Vodafone hattım 27.09.2009 tarihinden bu yana arama yapmıyor dışarıdan çağrı alıyor sms atıp alabiliyorum ama arama yaptığım an farklı cihazlarda şebeke meşkul veya arama reddedildi diyerek kapanıyor şikayetvar'a yazdım,müşteri hizmetlerini defalarca aradım her seferinde kayıt formu doldurup 48 saat içerisinde size dönecekler deyip geçiyorlar 10 gündür hiç kimse aramadı yazılıda bir açıklama yapmadı içersinde 142 kontörüm olmasa hattımı taşıyacağım o da olmuyor aramaktan bıktım mh yi cihaz ayarlarından olmadığı apacık şimdide onlara taktılar tam anlamıyla rezalet bu şirket şu işi bir temizleyeyim evdeki 4 hattı taşıyacağım birdahada zor dönerim
Kısıtlı arama ya da sabit aramayı etkinlestirmissindir belki?
quote:
Orijinalden alıntı: SeTha
Kısıtlı arama ya da sabit aramayı etkinlestirmissindir belki?
10 farklı cihaz la denedim ve zaten onlarda ha bire telefon ayarları nı kontrol ettiriyorlar alakası yok ayarlarla,vodafone shop ta baktık tüm ayarlarım ve hat aktif görünüyor,baz istasyonundan dedik şimdi farklı bir şehirdeyim sorun yine aynı 10 gün oldu çözebilmiş değiller
dostum senin simkartın arızalı olabilir bence eğer farklı telefonlarda denediysen çalışmadıysa SORUN TELEFONDA DEĞİL.. eğer farklı yerlerde ve şehirde denediysen SORUN HATTA DEĞİL... sonuç olarak tek seçenek kaldı SIMKART
quote:
Orijinalden alıntı: tigerson
quote:
Orijinalden alıntı: SeTha
Kısıtlı arama ya da sabit aramayı etkinlestirmissindir belki?
10 farklı cihaz la denedim ve zaten onlarda ha bire telefon ayarları nı kontrol ettiriyorlar alakası yok ayarlarla,vodafone shop ta baktık tüm ayarlarım ve hat aktif görünüyor,baz istasyonundan dedik şimdi farklı bir şehirdeyim sorun yine aynı 10 gün oldu çözebilmiş değiller
quote:
Orijinalden alıntı: sevimlican
dostum senin simkartın arızalı olabilir bence eğer farklı telefonlarda denediysen çalışmadıysa SORUN TELEFONDA DEĞİL.. eğer farklı yerlerde ve şehirde denediysen SORUN HATTA DEĞİL... sonuç olarak tek seçenek kaldı SIMKART
quote:
Orijinalden alıntı: tigerson
quote:
Orijinalden alıntı: SeTha
Kısıtlı arama ya da sabit aramayı etkinlestirmissindir belki?
10 farklı cihaz la denedim ve zaten onlarda ha bire telefon ayarları nı kontrol ettiriyorlar alakası yok ayarlarla,vodafone shop ta baktık tüm ayarlarım ve hat aktif görünüyor,baz istasyonundan dedik şimdi farklı bir şehirdeyim sorun yine aynı 10 gün oldu çözebilmiş değiller
haklı olabilirsin ama bunuda çürüten hattı taşıyalı 2 ay oldu yani yeni simkart çağrı alıp sms atıp ve aldığına göre,sadece tüm yönlere arama yapamıyorum,(bu olay başlamadan önceki gece birbuçuk saat cep öğrenciden görüşme yaptım)ben diyorumki direk uyduda bir hata oluşturdum
arama engelleme(kısıtlama) yapmış olabilirmisin
ya varya ne insanlar var anlamadım gitti,hattı yanlışlıkla kısıtlarlar sonra suçu vodafone atarlar en ufak bir şey olr operatöre demedik laf bırakmazlar neyse sorun %90 kısıtlanma ile ilgili %10 ise sim karttan kaynaklanır
Sana sunu soyleyeyim istersen baskalarini yaniltma sorun kesinlikle senden kaynaklaniyor:((( Kusura bakma ama isin gercegi bu arkadasim!!!!
vodafone bayisine gidip sikayetnizi soledinizmi sim kartLa iLgili?
Bakın beyler emin olun sizden daha az teknoloji bilgim yok bu 1, ikinci olarak telefon ayarları şubu değil sorun bunu konuyu okuma zahmeti gösterseniz anlayabilirdiniz,ayrıca ne insanlar var ki kafa tek düz tek mantık sürekli avukat!!! müsteri temsilciliğinde dahi 10 gündür sorunuma çözüm bulunamadıysa mühendisi var teknik ekibi var bi zahmet okuyup yorum yapında belkide sistemde ilk kez olan bu tür bir arıza neden kaynaklanmış düzeldiğinde hep beraber öğrenelim ( muhalif kişiler için ) ayrıca yukarıda söylediğim gibi onlarca farklı cihaz simkart yeni ve vodafone shop ta tüm bilgilerim aktif görünmekte... bu gün yine müşteri hizmetleri telefon ayarları için mh ni aramamı istemiş mj la onlarada bir türlü anlatamadım derdimi defalarca ayarları konturol edip form doldurup biz size geri döneceğiz diyip geçiyorlar ne arayan var ne soran!!!
quote:
Orijinalden alıntı: bollywood turkey
ya varya ne insanlar var anlamadım gitti,hattı yanlışlıkla kısıtlarlar sonra suçu vodafone atarlar en ufak bir şey olr operatöre demedik laf bırakmazlar neyse sorun %90 kısıtlanma ile ilgili %10 ise sim karttan kaynaklanır
saf saf konuşma,vodafonun avukatlığını yapacağına git teknik ekibinde çalış,bulduğun sorunlar değilki bu konu burada ve 10 gündür beklenildide açıldı
umarım yakın zamanda çözülür çözülünce neymiş sorun anlatta bizde öğrenelim merak ettim lakin ilginç bir sorun
Bu vodafone bu aralar bazı konularda yetersiz kalıyor. Müşteri hizmetleri ve teknik servis gerekli iyileştirmeleri yapmakta geç kalıyorlar.
Simkartı degistirmeyi denesen 5tl ye yedek simkart veriyorlar(gerçi yeni kartlar da bi acayip ya neyse) belki düzeltebilir
Sorun simkarttolabilri yada diyelim sim kartta..
bu vodafone teksik servis ne iş yapar..bedava alması için bu vodafone neden yol göstermez..
müşteri mağdur ne yaparsa yapsın zihniyeti
Arkadaşlar konunun sim kart ile bir ilgisi yok neden hala sim karta sebep buluyorsunuz.
11. gün vodafon müsteri hizmetlerine yolladığım e-posta lara cevap gelmiş,ya bunlar kafayı yemiş kaçıncı şikayet formu doldurdukları şimdi yine cevaben şikayetiniz alınmıştır en yakın sürede size geri döneceğiz diyorlar İnanın artık üstüne düşmüyorum gidebildiği yere kadar böyle gitsin nasılsa buşekil işleyen her gün benim menfaatime;hayır benim anlamadığım şu teknik ekiple bir tanışamadık bir türlü sürekli teknik bilgisi yetersiz müsteri hizmetleri çalışanları ile form doldurduk durduk,birde papağan gibi cihaz ayarlarındandır diye 3 farklı cihazla ayarları yenilediler olay bu,simkart yeni arkadaşlar zaten çağrı alıp sms alıp ve atabiliyorum!!!
Şimdi vodafona son e-posta mı yolluyorum gerikli teknik açıklama için 11 gün sonra yine bir tek kişi dahi aramaz ise yine ben aramayacağım artık; gerekli açıklamalarla detaylı bir şekilde Ulaştırma Bakanlığı - Haberleşme Genel Müdürlüğü'ne dilekcemi fakslıyacağım,gerekkirsede yargıya taşıyacağım...
Arkadaşlar bugün hattım ile ilgili problem çözüldü,ne yazıkki gerekli detaylı bir açıklama yapma zahmetinde bulunmayan vodafone yetkilileri hattım açıldıktan bir kaç saat sonra ilk kez aradı(aslında aradı ama görüşemedik) ilk kez diyorum çünkü şikayet sürecim boyunca birtek yetkili aramadı sürekli otamatik e posta cevapları ve konuyla ilgili benim onları aramam için gönderilen sms ler ben müşteri hizmetlerini aradığımda da teknik olarak yetersiz kişilere dert anlatamayıp sürekli telefon ayarlarımı kontrol etmekten öteye varamadı... yukarıda ilk kez bugün aradılar dedim fakat ne yazıkki hattım 12 gün sonra aramaya açıldığında bununla ilgili yapacakları özür veya sorunun nedeniyle ilgili görüşmeyi yapamadım çünkü telefonumu zaten kullanılmayan hat için şarj etmemiştim çalar çalmaz kapandı şarj a takıp baktığımda vodafone den arandığımı fark ettim geri aradım sesli yanıt şubu karşıma çıkınca 2 kontör daha feda edip hiç uğraşamam deyip kapattım,gelelim sadete içersindeki kontörüm biter bitmez bu hattım ve diğer hatlarımı taşıyacağım 12 gün karşınızda birtek muhatap bulamamak kötü bir duygu onlarca e posta ve MH aramam sonrasında müşterisine bilgi vermek için dahi geri dönmeyen bir otamatik e posta dışında sorunla ilgili açıklayıcı bir e posta yollamayan özürü geçtim, işim olmaz !!! herneyse arkadaşlar sorunumla ilgili gerekli açıklama nedir bilemiyorum ama arasamda alacağım cevap belli sistem den kaynaklı diyecekler o yüzden aramayacağım ama aslında buraya onlardan gelen otomatik komik e posta cevaplarını koymayı isterdim fakat çözülen bir sorun 12 gün sonrada olsa daha fazla uğraşmak istemiyorum konunun açılma gayesinin dışına çıkar o yüzden konu kapansın... bu arada aklıma gelmişken yukarıdaki mesajım mı etkili oldu hattın düzelmesine bilemiyorum ama ULŞ BAK. Haberleşme Genel Müd. lüğüne detaylı dilekcemi yolalayacağıma dair dün vodafona sonbir e posta yollamıştım,artık bilemiyorum...
saygılarımla
Hayırlı olsun.fakat anlayamadığınız bir şey var bu her operatörde yaşayabileceğiniz muhtemel sorunlardır.vodafone bu operatörler içinde sel felaketine maruz kaldığı için her anlamda bir akşama yaşamıştır.fakat bu sorunlar yavaş yavaş geride kalıyor.türkiyenin gsm alanında en büyük yol kat eden operatörü vodafone'dur.gittikçe kurumsallaşan bir şirket konumundadır.bence bu tip sorunları her operatörde yaşayabileceğinizi unutmadan hareket etmenizi öneririm.