Şimdi Ara

Volkswagen Golf 7 BlueMotion 3.2 litre/100km. (CO2 emisyonu 85g/km) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
1
Favori
17.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    bu araba 3.2litre yaksın ben kafamı keseceğim

    Yakar. Kafanı kesme de dinle: Bu yıl Haziran'da TDI 1.6 manual Golf7 kiraladım. Antalya-Alanya arası gittim geldim. 100 km.de 3.6 lt yaktı. Ama nasıl? Yol düz malum. Suratim 80-90 arası, asla 90'ı gecmedim. Mecburen klima açmak zorunda kaldım, onu da açmasam daha da az yakardı. Dur kalkları ve rampaları da hesaptan düşersek teorik olarak sarfiyat düşecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VVVertigo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    5 ileri isabetli olmuş , eğer motor çok güçlü değilse 6. vites anlamsız oluyor , vites aralıklarıda kısaldığından işcen alan manuelden dert yanmaz bence

    Fotoğraflarda 5 vites gibi görünüyor ama, vw.de sitesinde özellikler kısmında 6-ileri olarak belirtilmiş.

    http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der_golf_bluemotion~2Ftrendline.html

    Konu sahibide silmiş heralde ben orada 5 ileri okumuştum

    Vw İngiltere sitesini incelemiştim ben de orada gördüm modelin seri üretime geçtiğini. 6 ileri vitEs 0-100 verisi. 0.3 saniye daha iyi vs vs çok detaylı bakamadım ama umarım Polo bluemotion da olduğu gibi standart donanımda çıkar diye bekliyordum. İngiltere de iki ayrı donanım seviyesinden satılmaya başlanmış ki bu da tr de içini ve dışını doğuş otonun boşaltmak suretiyle comforttan aşağı midline dan yukarı donanımlar getirir. Fiyatı da highline ile comforttan arasına oturtur :)

    Hocam bugün baktım İngiltere sitesine, 3 kapılı ve 5 kapılı olarak iki versiyon var fakat tek donanım seçeneği mevcut.

    http://www.volkswagen.co.uk/new/golf-vii/configure

    Almanya sitesinde ise trendline ve comfortline olarak iki donanım seçeneği mevcut.

    http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/konfigurator.html
    _____________________________




  • sariduru kullanıcısına yanıt
    @sariduru doğru söylüyorsunuz İngiltere de tek versiyon mevcut . Her iki ülkenin vw sitelerini de incelemek gibi bir huyum var vw almadan önce.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • türkiyeye geliş tarihini bilen var mı ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SanMarinoForveti

    Şu tasarımı alın size yeni golf diye verseler yüzyılın tasarımı diye koyacak yer bulamazsınız.
     Volkswagen Golf 7 BlueMotion 3.2 litre/100km. (CO2 emisyonu 85g/km)


    Golf'ü havaya atar, yere düşene kadar...

     Volkswagen Golf 7 BlueMotion 3.2 litre/100km. (CO2 emisyonu 85g/km)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    bu araba 3.2litre yaksın ben kafamı keseceğim

    http://forum.donanimhaber.com/m_83918728/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MaxPayne_ -- 14 Kasım 2013; 17:46:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    105 bg'lik motoru, korkunç mühendislik faliyeti ve karmaşık algoritmalarla 110 bg yapmayı başarmışlar, helal ossun vosvosa.

    Ulan hava filtresi değiştirse önceki motoru kullananlar, 2 bg ekler

    Çok güzel yazmışsınız. Üstün alman teknolojisini konuşturmuş vosvos.

    Oradaki onlarca mühendis bilmiyor, bizim the.professor biliyor

    Basit laf oyunlarına gerek yok. Elbette motor geliştirmekten anlamam.
    Ancak şu bir gerçek; VW mühendisleri bu konuda yeterince iyi değil ki bu motoru şu an 130 hp gibi değerlerle üretmiyorlar. Her fırsatta çöp fransızlar dalgaya alınmaya çalışılan Renault mühendisleri bunu başarmış. Şahane bir 1.6 dci üniteleri var.
    VW hayranı olan bir sürü kişi dahi 1.6 tdi motorun artık gelişmesi gerektiğini söylerken, sen benle dalga geçtiğini mi sanıyorsun şimdi?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    105 bg'lik motoru, korkunç mühendislik faliyeti ve karmaşık algoritmalarla 110 bg yapmayı başarmışlar, helal ossun vosvosa.

    Ulan hava filtresi değiştirse önceki motoru kullananlar, 2 bg ekler

    Çok güzel yazmışsınız. Üstün alman teknolojisini konuşturmuş vosvos.

    Oradaki onlarca mühendis bilmiyor, bizim the.professor biliyor

    Basit laf oyunlarına gerek yok. Elbette motor geliştirmekten anlamam.
    Ancak şu bir gerçek; VW mühendisleri bu konuda yeterince iyi değil ki bu motoru şu an 130 hp gibi değerlerle üretmiyorlar. Her fırsatta çöp fransızlar dalgaya alınmaya çalışılan Renault mühendisleri bunu başarmış. Şahane bir 1.6 dci üniteleri var.
    VW hayranı olan bir sürü kişi dahi 1.6 tdi motorun artık gelişmesi gerektiğini söylerken, sen benle dalga geçtiğini mi sanıyorsun şimdi?

    Sen hala onlarca mühendis ve yöneticiden daha iyi mi bildiğini sanıyorsun sayın profesör?

    Kafaları basmıyormuş, 105 HP'den fazlasını yapamıyorlarmış oldu mu?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    105 bg'lik motoru, korkunç mühendislik faliyeti ve karmaşık algoritmalarla 110 bg yapmayı başarmışlar, helal ossun vosvosa.

    Ulan hava filtresi değiştirse önceki motoru kullananlar, 2 bg ekler

    Çok güzel yazmışsınız. Üstün alman teknolojisini konuşturmuş vosvos.

    Oradaki onlarca mühendis bilmiyor, bizim the.professor biliyor

    Basit laf oyunlarına gerek yok. Elbette motor geliştirmekten anlamam.
    Ancak şu bir gerçek; VW mühendisleri bu konuda yeterince iyi değil ki bu motoru şu an 130 hp gibi değerlerle üretmiyorlar. Her fırsatta çöp fransızlar dalgaya alınmaya çalışılan Renault mühendisleri bunu başarmış. Şahane bir 1.6 dci üniteleri var.
    VW hayranı olan bir sürü kişi dahi 1.6 tdi motorun artık gelişmesi gerektiğini söylerken, sen benle dalga geçtiğini mi sanıyorsun şimdi?

    sadece motor ve motor gücü değil olay 100.000!i geçsin o dci motor ondan sonra motor elinde kalmıyormu gör bakalım,tabiki kulanım da önemli ama fransız arabalarında kullanılan o motor verimli olsada pek sağlam değil
    _____________________________




  • Hiç Renault dizel kullanma şansım olmadı (dizel Renault aracım olmadı yani). Dolayısı ile 100.000 de biter mi bilmiyorum. Ama Mercedes ve Nissan bu motoru tercih etmeden bazı testler yapıp 100.000 lerde bitip bitmeyeceğini hesaplamış mıdır acaba?
    _____________________________
  • VETTEL99 V kullanıcısına yanıt
    Sürekli 60-70 km hızla 2 bin bilmem kaç kilometre yola katlanmak nasıl bir fantazidir kardeşim öyle ? İnsanın üstünü başını parçalıyası gelir
    _____________________________
    Düzde yavaş, rampada savaş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Hiç Renault dizel kullanma şansım olmadı (dizel Renault aracım olmadı yani). Dolayısı ile 100.000 de biter mi bilmiyorum. Ama Mercedes ve Nissan bu motoru tercih etmeden bazı testler yapıp 100.000 lerde bitip bitmeyeceğini hesaplamış mıdır acaba?

    sürüş şarlarına bağlı, ben 100 binde o motor kesin biter demiyorum ama benim başıma geldi demekki bir ihtimal ve tamirhanelerdeki fransız grubu araçların fazlalığını görünce zaten bu motorların bi halta yaramadığını anladım, gidin bakın görün hangi araçlar daha yoğunlukta tamirhanelerde,bu heryerde böyle...tavsiyem hiçbir zamanda kullanmayın,kendinizin tecrübe etmesini istemem, hele ki ikinci ellerinden kesinlikle uzak durun...
    _____________________________
  • 7 ileri kuru DSG yüzünden 1.6 dizel motor 250 nm tork değerinde tutuluyor bana göre. Bu yüzden 110 hp üstünde değerlere çıkmıyor VW . İstese yüksek güç ve torka sahip dizel motor rahat çıkarır .
    Yalnız Fransız markalarından daha iyi bir dizel motor yapabilmesi hem verimlilik hemde motor ömrü olarak bana göre zor. Boru değil F1 teknolojisinin aktarıldığı Mercedes'in bile araçlarına koymakta sakınca görmediği dizel motorlardan bahsediyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben 105 hp'lik olan versiyonunu sipariş ettim o da bluemotion,zaten bu bluemotion denilen olay biraz daha hafif bir şase,daha ince lastikler,daha alçak süspansiyon,star-stop özelliği olan motordan ibaret değilmi....mesela polodan 100 kg daha ağır sadece
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zultaran

    Ben 105 hp'lik olan versiyonunu sipariş ettim o da bluemotion,zaten bu bluemotion denilen olay biraz daha hafif bir şase,daha ince lastikler,daha alçak süspansiyon,star-stop özelliği olan motordan ibaret değilmi....mesela polodan 100 kg daha ağır sadece

    Yok motor da farkli. 110 hp ve euro 6 normlarina uygun bu motor. Beklemeye degmez ama bariz fark yok bence , zaten bluemotinun sacma donanimlarla ve yuksek fiyatla gelecegine eminim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bazı insanlar onları dinlemediğim için bana kızıyorlarmış galiba , ya da öyle bir şeydi tam dinlemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    7 ileri kuru DSG yüzünden 1.6 dizel motor 250 nm tork değerinde tutuluyor bana göre. Bu yüzden 110 hp üstünde değerlere çıkmıyor VW . İstese yüksek güç ve torka sahip dizel motor rahat çıkarır .
    Yalnız Fransız markalarından daha iyi bir dizel motor yapabilmesi hem verimlilik hemde motor ömrü olarak bana göre zor. Boru değil F1 teknolojisinin aktarıldığı Mercedes'in bile araçlarına koymakta sakınca görmediği dizel motorlardan bahsediyoruz.

    yakında yolda kalan a180'ler ve birtane van modeli var onları yolda kalmış olarak görürüz.Tamam çok verimli motorları çok az yakıyorlar tabi limitlerinde kullanılınca,motor ömrü konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim,Bundan önce renault kullanıyordum, şimdi golf 7 sipariş verdim dahada ömrü billah fransız bir arabaya binmem,daha önce vw araba kullandımmı yok ama renault bozulma hikayelerini çok duydum okudumkendi aracımda bozuldu ama vw daha hiç duymadım ve kolay kolay bozulan arabalar olduklarını düşünmüyorum.Almanlar ürettikleri her türlü şeyde en üst malzemeleri kullandıkları için ve titizlikle kontrol ettikleri için sorun yaşanmıyor, Türk mallarıda böyledir mesela bak şahinlere adam direksiyonu bir sağa bir sola çevirerek s çizerek gidiyor yolda,az ilerimde nerdeyse sağa uçacak umrunda değil,clioyla yap öyle bişeyi motor elinde kalır, zaten kullanırken diken üstünde gibiydim azami dikkat ve yavaşlıkla limitlerinde kullanıyordum ama yinede başıma geldi
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus


    quote:

    Orijinalden alıntı: zultaran

    Ben 105 hp'lik olan versiyonunu sipariş ettim o da bluemotion,zaten bu bluemotion denilen olay biraz daha hafif bir şase,daha ince lastikler,daha alçak süspansiyon,star-stop özelliği olan motordan ibaret değilmi....mesela polodan 100 kg daha ağır sadece

    Yok motor da farkli. 110 hp ve euro 6 normlarina uygun bu motor. Beklemeye degmez ama bariz fark yok bence , zaten bluemotinun sacma donanimlarla ve yuksek fiyatla gelecegine eminim.

    zaten onun çıkmasını bekleyeceksin ardından 3 ay daha bekleyeceksin 2014'ün sonuna eline geçer o araç,fiyatta 63'ten daha pahalı olacağına göre 68 civarına satarlar zaten onuda ulan 5 lira daha fazla vereyim yeni motor olsun diye insanı karasızlıkta bırakırlar
    ancak donanım olarak bluemotionlar daha dolu geliyor ,golfü tam incelemedim ama polonun bluemotion modeliyle comfort modeli arasında dağlar kadar fark var,comfort bisiklet gibi kalıyor bluemotion'un yanında
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zultaran

    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    7 ileri kuru DSG yüzünden 1.6 dizel motor 250 nm tork değerinde tutuluyor bana göre. Bu yüzden 110 hp üstünde değerlere çıkmıyor VW . İstese yüksek güç ve torka sahip dizel motor rahat çıkarır .
    Yalnız Fransız markalarından daha iyi bir dizel motor yapabilmesi hem verimlilik hemde motor ömrü olarak bana göre zor. Boru değil F1 teknolojisinin aktarıldığı Mercedes'in bile araçlarına koymakta sakınca görmediği dizel motorlardan bahsediyoruz.

    yakında yolda kalan a180'ler ve birtane van modeli var onları yolda kalmış olarak görürüz.Tamam çok verimli motorları çok az yakıyorlar tabi limitlerinde kullanılınca,motor ömrü konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim,Bundan önce renault kullanıyordum, şimdi golf 7 sipariş verdim dahada ömrü billah fransız bir arabaya binmem,daha önce vw araba kullandımmı yok ama renault bozulma hikayelerini çok duydum okudumkendi aracımda bozuldu ama vw daha hiç duymadım ve kolay kolay bozulan arabalar olduklarını düşünmüyorum.Almanlar ürettikleri her türlü şeyde en üst malzemeleri kullandıkları için ve titizlikle kontrol ettikleri için sorun yaşanmıyor, Türk mallarıda böyledir mesela bak şahinlere adam direksiyonu bir sağa bir sola çevirerek s çizerek gidiyor yolda,az ilerimde nerdeyse sağa uçacak umrunda değil,clioyla yap öyle bişeyi motor elinde kalır, zaten kullanırken diken üstünde gibiydim azami dikkat ve yavaşlıkla limitlerinde kullanıyordum ama yinede başıma geldi

    Geçmiş olsun ama her araçta başa gelebilecek durumlar.Fikirlerimiz maalesef çok farklı ben VW'nin iyi bir motor üreticisi olduğunu düşünmüyorum maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Motorin olmuş dörtotuz

    Dizel arabalar altmışdokuz

    Her zaman her alanda

    Durmak yok vatandaşa sokuş



    Muuhahua bu ne ya
    _____________________________
    May The Force Be With You
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    Şu konsolda bişeyler eksik ama ne, özellikle teyp bölümünün etrafı

    Ekran, konsolun orta kısmını kaplamış. Malum günümüzde ekranlar dokunmatık olunca bir çok düğme ortadan kaldırıldı. İnsana bi tuhaf geliyor dediğiniz gibi. 5 sene sonra konsol komple dokunmatik ve ekran olursa şaşmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2025 Volkswagen TAYRON Elegance
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.