Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
7.397
Cevap
114
Favori
340.039
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> VodafoneNet >> VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-
Giriş
Mesaj
  • Kurmay Yarbay
    14854 Mesaj

    Eğer sorunun sebebi buysa, Vodafone'daki network personeli bu sorunu çözemediyse daha fenası farketmediyse biraz düşünmeleri gerekiyor.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    18yusuf kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM'ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Kurmay Yarbay
    14854 Mesaj

    Bu sorun onda kaynaklanmaz açıkca bir yönlendirme sorunu.

    Şöyle örnek vereyim. Diyelimki evinizin yanındaki markete gitmek istiyorsunuz Bunun için markete kadar yürüyüp marketten alışveriş yapmadan bir. şehir turu atıp markete geri dönüyorsunuz ve çyle alışveriş ediyorsunuz. Yorucu ve zaman alıcı değil mi?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    badboy2006 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM'ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Yüzbaşı
    890 Mesaj

    SOL altyapısındayım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    badboy2006 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    136 Mesaj

    ok o zaman benim bir kaç gün önce yaşadığım problem sizde hala var. İyileştirme çalışmalarıyla alakalı olabilir dediğim gibi.
    |
    |
    18yusuf kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    225 Mesaj
    Benim vodafone altyapısı, ama tracertte ki hoplar 18yusuf ile aynı hoplar.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    890 Mesaj

    Siz de bu sorunla ilgili ilinizdeki Vodafone Müdürlüğüne ulaşmaya çalışın. Sorunumuzu giderebilirsek bir ayrı bir konu açıp başkalarına yardımcı olabiliriz.
    |
    |
    notimetocryz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1107 Mesaj

    İnfinity 401 serisi modem veriyoruz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Ö1f1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Burak Kosucu
    0549 828 93 41
    Burak.kosucu@redfiber.com.tr
  • Yarbay
    9004 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 18yusuf

    Siz de bu sorunla ilgili ilinizdeki Vodafone Müdürlüğüne ulaşmaya çalışın. Sorunumuzu giderebilirsek bir ayrı bir konu açıp başkalarına yardımcı olabiliriz.
    Sorun ne hocam bende sol altyapisindayim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    CPU: AMD Ryzen 2600 | MB: MSI B450 Gaming Plus Max | GPU: ASUS Rog Strix Vega 64 | RAM: XPG 2x8GB 3000 CL16 | SSD: JAMESDONKEY JD12 512GB NVMe | MONITOR: SAMSUNG LC24FG73 24' 144Hz 1Ms | CASE: MSI Mag Vampiric 010M | PSU: GIGABYTE G750H 750W 80 Gold | KEYBOARD: EVEREST KB-G9X | MOUSE: STEELSERIES Rival 105 | PAD: STEELSERIES Qck | HEAHPHONE: LOGITECH G930
  • Yüzbaşı
    266 Mesaj

    Burak Bey tam 5 gündür mesajlarıma bakmıyorsunuz.Lütfen bakabilir misiniz?
    |
    |
    burakkosucu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Sistem Ozellikleri= PREDATOR XB271HK 4K GSYNC, I7 7700K, GTX1080 Ti, Akasa Venom A2 Sıvı Soğutma, MSI Z270 Pro Carbon Ana Kart, 32 GB 2400 Mhz 16X2 RAM, G933 Headset, Razer Blackwidow Chroma V2
  • Yarbay
    5141 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    Off bu ne böyle.

    Çok ciddi darboğaz var erişim hattında. Eski bir kurulum sanırım.

    Bunu bildirmek lazım Turkcell'e.
    hocam söyledim 2 aydır teknikten sorumlu bölge müdürü bile geldi bişey yapamayız santral kaynaklı diyor. Dedim ki ben sizin müşterinizim sizi tanırım o zaman söyleyin ttkoma baksınlar. Kem küm ediyorlar. Yani bana böyle kullan gerekirse oyun oynama dediler.
    _____________________________
    Bizi birbirimizden ayırabilirler ama kalbimizden asla söküp atamazlar.
  • Kurmay Yarbay
    14854 Mesaj

    Hocam sorunun TT ile bir alakası yok.

    Yalnız çok ayıp etmişler. Mümkünse üst yönetimden birine şikayet etmek lazım. Araştırmak lazım var mı iletişime geçilebilecek bir adres. Çok ayıp yani gerekirse oyun oynama demek ne demek yav ayıp.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    AvriL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM'ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Yarbay
    5141 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    Hocam sorunun TT ile bir alakası yok.

    Yalnız çok ayıp etmişler. Mümkünse üst yönetimden birine şikayet etmek lazım. Araştırmak lazım var mı iletişime geçilebilecek bir adres. Çok ayıp yani gerekirse oyun oynama demek ne demek yav ayıp.
    Hocam anlamadığım bunun santralle alakası yok mu? Müdür geldi evime dediğim gibi santralde bu saatte yoğunluk oluyordur dedi o kadar evindeki bağlantıda sorun yok dedi. Vdsl kullanıyorum turk telekom altyapısı.

    Malesef iletişime geçilecek birisi yok yöneticilere twitterdan yazıyorum cevap vermiyorlar 2 aydır. Dayanacaksın diyorlar eve gelenler de.


    size tracert attıktan sonraki ping testim





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AvriL -- 26 Aralık 2018; 0:49:14 >
    _____________________________
    Bizi birbirimizden ayırabilirler ama kalbimizden asla söküp atamazlar.
  • Kurmay Yarbay
    14854 Mesaj

    Ben direkt Turkcell diber müşterisi zannettim sizi. Ama sorun o zaman ya Türk Telekom'un DSLAM'ında ya da Turkcell'e ait MSAN'da.



    Direkt santrale mi bağlısınız yoksa sokaklarda fiber kabin mi var?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    AvriL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM'ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Yarbay
    5141 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    Ben direkt Turkcell diber müşterisi zannettim sizi. Ama sorun o zaman ya Türk Telekom'un DSLAM'ında ya da Turkcell'e ait MSAN'da.



    Direkt santrale mi bağlısınız yoksa sokaklarda fiber kabin mi var?
    Hocam sanırım direk santrale çünkü santral yakın daha önce herkes hat değerlerin cok iyi dedi gelen teknik servis çalışanları da. Buyrun değerler.



    Mahallede sadece Superonline fiber var yere gömülü hemen kapımın önünde fakat aktif değilmiş martta aktif edeceklermiş.
    _____________________________
    Bizi birbirimizden ayırabilirler ama kalbimizden asla söküp atamazlar.
  • Yarbay
    3295 Mesaj

    BTK'nın ping için bir kuralı yok ama hız için var hız testleriyle şikayet oluşturun isterseniz

    https://tuketici.btk.gov.tr/internet-hizmetleri
    |
    |
    AvriL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    802 Mesaj
    Antalyada vodafone fiber kullanan var mı pingler kötü lyunlarda neredeyse 3 sene olacak. Neyi düzeltecekler hala anlamadım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5141 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Data

    BTK'nın ping için bir kuralı yok ama hız için var hız testleriyle şikayet oluşturun isterseniz

    https://tuketici.btk.gov.tr/internet-hizmetleri
    hocam sağolun hız iyi ama ping 280-300 arasıyken bile hızı son alıyorum fakat o pingle gezinmek oyun oynamak vs eziyet oluyor.
    |
    |
    _____________________________
    Bizi birbirimizden ayırabilirler ama kalbimizden asla söküp atamazlar.
  • Kurmay Yarbay
    14854 Mesaj

    Değerlee güzel. Yine VDSL kullanan (Türk Telekom kullanan) komlularınız falan var mı? Sorun yaşamıyorsa onlar MSAN'dadır sorun.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    AvriL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    B.D. 31.07
    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM'ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum
  • Yarbay
    5141 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    Değerlee güzel. Yine VDSL kullanan (Türk Telekom kullanan) komlularınız falan var mı? Sorun yaşamıyorsa onlar MSAN'dadır sorun.
    malesef hocam komsular ne kullanıyor bilmiyorum. Sağolun ilgi için.
    _____________________________
    Bizi birbirimizden ayırabilirler ama kalbimizden asla söküp atamazlar.
  • Yarbay
    9004 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: 18yusuf

    Tracert'i bu sefer doğru yaptım. Aynı IP'yi ikinci hop'ta bulmasına rağmen trace devam ediyor. Bu nasıl olabilir?

    Meraktan yaptım bendede durum aynı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH | equ* -- 26 Aralık 2018; 1:38:2 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Ö1f1
    _____________________________
    CPU: AMD Ryzen 2600 | MB: MSI B450 Gaming Plus Max | GPU: ASUS Rog Strix Vega 64 | RAM: XPG 2x8GB 3000 CL16 | SSD: JAMESDONKEY JD12 512GB NVMe | MONITOR: SAMSUNG LC24FG73 24' 144Hz 1Ms | CASE: MSI Mag Vampiric 010M | PSU: GIGABYTE G750H 750W 80 Gold | KEYBOARD: EVEREST KB-G9X | MOUSE: STEELSERIES Rival 105 | PAD: STEELSERIES Qck | HEAHPHONE: LOGITECH G930
HızlıCevap
Reklamlar
seo paketleri
Bey Azura
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.