Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (718. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
19.655
Cevap
151
Favori
1.446.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 716717718719720
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    İzeltaş pipo tipi bijon vardı. Şundan:
    http://www.izeltas.com.tr/urunler/lokma-ve-bijon-anahtarlari/bijon-anahtari-pipo-tipi-tornavida-agizli


    Çok kaliteliydi gerçekten. Şimdi istavroz tipi İzeltaş var. Şundan:
    http://www.izeltas.com.tr/urunler/lokma-ve-bijon-anahtarlari/bijon-anahtari-istavroz-tipi


    Dört farklı boyda ağzı var, o da çok iyi. Uzun yolculuklarda ince stepne ile birlikte yanıma alıyorum. Pipo tipi iyiydi ama bazen kardeşimin aracı için de gerekiyor diye bu sefer istavroz aldım. Pipo tipi online 30TL civarında, istavroz 40TL civarında. Çok uygun fiyatlar bence.

    K.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayesque -- 11 Ağustos 2017; 12:01:27 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayesque

    İzeltaş pipo tipi bijon vardı. Şundan:
    http://www.izeltas.com.tr/urunler/lokma-ve-bijon-anahtarlari/bijon-anahtari-pipo-tipi-tornavida-agizli


    Çok kaliteliydi gerçekten. Şimdi istavroz tipi İzeltaş var. Şundan:
    http://www.izeltas.com.tr/urunler/lokma-ve-bijon-anahtarlari/bijon-anahtari-istavroz-tipi


    Dört farklı boyda ağzı var, o da çok iyi. Uzun yolculuklarda ince stepne ile birlikte yanıma alıyorum. Pipo tipi iyiydi ama bazen kardeşimin aracı için de gerekiyor diye bu sefer istavroz aldım. Pipo tipi online 30TL civarında, istavroz 40TL civarında. Çok uygun fiyatlar bence.

    K.

    Bilgiler için çok teşekkürler hocam, gerçekten çok uygun fiyatlar... Aslında daha önce de aklıma gelen bir soru vardı: İstavroz tipinin tek avantajı 4 farklı boyda ağız barındırması mı, yoksa kullanım açısından da aynı anda el ve ayakla sıkma-gevşetme yapılabilmesi de avantaj mı? Bana da bir başkasına da lazım olabilir düşüncesiyle İstavroz tipi almak daha mantıklı geliyor ama gerek orijinal anahtarın pipo tipi olması, gerekse de daha az yer kaplaması açısından (orijinal anahtarın konduğu köpüğe tam oturur) pipo tipi alabilirim. Ne edersiniz?




  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    Evet aynen öyle istavroz ile iş çok daha kolay, ancak pipo ile açamadığım bijon olmadı. Bence araçta sürekli bulundurmak için pipo çok daha mantıklı, ayda yılda bir gerekir, en sıkışık bijon bile ayak ile yüklenince açılıyor. Kardeşimin jantlı yazlık kışlık değişimini ben yaptığım için istavroz aldım bu sefer. 😀

    K.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bijon anahtarı önemli bir konu.. keşke yeni bir konu başlığı açılsa

  • < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: distardi72

    Bijon anahtarı önemli bir konu.. keşke yeni bir konu başlığı açılsa

    Hocam haklısınız ama bu Volvo forumunda konuşulan birçok konu zaten başlı başına ayrı birer konu Gerek kamera olsun, gerekse de araç aksesuarları vb. konular olsun sadece Volvo kullanıcılarının değil, birçok arkadaşın yararlanabileceği konular. Ancak şu da var ki, buradaki arkadaşların vermiş olduğu bilgiler bence o konuya özel forumlardan çok daha önemli. Zira bunun en bariz örneğini Araç Kamerası konusunda görmüş olduk. Yani sonuç olarak ağırlıklı olarak Volvo konusuna bağlı kalmakla birlikte diğer konuların da burada konuşulması takip açısından da yararlı olacaktır diye düşünüyorum...

    Bu vesile ile gerek Kamera, gerek Bijon ve diğer araç aksesuar, satın alımı hususlarında bizlerden yardımlarını esirgemeyen tüm arkadaşlara tekrar tekrar teşekkürlerimi sunarım. Sağolun arkadaşlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayesque

    Evet aynen öyle istavroz ile iş çok daha kolay, ancak pipo ile açamadığım bijon olmadı. Bence araçta sürekli bulundurmak için pipo çok daha mantıklı, ayda yılda bir gerekir, en sıkışık bijon bile ayak ile yüklenince açılıyor. Kardeşimin jantlı yazlık kışlık değişimini ben yaptığım için istavroz aldım bu sefer. 😀

    K.

    Tamamdır, o halde İzeltaş kalitesini daha önceden bildiğim için marka olarak benim için de İzeltaş uygundur ve İzeltaş Pipo alayım en kısa zamanda yolda falan kalıp bijon değiştirmeden önce Teşekkürler hocam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jhudaverdi


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bir kaç gündür sürekli test ediyor ve videolara bakıyorum. içinde 16 gb'lık kart var ve yaklaşık 3 saatlik bir kayıt tutabiliyor bu kapasite üzerinde (görüntülerdeki değişkenler bu süreyi etkiler elbette ama normal şartlarda ortalama bu civarda). kart full dolunca ilk kayıtlardan silip yerine kaydetme nasıl olacak acaba diye merak ediyordum, kartta sürekli 300 mb üzeri bir kapasite kalacak şekilde sürekli olarak en eski kayıtlardan silme ve boşaltma yapıyor ve bunu da gayet başarılı yapıyor. içindeki kayıtlardan telefona, galeriye video indirme, fotoğraf karesi alma gibi operasyonlarda oldukça tatminkar. şimdiye kadar ne donanımsal ne da yazılımsal bir sorun yaşamadım. buna istinaden de işyerindeki araçlarımız için 2 adet daha sipariş verdim. bu yazın yaptığım en karlı tercihlerden biri oldu sanırım. daha önce de yazmıştım, kamera zaten alım planımda vardı ama bu kadar çabuk sonuca bağlamayıp biraz daha uzun uzadıya bakınır öyle alırım diyordum ki bu bir kaç ayı bulurdu. sizin mesajlardan ve diğer arkadaşların da konuya dair sorularından sonra işi fazla uzatmadan sonuca bağlama yoluna gittim. iyi ki de öyle olmuş. dolayısıyla konuyu gündeme taşıyıp hızlı karar ve uygulama yapmama vesile olduğunuz için hem size hem konuya iştiraklı diğer tüm arkadaşlara da teşekkür borçluyum aslında. sağolun, varolun, eksk olmayın...



    16 GB gerçekten süper bir kapasite olmuş, genelde 4 GB civarı oluyordu piyasada diye biliyorum... Bu arada görüntü kalitesiyle ilgili bir ayar var mı (720/1080 gibi) menülerde? Varsa sizin yayınlamış olduğunuz videolar en yüksek çözünürlük ve kalitede çekilmiş videolardı sanırım.

    evet kalite ayarı var. hem kayıt için hem de telefonda ön izleme için ayrı ayrı kalite ayarı var. hatta fotoğraflar için de megapiksel olarak kalite ayarı var yine. benim çekitklerim 1080'de çekilmiş görüntüler. mesela 1080 kaydediyor ama telefonum iphone5, dolayısıyla onun ekran çözünürlüğü 1980x1080 altında olduğu için önzilemede 1080 için mümkün değil deyip 720 ön izleme yapıyor. ama kayıtlar 1080...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jhudaverdi


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    sigortadan aldığınız hattı öncelikle çakmak adaptör devresine girmelisiniz unutmayın. çünkü çakmaktan adaptör ile geldiğine göre kameranızın çalışma gerilimi usb gerilimi olan 5 volttur. dolayısıyla aracınızın 12 volt gerilimini 5 volta düşürmek için o adaptörü kullanmanız gerekir. kameranız bir ihtimal 5-12 volt aralığında çalışıyor da olabilir ama kesin bilmediğiniz için bu riske girmeyin. adaptörü ile kullanın...

    Hocam bu konu hassas, peki sizin sigortadan aldığınız gerilim 5 V mu yoksa 12 V mu? Yani sigorta kutusunda 5 ve 12 V luk çıkışlar mevcut mudur?

    araçtan aldığımız her enerji çıkışı 12 volttur. dolayısıyla gerek çakmaklık gerekse sigorta kutusu da 12 volt çıkış verir. bunlar haricinde 5 voltluk bir çıkış yoktur. eğer 5 volt olacak olursa o zaman soket tipini zaten usb tipine çevirmek zorundalar. orta kol dayamanın içindeki usb girişi gibi mesela. bunlar harici dediğim gibi gerek orta konsol çakmaklık, gerek arka koltuk, gerek bagaj çakmaklıkları ve tabii tüm sigortalar 12 volttur. zaten bu nedenle çakmaklıklardan telefon şarj ederken araya şarj adaptörü kullanıyoruz. bu şarj adaptörleri aracın 12 voltluk gerilimini telefonun şarj gerilimi olan 5 volta düşürüyorlar.

    benim taktığım kamerayı sigorta kutusundan direkt bağlıyoruz çünkü, bu kameralar yani sigorta kutusundan direkt bağlanan kameraların çalışma gerilimleri 12 volt. o nedenle bunları araya adaptör eklemeden direkt sigorta panelinden aracın kendi çalışma gerilimi olan 12 volt ile besleyebiliyoruz. çakmaklıktan kablo ile bağlanan kameraların çalışma gerilimi ise tıpkı telefonlardaki gibi 5 volt, o nedenle o kameralarda ya kendisi ile gelen adaptörü kullanmak zorundayız ya da bir başka telefon adaptörü ile beslemeliyiz o kameraları. onları direkt 12 volta takarsak yani adaptörsüz sigorta panelinden beslersek yanarlar. o nedenle çakmak yuvasından besleyen arkadaşlarımıza beslemelerini sigorta paneline taşırken araya mevcutta kullandıkları adaptörü eklemelerini tavsiye ediyoruz. çünkü o kameralar 5 volt ile çalışan kameralar ve sigorta kutusundan gelecek 12 voltu 5 volta indirecek adaptörü araya koymak zorundayız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: jhudaverdi


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    sigortadan aldığınız hattı öncelikle çakmak adaptör devresine girmelisiniz unutmayın. çünkü çakmaktan adaptör ile geldiğine göre kameranızın çalışma gerilimi usb gerilimi olan 5 volttur. dolayısıyla aracınızın 12 volt gerilimini 5 volta düşürmek için o adaptörü kullanmanız gerekir. kameranız bir ihtimal 5-12 volt aralığında çalışıyor da olabilir ama kesin bilmediğiniz için bu riske girmeyin. adaptörü ile kullanın...

    Hocam bu konu hassas, peki sizin sigortadan aldığınız gerilim 5 V mu yoksa 12 V mu? Yani sigorta kutusunda 5 ve 12 V luk çıkışlar mevcut mudur?

    araçtan aldığımız her enerji çıkışı 12 volttur. dolayısıyla gerek çakmaklık gerekse sigorta kutusu da 12 volt çıkış verir. bunlar haricinde 5 voltluk bir çıkış yoktur. eğer 5 volt olacak olursa o zaman soket tipini zaten usb tipine çevirmek zorundalar. orta kol dayamanın içindeki usb girişi gibi mesela. bunlar harici dediğim gibi gerek orta konsol çakmaklık, gerek arka koltuk, gerek bagaj çakmaklıkları ve tabii tüm sigortalar 12 volttur. zaten bu nedenle çakmaklıklardan telefon şarj ederken araya şarj adaptörü kullanıyoruz. bu şarj adaptörleri aracın 12 voltluk gerilimini telefonun şarj gerilimi olan 5 volta düşürüyorlar.

    benim taktığım kamerayı sigorta kutusundan direkt bağlıyoruz çünkü, bu kameralar yani sigorta kutusundan direkt bağlanan kameraların çalışma gerilimleri 12 volt. o nedenle bunları araya adaptör eklemeden direkt sigorta panelinden aracın kendi çalışma gerilimi olan 12 volt ile besleyebiliyoruz. çakmaklıktan kablo ile bağlanan kameraların çalışma gerilimi ise tıpkı telefonlardaki gibi 5 volt, o nedenle o kameralarda ya kendisi ile gelen adaptörü kullanmak zorundayız ya da bir başka telefon adaptörü ile beslemeliyiz o kameraları. onları direkt 12 volta takarsak yani adaptörsüz sigorta panelinden beslersek yanarlar. o nedenle çakmak yuvasından besleyen arkadaşlarımıza beslemelerini sigorta paneline taşırken araya mevcutta kullandıkları adaptörü eklemelerini tavsiye ediyoruz. çünkü o kameralar 5 volt ile çalışan kameralar ve sigorta kutusundan gelecek 12 voltu 5 volta indirecek adaptörü araya koymak zorundayız...

    Basit gibi görünen ancak birçok kişinin gözünden kaçabilecek ve bunun sonucunda da cihazları kullanılamaz duruma getirebilecek bir konu. Bilgilendirme çok yararlı oldu hocam, sağolun




  • Herkese slm 2. El s60 1.6 t4 araç almayı düşünüyorum 2011 model kullanan arkadaşlar bilgi verebilirmi yakıt tüketimi kronik sorun konfor v.b gibi teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, V40 d2 ps aracım var, v40 konusunda da yazdım fakat s60 kullanıcı çok olduğu için sizin fikirlerinizi de almak istedim.

    Araç yokuş çıkarken biraz gaza yüklendiğimde vites geçişlerinde(tahminen 2den 3e, 3ten 4e) sanki yoldaki yavaşlatıcı kaplamalardan geçermişçesine titreme yapıyor, bunu sürekli yapmıyor sadece yokuş yukarı zorladığımda hissediyorum. Sizde de benzer bir durum var mıdır yoksa servise uğramalı mıyım? Ek olarak yavaşlarken 2den 1e düştüğünde bazen bu yavaşlamayı tekleyerek hissettiriyor. Benzer durumları yaşayan var mıdır? İlk otomatik aracım olduğu için bu konularda emin olamıyorum.
    Teşekkürler.
  • cöldeki kutup ayısı kullanıcısına yanıt
    Aracın debriyaj baskı kavrama sisteminde sorun olabilir servise baktırmanızda fayda var, garanti yoksa ama bakımlar düzenli serviste yapıldıysa ve araç kilometresi çok fazla değilse iyi niyet garantisinden de bedelsiz onarım yapılabilir bilginize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Dünkü uzun yol verimi paylaşmak istedim. Araç t3 v40. S60'ta da aynı motor ve şanzıman var. Fikir vernesi açısından iyi olur dedim. Yol

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'İstanbul-Antalya. Afyon'a kadar trafik rahattı. Afyon sonrası yol çalışması fazlaydı. Bir de cumhurbaşkanı Isparta'ya gelmiş bizim yolu yarım saat kapattılar. Bu tüketimin içinde yaklaşık 40 dk rölantide klima açık bekleme var. Hızım genelde 110 civarı idi. Beklemeler olmasa idi tahminimce 5.2 civarı ile tamamlardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2016 S60 T3 Base + IntelliSafe + New Comfort Plus paketli bir aracımız mevcut.Dilerim bu paketlere sahip arkadaşlarla tanışıp yardımlaşırım.İlk sorum dikiz aynasında PUSULA varmıdır? Kitabında otm kararan dikiz aynalarında PUSULA olduğu ve aynanın altındaki delikten ataç benzeri ince bir çubukla devreye alınıp/çıkartılabileceği yazıyor, ancak bir iki deneme yapmama rağmen böyle bir switch'e denk gelmedim, başka bir şekilde nasıl kontrol edebilirim? Diğer bir araştırmam SÜRÜŞ KAYIT KAMERASI, forumdaki son yazılardan anladığım kadarıyla uygun bir ürün burada anlatılmış, onuda incelemek istiyorum.Tüm arkadaşlara güzel bir hafta dilerim.
  • haacar kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aynanızda PUSULA varmı? altındaki bir delikten aktive edilebileceği yazıyor kitapta.
  • 40EX500 4 kullanıcısına yanıt
    Hayır pusula yok aracımda. pusula opsiyonel donanım diye biliyorum. standart olarak sunulmuyor.
  • Merhaba,

    2012 S60 T4 kullanıcısıyım. Koltuklarım deri ve kumaş karışık. Leke problemiyle başa çıkamıyorum. Yağmur suyu bile değse leke kalıyor. İşin içinde iki de çocuk olunca lekelerden kurtulmak çok zor. Orijinal görünümü bozmayacak kılıf tavsiyesi olan var mı? Ankara'da temizlik için güvenilir bir firma tavsiyesine de açığım.

    Bu arada benim yakıt tüketimim şehir içi : 11 lt / 100 km şehir dışı: 8 lt / 100 km. Şehir içi trafik, kısa mesafe normal gibi ama şehir dışında baya agresif kullanıyorum sanırım diğer kullanıcıların değerlerine bakınca.



    Teşekkürler...
  • smedreh S kullanıcısına yanıt
    aynı motorlu araçlara sahibiz. agresif olmayan ekonomik kullanımla yüksüz ve klimasız 7 litre, yük ve klima ile 8 litreyi yakalıyorum uzun yolda. yine ankar şehir içinde ise 9,5 litrelerde dolaşıyorum ama şehir içi kullandığımız güzergah farkından dolayı yakıt farkı oluşacaktır. yani esasında sizin kullanımda çok agresif değil ya da birbirimize yakın agresiflikte kullanıyoruz...

    koltuk kılıfı konusunda ise en ciddi tavsiyem ya da uyarım nerden nasıl bir kılıf alırsanız alın, koltuklarınızın kenarındaki airbaglere dikkat edin. yani mümkünse koltuklarınızı tam kapatmayan, yan taraflarını açık bırakan bir model bakın. satıcılar koltuğu tamamen kapatan kılıflar için "özel dikim" ya da "airbag patlamasında kolayca yırtılır, airbag'i engellemez" vs. gibi bilimsellikten uzak söylemlerle satış pazarlama taktiği kullanabilir, dikkat edin...




  • Arkadaşlar aracınızın fren performansından genel olarak memnun musunuz?
    Aracımın üzerinde 2013 orjinal Continental lastikler vardı ve ABS çok kolay devreye giriyordu Nokian Line 91H ile değiştirdim bariz iyileşme oldu ancak yine de mükemmel diyemem. Örneğin CLA 180, Audi A1, Citroen C4 bu araçları özellikle test ettim yüksek hızda kazık fren yapsam zorlasam bile ABS nadiren ve çok kısa devreye giriyor ancak aynı şekilde s60 D2 aracım ile sert fren yaptığımda ABS araç durana kadar sürekli devrede kalıyor ve araç yere çok kapanmıyor gibi hissediyorum.

    40bin bakımda fren hidroliği değişti arka balatalarında 3-5bin km. sonra değişmesi önerildi henüz değiştirmedim ama anlattığım durumda arka balataların etkisi çok sınırlıdır diye tahmin ediyorum.

    Sizlerin fren konusunda yorumlarınız ve başka marka araçlarla karşılaştırdığınızda performans izleniminiz ne şekilde acaba?
  • 
Sayfa: önceki 716717718719720
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.