Yüzbaşı
20 Ağustos 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 38 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Bugün siparişim geldi ve ptt görevlisine gümrük vergisi ödemesi yaptım.Tekrar baska bir siparis vermek istedigimde bazı satıcılarda görseldeki gibi durumlar ile karşılaştım.Satıcı benım yerıme gumruk vergısını odeyecegını soyluyor.Daha once bu sekılde sıparıs verenınız oldumu eger satıcı dedıgı gıbı gumruk vergisini odedıgınde kapıda bır odeme cıkıyor mu ??


Çünkü satıcıya gumruk vergısı odemesı yaptıgımda daha daha ucuza gelıyor , gümrükde ;

damga vergisi

gumruk vergısı

sunma ucreti var


2 dolarlık alısverıs ıcın en az 10 liralık vergi cıkıyor , satıcıdan dogru vergi odedıgımde 1 dolar vergi odemiş oluyorum.


Var mı daha önce bu şekilde alışveriş yapan

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/f8/c1/11/f8c1110c4e3aa1d7e72697d53e6b64bd.png&t=0&width=480&text=1

Arkadaslar aracimda usb aux lu dandik bir teyp, 4 kapida orjinal gelen muhtemelen 13cm lik hoparlorler ve arka pandizotta sanırim 16 cm lik 2 hoparlor var.(hepsinden ses geliyor)Bu sistemin ses performansindan tiz ve yukseklik olarak sikayetim yok fakat basslar neredeyse yok gibi.Teyp 4x50w cikisli oldugundan , arka kapilardaki hoparlorler ile pandizottaki hoparlorler yuksek ihtimalle seri bagli.Arka pandizottaki hoparlorlerin baglantilarini kessem ses kalitem artarmi ya da ayni sekilde arka kapilardaki hoparlorlerin baglantilarini kestigimde , pandizottakiler daha iyi beslenir mi sonuc olarak ses kalitem ve bass artisi olurmu ?

Dizustu bilgisayarimin 2 usb ve ses baglantilarinin oldugu board da 1 giris bozuldugu icin degisim yapmistim , fakat degisen parcada gun gectikce ben bozuluyorum sinyalleri verince çıkan eski boardı tamir etmek istedim.Sadece kulaklik girisi bozuktu bende kulaklik girisini lehimlerinden söktüm.Yeni aux girisini ayni yere lehimlemeyi dusunuyorum fakat o parcanin tam olarak adi nedir nerde satilir internette bulamadim.Yardimci olabilecek var midir? Üzerinde 15a30 yazan parca

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/5d/17/b2/5d17b28f546d987a3e29871161d3f193.jpeg&t=0&width=480&text=1

Yarın kısmetse çoruma arac almaya gidecegim, önerdiginiz guvenilir işinin ehli bir ekspertiz tavsiyeniz var mı ?

arkadaslar hiç bilgim olmayan konu , bilgisi olan arkadaslar yardımcı olabılırse cok sevınırım.

Aracım 2004 Megane 2 standartta 4 kapıda 13 cm lık hoparlorler var fakat aldıgımda arka pandızot kesikdi daha once sistem varmıs sokmusler sanırım.
Bende oralar kotu durmasın dıyerek 2 tane 16cmlık jameson hoparlor taktırdım.

Aracda suan 4 tane kapıda 13cmlık (markası falan belırsız bile orjınal olabılır)
Arka pandızotta 2 tane 16cmlık hoparlor var
Piyasada satılan 100 150 lıralık usb lı aux lu teyp ile kullanıyorum ve cok tiz bir ses alıyorum bass neredeyse 0 (teypden bass ayarları acık )

Dedigim gibi hıc anlamıyorum ama teyp sistemi besleyemıyor gibi sanki

Bu sisteme dengeli bir ses alabılecegım full tiz olmayan en azından sarkıdakı bassları duymamı saglıyacak bi teyp oneriniz varmıdır?
Belki sorun teypden de degıl bılmıyorum
Bi yardımcı olursanız cok sevınırım
6 yıllık leptopumla düşe kalka devam edıyoruz dolar olmuş 7,5 mecbur devam edicez neyse konuya gelelim
Pc nin modeli Monster Abra A5 V5.1.1

Daha önce kulaklık girisinde cızırtı vs sorunları yasarken , kaş yapalım derken göz cıkarttım ve audıo board mefta oldu bana gore olmadı , sadece kulaklık gırısının ıcındekı tırnak duz oldu kulaklık oturmuyo yanı anlayacagıniz. Servisde garanti bittikden sonra yaklasık 300 liraya degisti board.
Simdi yasadıgım sıkıntı ise (pc de kulaklık ve mic girisi ayrı ayrı) dolasıyla cıft cıkıs kulaklık kullanıyorum.

Sadece kulaklıgı taktıgımda hıc bır problem yok , mıc takınca kulaklıgın sadece sagından ses gelıyo ben bunu nasıl cozerım arkadaslar , sıkıntı boardda gıbı gozukuyo

Farklı pc de ve farklı kulaklıklarla denedım sonuc hep boarda cıkıyo.
20-30 liralık usb yi jacka donusturen aparatlardan mı alayım.Kullanananız var mı ? Sesde bi degısıklık oldumu ?
Aynı boardı 2. el bilgisayarcıda buldum fiyatı 90 lira yoksa onu mu almalı ya da servisde 30$+KDV olarak tekrar degısım yapmak mı ?
Son secenek fazla tuzlu
Bu islerden anlayan arkadaslar yardımcı olursa sevinirim
Tesekkurler
6 yıllık leptopumla düşe kalka devam edıyoruz dolar olmuş 7,5 mecbur devam edicez neyse konuya gelelim
Pc nin modeli Monster Abra A5 V5.1.1

Daha önce kulaklık girisinde cızırtı vs sorunları yasarken , kaş yapalım derken göz cıkarttım ve audıo board mefta oldu bana gore olmadı , sadece kulaklık gırısının ıcındekı tırnak duz oldu kulaklık oturmuyo yanı anlayacagıniz. Servisde garanti bittikden sonra yaklasık 300 liraya degisti board.
Simdi yasadıgım sıkıntı ise (pc de kulaklık ve mic girisi ayrı ayrı) dolasıyla cıft cıkıs kulaklık kullanıyorum.

Sadece kulaklıgı taktıgımda hıc bır problem yok , mıc takınca kulaklıgın sadece sagından ses gelıyo ben bunu nasıl cozerım arkadaslar , sıkıntı boardda gıbı gozukuyo

Farklı pc de ve farklı kulaklıklarla denedım sonuc hep boarda cıkıyo.
20-30 liralık usb yi jacka donusturen aparatlardan mı alayım.Kullanananız var mı ? Sesde bi degısıklık oldumu ?
Aynı boardı 2. el bilgisayarcıda buldum fiyatı 90 lira yoksa onu mu almalı ya da servisde 30$+KDV olarak tekrar degısım yapmak mı ?
Son secenek fazla tuzlu
Bu islerden anlayan arkadaslar yardımcı olursa sevinirim
Tesekkurler
sahibinden de 4000 5000 km 1.4 t edition plus astralara beyaz renk 110 bin 112 bin isteyen var.Aksam merak edip fiyat teklifi icin form doldurdum bugun arandim.Kozmik gri sanirim metalik renk arac icin 107 bin teklif aldim.( hurda bayiden)Daha bi pazarlik falan yapilsa 105 bine biter gibi.
2. el ilanlarinin cilki cikti cidden
Arkadasim icin golf 7 bakiyoruz daha dogrusu bana sordu nasil diye arabanin bir iki handikapi var bence
1 jantlar
2 tampon
Pek icim sinmedi sanki birde forumdaslar degerlendirsinler istedim.Fiyati nasil ? Bana ederi kadar geldi ne eksik ne fazla gibi ama 140 lik versiyon olmasindan dolayi , birazcik uygunmus gibide dusundum

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-acil-satilik-temiz-golf-7-dusuk-km-707888724/detay
Bugün bi araca niyetlendik , ustamıza gösterdik beğendiler ve muayene km sorgusu yaptık o da tamam.Gelelim tramer sorgusuna aracın tam 7 hasar kaydı gözüküyor, fakat şöyle bi bilmece ktt yazıyor tutar yok.Bilgisi olan arkadaşlar aydınlatabilir mi ? Biraz araştırdım kaza tespit tutanağı olduğunu ve bunun ile işlem yapıldığında tutar yazmadığını öğrendim.Açıkcası pek mantıklı gelmedi bana , mesajıda buraya bırakıyorum
Teşekkürler

Mesaj: (1/2) Kayitlarimiza gore ***7575 sasi nolu RENAULT (OYAK) MEGANE II SEDAN D.MIQUE 1.6 16V OV markali arac 7 adet kazaya karismistir. KZ1: 10/04/2012 KTT-Carpma KZ2: 09/04/2012 ERP-Carpma 770TL KZ3: 10/02/2012 Carpisma 780TL KZ4: 09/11/2011 Carpma 989TL KZ5: 08/08/2011 KTT-Carpma KZ6: 18/10/2008 Carpma KZ7: 18/10/2008 Carpma EK BILGI: ERP (Eksper Raporu) olan kazalarda degisen parcalari ogrenmek icin PARCA bosluk PLAKA bosluk HASAR TARIHI yazip bu mesaji cevaplayabilirsiniz. Ornek: PARCA 34XYZ34 01.01.2015. EK BILGI: Araca ait detay bilgileri (plakasi degismis mi, son sahiplik suresi, B002
Hakkında
Konum: Ankara
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 5 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 5 ay
Mesaj Sayısı: 700
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 894
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 22.787 (Bu ay: 508)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 927 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.