Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (899. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
19.612
Cevap
155
Favori
1.401.989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 897898899900901
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Ayni durum son 2 gundur bende de mevcut..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtoker06

    Ayni durum son 2 gundur bende de mevcut..
    Allah Allah korkutucu bir bilgi. Uzaktan telekinezi yoluyla tüm S60'lara fan mı açtırıyorlar :D Ya da muayyen günleri mi oluyor bu modelin yav :D

    Kısa mesafede bile kontağı çevirir çevirmez tam devir radyatör fanı sesi duyuluyor ama daha önce hiç olmadı böyle bir durum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 19 Nisan 2019; 0:44:36 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    En son geçen yaz başıma tekrar geldi araçta indikten sonra fan çalışmaya devam etti 2-3 dk. Kapanmadı ben ısrarla bekledim 5-6 dk sonra durdu ancak. Sonra birdaha başıma gelmedi, fanın yönetimi ilginç ya da bir hata var gerçekten ama tam çözemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fanı erken devreye giren arkadaşlar bir benzinnistasyonuna gidin yıkama makinasına 1 tl atın logonun altından üstünden vs radyatörü 3 dk boyunca basınçlı suyla yıkayın akan çamuru görünce şaşıracaksınız. Sonra fan çok zorlamadıkça devreye girmiyor.

    Bu kıyağımı unutmayın 😂😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Allah Allah korkutucu bir bilgi. Uzaktan telekinezi yoluyla tüm S60'lara fan mı açtırıyorlar :D Ya da muayyen günleri mi oluyor bu modelin yav :D

    Kısa mesafede bile kontağı çevirir çevirmez tam devir radyatör fanı sesi duyuluyor ama daha önce hiç olmadı böyle bir durum?

    Alıntıları Göster
    Çalıştırınca hemen açmıyor. Sıkıştırmadan kullanıyorum fan açıyor. Işıklarda durduğumda direksiyon çok hafif titriyor o esnada fan acmış oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamerbilisim kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Fan çalışma hususyla ilgili olarak, eğer aracınız dizel ise ve yoğunlukla şehir içinde kullanıyorsanız dizel partikül filtresini temizlemek üzere rejenerasyon diye tabir edilen işlemi yapıyor olabililir, ne zaman çalıştırdığınızdan ve ne kadar zorladığınızdan bağımsız yapılan işin özünde sıcaklık arttırma olduğundan fan devreye girmektedir, saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toprako

    Merhaba
    Fan çalışma hususyla ilgili olarak, eğer aracınız dizel ise ve yoğunlukla şehir içinde kullanıyorsanız dizel partikül filtresini temizlemek üzere rejenerasyon diye tabir edilen işlemi yapıyor olabililir, ne zaman çalıştırdığınızdan ve ne kadar zorladığınızdan bağımsız yapılan işin özünde sıcaklık arttırma olduğundan fan devreye girmektedir, saygılar
    Dpf temizliği şehiriçi kullanımda pek devreye girmez özellikle motor sıcakken ve belli bir süratin üzerinde iken otomatik devreye girer ama işlem tamamlanmadığı durumda sürücü motoru stop ettirdiğinde dediğiniz durum ortaya çıkabiliyor olabilir ancak merak ettiğim konu dpf başlayınca ya da işlem süresince veya sonunda ekranda bir uyarı sembol-uyarı çıkıyor mu bana hiç denk gelmedi şu ana kadar o yüzden fikrim yok d2 motor için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtoker06

    Çalıştırınca hemen açmıyor. Sıkıştırmadan kullanıyorum fan açıyor. Işıklarda durduğumda direksiyon çok hafif titriyor o esnada fan acmış oluyor.

    Alıntıları Göster
    Erzurum, ağrı, kars gibi illerde radyatörün önünü naylon ile kaparlar. Araç hemen ısınsın diye. Ön panjurun arasından giren tozlar radyatörün hava alma deliklerini kapatır ve araç hemen ısınır. Ben her yaz başlangıcında radyatörü basınçlı suyla yıkarım.

    Siz yine deneyin belki başka sorun var ama buda ekstra etken.

    Edit: Bu arada soğutma suyu eksilten arkadaşlar en son radyatör ek su deposu kapağını değiştirdim sorun kalmadı. Yaklaşık 3 aydır ayda yarım litre eksiltiyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 20 Nisan 2019; 12:4:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    Merhaba arabanın sağ ön çamurluğunda resimde görüldüğü gibi sürtme izleri mevcut bu durumda ne yapılması en uygun olur bu konulara biraz yabancı olduğum için ne yapılacağını bilmiyorum yanıt verenlere şimdiden teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese Merhabalar,

    Forumdaki arkadaşların fikirleri ve yönlendirmeleriyle almış olduğum arabamı şirketin araç vermesi sebebiyle satıyorum. İlan detayı aşağıdadır. Herkese herşey için tekrar teşekkür ederim.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-kazasiz-boyasiz-s60-advance-plusdriver-support-plus-plusnew-comfort-plus-686450383/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alien97 A kullanıcısına yanıt
    İyi bir polisajla bu çizik giderilir. Bulunduğunuz ili söylerseniz işin ehli birini tavsiye edebilirim. ( üç büyük şehirse tabi)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba istanbul küçükçekmece tarafında oturuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alien97 A kullanıcısına yanıt
    Beylikdüzü osb’de special works Bayram usta var. Gitmeden önce ararsınız ziyaret edip fiyat alırsınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • vlkngc V kullanıcısına yanıt
    Hayırlı satışlar...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar sahibi olduğum 2.0T powershift şanzıman sıkıntı çıkarmaya başladı. devir dalgalanması başladı ama kalkışlarda silkeleme yok, vites geçişleri büyük oranda iyi ve rahat, sadece yokuş çıkarken dalgalanma oluyor fakat öyle büyük bir dalgalanma değil, mesela yokuşta 2500-3000 devir arası düz yolda 2400-2500 devir arası dalgalanıyor. Bugün özel volvo servisine götürdüm, balata setinin değişmesi gerektiğini söyledi fiyat 5.000 TL, bende sıkıntı henüz büyümeden sadece yağını değiştirip adaptasyon yapsak olmazmı dedim olma ihtimali var ama sorunu çözmezse verdiğin para boşuna gider dedi, yağ değişimi ve adaptasyon 1.000 TL fiyat verdi. Adaptasyonu pc ile yapıyormuş, bazıları yola çıkıp yolda yapıyorlarmış, tavsiyesi olan varmı bu konuyla ilgili, cok memnun olurum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazlık lastiklerimizi taktık sonunda
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'  'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'  'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Arkadaslar iyi aksamlar
    bu siralar yeni nesil t3 motorlu bi arac alma arefesindeyim. bildiginiz herhangi bir kronik sorunu varmidir? yag eksiltme vs. 90bin km olan bir arac sizce gonul rahatligiyla alinirmi?
    bir arkadasimin fan arizasi yasamasi nedicesinde araci hararet gordu bu tarz sorun yasayan oldumu? turbo genel olarak sorunsuzmudur? turbonun ayrica su sogutmasi t3 motorda varmidir.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vlkngc V kullanıcısına yanıt
    aracınız gerçektende çook güzel. hayırlı satışlar olsun. t4 var bende de t3 e geçmek istiyorum ama biraz zaman var. kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedsaid

    Arkadaşlar sahibi olduğum 2.0T powershift şanzıman sıkıntı çıkarmaya başladı. devir dalgalanması başladı ama kalkışlarda silkeleme yok, vites geçişleri büyük oranda iyi ve rahat, sadece yokuş çıkarken dalgalanma oluyor fakat öyle büyük bir dalgalanma değil, mesela yokuşta 2500-3000 devir arası düz yolda 2400-2500 devir arası dalgalanıyor. Bugün özel volvo servisine götürdüm, balata setinin değişmesi gerektiğini söyledi fiyat 5.000 TL, bende sıkıntı henüz büyümeden sadece yağını değiştirip adaptasyon yapsak olmazmı dedim olma ihtimali var ama sorunu çözmezse verdiğin para boşuna gider dedi, yağ değişimi ve adaptasyon 1.000 TL fiyat verdi. Adaptasyonu pc ile yapıyormuş, bazıları yola çıkıp yolda yapıyorlarmış, tavsiyesi olan varmı bu konuyla ilgili, cok memnun olurum...
    daha once yazdıgım gıbı. benim kalkısta titreme ve otobanda 90-100km hızla dusuk devirede(2bin civarı) bariz dalgalanma oluyordu. serviste direk kavrama degisimi dendi.forumdan bi akrkadasın tavsiyesi ustune sadece sanzuman yagı degısımı yaptım. sonuc: belli bir km sonrasında iki sorunda ortadan kalktı. ama yındede sizde %100 sorun cozulurmu bılemeyız. bende cozuldu.




  • ahmedsaid A kullanıcısına yanıt
    Aracınız bir miktar yağ eksiltmiş olabilir eğer öyleyse şanzıman yağını tamamlamak ve sonra adaptasyon yaptırmak daha ekonomik bir çözüm yolu olabilir sizin için. Eskiden yağ değişimi servislerde 80bin km.de yapılırken şu an 40bin km.de yapılıyor diye biliyorum. Eğer aracınızın yağ değişim zamanı geldiyse komple değişim yapabilirsiniz.
    bu arada kavrama motor soğukken kalkış ve düşük vites vites değişimlerinde çok belirti vermiyor ama motor ısındıktan sonra vites geçişlerinde bazen vuruntu hissedebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 897898899900901
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.