Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (791. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
19.612
Cevap
155
Favori
1.401.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 789790791792793
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Arkadaşlar merhaba. Bugün sigortacımız ile konuşurken farkettim. Aracımızda proformada "fabrika model yılı" 2017 iken, sigorta, ruhsat ve EGM kayıtlarında "2016" yazıyor. Sanırım uygunluk belgesi 2016 tescilli demek.



    Sizce bir dolandırılma var mı? 2013'de fabrika üretim yılı ile tescil yılının aynı olmasını şart koşan yasa yürürlüğe girmedi mi?

    Aracı size ruhsatta 2017 model olacak diyerek sattılarsa ve 2016 model yazıyorsa dolandırılma var.

    Fakat proformada fabrika model yılı 2017 olarak belirtildi ise ruhsatta 2017 yazması şart değildir.

    Fabrikanın araçları ayırmak için kullandığı bir terim MY, ruhsattan bağımsız.

    Hocam yanıtınız için çok teşekkür ederim. Proformada tescil yılı 2016, fabrika model yılı 2017 yazıyordu. Aracı da zaten 2017 Ocak ayı içinde teslim almıştık. Yani üretim 2016 yılı. Sanırım donanım ve ilaveler 2017 yılına özel gibi bir ifade bizi yanılttı. Zaten aracın girmediğimiz bir yılda üretilmesi beklenemez. :) Benim takıldığım nokta bu ayrımın birkaç yıl önce mevzuatın güncellenmesi ile ortadan kaldırılmasına rağmen hala proformada yer alıyor olması.



    http://www.gazetevatan.com/model-yili-yine-degisiyor-389075-otomobil/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boatswain

    Ankaradayim çalışmıyor geçen sene kış zamanı da cok nadir çalıştı d2 ps

    Hafta sonu Ankara daydım.Şehir içi trafikte bayağı kaldım.Sürekli start/stop çalışıyordu dayanamadım kendim kapattım.Motor sıcaklığı ile ilgili olabilir.Sinyal açık ve direksyon herhangi bir yöne dönükse çalışmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Arkadaşlar merhaba. Bugün sigortacımız ile konuşurken farkettim. Aracımızda proformada "fabrika model yılı" 2017 iken, sigorta, ruhsat ve EGM kayıtlarında "2016" yazıyor. Sanırım uygunluk belgesi 2016 tescilli demek.



    Sizce bir dolandırılma var mı? 2013'de fabrika üretim yılı ile tescil yılının aynı olmasını şart koşan yasa yürürlüğe girmedi mi?

    Aracı size ruhsatta 2017 model olacak diyerek sattılarsa ve 2016 model yazıyorsa dolandırılma var.

    Fakat proformada fabrika model yılı 2017 olarak belirtildi ise ruhsatta 2017 yazması şart değildir.

    Fabrikanın araçları ayırmak için kullandığı bir terim MY, ruhsattan bağımsız.

    Hocam yanıtınız için çok teşekkür ederim. Proformada tescil yılı 2016, fabrika model yılı 2017 yazıyordu. Aracı da zaten 2017 Ocak ayı içinde teslim almıştık. Yani üretim 2016 yılı. Sanırım donanım ve ilaveler 2017 yılına özel gibi bir ifade bizi yanılttı. Zaten aracın girmediğimiz bir yılda üretilmesi beklenemez. :) Benim takıldığım nokta bu ayrımın birkaç yıl önce mevzuatın güncellenmesi ile ortadan kaldırılmasına rağmen hala proformada yer alıyor olması.



    http://www.gazetevatan.com/model-yili-yine-degisiyor-389075-otomobil/

    Proformada tescil yılı 2016 yazıyor ise hak iddia edemezsiniz.

    Model Yılı (MY) Volvo'ya özel bir olay, 2016 yılının eylül ayında bile MY2017 olarak araç teklif edebilirler.


    Sizin olayın terside bizim başımıza geldi.

    Araç 2009 yılının Mart ayında trafiğe çıkmasına rağmen ve ruhsatta 2009 yazmasına rağmen MY2008 olarak geldi.




  • Merhaba arkadaslar,

    Yaklasik 1 hafta once kullanmaya basladigim D4 R-Design aracimla ilgili izlenimlerimi paylasmak istedim.



    Artilar:

    - Daha once A4, BMW X1 ve BMW 3 serisi kullanmis biri olarak soylebilecegim; ic mekandaki iscilik kalitesinin hepsinin ilerisinde oldugu.

    - Guclu motor, guzel ivmelenme.

    - Asiri guven veren frenler.

    - Inanilmaz iyi Xenon farlar, suruse duyarliligin bu kadar hassas oldugu bir arac daha once surmemistim.

    - Navigasyonda trafik kamera uyarisinin olmasi.

    - Spor olmasina ragmen koltuklarin ciddi anlamda konforlu olmasi, baya baya saatlerce surebilirsiniz dinlenmeden. Gayet guzel sariyor.

    - Bu guce ve performansa ragmen kayda deger yakit ekonomisi.

    - Kolay okunabilen dashboard ve menulerin kullanici dostu olmasi. Sport temaya asik oldum, cok tatli yazi tipleri ve gorseller.

    - 18 inch jantlara ragmen konforlu diyebilecegim surus deneyimi.

    - Estetik ve guclu gorunum.

    - Herhangi bir markaya sahip olmayan default Volvo ses sistemi belki Premium dur bilemiyorum. En son ses yarim saat kirk dakika dinledim, hicbir bozulma veya ses patlamasi yok. Rahatsiz da etmiyor yuksek seste.





    Eksiler:

    - Kararsiz Powershift sanziman, daha iyisi olabilirdi. X1 (2.0 dizel 136bg) bile daha iyi hizlaniyor arkadas.

    - Yol tutusunun bir onceki aracim olan 2004 model BMW 320 Coupe (E46) nin gerisinde olmasi,

    - Yuksek hizlarda yol sesi,

    - Sinif standartlarinin altinda bagaj hacmi. Iki cocugu olan bir ailenin tek araci olarak almayi dusunuyorsaniz, direkt pas gecin.

    - Gaz pedalindaki titreme ( Benim aracima mi ozel dedim, arkadasin 2017 Volvo V60 ni denedim, aynisi onda da mevcut).

    - Bu kadar teknolojik bir araca on park sensoru de konulabilirdi - Kufur etmeyin arkadaslar :) -



    Havalar biraz guzellessin, daha net ve ayrintili fotolari koyacagim.



    Umarim faydali olabilir yazdiklarim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok faydalı bir inceleme yazısı ancak izninizle bir düzeltme yapmak istiyorum; D4 motorda kullanılan şanzıman powershift değil, geartronic dir. Bu şanzıman ps gibi çift kavramalı değil tam otomatik tork konvertörlü bir şanzımandır. Aracınızı iyi günlerde kullanın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU kullanıcısına yanıt
    Bende de tam tersi ruhsatta 2013 model my2014 aracım makyajlı s60 d2 karmaşık bir durum kaskoda hatta eski kasa gibi duruyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: squtter

    Merhaba arkadaslar,

    Yaklasik 1 hafta once kullanmaya basladigim D4 R-Design aracimla ilgili izlenimlerimi paylasmak istedim.



    Artilar:

    - Daha once A4, BMW X1 ve BMW 3 serisi kullanmis biri olarak soylebilecegim; ic mekandaki iscilik kalitesinin hepsinin ilerisinde oldugu.

    - Guclu motor, guzel ivmelenme.

    - Asiri guven veren frenler.

    - Inanilmaz iyi Xenon farlar, suruse duyarliligin bu kadar hassas oldugu bir arac daha once surmemistim.

    - Navigasyonda trafik kamera uyarisinin olmasi.

    - Spor olmasina ragmen koltuklarin ciddi anlamda konforlu olmasi, baya baya saatlerce surebilirsiniz dinlenmeden. Gayet guzel sariyor.

    - Bu guce ve performansa ragmen kayda deger yakit ekonomisi.

    - Kolay okunabilen dashboard ve menulerin kullanici dostu olmasi. Sport temaya asik oldum, cok tatli yazi tipleri ve gorseller.

    - 18 inch jantlara ragmen konforlu diyebilecegim surus deneyimi.

    - Estetik ve guclu gorunum.

    - Herhangi bir markaya sahip olmayan default Volvo ses sistemi belki Premium dur bilemiyorum. En son ses yarim saat kirk dakika dinledim, hicbir bozulma veya ses patlamasi yok. Rahatsiz da etmiyor yuksek seste.





    Eksiler:

    - Kararsiz Powershift sanziman, daha iyisi olabilirdi. X1 (2.0 dizel 136bg) bile daha iyi hizlaniyor arkadas.

    - Yol tutusunun bir onceki aracim olan 2004 model BMW 320 Coupe (E46) nin gerisinde olmasi,

    - Yuksek hizlarda yol sesi,

    - Sinif standartlarinin altinda bagaj hacmi. Iki cocugu olan bir ailenin tek araci olarak almayi dusunuyorsaniz, direkt pas gecin.

    - Gaz pedalindaki titreme ( Benim aracima mi ozel dedim, arkadasin 2017 Volvo V60 ni denedim, aynisi onda da mevcut).

    - Bu kadar teknolojik bir araca on park sensoru de konulabilirdi - Kufur etmeyin arkadaslar :) -



    Havalar biraz guzellessin, daha net ve ayrintili fotolari koyacagim.



    Umarim faydali olabilir yazdiklarim :)



    Hocam S60 T3 araçta da gaz pedalı yüksek hızlarda titriyor. Şaka gibi yav, ayağımda karıncalanma sorunu var sanmıştım, meğer model farketmiyormuş :)

    Edit: Volvo'nun çok genel bir sorunuymuş yav. LİNK:
    https://www.google.com.tr/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=volvo+gas+pedal+vibration&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=cSNmWovXFOPHXr3upSA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 22 Ocak 2018; 20:47:47 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S@lih

    Çok faydalı bir inceleme yazısı ancak izninizle bir düzeltme yapmak istiyorum; D4 motorda kullanılan şanzıman powershift değil, geartronic dir. Bu şanzıman ps gibi çift kavramalı değil tam otomatik tork konvertörlü bir şanzımandır. Aracınızı iyi günlerde kullanın...

    Cok sagol dostum, Powershift saniyordum. O zaman keske Powershift koysalarmis 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: squtter

    Merhaba arkadaslar,

    Yaklasik 1 hafta once kullanmaya basladigim D4 R-Design aracimla ilgili izlenimlerimi paylasmak istedim.



    Artilar:

    - Daha once A4, BMW X1 ve BMW 3 serisi kullanmis biri olarak soylebilecegim; ic mekandaki iscilik kalitesinin hepsinin ilerisinde oldugu.

    - Guclu motor, guzel ivmelenme.

    - Asiri guven veren frenler.

    - Inanilmaz iyi Xenon farlar, suruse duyarliligin bu kadar hassas oldugu bir arac daha once surmemistim.

    - Navigasyonda trafik kamera uyarisinin olmasi.

    - Spor olmasina ragmen koltuklarin ciddi anlamda konforlu olmasi, baya baya saatlerce surebilirsiniz dinlenmeden. Gayet guzel sariyor.

    - Bu guce ve performansa ragmen kayda deger yakit ekonomisi.

    - Kolay okunabilen dashboard ve menulerin kullanici dostu olmasi. Sport temaya asik oldum, cok tatli yazi tipleri ve gorseller.

    - 18 inch jantlara ragmen konforlu diyebilecegim surus deneyimi.

    - Estetik ve guclu gorunum.

    - Herhangi bir markaya sahip olmayan default Volvo ses sistemi belki Premium dur bilemiyorum. En son ses yarim saat kirk dakika dinledim, hicbir bozulma veya ses patlamasi yok. Rahatsiz da etmiyor yuksek seste.





    Eksiler:

    - Kararsiz Powershift sanziman, daha iyisi olabilirdi. X1 (2.0 dizel 136bg) bile daha iyi hizlaniyor arkadas.

    - Yol tutusunun bir onceki aracim olan 2004 model BMW 320 Coupe (E46) nin gerisinde olmasi,

    - Yuksek hizlarda yol sesi,

    - Sinif standartlarinin altinda bagaj hacmi. Iki cocugu olan bir ailenin tek araci olarak almayi dusunuyorsaniz, direkt pas gecin.

    - Gaz pedalindaki titreme ( Benim aracima mi ozel dedim, arkadasin 2017 Volvo V60 ni denedim, aynisi onda da mevcut).

    - Bu kadar teknolojik bir araca on park sensoru de konulabilirdi - Kufur etmeyin arkadaslar :) -



    Havalar biraz guzellessin, daha net ve ayrintili fotolari koyacagim.



    Umarim faydali olabilir yazdiklarim :)



    Hocam S60 T3 araçta da gaz pedalı yüksek hızlarda titriyor. Şaka gibi yav, ayağımda karıncalanma sorunu var sanmıştım, meğer model farketmiyormuş :)

    Edit: Volvo'nun çok genel bir sorunuymuş yav. LİNK:
    https://www.google.com.tr/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=volvo+gas+pedal+vibration&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=cSNmWovXFOPHXr3upSA


    Evet dostum, normalde test surusu yaptigimda fark etmemistim ama teslim alir almaz olmasi canimi sikmadi degil, neyse ufak tefek sorunlar bunlar, yine de surusu acayip tatli aracin. Her saniye surmek istiyorum gercekten :) Gule gule kullanin siz de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • squtter S kullanıcısına yanıt
    Siz geçen hafta mesaj yazmıştınız galiba. belçikada yaşadığınızı ve aracın 2014 model olduğunu söylemiştiniz.

    Normalde Türkiye pazarında d4 motor geartronic şanzımanla satılıyor ve bu şanzıman aisin firmasından alınan 8 ileri şanzımandır. bu şanzıman tam otomatiktir ve karasızlık yapmaz. ayrıca zf8 ile beraber piyasanın en iyi şanzımanlarından biri olarak bilinir. özellikle sportif sürüşlerde dsgler kadar hızlı vites değiştirmesiyle de bilinir.

    Bu bilgiler ışığında ya sizin araçta bir sorun olabilir ya da avrupa pazarında d4 motor powershift veya eski tip geartronic şanzımanla satılıyor olabilir.

    Bence en kısa sürede yetkili servisten aracınızın şanzımanının hangisi olduğunu öğrenin.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Onur hocam bunu ben de fark ettim. dediğin gibi yüksek hızlarda oluyor ama ben de her zaman olmuyor ara sıra oluyor.

    Hatta ara sıra olunca ben de acaba bana mı öyle geliyor dedim ama meğer gerçekten varmış.
  • Arkadaşlar merhaba, bugün bende 2013 d2 advange paket s60 aldım ancak kafama takılan bir konu var, araçta zenon far olmasına rağmen menüde benim s60 bölümünde adaptif far filan yok, diğer ayarların içinde var ama, ayrıca dururken direksiyonu döndürdüğüm zaman farlar dönmüyor, arızamı var acaba, yanlış bilmiyorsam advange pakette adaptif far standart tı






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DrYeN kullanıcısına yanıt
    Arac yürürken farlar döner dururken yanda bir baska lamba yanar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boatswain

    Arac yürürken farlar döner dururken yanda bir baska lamba yanar

    Hocam anlıyamadım, araç sabit dururken direksiyon hareketine tepki vermiyormu farlar normal mi yani bu durum, birde youtube taki inceleme videolarının hepsinde benim s60 bölümünün içinde menü var bununla alakalı bende yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DrYeN kullanıcısına yanıt
    Aktif viraj lambaları sekmesinden ayarlanıyor sizin aracın aynısından bende de var ilk makyajlı modeldede aynısı menü Ayni aslında ikinci resimde göstermişsiniz kendiniz. Gece park etme süratine kadar farları dikkatli inceleyin sağ a sola dönerken (yavaş park süratinde) yanlarda ek bir lamba yanar. Birde aktif viraj lambasını nispeten 30/40 km hız üzerinde hissedersiniz görürsünüz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boatswain

    Aktif viraj lambaları sekmesinden ayarlanıyor sizin aracın aynısından bende de var ilk makyajlı modeldede aynısı menü Ayni aslında ikinci resimde göstermişsiniz kendiniz. Gece park etme süratine kadar farları dikkatli inceleyin sağ a sola dönerken (yavaş park süratinde) yanlarda ek bir lamba yanar. Birde aktif viraj lambasını nispeten 30/40 km hız üzerinde hissedersiniz görürsünüz

    Şimdi anladım hocam çol teşekkür ederim cevap için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DrYeN kullanıcısına yanıt
    Tecrübe edin tekrar yazarsınız hocam.kaca aldınız bu arada km boya değişen paket vs piyasadan fikir oluşsun diye soruyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boatswain -- 23 Ocak 2018; 18:22:18 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 bin km, harici donanım sunrof, anahtarsız giriş ve çalıştırma, spor koltuklar var, f1 fites direksiyondan. ön kaput ve sol far değişik yetkili serviste. 102 bin tl ye aldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrYeN -- 23 Ocak 2018; 18:28:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DrYeN kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullanın aracınızda resimden gördüğüm kadarıyla tekno paket var benim aracımda da var tekno paket advance ye ek olarak ;

    Ön ve Arka Park sensörü

    Lamine Yan Camlar

    Anahtarsız Sürüş ve Kişiselleştirme(sizin dediginiz)

    Basic Alarm

    Yükseklik Algılayıcısı

    Vites Değiştirme Kolları bunlar mevcut sizde camları yarım açıp yandan kesitine bakın 3 parca şekildedir(lamıne).

    Anahtarınız 6 düğmeli olandan pcc özelliği var aracı kilitleyip 100 mt mesafeye kadar i düğmesine basın bakın en son hangi konumda olduğuna dair bilgi verir.

    Spor koltuk dediğiniz taba deri renkli olsa gerek aracin dış rengi nedir? Tramer ne gözüküyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boatswain

    Hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullanın aracınızda resimden gördüğüm kadarıyla tekno paket var benim aracımda da var tekno paket advance ye ek olarak ;

    Ön ve Arka Park sensörü

    Lamine Yan Camlar

    Anahtarsız Sürüş ve Kişiselleştirme(sizin dediginiz)

    Basic Alarm

    Yükseklik Algılayıcısı

    Vites Değiştirme Kolları bunlar mevcut sizde camları yarım açıp yandan kesitine bakın 3 parca şekildedir(lamıne).

    Anahtarınız 6 düğmeli olandan pcc özelliği var aracı kilitleyip 100 mt mesafeye kadar i düğmesine basın bakın en son hangi konumda olduğuna dair bilgi verir.

    Spor koltuk dediğiniz taba deri renkli olsa gerek aracin dış rengi nedir? Tramer ne gözüküyor?

    Teşekkürler hocam,

    Araba siyah, koltuklar kahverengi resim atarım

    Yükseklik algılayıcısı nedir bilmiyorum açıkçası,

    Kumanda 6 tuşlu ama i tuşunu anlıyamadım ne demek istediğinizi inince yanına denicem,

    Camlar evet lamine koyu renk

    Tramer 18 bin tl, kaza resimlerini gördüm ortaklar ilede görüştüm kaput gereksiz değişmiş açıkçası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrYeN -- 23 Ocak 2018; 18:45:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 789790791792793
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.