Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (79. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.872
Cevap
33
Favori
277.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU kullanıcısına yanıt
    cevabınız için teşekkür ederim,başka hangi bakım yapılır triger değişimi ile birlikte yada hangi parçalar değişmelidir?
  • ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU kullanıcısına yanıt
    hocam şimdi yetkili servisi aradım sordum 120 bin km ve 10 yıl ömrü var ve sizinkine daha süresi var diyor ayrıca eğer değiştirin derseniz ,yağ bakımı ve triger değiştiririz 3-3500 tl olarak öperiz dediler:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    cevabınız için teşekkür ederim,başka hangi bakım yapılır triger değişimi ile birlikte yada hangi parçalar değişmelidir?

    Triger kit olarak satılıyor.

    İlaveten devirdaim pompasını da değiştirseniz iyi olur.

    V kayış kitini dışarda değiştirsenizde olur, triger gibi kritik bir parça değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    hocam şimdi yetkili servisi aradım sordum 120 bin km ve 10 yıl ömrü var ve sizinkine daha süresi var diyor ayrıca eğer değiştirin derseniz ,yağ bakımı ve triger değiştiririz 3-3500 tl olarak öperiz dediler:)

    Doğrudur, eskiden 5 yıl 120.000 km diyorlardı, aynı motoru kullanan ve motoru üreten Ford Türkiye'de 135.000 km/9 yıl yaptı, bundan dolayı Volvo Türkiye'de bu yönde karar vermiş olabilir.

    Fakat şunu da belirtmek isterim ki 8.yıl/90.000 km'de fabrikasyon triger kayışı koparsa Volvo bunu üstlenmez.
    10 yıl/120.000 km demiştik, erkenden kopmuş, ödeyelim demezler yani :)
  • ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU kullanıcısına yanıt
    Bu dediğinizde dogru benimde aklıma geliyor koptuğu takdirde suçu kullanıcıya atarlar ,ben yağ bakımını özel serviste yaptırıyorum ve ordaki ustam en son bakımda söylemişti bir sonraki bakımda trigerini değiştirelim diye fakat ben trigeri yetkili serviste değiştirmekten yanayım.
  • ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU kullanıcısına yanıt
    Volvo, neden bmw gibi kayış yerine zincir kullanmıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evil2302 -- 30 Mart 2018; 16:31:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evil2302

    Volvo, neden bmw gibi kayış yerine zincir kullanmıyor?

    Kayışın ve zincirin kendisine göre avantajları-dezavantajları var.

    Hangisi daha uzun ömürlü diye düşünürsek zincir daha uzun ömürlü.
    Fakat arıza yaptığı zaman müdahale kolaylığı, değiştirme maliyeti ve sessizlik olarak düşünürsek kayış daha önde.

    Örneğin BMW N47 motorlarındaki kronik zincir palet sorunu birçok kullanıcıyı bezdirmiş durumda.

    Yetkili serviste BMW N47 dizel motorun zincir setini değiştirmenin maliyeti 6000 TL civarı.
    Ve yağ bakımlarını yetkili serviste yaptırmanız durumunda 1 yıl garantisi var.

    Yetkili serviste ciddi bedel ödeyip değiştirdiğiniz zincir 14 ay sonra tekrardan ses yapmaya başlarsa, ki başlayabiliyor bir kez daha bedel ödemek zorunda kalıyorsunuz.

    Fakat zincirin hiçbir belirti(ses) vermeden kopma ihtimali yok diyebiliriz.
    Kayışta aynı durum söz konusu değil, gergi veya sabit rulmanların bozulması-montaj civatalarının kesilmesi, devirdaimin dağılması, kayışın fare vs.. tarafından kemirilmesi durumunda çok kötü sonuçlar olabiliyor. Genelliklede kullanıcılar hiç anlamıyor,herşey saniyeler içinde olup bitiyor...

    İşin özeti motor üreticilerinin kendi tasarımlarına kalmış bir durum.




  • ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bu ilginç bir durum, önceden Ford Türkiye triger değişimi için 90bin diye ısrar ediyordu ve aynı motor için Volvo'nun 120bin olması bana tuhaf gelmişti. Şimdi baktım Focus ve Mondeo için bakım tablosunda da farklı bilgiler var. Modeo için triger değişimi 135.000/4 yıl gibi bir ibare koymuşlar, ama değişim 9.yıl sütununa işlenmiş. Focus'ta böyle bir ibare yok. Benim 2011 S60 D2 aracım da 120bin'e yaklaşıyor, ne yapmalı bilemedim...

    K.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayesque

    Merhaba,

    Bu ilginç bir durum, önceden Ford Türkiye triger değişimi için 90bin diye ısrar ediyordu ve aynı motor için Volvo'nun 120bin olması bana tuhaf gelmişti. Şimdi baktım Focus ve Mondeo için bakım tablosunda da farklı bilgiler var. Modeo için triger değişimi 135.000/4 yıl gibi bir ibare koymuşlar, ama değişim 9.yıl sütununa işlenmiş. Focus'ta böyle bir ibare yok. Benim 2011 S60 D2 aracım da 120bin'e yaklaşıyor, ne yapmalı bilemedim...

    K.

    120.000 km'de değiştirmenizde fayda var.

    Belki 300.000 km dayanacak, bilemeyiz.

    Önleyici bakım olarak erken değiştirilmesinde fayda büyük.
  • samil422 S kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunu bende yaşadım.
    Camı söküp tekrar taktılar ve düzeldi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    hocam şimdi yetkili servisi aradım sordum 120 bin km ve 10 yıl ömrü var ve sizinkine daha süresi var diyor ayrıca eğer değiştirin derseniz ,yağ bakımı ve triger değiştiririz 3-3500 tl olarak öperiz dediler:)
    Triger seti 280 tl bilginiz olsun. 150-200 tl de işçilik alıyorlar. vantilatör kayışına bağlı bilyenin dağılması sonucu vantilatör kayışı kotuğunda aradan çıksın diye trigeride değiştirdim. Değişim km si 155.000 di. Abd de satılan 1.6 ecoboostların değişim periyodu 150.000 mil yani 240.000 km bence çok erken sizin için.
    Edit: yukarıda ki fiyat sanayide iyi bir usta işçilik fiyatı :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 6 Nisan 2018; 15:39:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    teşekkürler bilgi için sizin araç kaç yaşındaydı acaba
  • Merhaba. Yakın zamanda disk fren balata değiştiren oldu mu? 4 tanesinin fiyatı hakkında bilgisi olan var mı? S40 lar için 2005 sonrası modellerede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mersin derya otomotiv volvo yetkili serviste S60 T3 15000 km aracım bakıma girdi polen hava yağ filtreleri değişti yağ eklemesi yapıldı yazılım güncelleme artı temizliğiyle;

    Fatura: 1070₺

    Memnun kaldım ilgi alakaya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mert GFL -- 16 Nisan 2018; 15:42:5 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,

    2012 s60 d2 için fren balataları için ne önerirsiniz ?

    TRW, bosch , brembo vs ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba.

    Volvo s60 2.0 T 2006 model LPG'li arac kullanıcısıyım. 190.000 km de arac. Yag degisimi 2000 km kadar geçti. Aslında değiştirecektim ama memlekete gidince değişirim dedim kaldi.

    Gidemedim de haliyle. Gidene kadar da 15000 olur herhalde.

    Önceki yagi castrol 5 30w idi. 15000 olmasi zararli mi sizce. Değişmeli miyim?

    Yaga da baktim rengi koyulasmis ama sakızlama yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi papa-midnite -- 19 Nisan 2018; 10:36:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yağ değişimi dediğiniz yarım saatlik iş bence yaptırmakta fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısınız hocam değiştireyim en iyisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler Merhabalar,

    S40 1.6D 2008 için Xenon far tavsiye edecek var mı?
    fiyat ne kadardır?
    Acil dönüş olursa sevinirim.
  • Merhabalar,

    2007 model s40 1.6D aracım var. Geçen hafta "düşük motor performansı" uyarısı aldım ve servise gittim. Makinaya bağlanınca gaz pedalı/okuyucu sensör mü ne arıza verdi ve tam gazda yüzde 65 değer gösteriyordu. Ustalar ilk etapta değiştirmeyelim, temizleyelim takalım geri dediler ve 2 gün geçmeden aynı arızayı yine aldım.

    Biraz araştırıyorum ama bu gaz pedalı da pahalı bir parça sanırım. Tamiri vs. mümkün mü. Ankarada özel servis olarak nereyi önerirsiniz , bir yere daha göstereyim diyorum.

    Saygılarımla
  • 
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.