|
Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır satın almak istediğim fakat Otokoç’un inadı yüzünden 1 sene kadar geçikmeli olan alfa Romeo Stelvio’ya sonunda kavuştum. ellerinde kalan son kırmızı Stelvio aracı 3.670.000 liraya aldım araç 2000 motor 280 beygir 4 çeker competizione donanım. tayron dan en ufak sorunum olmadı. Çok kaliteli bir arabaydı. Ama bu arabanın fiyatına 2000 motor bu seviyede araba almam imkansız olunca direk aldım. aracı bayiden alır almaz PPf kaplamaya bıraktım. Kullandıkça detaylı bilgi vereceğim. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 7 Haziran 2025; 15:16:12 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler








kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






