DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
''Mobil ağa erişilemiyor'' hatası
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
107
Cevap
5
Favori
214.067
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> ''Mobil ağa erişilemiyor'' hatası
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 4 5 6 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      412 Mesaj
      18 Eylül 2011 09:40:53
      Arkadaşlar hattım vodofone fakat dünden bu yana hat bazen full çekim gücü göstermesine rağmen ''mobil ağa erişilemiyor'' hatası alıyorum ve kimseyi arayamıyorum. Telefonu kapatıp açıyorum düzeliyor tekrar hat gidiyor. Bazen hiç gelmiyor sonra kendi kendine düzeliyor, mesela dün hat gitti sabah full çekim göstermesine rağmen aynı hatayı veriyordu. İmei kayıtlı gözüküyor yoksa hiç gelmezdi hat. Sim kartta bir problem olabilirmi?. Başkasının hattınıda taktım ondada aynı problemi verdi. Problem durup dururken olmaya başladı. Telefonu formatladım fakat düzelmedi. Yardımcı olursanız sevinirim.


      _____________________________

    • Yarbay
      5589 Mesaj
      18 Eylül 2011 09:48:40
      Numaranizi tasiyarak Vodafone'a geldiyseniz ve 64 kb sim kart verdilerse size; sim kartinizi degistirmenizi oneriyorum.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      412 Mesaj
      18 Eylül 2011 09:54:02

      quote:

      Orijinalden alıntı: SeTha

      Numaranizi tasiyarak Vodafone'a geldiyseniz ve 64 kb sim kart verdilerse size; sim kartinizi degistirmenizi oneriyorum.


      Numaram vodafone' du ve aveaya geçtim sonra tekrar vodafone'a geçtim. 64 kb 3G'li bir simkart verdiler. Başlarda bir sorun yoktu sonralarda olmaya başladı. Hangisini alayım 128 kb lık olanları varmış onlarımı tavsiye edersiniz. Yoksa yenisini alsam düzelirmi.



      _____________________________

    • Yarbay
      6568 Mesaj
      18 Eylül 2011 10:52:11
      ohhh bee sonunda benle aynı sorunu yaşayan birini buldum. Hocam bende 3g de çekmiyor günde 1-2 kerede komple şebeke gidiyor. Manuel ağ ara diyorum yada kendi düzeliyor .. Benimde son zamanlarda olmaya başladı bende numara taşıdım ve kartım 64 lüklerden.. bundan kaynaklanıyorsa 128 lik almaya gideceğim yarın


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      412 Mesaj
      18 Eylül 2011 15:10:18

      quote:

      Orijinalden alıntı: TheLastViking

      ohhh bee sonunda benle aynı sorunu yaşayan birini buldum. Hocam bende 3g de çekmiyor günde 1-2 kerede komple şebeke gidiyor. Manuel ağ ara diyorum yada kendi düzeliyor .. Benimde son zamanlarda olmaya başladı bende numara taşıdım ve kartım 64 lüklerden.. bundan kaynaklanıyorsa 128 lik almaya gideceğim yarın


      Tek seçenek kaldı 128 kb sim kart takıp denemek. Yenisini aldığımda düzelirse konuda belirtirim.



      _____________________________

    • Yarbay
      3705 Mesaj
      18 Eylül 2011 16:37:16
      Takip... bende de aynı problem mevcut..


      _____________________________

    • Yarbay
      6568 Mesaj
      18 Eylül 2011 18:29:53
      64 lük kartlar sorunluymuş arkadaşlar .. vodafone mh 128 lik ile değiştirin dedi bana. Bunun dışında kapsama sorunu veya telefon ile ilgili bir sıkıntı yoksa sim kart çekim gücüne etki edermiş ..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      265 Mesaj
      18 Eylül 2011 23:14:30
      Merhaba arkadaşlar. İki haftadır ciddi sıkıntı yaşıyorum.

      Sms gönderiyorum iletildi raporu hemen geliyor ama karşı tarafa 30 dk sürüyor.
      Aynısı banada oluyor mesajlar çok geliyor.

      Müşteri hizmetlerini aradım yok yönlendirme yok sms merkez numarası ne dediyseler yaptım ama sorunu çözemedim.

      Yıllardır vodafone kullanıyorum böyle bi sıkıntı yaşamadım.

      Ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı?

      EDİT: Bu konuya baktım arkadaşların bazılarında şebeke gidiyormuş. Eklemeyi unutmuştum benimde şebeke gidiyor. Hatsız yapıp sonra genele alınca geliyor.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      412 Mesaj
      18 Eylül 2011 23:53:31

      quote:

      Orijinalden alıntı: MacTavish

      Merhaba arkadaşlar. İki haftadır ciddi sıkıntı yaşıyorum.

      Sms gönderiyorum iletildi raporu hemen geliyor ama karşı tarafa 30 dk sürüyor.
      Aynısı banada oluyor mesajlar çok geliyor.

      Müşteri hizmetlerini aradım yok yönlendirme yok sms merkez numarası ne dediyseler yaptım ama sorunu çözemedim.

      Yıllardır vodafone kullanıyorum böyle bi sıkıntı yaşamadım.

      Ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı?

      EDİT: Bu konuya baktım arkadaşların bazılarında şebeke gidiyormuş. Eklemeyi unutmuştum benimde şebeke gidiyor. Hatsız yapıp sonra genele alınca geliyor.


      128 kb simkart takıp deniyeceğiz bakalım. Sorun 64 kb lık kartlarda diyolar. Yarın alıp denemeye başlıcaz çekim gücünden belli olur çünkü ne zaman baksam seviye 1'de çok düşük.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      265 Mesaj
      19 Eylül 2011 15:33:52

      quote:

      Orijinalden alıntı: emretutar



      Alıntıları Göster



      128 kb simkart takıp deniyeceğiz bakalım. Sorun 64 kb lık kartlarda diyolar. Yarın alıp denemeye başlıcaz çekim gücünden belli olur çünkü ne zaman baksam seviye 1'de çok düşük.


      Benim seviyede sorun olmuyor. Full çekiyo bir anda kesiliyor.



      _____________________________

    • Çavuş
      52 Mesaj
      19 Eylül 2011 20:21:24
      arkadaşlar varmı problemi çözebilen bnm de aynı şekilde telefonu fırlatıp atıcam en sonunda 128 kb lık simler işe yaradımı ?


      _____________________________

    • Onbaşı
      23 Mesaj
      06 Ekim 2011 00:46:21
      quote:

      Orijinalden alıntı: mrtcnylmz

      arkadaşlar varmı problemi çözebilen bnm de aynı şekilde telefonu fırlatıp atıcam en sonunda 128 kb lık simler işe yaradımı ?

      Çözüm:

      1. Varsa Hafıza kartını yedekle ve sonra biçimlendir.
      2. Varsa Hafıza kartını ve sim kartını telefondan çıkar ve telefonunu yeniden aç
      3. Telefon menüsünden ayarlar, kayıt yeri ne gel ve USB belleği biçimlendir de ( istersen hafıza kartını da buradan biçimlendirebilirsin)
      4. Ayarlardan, gizlilik, fabrika ayarlarına dön de
      5. Telefonu kapatıp bataryanı çıkarıp 30 - 60 sn bekle ve tekrar yerkeştir ancak sim kartını ve hafıza kartını takma
      6. Telefonu download modda aç ( Power + Ana Buton + Ses kısma tusu na 3-4 sn basarak)
      7. Orjinal ROM'unu (Costum Rom yüklemek istersen sanırım bu aşamada costum romunu da yükleyebilirsin ben garanti olsun diye orjinal romdan denedim) odin ile yükle
      8. Telefon açılıp dil ayarlarını sorunca seçmeden önce kapat ve SIM ve Belleğini tak
      9. Telefonunu aç dilini seç senkronizayson kısmını atla de
      10. Bir numara çevir :))



      _____________________________

    • Çavuş
      52 Mesaj
      07 Ekim 2011 09:44:34
      2.3.4 XXKPH'ı yükledim ama orjinal rom dada aynısını yapıyordu. Buna bir yazılımın neden olduğunu mu düşünüyorusun? Hafıza kartıyla alakalı hiçbir işlem yapmadım şimdiye kadar birde 2.3.4 ü yüklerken sim i çıkarmamıştım hafıza kartını çıkarmıştım. Bundan dolayı olabileceğini düşünerek birde sim i çıkarıp attım rom u yine değişen bir şey olmadı ama ilginçtir ki sorun 1 haftadır yok çok şükür. Bazen geliyorlar bu telefona android dememişler boşuna :)


    • Çavuş
      89 Mesaj
      11 Ekim 2011 13:02:35
      ben avea yı taktım 128kb onda da sorun var.kaydı da yapılmış telefonun.sorunu nasıl çözeceğimi bilmiyorum.


      _____________________________

    • Yarbay
      6568 Mesaj
      13 Ekim 2011 13:13:07
      ya günde 3 kere bazen daha fazla komple şebekemi gider 2011 e geldik teknoloji çağında yaşıyoruz böyle bir sorun olmamalı kafayı yedirtmek üzere bu operatör . Sim kart al dediler piyasada 128 lik kart yok .. Data servisinden aradılar şebeke güçlendirme çalışması vırt zırt dediler dibimdeki istasyonu iptal ettiler .. ayar yapın dediler ne gerekiyorsa yaptım ama yok arkadaş banamısın demiyor devamlı ayarlardan şebeke araya giriyorum anca öyle kendine geliyor şebeke . Her ay verdiğim 60-70 liraya acımaya başladım


      _____________________________

    • Çavuş
      89 Mesaj
      16 Ekim 2011 18:17:13
      bu sorun şebekeden değil.ben sordum soruşturdum ya sim kilidi sorunu yada yazılım sorunu varmış telefonda.eğer yazılımla ilgiliyse,yetkili servise götürülmesi gerekiyor.sim kilidini de turkcell,avea yada vodafone da kırıyorlar.


      _____________________________

    • Çavuş
      72 Mesaj
      28 Ekim 2011 15:48:32
      arkadaşlar bendede aynı sorun meydana geldi. telefonum samsung galaxy s, hattım avea(turkcellden gectim), sim 64kb lık.
      telefon 1 saattir mobil aga erisilemiyor hatası veriyor, ama sinyal full :S
      hattım baska telefonda calısıyor, baska turkcell hatta benim telefonumda calısıyor :S hiçbir anlam veremedim.
      konu nette fazla yaygın degil, bazıları 64kb simden kaynaklı diyor, bazıları operatorden , bazıları ise telefonu degistirmek lazım diyor.
      sim kart ayarları simgeside telefondan yok oldu bu problemle, ayarlarada giremiyorum...
      nedir bu saçmalık??? yardım lütfen.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senturkorkun -- 28 Ekim 2011; 15:54:07 >
      _____________________________

    • Çavuş
      72 Mesaj
      28 Ekim 2011 16:02:45
      bu sorunun telefondan oldugunu iddia eden bir arkadaş boyle yazmış http://www.webumut.com/...nizca-acil-aramalar.html


      _____________________________

    • Teğmen
      146 Mesaj
      17 Aralık 2011 13:56:41
      Arkadaşlar, bende de yurtdışından aldığım Galaxy SII de bu şekilde bir problem oluştu. Kayıtlı olmasına rağmen BTK sayfasından kaydı silinmiş. Nasıl olduğunu anlayamadım. Daha doğrusu, kaydımı turkcell de yaptırmıştım, operatörlerden belli aralıklarda BTK ya döküman gönderiliyormuş kayıtlı cihazlar için. Ancak bu sefer bir proble oldu sanırım. çünkü yaklaşık 5 aydır telefonu kullanıyorum. Sizde kayıtlarınızı kontrol edin bence.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      412 Mesaj
      18 Aralık 2011 09:18:28

      quote:

      Orijinalden alıntı: mehilak

      Arkadaşlar, bende de yurtdışından aldığım Galaxy SII de bu şekilde bir problem oluştu. Kayıtlı olmasına rağmen BTK sayfasından kaydı silinmiş. Nasıl olduğunu anlayamadım. Daha doğrusu, kaydımı turkcell de yaptırmıştım, operatörlerden belli aralıklarda BTK ya döküman gönderiliyormuş kayıtlı cihazlar için. Ancak bu sefer bir proble oldu sanırım. çünkü yaklaşık 5 aydır telefonu kullanıyorum. Sizde kayıtlarınızı kontrol edin bence.

      Vodadone' dan Avea'a geçtim sorun düzeldi.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

Reklamlar
https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimpj/N103003.2
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.