirim.
    Son olarakta fiyat aldim. Beyaz renk Dizel v40 d2 premium +panaromik cam tavan+tft gosterge icin 81000 tl anahtar teslim ucreti cikti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    C4 Picasso Eat6 Test
    10 yıl önce açıldı
    Volvo S80 D2 ADVANCE ?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bugün zeytinburnu grup volvoya girdim. Bendeki 2011 c30 aracımı takasa verebilirmiyim diye düşünüyorum. Satış görevlisi bana mart ayını beklememi tavsiye etti, hem fiyatlarda aşağı yönde güncelleme yapılıp hemde otomatik dizel geleceğini söyledi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mosquito0031

    Yorumlardan sonra daha fazla dayanamadim ve arkasa gittim. Gercekten satis temsilcisi cok ilgili idi. Once icerideki benzinli araci inceledim. Bu sirada test surusu yapamiyacagimi test surusu aracinin program guncellemesinde oldugunu soyledi. Bende sonra gelirim suruse diye dusunuyordumki bir telefon ile aracin geldigini soyledi. Hanim ve cocuk ile atladik arabaya cam tavan gercekten cok guzel her ne kadar arkada oturanlarin daha keyfini cikardigi bir gercek olsa da one de yeter. Test surusunde araci cok begendigimi rahatlikla soyleyebilirim. Gerci su ana kadar bahsi gecen rakiplerini henuz surmesemde kendi aracimla ( 2008 model 1,6 dizel bravo ) karsilastirabildim. Ekran ve ozellikle gosterge mukemmel olmus. Arac kalkista kendi aracima gore daha rahatti fakat 3. vitese kadar tam performansli degil gibi ama 4 vites ile performans bariz artis gosteriyor.
    Kisaca arac bence cok guzel. Diger rakiplerinide surme firsatim olursa onlarla siralama yapabilirim.
    Son olarakta fiyat aldim. Beyaz renk Dizel v40 d2 premium +panaromik cam tavan+tft gosterge icin 81000 tl anahtar teslim ucreti cikti.

    V40 D2 Premium liste fiyatı 74.320 değilmi zaten
    cam tavan için 7000 tl fiyat mı koymuşlar yuh artık direk soğudum şimdi bu volvodan.




  • Volvo V40 maalesef BMW-Audi-Mercedes üçlüsünün rakibi değil. O nedenle, alt kalite olduğu için onlarla kıyaslanamaz.

    Bu aracın rakipleri; Cruze HB, Fluence, Fiat Linea ve Ford Focus'tur, ama direkt rakibi Linea'dır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 13 Şubat 2013; 7:18:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Volvo V40 maalesef BMW-Audi-Mercedes üçlüsünün rakibi değil. O nedenle, alt kalite olduğu için onlarla kıyaslanamaz.

    Bu aracın rakipleri; Cruze HB, Fluence, Fiat Linea ve Ford Focus'tur, ama direkt rakibi Liena'dır.

    Arkadaş espri yapıyor ama farkında deil galiba...
  • Bu yıl Autoshow da zamanımın kayda değer miktarını adı geçen (Yeni A3, V40, 1 Serisi, A Serisi) araçları detaylıca incelemeye çalışarak geçirdim. Zira bunlardan birisini almayı planlıyordum.

    Tasarım biraz subjektif bir konudur ve birine güzel gözüken diğerine çirkin gelebilir... Örneğin yeni A3 ün kabin içindeki kompakt minimal kullanışlılık odaklı sade tasarım anlayışı benim bu sınıfta en beğendiğim iç tasarımlardan olmasına karşın bazı arkadaşlar için tam aksine yeni A3 ün en acımasız eleştirilen taraflarından olmuştur. Her ikisini de anlıyorum, dediğim gibi bu biraz subjektif bir konu... Ama yukarıda arkadaşların yaptığına benzer bir sıralama yapmam gerekirse;


    Dış Tasarım;

    1- Yeni Audi A3 ile Volvo V40 bu konuda gerçekten 1. liği paylaşacak kadar iyiler, hatta diyebilirim ki ön tasarımda bir adım öne yeni A3 çıkıyor, arka tasarımda ise tam aksine bir adım öne V40 çıkıyor.
    2- Mercedes A Serisi
    3- Bmw 1 Serisi (Bmw nin elinin en zayıf olduğu konulardan birisi, arka stoplar Polo'ya benzetilmesiyle ün saldı, ön kısım ise çok heyecan vermiyor)



    İç Tasarım

    1- Yeni Audi A3
    2- Bmw 1 Serisi
    3- Volvo V40
    4- Mercedes A Serisi



    Kabin İçi Malzeme Kalitesi

    1- Volvo V40
    2- Yeni Audi A3
    3- Bmw 1 Serisi
    4- Mercedes A Serisi ( Mercedes in kabin İçi bu aracın en başarısız tarafı bence ki, başarılı bir iç tasarım ve malzeme kalitesi ile sunulsa gerçekten bu fiyatlar ile en ciddi alternatifim olabilirdi)



    Verimlilik

    1- Yeni Audi A3
    2- Mercedes A Serisi
    3- Bmw 1 Serisi
    4- Volvo V40 (Özellikle otomatik aktarma organlı araçlarda V40 ın en zayıf kaldığı taraf "Verimlilik" yani daha çok tüketim daha az Performans)



    Performans / Sürüş Keyfi ( 4 aracıda sürüş olarak bizzat tecrübe etmedim, ancak bir çok yorum ve tecrübe okudum, buradaki sıralamam daha çok onların ışığında yaptığım bir sıralamadır)

    1- Bmw 1 Serisi
    2- Mercedes A Serisi
    3- Yeni Audi A3
    4- Volvo V40



    Kullanışlılık/Konfor

    1- Yeni Audi A3
    2- Volvo V40
    3- Mercedes A Serisi
    4- Bmw 1 Serisi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XmysticX

    quote:

    Orijinalden alıntı: mosquito0031

    Yorumlardan sonra daha fazla dayanamadim ve arkasa gittim. Gercekten satis temsilcisi cok ilgili idi. Once icerideki benzinli araci inceledim. Bu sirada test surusu yapamiyacagimi test surusu aracinin program guncellemesinde oldugunu soyledi. Bende sonra gelirim suruse diye dusunuyordumki bir telefon ile aracin geldigini soyledi. Hanim ve cocuk ile atladik arabaya cam tavan gercekten cok guzel her ne kadar arkada oturanlarin daha keyfini cikardigi bir gercek olsa da one de yeter. Test surusunde araci cok begendigimi rahatlikla soyleyebilirim. Gerci su ana kadar bahsi gecen rakiplerini henuz surmesemde kendi aracimla ( 2008 model 1,6 dizel bravo ) karsilastirabildim. Ekran ve ozellikle gosterge mukemmel olmus. Arac kalkista kendi aracima gore daha rahatti fakat 3. vitese kadar tam performansli degil gibi ama 4 vites ile performans bariz artis gosteriyor.
    Kisaca arac bence cok guzel. Diger rakiplerinide surme firsatim olursa onlarla siralama yapabilirim.
    Son olarakta fiyat aldim. Beyaz renk Dizel v40 d2 premium +panaromik cam tavan+tft gosterge icin 81000 tl anahtar teslim ucreti cikti.

    V40 D2 Premium liste fiyatı 74.320 değilmi zaten
    cam tavan için 7000 tl fiyat mı koymuşlar yuh artık direk soğudum şimdi bu volvodan.

    cam tavan 4500 TL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Bu yıl Autoshow da zamanımın kayda değer miktarını adı geçen (Yeni A3, V40, 1 Serisi, A Serisi) araçları detaylıca incelemeye çalışarak geçirdim. Zira bunlardan birisini almayı planlıyordum.

    Tasarım biraz subjektif bir konudur ve birine güzel gözüken diğerine çirkin gelebilir... Örneğin yeni A3 ün kabin içindeki kompakt minimal kullanışlılık odaklı sade tasarım anlayışı benim bu sınıfta en beğendiğim iç tasarımlardan olmasına karşın bazı arkadaşlar için tam aksine yeni A3 ün en acımasız eleştirilen taraflarından olmuştur. Her ikisini de anlıyorum, dediğim gibi bu biraz subjektif bir konu... Ama yukarıda arkadaşların yaptığına benzer bir sıralama yapmam gerekirse;


    Dış Tasarım;

    1- Yeni Audi A3 ile Volvo V40 bu konuda gerçekten 1. liği paylaşacak kadar iyiler, hatta diyebilirim ki ön tasarımda bir adım öne yeni A3 çıkıyor, arka tasarımda ise tam aksine bir adım öne V40 çıkıyor.
    2- Mercedes A Serisi
    3- Bmw 1 Serisi (Bmw nin elinin en zayıf olduğu konulardan birisi, arka stoplar Polo'ya benzetilmesiyle ün saldı, ön kısım ise çok heyecan vermiyor)



    İç Tasarım

    1- Yeni Audi A3
    2- Bmw 1 Serisi
    3- Volvo V40
    4- Mercedes A Serisi



    Kabin İçi Malzeme Kalitesi

    1- Volvo V40
    2- Yeni Audi A3
    3- Bmw 1 Serisi
    4- Mercedes A Serisi ( Mercedes in kabin İçi bu aracın en başarısız tarafı bence ki, başarılı bir iç tasarım ve malzeme kalitesi ile sunulsa gerçekten bu fiyatlar ile en ciddi alternatifim olabilirdi)



    Verimlilik

    1- Yeni Audi A3
    2- Mercedes A Serisi
    3- Bmw 1 Serisi
    4- Volvo V40 (Özellikle otomatik aktarma organlı araçlarda V40 ın en zayıf kaldığı taraf "Verimlilik" yani daha çok tüketim daha az Performans)



    Performans / Sürüş Keyfi ( 4 aracıda sürüş olarak bizzat tecrübe etmedim, ancak bir çok yorum ve tecrübe okudum, buradaki sıralamam daha çok onların ışığında yaptığım bir sıralamadır)

    1- Bmw 1 Serisi
    2- Mercedes A Serisi
    3- Yeni Audi A3
    4- Volvo V40



    Kullanışlılık/Konfor

    1- Yeni Audi A3
    2- Volvo V40
    3- Mercedes A Serisi
    4- Bmw 1 Serisi

    1.6 dizel d2 gayet verimli bir motor. yakıt tüketimii ve emisyonu düşürülmüş euro 5 ford motordur.

    0-100 teknik verisine bakarak bu yotumu yaptığını düşünüyorum.

    araç kasa olarak rakiplerinden ağır. şase mukavemeti sınıfının en iyisi.

    bunları da göz önünde bulundur .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Bu yıl Autoshow da zamanımın kayda değer miktarını adı geçen (Yeni A3, V40, 1 Serisi, A Serisi) araçları detaylıca incelemeye çalışarak geçirdim. Zira bunlardan birisini almayı planlıyordum.

    Tasarım biraz subjektif bir konudur ve birine güzel gözüken diğerine çirkin gelebilir... Örneğin yeni A3 ün kabin içindeki kompakt minimal kullanışlılık odaklı sade tasarım anlayışı benim bu sınıfta en beğendiğim iç tasarımlardan olmasına karşın bazı arkadaşlar için tam aksine yeni A3 ün en acımasız eleştirilen taraflarından olmuştur. Her ikisini de anlıyorum, dediğim gibi bu biraz subjektif bir konu... Ama yukarıda arkadaşların yaptığına benzer bir sıralama yapmam gerekirse;


    Dış Tasarım;

    1- Yeni Audi A3 ile Volvo V40 bu konuda gerçekten 1. liği paylaşacak kadar iyiler, hatta diyebilirim ki ön tasarımda bir adım öne yeni A3 çıkıyor, arka tasarımda ise tam aksine bir adım öne V40 çıkıyor.
    2- Mercedes A Serisi
    3- Bmw 1 Serisi (Bmw nin elinin en zayıf olduğu konulardan birisi, arka stoplar Polo'ya benzetilmesiyle ün saldı, ön kısım ise çok heyecan vermiyor)



    İç Tasarım

    1- Yeni Audi A3
    2- Bmw 1 Serisi
    3- Volvo V40
    4- Mercedes A Serisi



    Kabin İçi Malzeme Kalitesi

    1- Volvo V40
    2- Yeni Audi A3
    3- Bmw 1 Serisi
    4- Mercedes A Serisi ( Mercedes in kabin İçi bu aracın en başarısız tarafı bence ki, başarılı bir iç tasarım ve malzeme kalitesi ile sunulsa gerçekten bu fiyatlar ile en ciddi alternatifim olabilirdi)



    Verimlilik

    1- Yeni Audi A3
    2- Mercedes A Serisi
    3- Bmw 1 Serisi
    4- Volvo V40 (Özellikle otomatik aktarma organlı araçlarda V40 ın en zayıf kaldığı taraf "Verimlilik" yani daha çok tüketim daha az Performans)



    Performans / Sürüş Keyfi ( 4 aracıda sürüş olarak bizzat tecrübe etmedim, ancak bir çok yorum ve tecrübe okudum, buradaki sıralamam daha çok onların ışığında yaptığım bir sıralamadır)

    1- Bmw 1 Serisi
    2- Mercedes A Serisi
    3- Yeni Audi A3
    4- Volvo V40



    Kullanışlılık/Konfor

    1- Yeni Audi A3
    2- Volvo V40
    3- Mercedes A Serisi
    4- Bmw 1 Serisi

    1.6 dizel d2 gayet verimli bir motor. yakıt tüketimii ve emisyonu düşürülmüş euro 5 ford motordur.

    0-100 teknik verisine bakarak bu yotumu yaptığını düşünüyorum.

    araç kasa olarak rakiplerinden ağır. şase mukavemeti sınıfının en iyisi.

    bunları da göz önünde bulundur .

    Bunları göz önünde bulundurarak yaptığım için sonuç böyle zaten, Bir araç ağırlaştıkça verimsizleşir... ağırlığın avantajları varsa en önemli dezavantajıda budur anlayacağınız...


    Verimlilik unsurlarından önemli birisi ağırlıktır, Yeni A3 yeni platformunda (MQB) hafifleyen toplam ağırlığının büyük etkisi ile daha verimli bir araç olabildi ayrıca... Otomatik olanlarda da tabiki aktarma organlarının başarısı da bunu destekledi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Bu yıl Autoshow da zamanımın kayda değer miktarını adı geçen (Yeni A3, V40, 1 Serisi, A Serisi) araçları detaylıca incelemeye çalışarak geçirdim. Zira bunlardan birisini almayı planlıyordum.

    Tasarım biraz subjektif bir konudur ve birine güzel gözüken diğerine çirkin gelebilir... Örneğin yeni A3 ün kabin içindeki kompakt minimal kullanışlılık odaklı sade tasarım anlayışı benim bu sınıfta en beğendiğim iç tasarımlardan olmasına karşın bazı arkadaşlar için tam aksine yeni A3 ün en acımasız eleştirilen taraflarından olmuştur. Her ikisini de anlıyorum, dediğim gibi bu biraz subjektif bir konu... Ama yukarıda arkadaşların yaptığına benzer bir sıralama yapmam gerekirse;


    Dış Tasarım;

    1- Yeni Audi A3 ile Volvo V40 bu konuda gerçekten 1. liği paylaşacak kadar iyiler, hatta diyebilirim ki ön tasarımda bir adım öne yeni A3 çıkıyor, arka tasarımda ise tam aksine bir adım öne V40 çıkıyor.
    2- Mercedes A Serisi
    3- Bmw 1 Serisi (Bmw nin elinin en zayıf olduğu konulardan birisi, arka stoplar Polo'ya benzetilmesiyle ün saldı, ön kısım ise çok heyecan vermiyor)



    İç Tasarım

    1- Yeni Audi A3
    2- Bmw 1 Serisi
    3- Volvo V40
    4- Mercedes A Serisi



    Kabin İçi Malzeme Kalitesi

    1- Volvo V40
    2- Yeni Audi A3
    3- Bmw 1 Serisi
    4- Mercedes A Serisi ( Mercedes in kabin İçi bu aracın en başarısız tarafı bence ki, başarılı bir iç tasarım ve malzeme kalitesi ile sunulsa gerçekten bu fiyatlar ile en ciddi alternatifim olabilirdi)



    Verimlilik

    1- Yeni Audi A3
    2- Mercedes A Serisi
    3- Bmw 1 Serisi
    4- Volvo V40 (Özellikle otomatik aktarma organlı araçlarda V40 ın en zayıf kaldığı taraf "Verimlilik" yani daha çok tüketim daha az Performans)



    Performans / Sürüş Keyfi ( 4 aracıda sürüş olarak bizzat tecrübe etmedim, ancak bir çok yorum ve tecrübe okudum, buradaki sıralamam daha çok onların ışığında yaptığım bir sıralamadır)

    1- Bmw 1 Serisi
    2- Mercedes A Serisi
    3- Yeni Audi A3
    4- Volvo V40



    Kullanışlılık/Konfor

    1- Yeni Audi A3
    2- Volvo V40
    3- Mercedes A Serisi
    4- Bmw 1 Serisi

    1.6 dizel d2 gayet verimli bir motor. yakıt tüketimii ve emisyonu düşürülmüş euro 5 ford motordur.

    0-100 teknik verisine bakarak bu yotumu yaptığını düşünüyorum.

    araç kasa olarak rakiplerinden ağır. şase mukavemeti sınıfının en iyisi.

    bunları da göz önünde bulundur .

    Bunları göz önünde bulundurarak yaptığım için sonuç böyle zaten, Bir araç ağırlaştıkça verimsizleşir... ağırlığın avantajları varsa en önemli dezavantajıda budur anlayacağınız...


    Verimlilik unsurlarından önemli birisi ağırlıktır, Yeni A3 yeni platformunda (MQB) hafifleyen toplam ağırlığının büyük etkisi ile daha verimli bir araç olabildi ayrıca... Otomatik olanlarda da tabiki aktarma organlarının başarısı da bunu destekledi...




    Verimlilik olarak 0-100 değerii dışında sıkıntı yok yüksek ağırlığa rağmen.

    a3-golf hafifleyerek volvonun sunduğu güvenliğe ulaşabilmişler mi

    bunu biraz düşün dedim ama anlatamadım heralde.

    aktarmada sıkıntı falan yok . daha düşük performans ve daha çok tüketim bunlar da subjektif olmuş malesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 13 Şubat 2013; 2:55:13 >




  • sanırım siz tam olarak verimlilik ne demek bilmiyorsunuz, bu yüzden söylediklerimi net bir çerçeveye yerleştiremiyorsunuz;

    Verimlilik yani rantabilite ne sadece 0-100 Km ivmelenme değeri ile ifade edilen performans tan oluşur ne de sadece 100 Km'de birim litre yakıt tüketiminden... Verimlilik bu unsurların her ikisini de dikkate alan bir kavramdır...

    Ayrıca bana neden güvenlik ile ilgili soru soruyorsunuz bunu anlamış değilim, ben burada şahsi fikirlerimi bazı başlıklarda (ki bu başlıklarda güvenlik yok) salt doğru yargısına varmadan paylaştım sadece, güvenliği konu eden sizsiniz, ben değilim...

    Sanırım imzama Bertrand Russel'in şu sözünü eklemem mantıklı olacak, zira öğretmenlik yapacak kadar sabırlı biri olamadım hiç;

    "Dünyanın sorunu; Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... "
  • Bir aracın performansı hakkında fikir sahibi olmak için en azından 0-160 değerine bakmak gerek, 0-100 süresi vites oranlarıyla çok rahat manipüle edilebilecek yanıltıcı bir veri dolayısı ile sadece ona bakarak varılacak her kanı yanlış olur.

    Örneğin S60 d2 aynı motorla 150 kg ağır olmasına 10.9 saniye 0-100 süresi çıkarıyor.

    Sadece 0-100 süresine bakılırsa aynı motor için v40 da verimsiz, s60'da verimli demek gibi saçma sapan bir kanıya varılır, oysa ki gerçekte v40'ın ilk 2 vites oranı uzun, s60'ın kısa bu da 0-100 değerlerine yansımış.

    Mevcut yapılan 2 V40 d2 karşılaştırmalı testine göre kimsenin verimsiz olduğunu iddia edemeyeceği bmw motoruna sahip BMW 116ed'den birinde %12 az yakmış, birinde %2 fazla yakmış. 0-100 0-110 hızlanmalarda 1-1.5 saniye geride geride kalmış, 50-80, 80-110 hızlanmalarda rakibini benzer sürelerle geride bırakmış.

    Bu bilgiler ışığında bu araca verimsiz denemez.

    http://www.autoexpress.co.uk/volvo/v40/59462/volvo-v40-vs-rivals
    http://www.autoexpress.co.uk/audi/a3/60422/facts-and-figures

    Bir gün elimize bu modellerin 0-160 değerleri ve test tüketimleri ulaşırsa o zaman verimli mi, değil mi daha da sağlıklı bir değerlendirme yapılabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    sanırım siz tam olarak verimlilik ne demek bilmiyorsunuz, bu yüzden söylediklerimi net bir çerçeveye yerleştiremiyorsunuz;

    Verimlilik yani rantabilite ne sadece 0-100 Km ivmelenme değeri ile ifade edilen performans tan oluşur ne de sadece 100 Km'de birim litre yakıt tüketiminden... Verimlilik bu unsurların her ikisini de dikkate alan bir kavramdır...

    Ayrıca bana neden güvenlik ile ilgili soru soruyorsunuz bunu anlamış değilim, ben burada şahsi fikirlerimi bazı başlıklarda (ki bu başlıklarda güvenlik yok) salt doğru yargısına varmadan paylaştım sadece, güvenliği konu eden sizsiniz, ben değilim...

    Sanırım imzama Bertrand Russel'in şu sözünü eklemem mantıklı olacak, zira öğretmenlik yapacak kadar sabırlı biri olamadım hiç;

    "Dünyanın sorunu; Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... "

    Ben verimlilik nedir gayet iyi biliyorum. ben de sadece 0-100 verilerine bakma diyorum zaten .aynı şeyi söylüyoruz

    sana ders vermeye niyetim yok aptal ve küstahsın gibi imalarda bulunmanın sebebini anlayamadım

    kişisel hakarete gerek yok .

    senin fikirlerini değiştirmek niyetinde de değilim açıkçası

    kendi çapında bir inceleme yapmışsın ve yorumlamışsın.eleştirilere açık değilsen forumda paylaşmasaydın

    rakiplerinden ağır ancak bunun sonucunda daha güvenli bir araç üretmiş volvo. sen bunu belirtirsin ya da belirtmezsin.

    volvoda aktarma problemi var çok yakıyor ve performansı yüksek ağırlık nedeniye düşük tezini bana alıntı yapmadan bilimsel olarak açıkla lütfen.

    ki senin tezinin doğru olmadığını 19can84 nickli arkadaşımız açıklamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 13 Şubat 2013; 10:57:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Volvo V40 maalesef BMW-Audi-Mercedes üçlüsünün rakibi değil. O nedenle, alt kalite olduğu için onlarla kıyaslanamaz.

    Bu aracın rakipleri; Cruze HB, Fluence, Fiat Linea ve Ford Focus'tur, ama direkt rakibi Linea'dır.

    Yaptığınız yorumları volvo ile ilgili başka forumlardan da okumuştum ve maalesef gelip benim açtığım konuyu da buldu. Yorumlarinizdan sadece 2 sonuç çıkardım.
    Birincisi otomobilden anlamıyorsunuz sorun değil zamanla dilerseniz kendinizi gelistirebilirsiniz.
    Bir başka ihtimal ise şaka yapıyorsunuz eğer öyle ise lütfen yeter artık tadı kaçtı çünkü...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.