Şimdi Ara

Volvo s40 düşük motor performansı uyarısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
1
Favori
9.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugüne kadar hep opetten alırdım yakıtı. Aracım 1.6 dizel 2006 model. Forumdaki kullanıcı yorumlarını Vs okuyup total excellium dizel aldım ve yaklaşık 40 km sonra düşük motor performansı uyarısı aldım. Araba 3000 devirde takılıyor üstüne çıkmıyordu. Sağa çektim kontağı kapattım tekrar açtım uyarı gitti sorun ortadan kalktı. Babam opetten yakıt aldı o bitince tekrar total den aldım dün yine aynı uyarıyı aldım yine kontağı kapatıp açmamla sorun düzeldi.

    Aracımda dpf yok, 2006 modellerde bulunmuyor. Turbo hortumunda sorun var desem kontağı kapatıp açmamla sorun hemen düzelmez diye düşünüyorum. Sorun mazot filtresinde olabilir mi? Total in yakıtından kaynaklı bişey olabilir mi? Bu sorunu daha önce yaşayan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Belliki o bayinin yakıt boktan, zorla bozmaya çalışıyorsun herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    Belliki o bayinin yakıt boktan, zorla bozmaya çalışıyorsun herhalde

    Hocam ikisini de farklı total istasyonundan aldım. Excellium eurodiesel normal eurodiesel den farklı sanırım içindeki katkıdan dolayı. Ondan kaynaklanıyor olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en de 2006 s40 var 1 buçuk yıldır sıkıntısız biniyordum ta ki satma durumunda kalana kadar. Araçın 10bin bakımını aksattım birde ilk defa deponun nerdeyse dibine gelene kadar kullandım biraz da zorladım menzil 70 derken ben 160 170 le yol gidiyordum durunca araç düşük motor performansı uyarısı verdi 3 bin devri geçmez oldu. Gittim hemen yakıt aldım. Ama düzelmedi sonra gittim usta turbo su değişmeli dedi turbo yu değiştirdim. Yağını yağ filtresini hava filtresini değiştirdim. 3 gün hata vermedi ama 4.gün yine aynı hata. Gittim hortum tıkanmış hava gelmiyor dedi üfledi falan sonra 1 hafta vermedi. Başka bir ustaya gittim onda sensör temizledi yine 1 hafta sonra aynı hatayı verdi. Ben hataların kodunu internette arayınca farklı şeyler çıkıyor ustalar cihaza bağlayınca farklı şeyler çıkıyor. Araç 013 ve 232 kodlu hataları veriyor. Mazot filtresi böyle bir hataya neden olabilir mi fikri bilgisi olan var mı. Yoksa o kodlar daki hatalar kesin çözüm olur mu. Açıklaması 013:kam mili giriş sensörü hatalı 232:yakıt pompası ikinci devresi yüksek yazıyor.


    Satacak zaman böyle bişeyin çıkması hiç hoş olmadı herşeyi tsm olmadan satmak da istemiyorum kimsenin ahını almaya gerek yok. Yolda giderken vermiyor durunca veriyor hatayı kapatıp açınca gidiyor ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayni motoru kullanan focus 2 de de gorulen bir sikinti.Buyuk ihtimalle turbo hortumlari yipranmis veya yirtilmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hortumlarda olsa araba çekişden düşmez mi. Ki önce hiç arabayı hareket ettirmeden hata veriyordu hani turbo yu devreye sokmadan. Mazot filtresi böyle bir hataya neden olur mu sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen biri daha yazmıştı 3000 deviri geçmiyor diye aynısı başıma geldi turbo hortumunu değiştirin yazmıştım ve cidden ondanmış muhtemelen sizinki de turbo hortumu hocam bu arada kontak kapatıp açınca düzeliyordu azıcık zorlayınca yine hata veriyordu. sizinki de öyle sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FztErden

    Hortumlarda olsa araba çekişden düşmez mi. Ki önce hiç arabayı hareket ettirmeden hata veriyordu hani turbo yu devreye sokmadan. Mazot filtresi böyle bir hataya neden olur mu sizce


    Benim de aklıma mazot filtresi geliyor. Bakım zamanı yaklaştı. Bakımda filtreler değişsin de bakacam tekrar. Polen filtresi de iğrenç kokmaya başladı ilk çalıştığında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedaltair

    Geçen biri daha yazmıştı 3000 deviri geçmiyor diye aynısı başıma geldi turbo hortumunu değiştirin yazmıştım ve cidden ondanmış muhtemelen sizinki de turbo hortumu hocam bu arada kontak kapatıp açınca düzeliyordu azıcık zorlayınca yine hata veriyordu. sizinki de öyle sanırım

    Aynen benzer durumlar. Bugün götürdüğüm ustada kızdırma bujileri değişecek dedi tabi çıkarırken kırılma durumu var üst kapak da açılabilir falan dedi yok o zaman kalsın dedim. Maalesef bizim ustalar teknolojiye pek ayak uyduramıyor deneme yanılma yöntemiyle gidiyoruz bakalım pazartesi birde turbo hortumuna baktırayım o zaman inşallah bulurum bir çözüm. Burdan paylaşırım sizlerle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2006 larda dpf yok değil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Deme oyle bende Bugun totalden motorin aldim killandim simdi. Normalde hepden sheelden alirim ama yakit bitmek uzereydi yolda ilk gordugum totaldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FztErden

    2006 larda dpf yok değil mi


    Yok hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    Deme oyle bende Bugun totalden motorin aldim killandim simdi. Normalde hepden sheelden alirim ama yakit bitmek uzereydi yolda ilk gordugum totaldi

    Hocam benimki belki tesadüftür bilemiyorum :) ama o zamandan beri sorun yaşamadım. Arada olur mu yine diye korkmuyor değilim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    Deme oyle bende Bugun totalden motorin aldim killandim simdi. Normalde hepden sheelden alirim ama yakit bitmek uzereydi yolda ilk gordugum totaldi

    Hocam benimki belki tesadüftür bilemiyorum :) ama o zamandan beri sorun yaşamadım. Arada olur mu yine diye korkmuyor değilim

    Genede korkuttun beni şimdi. Gidip bütün mazotu arabadan çekesim var.

    Zaten Killaniyodum Totalden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    Deme oyle bende Bugun totalden motorin aldim killandim simdi. Normalde hepden sheelden alirim ama yakit bitmek uzereydi yolda ilk gordugum totaldi

    Hocam benimki belki tesadüftür bilemiyorum :) ama o zamandan beri sorun yaşamadım. Arada olur mu yine diye korkmuyor değilim

    Genede korkuttun beni şimdi. Gidip bütün mazotu arabadan çekesim var.

    Zaten Killaniyodum Totalden

    Yok hocam artık yakıtlar altın değerinde. Öyle çekilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    Deme oyle bende Bugun totalden motorin aldim killandim simdi. Normalde hepden sheelden alirim ama yakit bitmek uzereydi yolda ilk gordugum totaldi

    Hocam benimki belki tesadüftür bilemiyorum :) ama o zamandan beri sorun yaşamadım. Arada olur mu yine diye korkmuyor değilim

    Genede korkuttun beni şimdi. Gidip bütün mazotu arabadan çekesim var.

    Zaten Killaniyodum Totalden

    Yok hocam artık yakıtlar altın değerinde. Öyle çekilir mi

    Sen ne diyosun, ben 50 liralık benzini çöpe atmış adamım :)))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende her zman shell den nitro alırım. Araç için daha iyi olduğunu düşünüyorum. Full save mi nitro mu kullanıyor sunuz siz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FztErden


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedaltair

    Geçen biri daha yazmıştı 3000 deviri geçmiyor diye aynısı başıma geldi turbo hortumunu değiştirin yazmıştım ve cidden ondanmış muhtemelen sizinki de turbo hortumu hocam bu arada kontak kapatıp açınca düzeliyordu azıcık zorlayınca yine hata veriyordu. sizinki de öyle sanırım

    Aynen benzer durumlar. Bugün götürdüğüm ustada kızdırma bujileri değişecek dedi tabi çıkarırken kırılma durumu var üst kapak da açılabilir falan dedi yok o zaman kalsın dedim. Maalesef bizim ustalar teknolojiye pek ayak uyduramıyor deneme yanılma yöntemiyle gidiyoruz bakalım pazartesi birde turbo hortumuna baktırayım o zaman inşallah bulurum bir çözüm. Burdan paylaşırım sizlerle


    servise bir gidin derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FztErden

    Bende her zman shell den nitro alırım. Araç için daha iyi olduğunu düşünüyorum. Full save mi nitro mu kullanıyor sunuz siz


    Nitro hiç almadım hep full save

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam enjeksiyon arızası o, pis yakıt gitmiştir enjeksiyona, temizleme veya değişim gerekebilir, ama temizlenerek hallolacaktır.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.