Şimdi Ara

VOLVO S40 Baskı Balata Sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
6.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2010 Model S40 e-drive modeli aracım 40000 km de baskı balatayı bitirdi. Kullanım hatası olduğunu ve garanti dışı olduğunu söyledi. 20 yıllık şöförüm. Kullanışımda bir sorun olsa, yan sanayi balatalarla bile bunun iki katından fazla yol yaptım. Bu sorun beni VOLVO dan soğuttu daha 2 yıl dolmadan baskı balata bitti. (1500 TL ye yakın tuttu değiştirme) birde volana zarar vermişsin dediler. Bu



  • quote:

    Orijinalden alıntı: FalconOfMarsis

    2010 Model S40 e-drive modeli aracım 40000 km de baskı balatayı bitirdi. Kullanım hatası olduğunu ve garanti dışı olduğunu söyledi. 20 yıllık şöförüm. Kullanışımda bir sorun olsa, yan sanayi balatalarla bile bunun iki katından fazla yol yaptım. Bu sorun beni VOLVO dan soğuttu daha 2 yıl dolmadan baskı balata bitti. (1500 TL ye yakın tuttu değiştirme) birde volana zarar vermişsin dediler. Bu

    Volvo orj. parçada genel sıkıntı bu malesef birçok şart kullanım hatası katogorisine girmekte.Volant biraz çabuk gitmiş oraya takıldım ben.
  • bu tip şeyler insanı markadan soğutuyor gerçekten. İşini garip yani servisin aldığı ücret öyle hoş! ki. San ki aylık 10000 geliri var herkesin.. Bir şeyin parasını alıyorsan insan gibi hakkını vereceksin arkadaş ya.
  • ne yapsın güzel vatandaşım sağ ayna çalan,koltuk başlığı çalan anten ,teyip takmayan yerli tenekelerden sonra avrupa araçlardan aşırı beklenti duyuyor.sonuç binbir zolukla kazanılan para uçmuş gitmiş.kişisel düşüncem firmaların Türkiye'ye özel araç ürettikleridir.bunda bizde olan tüketici mahkemelerinin yetersiz, kanunların eksik olmasıdır.sonuç olarak yerli araçlar ile şu ithal ler arasında çok fark yoktur.yerli araçlarda kalitelidir.olmak zorundadır.
  • Marş kaçırma var mı peki ??
  • valla arkadaş 2001 model s40et yaptı contayı yakar aldım o kadar hoşuma gidiyordu ki araba anlatamam ama arabayı bir aldım başım dertten kurtulmadı arkadaş yolda hararet yaptı 4000 tl verdim yaptırdım randıman alamadım yani açıkçası çok sorunlu bi araba hele hele adam gibi ustası yok sorunlarını anlatmaya kalksam sayfaya sığmaz:(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FalconOfMarsis

    2010 Model S40 e-drive modeli aracım 40000 km de baskı balatayı bitirdi. Kullanım hatası olduğunu ve garanti dışı olduğunu söyledi. 20 yıllık şöförüm. Kullanışımda bir sorun olsa, yan sanayi balatalarla bile bunun iki katından fazla yol yaptım. Bu sorun beni VOLVO dan soğuttu daha 2 yıl dolmadan baskı balata bitti. (1500 TL ye yakın tuttu değiştirme) birde volana zarar vermişsin dediler. Bu

    merhaba;

    2011 model d2 s40 aracım var.. ilk sahibiyim.. ve araç benim ilk aracım.. 30 yaşımda araba kullanmayı bu araçta öğrendim.. araç 15 bin kilometrede.. bir ay kadar önce motor her zamankine göre daha fazla sesli çalışmaya başladı.. bir gariplik var gibiydi.. aracı ilk aldığım zamanlarda farklı bir yerden yakıt almıştım ve benzer bir durum olmuştu.. (yakıt olarak sadece opet kullandım.) ama bu sefer hem daha gürültülü çalışıyor hem de sanki daha az güç üretiyor..

    pazartesiye randevu aldım servisine göstereceğim ama benim yorumum baskı diskinden dolayı gücü iletemiyor oluşu.. baskı diskini bitiren arkadaşlar aracın son dönemdeki durumu ile ilgili tecrübelerini paylaşırlarsa çok sevinirim...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    307 SW Baskı-balata?
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helfgott

    quote:

    Orijinalden alıntı: FalconOfMarsis

    2010 Model S40 e-drive modeli aracım 40000 km de baskı balatayı bitirdi. Kullanım hatası olduğunu ve garanti dışı olduğunu söyledi. 20 yıllık şöförüm. Kullanışımda bir sorun olsa, yan sanayi balatalarla bile bunun iki katından fazla yol yaptım. Bu sorun beni VOLVO dan soğuttu daha 2 yıl dolmadan baskı balata bitti. (1500 TL ye yakın tuttu değiştirme) birde volana zarar vermişsin dediler. Bu

    merhaba;

    2011 model d2 s40 aracım var.. ilk sahibiyim.. ve araç benim ilk aracım.. 30 yaşımda araba kullanmayı bu araçta öğrendim.. araç 15 bin kilometrede.. bir ay kadar önce motor her zamankine göre daha fazla sesli çalışmaya başladı.. bir gariplik var gibiydi.. aracı ilk aldığım zamanlarda farklı bir yerden yakıt almıştım ve benzer bir durum olmuştu.. (yakıt olarak sadece opet kullandım.) ama bu sefer hem daha gürültülü çalışıyor hem de sanki daha az güç üretiyor..

    pazartesiye randevu aldım servisine göstereceğim ama benim yorumum baskı diskinden dolayı gücü iletemiyor oluşu.. baskı diskini bitiren arkadaşlar aracın son dönemdeki durumu ile ilgili tecrübelerini paylaşırlarsa çok sevinirim...

    Aracınızı gösterdiniz mi bilmiyorum ama:
    68.000'de volant+balata
    104.000'de balata değiştiren bir tecrübe! olarak belki yardımcı olurum. Gidişinde değişme oluyor. Gürültülü çalışmada fark olmaması lazım bence. Boşta olan bir malzeme gibi ses varsa debriyaj bilyası olabilir. Ses ve gidişte azalma için çok sebep var.

    15.000'de balata bitirmek pek kolay sayılmaz. Benim 40.000'de biten sert kalkışlar+kara saplanmalar yüzündendi(Sökünce bitmediğini gördük sadece üstte kavramasından rahatsızdım). Önceki ise istanbulun dik yokuşlarında olmuştu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrazyRomeo156


    quote:

    Orijinalden alıntı: helfgott

    quote:

    Orijinalden alıntı: FalconOfMarsis

    2010 Model S40 e-drive modeli aracım 40000 km de baskı balatayı bitirdi. Kullanım hatası olduğunu ve garanti dışı olduğunu söyledi. 20 yıllık şöförüm. Kullanışımda bir sorun olsa, yan sanayi balatalarla bile bunun iki katından fazla yol yaptım. Bu sorun beni VOLVO dan soğuttu daha 2 yıl dolmadan baskı balata bitti. (1500 TL ye yakın tuttu değiştirme) birde volana zarar vermişsin dediler. Bu

    merhaba;

    2011 model d2 s40 aracım var.. ilk sahibiyim.. ve araç benim ilk aracım.. 30 yaşımda araba kullanmayı bu araçta öğrendim.. araç 15 bin kilometrede.. bir ay kadar önce motor her zamankine göre daha fazla sesli çalışmaya başladı.. bir gariplik var gibiydi.. aracı ilk aldığım zamanlarda farklı bir yerden yakıt almıştım ve benzer bir durum olmuştu.. (yakıt olarak sadece opet kullandım.) ama bu sefer hem daha gürültülü çalışıyor hem de sanki daha az güç üretiyor..

    pazartesiye randevu aldım servisine göstereceğim ama benim yorumum baskı diskinden dolayı gücü iletemiyor oluşu.. baskı diskini bitiren arkadaşlar aracın son dönemdeki durumu ile ilgili tecrübelerini paylaşırlarsa çok sevinirim...

    Aracınızı gösterdiniz mi bilmiyorum ama:
    68.000'de volant+balata
    104.000'de balata değiştiren bir tecrübe! olarak belki yardımcı olurum. Gidişinde değişme oluyor. Gürültülü çalışmada fark olmaması lazım bence. Boşta olan bir malzeme gibi ses varsa debriyaj bilyası olabilir. Ses ve gidişte azalma için çok sebep var.

    15.000'de balata bitirmek pek kolay sayılmaz. Benim 40.000'de biten sert kalkışlar+kara saplanmalar yüzündendi(Sökünce bitmediğini gördük sadece üstte kavramasından rahatsızdım). Önceki ise istanbulun dik yokuşlarında olmuştu.

    hocam merhaba,

    cevap için teşekkür ederim.. evet bugün yetkili servise gösterdim.. deneme sürüşünü usta ile birlikte yaptık.. arabada bir sıkıntı görünmedi.. çekişi de gayet iyiydi.. motor sesi zaten bir süre devirli kullandıktan sonra gitti.. dizel partikül filtresi regenerasyon yapması gerekirmiş.. yine de aldığım yakıtı değiştireceğim... bugüne kadar sadece opet almıştım.. shell v-power a geçeceğim.. ya da total excellium veya bp ultimate.. yani yerli yakıtı bırakıp yabancı kullanacağım..




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.