Şimdi Ara

Volkswagen Golf 7 BlueMotion 3.2 litre/100km. (CO2 emisyonu 85g/km) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
1
Favori
17.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    5 ileri isabetli olmuş , eğer motor çok güçlü değilse 6. vites anlamsız oluyor , vites aralıklarıda kısaldığından işcen alan manuelden dert yanmaz bence

    Fotoğraflarda 5 vites gibi görünüyor ama, vw.de sitesinde özellikler kısmında 6-ileri olarak belirtilmiş.

    http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der_golf_bluemotion~2Ftrendline.html

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Motorin olmuş dörtotuz

    Dizel arabalar altmışdokuz

    Her zaman her alanda

    Durmak yok vatandaşa sokuş

    _____________________________
  • Bu modelin şasi ağırlığının %15 hafif olması aracın güvenliği ve sağlamlığına etki eder mi?Hafif üreteceğiz diye dhaa dayanıksız bir üretim yapmışlar mıdır?

    Eğer güvenlik konusuna bir etkisi yoksa neden standart modellerde de bu şasi kullanılmıyor?

    Sorularıma cevap verebilecke olan verse sevineceğim.

    Bu arada araç çok güzel araç.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Ülkemizde satılan versiyonlar için yazıyorum:

    Polo bluemotion versiyonda hız sabitleme mevcut.

    Golf 6 bluemotion versiyonda hız sabitleme yok.

    Bu donanımı neye göre koyup koymadıklarını bir anlayabilsem.


    Golf 7 bluemotion modelinde hız sabitleme olursa, demek ki bu donanımı golf 6'ya koymamaları bir hata idi; onu kabul ve itiraf etmiş olurlar.

    Golf 7 bluemotion modelinde hız sabitleme olmazsa, demek ki bu donanımı golf 6'ya koymamış olmaları hatasını işlemeye golf 7'de de devam ediyorlar.


    Serpil' in kaçarı yok o dayağı yiyecek bir kere
    _____________________________
    Fenerbahçe büyüklüğü, ne kupa büyüklüğü, ne de şampiyonluk büyüklüğüdür.Fenerbahçe büyüklüğü öyle bir büyüklüktür ki, adı konamaz.

    İslam ÇUPİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    5 ileri isabetli olmuş , eğer motor çok güçlü değilse 6. vites anlamsız oluyor , vites aralıklarıda kısaldığından işcen alan manuelden dert yanmaz bence

    Fotoğraflarda 5 vites gibi görünüyor ama, vw.de sitesinde özellikler kısmında 6-ileri olarak belirtilmiş.

    http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der_golf_bluemotion~2Ftrendline.html

    Konu sahibide silmiş heralde ben orada 5 ileri okumuştum
    _____________________________
    Olamaz mı Olabilir ... Mükemmel olan müslümanlar değil İslamiyettir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: RaZoR_03

    quote:

    Orijinalden alıntı: VVVertigo

    Ne zaman tr ye gelecek acaba ?

    hocam daha dün gördüm kapımın önünden geçti rengine jantına kadar aynıydı arkasındada bluemotion yazıyordu

    O gördüğünüz, Bluemotion modeli değil de, "Bluemotion Technology" yazan normal modelleri olmasın?

    gözüme çarptı geçerken şöyle baktım artık hangisiyse bilemem :)
    _____________________________
    Katılım zamanı: 9 Ocak 2008
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    5 ileri isabetli olmuş , eğer motor çok güçlü değilse 6. vites anlamsız oluyor , vites aralıklarıda kısaldığından işcen alan manuelden dert yanmaz bence

    Fotoğraflarda 5 vites gibi görünüyor ama, vw.de sitesinde özellikler kısmında 6-ileri olarak belirtilmiş.

    http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der_golf_bluemotion~2Ftrendline.html

    Konu sahibide silmiş heralde ben orada 5 ileri okumuştum

    Vw İngiltere sitesini incelemiştim ben de orada gördüm modelin seri üretime geçtiğini. 6 ileri vitEs 0-100 verisi. 0.3 saniye daha iyi vs vs çok detaylı bakamadım ama umarım Polo bluemotion da olduğu gibi standart donanımda çıkar diye bekliyordum. İngiltere de iki ayrı donanım seviyesinden satılmaya başlanmış ki bu da tr de içini ve dışını doğuş otonun boşaltmak suretiyle comforttan aşağı midline dan yukarı donanımlar getirir. Fiyatı da highline ile comforttan arasına oturtur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Golf 1,6 l TDI 81 kW (110 PS) 6-Gang
    Außenabmessungen
    Länge / Länge mit Anhängevorrichtung, mm 4.255 / 4.349
    Breite / Breite inkl. Außenspiegel, mm 1.790 (4-Türer: 1.799) / 2.027
    Höhe, mm 1.452 (mit Navi-Antenne: 1.476)
    Radstand, mm 10) 2.637
    Spurweite vorn / hinten, mm 1.549 / 1.520
    Bodenfreiheit, mm 142
    Überhangwinkel vorn / hinten in Grad 11) 12,4 / 17,5
    Rampenwinkel in Grad 11) 9,6
    Innenraumabmessungen
    Kopfraum (1.Sitzreihe) , mm 13) 975 (964)
    Beinraum (1.Sitzreihe), mm 1.046
    Innenraumbreite (1.Sitzreihe), mm (2- / 4-türig) 1.486 / 1.469
    Kopfraum (2.Sitzreihe), mm 13) 967 (967)
    Beinraum (2.Sitzreihe), mm 903
    Innenraumbreite (2.Sitzreihe), mm (2- / 4-türig) 1.465 / 1.440
    Gepäckraum
    Länge, Sitzbank aufgestellt / umgeklappt, mm 839 / 1.558
    Breite zwischen den Radkästen, mm 1.003
    Höhe bis Lehnenoberkante, mm 587
    Ladehöhe bis Himmel, mm 900
    Gepäckraumöffnung Breite / Höhe, mm 1.023 / 643
    Gepäckraumvolumen, l 12) 380 - 1.270
    Garagenmaße
    Höhe geöffnete Frontklappe/Boden, mm 10) 1.763
    Höhe geöffnete Heckklappe/Boden, mm 10) 2.006
    Breite geöffnete Türen vorn 2-türig, mm 4.164
    Breite geöffnete Türen vorn / hinten 4-türig, mm 3.696 / 3.399
    weitere Daten
    Wendekreis, m ca. 10,9
    Kraftstoffbehältervolumen, l ca. 50
    Motor, Getriebe, Elektrik
    Motor - Bauart 4-Zylinder-Dieselmotor
    Ventile pro Zylinder 4
    Einspritzung / Aufladung Common Rail / Abgasturbolader
    Hubraum, Liter / cm³ 1,6 / 1.598
    Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 81 (110) / 3.200 - 4.000
    Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 250 / 1.500 - 3.000
    Emissionsklasse Euro 5 7)
    Getriebevariante 6-Gang-Schaltgetriebe
    Generator, A 140
    Gewichte, kg 2)
    Leergewicht, 2-türig 1) 1.280
    Zul. Gesamtgewicht 1.740
    Zuladung 8) 535
    Zul. Achslast vorn / hinten 960 / 830
    Zul. Anhängelasten 3), gebremst bei 12% / 8% 1.000 / 1.300
    Zul. Anhängelasten 3), ungebremst 630
    Zul. Stützlast / zul. Dachlast 80 / 75
    Fahrleistungen
    Höchstgeschwindigkeit, km/h 200
    Beschleunigung von 0-80 / 0-100 km/h, s 7,2 / 10,5
    Elastizität von 80-120 km/h im 4. / 5. Gang, s 9,0 / 11,5
    Kraftstoffverbrauch, l/100 km 4)
    Kraftstoffart Diesel schwefelfrei, mind. 51 CZ nach DIN EN 590 / DIN 51628 6)
    innerorts 3,8
    außerorts 3,0
    kombiniert 3,2
    CO2-Emission kombiniert, g/km 85
    Effizienzklasse A+
    Effizienzklasse

    1) Fahrzeugleergewicht mit Fahrer 68 kg, 7 kg Gepäck und Kraftstoffbehälter zu 90 % gefüllt, ermittelt nach der RL 92/21/EWG in der gegenwärtig geltenden Fassung.
    2) Je nach Sonderausstattung ergeben sich individuelle Gewichte des Fahrzeugs und somit abweichende Verbräuche und CO2-Emissionen.
    3) Mit zunehmender Höhe verringert sich zwangsläufig die Motorleistung. Ab 1000 m über Meereshöhe und je weitere 1000 m sind daher jeweils 10 % von dem Gespanngewicht (zul. Anhängelast + zul. Gesamtgewicht des Zugfahrzeugs) abzuziehen.
    4) Die angegebenen Werte wurden nach den gesetzlich vorgeschriebenen Messverfahren ermittelt. Die Angaben beziehen sich nicht auf ein einzelnes, individuelles Fahrzeug und sind nicht Bestandteil des Angebotes, sondern dienen allein Vergleichszwecken zwischen den verschiedenen Fahrzeugtypen. Der Kraftstoffverbrauch und die CO2-Emissionen eines Fahrzeugs hängen nicht nur von der effizienten Ausnutzung des Kraftstoffs durch das Fahrzeug ab, sondern werden auch vom Fahrverhalten und anderen nichttechnischen Faktoren (z. B. Umgebungsbedingungen) beeinflusst.
    Zusatzausstattungen und Zubehör (Anbauteile, Reifen usw.) können relevante Fahrzeugparameter, wie z. B. Gewicht, Rollwiderstand und Aerodynamik verändern und neben Witterungs- und Verkehrsbedingungen die Verbrauchs- und Fahrleistungswerte beeinflussen.
    Hinweis nach Richtlinie 1999/94/EG in der jeweils gegenwärtig geltenden Fassung: Weitere Informationen zum offiziellen Kraftstoffverbrauch und den offiziellen spezifischen CO2-Emissionen neuer Personenkraftwagen können dem "Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen" entnommen werden, der an allen Verkaufsstellen und bei der DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Straße 1, D-73760 Ostfildern oder unterwww.dat.de unentgeltlich erhältlich ist.

    Effizienzklassen bewerten Fahrzeuge anhand der CO2-Emissionen unter Berücksichtigung des Fahrzeugleergewichts. Fahrzeuge, die dem Durchschnitt entsprechen, werden mit D eingestuft. Fahrzeuge, die besser sind als der heutige Durchschnitt werden mit A+, A, B oder C eingestuft. Fahrzeuge, die schlechter als der Durchschnitt sind, werden mit E, F oder G beschrieben.
    5) Bei dieser Motor-Getriebe-Kombination nicht relevant.
    6) Die Verwendung von RME- sowie FAME-Kraftstoff (Biodiesel) ist nicht möglich.
    7) Fahrzeuge ab der Emissionsklasse Euro 5 erhalten die grüne Feinstaubplakette.
    8) Die Zuladung beinhaltet 68 kg für Fahrer und 7 kg für Gepäck.
    9) Bei dieser Motor-Getriebe-Kombination nicht relevant.
    10) Wert bei Leergewicht nach DIN 70020, je nach Ausstattung kann der genannte Wert abweichen
    11) Wert bei zul. Gesamtgewicht, je nach Ausstattung kann der genannte Wert abweichen.
    12) Messung nach ISO 3832 mit Quadern von 200x100x50 mm Kantenlänge
    13) Klammerwert bei Schiebe-/Ausstell-Glasdach
    14) Zusätzliche Hinweise:
    . Service-Termine bei Volkswagen unterscheiden sich in "Ölwechsel-Service" oder "Inspektion". Die Service-Intervall-Anzeige (SIA) im Display des Kombiinstruments dient als Erinnerung für die Fälligkeit des nächsten Service-Termins.
    . Ölwechsel-Service: nach flexibler SIA, spätestens nach 2 Jahren (mit WIV *) bzw. 15.000 km oder 1 Jahr** (ohne WIV *),
    . Inspektion: erste nach 2 Jahren / 30.000 km **, dann jährlich / 30.000 km **.

    *Wartungsintervallverlängerung
    **je nachdem, was zuerst eintritt








    TEKNİK VERİLERDE BULUNSUN LAZIM OLUR ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 0-100 ve özellikle 80-120 değerlerine bakınca 105 ps ile 110 lük golfün performans farkı daha iyi anlaşılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaşlar sizce Türkiyede satışına ne zaman başlarlar?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Motorin olmuş dörtotuz

    Dizel arabalar altmışdokuz

    Her zaman her alanda

    Durmak yok vatandaşa sokuş

    3 hafta önce okusam bu halk her şeyi hak ediyor derdim ama artık bu halk bunları hak etmiyor..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    Delta dedigin araba 240 beygir olsa kac yazar bildigin UCUBE
    ağırına gitmesin de cihanım,o Delta senin golfünün yanına her parkettiğinde golfü tasarım ofisine geri gönderir.
    Araba bildiğin asfalt gemisi,yine headshotlamiyim seni
    Diğer konuya da aynı yorumu yaptım,buradada söyleyeyim.
    En iyi golf benzinli 1.2 tsi manuel.Ötesine de gerek yok.
    D sınıfı araba fiyatına C sınıfı araba alınmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 1 Temmuz 2013; 23:08:10 >
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    Delta dedigin araba 240 beygir olsa kac yazar bildigin UCUBE
    ağırına gitmesin de cihanım,o Delta senin golfünün yanına her parkettiğinde golfü tasarım ofisine geri gönderir.
    Araba bildiğin asfalt gemisi,yine headshotlamiyim seni
    Diğer konuya da aynı yorumu yaptım,buradada söyleyeyim.
    En iyi golf benzinli 1.2 tsi manuel.Ötesine de gerek yok.
    D sınıfı araba fiyatına C sınıfı araba alınmaz.

    Manuel arabayi bedava verseler almam

    F/p olarak 1.2 tsi motor golf'e teknoloji paketi eklersen 10 numara olur

    Ama 1.4 tsi 140 begir act favorim

    Delta ise bildigin ucube



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 1 Temmuz 2013; 23:12:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    cihancım,senin göz zevkin alman bayrağının renkleri ve Vag amblemleri olduğu için,üstünde çok düşünmeye gerek yok.
    İtalyan= tasarımdır.
    Zaten senin kullandığın seat da leondaki o gizlenen kapı kollarını tasarım detaylarını italyanlardan aldı.
    Senin VAG ın milyar dolar öneriyor alfa romeoya.
    Ağlasan da sızlasan da durum bu maalesef.
    Delta biçer golfü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 1 Temmuz 2013; 23:14:19 >
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • 105 bg'lik motoru, korkunç mühendislik faliyeti ve karmaşık algoritmalarla 110 bg yapmayı başarmışlar, helal ossun vosvosa.

    Ulan hava filtresi değiştirse önceki motoru kullananlar, 2 bg ekler
    _____________________________
    Bu ülkede yaşamanın bedeli bu kadar ağır olmamalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    105 bg'lik motoru, korkunç mühendislik faliyeti ve karmaşık algoritmalarla 110 bg yapmayı başarmışlar, helal ossun vosvosa.

    Ulan hava filtresi değiştirse önceki motoru kullananlar, 2 bg ekler

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    Delta dedigin araba 240 beygir olsa kac yazar bildigin UCUBE
    ağırına gitmesin de cihanım,o Delta senin golfünün yanına her parkettiğinde golfü tasarım ofisine geri gönderir.
    Araba bildiğin asfalt gemisi,yine headshotlamiyim seni
    Diğer konuya da aynı yorumu yaptım,buradada söyleyeyim.
    En iyi golf benzinli 1.2 tsi manuel.Ötesine de gerek yok.
    D sınıfı araba fiyatına C sınıfı araba alınmaz.

    Manuel arabayi bedava verseler almam

    F/p olarak 1.2 tsi motor golf'e teknoloji paketi eklersen 10 numara olur

    Ama 1.4 tsi 140 begir act favorim

    Delta ise bildigin ucube

    Teknoloji paketi ne oluyor hocam ?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    Delta dedigin araba 240 beygir olsa kac yazar bildigin UCUBE
    ağırına gitmesin de cihanım,o Delta senin golfünün yanına her parkettiğinde golfü tasarım ofisine geri gönderir.
    Araba bildiğin asfalt gemisi,yine headshotlamiyim seni
    Diğer konuya da aynı yorumu yaptım,buradada söyleyeyim.
    En iyi golf benzinli 1.2 tsi manuel.Ötesine de gerek yok.
    D sınıfı araba fiyatına C sınıfı araba alınmaz.

    Manuel arabayi bedava verseler almam

    F/p olarak 1.2 tsi motor golf'e teknoloji paketi eklersen 10 numara olur

    Ama 1.4 tsi 140 begir act favorim

    Delta ise bildigin ucube

    Teknoloji paketi ne oluyor hocam ?

    Park sensoru

    Hiz sabitleyeci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!




  • alman otomobillerinin teknik tüketim degerleri yüzde 20-30 arası yanıltıcıdır özellikle bmv audi ve mercedeste yüzde 30 digerlerinde buna yakındır bu benim düşüncem degil ispatlanmıştır
    _____________________________
    hurafeler zayıf akıllıların dinidir.
  • benim şahsi fikrim benzinli alıp sürekli çok yakıyor psikolojisine girmektense, bir defa ver kurtul :)))))))) biraz pahalı oluyor dizel almak ama en azında binerken akaryakıt ibresi hemen yerinden oynamıyor. hatta bence çok sevgili devlet büyüklerimiz benzin 6.5 TL, mazot 5.5 TL ama 4 sene zam yok deselerde rahatlasak. Dalga geçer gibi 3 kuruş 5 kuruş iteliyorlar. Onlarda rahatlasın bizde ne ödeyeceğimizi bilelim. Malum ya istikrar meselesi...
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.