Şimdi Ara

Vodafone net intermet sorunumun bir türlü giderilememesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar
    Elinizden bir şey gelir mi bilmem ama çok sıkıldım ve yoruldum. Belki bir yardımınız olur.

    Vodafone evde net kullanıcısıyım. 1 Mayıs 2020 tarihinde oluşturulmu 87709206 kayıt numaralı bağlantı problemım 13.gününü doldurmasına rağmen hala çözülebilmiş değil. 13 gündür yapmış olduğum tüm aramalara (60'a yakın)
    rağmen sorununum hala çözülebilmiş değil.

    Karantina sürecinden dolayı evde 3 kişi uzaktan çalışma talimatıyla iş yapmaya çalışıyoruz. İnternet problemlerimiz yüzünden çalıştığımız kuruma karşı mahcup duruma düşüyoruz. 1-2-3 Mayıs tarihlerinde günde bir defa arayarak sorunumun çöüzlmesi için bildirimler yaptım. Tatil günleri olduğu ve evde çalışmak durumunda olmadıgımızdan teknik ekibin gelmemesi ve bağlantı sorunumun giderilmemesini tolere ettik. Ama 4 Mayıs 2020 Pazartesi günü itibariyle günde 3 defa arayarak sorunumun çözülmesini talep etmeme rağmen herhangi bir ekip gelmiş değil.Ayrıca yapmış olduğum tüm konuşmaların tespit edilerek tekrar dinlenmesini talep ediyorum. Yaptıgım konusmalarda yanlış yönlendirme, ilgisizlik ve kayıt oluşturulmadığına ve teknik ekibe yönlendirilmediğim sonucunu çıkarıyorum.
    Yapmış oldugum 60 ı geçkin müşteri hizmetleri konusmalara ve attığım maillere hiç bir şekilde bir geri dönüş yapılmadı. Bilgi alamıyorum süreç ile ilgili.

    Bu sreç beni çok yıprattı ve yordu. Her gün 3 defa ben de sizin müşteri hizmetlerini aramak istemiyorum tabi ki.Hattımın iptal edilmesi ile bilgi talep ettiğimde, taahhütümün 8. ayında olmamdan dolayı; yaptıkları indirimlerden dolayı 1360 tl, kurulum ücreti 264 tl ve modem ücreti 110 tl olarak toplam 1734 tl cayma bedeli çıkarttılar. 9 gündür internet hizmeti alamadıgım halde bu şekilde bir sonuç nasıl çıkarılabılıyor anlamış değilim. İnternet arızamın devam ettiği günlerle ilgili talep etmem halinde faturamdan kullanamadıgım gunlerın dusurulecegı söylenmekte. Şaka gibi. Bu benım en tabi hakkım ama 9 günlük magduriyetimin bedeli tabi ki bu olamaz. Ben ve evde bulunan diğer 2 kişi uzaktan çalısma talimatları nedenı ıle 9 gündür magdur edildik. Ben bugün işyerime gitmek zorunda kaldım. Çalısamıyoruz.
    Tüm bunları tüm aramalarımda soylememe rağmen bir yetkılı ve muhattap bulabılmıs degılım. Davranısınız çok çirkin.

    Vodafone olarak verdiğiniz 10gb internet "sınırsız" internet kullanıcısı olan bana yetmediği gibi evde çalışmak zorunda olan 3 kişiye haliyle yetmemektedir. Hattıma bu ay 3 kez tanımlandıgı soylenen bu 10gb hakkımdan sadece bır kere yararlandım. Yaptıgım tum şikayetlere rağmen sonuç olarak hattıma 3 kez tatnımlandıgı sonucuna varıyorlar. Ben zaten şikayet metnimde 3 kez tanımlandıgını ama bır kere yararlandıgımı söyluyorum. Sonuçlandırma olarak yazdıkları metin bile özentisiz ve sorunumu çözmüyor. Ben Vodafone net sınırsız internet kullanıcısıyım. Aylık 150-200 gb kullanım yapmaktayım. Karantina döneminde evden çalışmaya çalışan 3 kişi bulunmaktayız. İnternet hizmetinden 1 Mayıs 2020 tarihinden beri yararlanamamaktayız. 10 günlük süreç içersinde diğer ayki kullanımlarımda göz önünde bulunduruldugunda 50-75 gb gibi bir internet kullanımına gereksinim oldugu açıkça ortada. Kaldı ki artık uzaktan çalışma talımatlarından dolayı ınternet kullanımımız artmıs bulunmakta. Görüntülü konusmalar ve kişisel kullanımlarla beraber bu internet ihtiyacım daha da fazla olmakta.

    13. günü doldurduk ve müşteri hizmetleri ile tekrar görüştük. müşteri hizmetlerinden hüseyin ve iptal biriminden ebru hanım ile yaptıgım görüşmede altyapıdan sorumlu bölge yöneticisine ilk defa konu ile ilgili aciliyetin belirtildiği bir mail atıldı onlar tarafından. cevap geldi mi işleme alındım mı bilmiyorum. şuan 5 saat geçti bir sonuç yok. ne bir internet yardımı yapılıyor ne de bır baska çözüm önerisi sunuluyor. dedikleri tek şey faturayı ödedikten sonra internet hızmetı alamadıgınız günler hakkında ıtıraz ederseniz incelemeler sonucunda size o günlerin geri ödemesi yapılacaktır diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srhtksknn -- 13 Mayıs 2020; 18:9:3 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.