Şimdi Ara

Vodafone fiber 100mbps 95 tl+dh uyelerine ilk 2 fatura hediye (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
670
Cevap
20
Favori
56.327
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Taahhüt bitmek üzere acaba iptal, kapatma işlemini nasıl yapıyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lithium kullanıcısına yanıt
    Hangi operatörde taahhüt bitiyor sizin acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tuqoo T kullanıcısına yanıt
    Vodafone sizden almıştım 2 yıl önce.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lithium kullanıcısına yanıt
    Musteri hizmetlerini arayarak hallediyorsunuz iptal basvurusunu vodafonede. Solde dilekce mail ya da fax, ttnette cihazlarla bayiye giderek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vodafone da iptal diye bir durum yok 3 hafta oldu ben iptal için başvuralı halen dönüş yok. Fiyata aldanmayın. Sistemleri de düzelmedi. Halen müşteri hizmetlerini arayınca anons olarak sistem bakımı nedeni ile işlem yapılamadığı söyleniyor. Durum 1 temmuzdan bu yana böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pausell kullanıcısına yanıt
    Eee nasıl kurtulacağız peki? Türknet e filan başvursam onlar geçiş işini halleder mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lithium kullanıcısına yanıt
    Net işi gsm gibi degil, geçiş diye birşey yok, iptal ve yeniden bağlantı olarak işler süreç. Siz başvurun süreci uzatirlarsa yetkim ve gücüm dahilinde elimden geleni yapayım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tuqoo T kullanıcısına yanıt
    Taahütüm 28 ağustos ta bitiyormuş şimdi baktım. Şimdiden iptal için başvursam cayma bedeli filan çıkar mı? Bir de ben Vodafone um ama İnterneti super online altyapısından alıyorum. İptal için Müşteri hizmetlerini aramam yeterli mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lithium kullanıcısına yanıt
    Aradığınızda size ne şekilde evrak dolduracağınızı anlatırlar ama ben de bahsedeyim, bayiden kırmızı iptal formu alıp doldurup netyardim@vodafone.com adresine atmanızı isteyeceklerdir ama sözlü olarak da mail ulasti mı seklinde teyit ettirmenizi öneririm mhden. Cayma cikmaz bu ay bitiyorsa bu arada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lithium kullanıcısına yanıt
    Buraya da yukleyim sizin icin.. bu arada numaraniz bende kayitli pdf olarak da whatsapptan aktariyorum. Vodafone fiber 100mbps 95 tl+dh uyelerine ilk 2 fatura hediye

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İlk fatura hediyeli 20 tane daha kota açtık, bilgilerinize... :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İlk fatura hediyeli son 9 satış arkadaşlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Uzak durun ben pismanim. Modemden mi neyden anlamadigim sekilde surekli ara ara kesikler meydana geliyor, bir anda internet kopuyor geri geliyor e kesintisiz veremedigin ping ve latency yasattigin surece 99olsa nolur 999 olsa nolur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal forumunu doldurup göndereli 1 ay oldu ne iptal edildi nede ücretlendirme durdu. Taahhüdüm bitti halen fatura gönderiyorlar. Defalarca şikayette bulundum sosyal medya BTK ve benzeri yerlerden. Sistem güncelleme bahanesiyle 1 aydır iptal etmiyorlar. Bir an önce kurtulmayı bekliyorum BTK şikayetim kurum incelemesinde. Uzak durun !
  • Şimdi biz Vodafone u iptal sürecindeyiz modemi daha teslim etmedik. Modem ücretini ödemesek olmuyor mu elimizde şuan Vodafone modemi var sizden tekrar tarife alsak onu modem olarak kullanamaz mıyız? Bir de Vodafone red tarifesi en düşük ne kadar ve ailece kullanım gibi birşey oluyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kesinlikle uzak durun vodafone hayattaki en büyük pişmanlığım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya başlık yalan dolandan ibaret...

    redli faturalı olacaksın da, onun üstüne bağlatma ücreti bilmem ne ücreti ödeyeceksin de...

    telekomdayım, kapatmak için fax çekeceğim de, modemi kargolayacağım da hat kapatmakla uğraşacağım da...

    abicim bu işler zaten 1 haftalık yıllık izin harcama sebebi, bir de bağlanana kadar internetsiz kalacağım haftalarca... lanet olsun bu düzene ya, 95 liraya 20 megabit bağlattım yine telekomdan.
  • dOmi D kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam konu sahibi benim ismim Taylan memnun oldum öncelikle :) Tüm sayfaları okumamışsınız bence, ben buradan forumdaşlarımın tüm iptal işlemleri, kurulum işlemleri her sürecini devralıyorum red'li olmayanlara kendi redli numaramı referans edip tanıdığım forumdan arkadaşlarıma yardımcı da oluyorum indirim sağlıyorum.
    Dikkat ederseniz Vodafone ile ilgili haklı sistemlerde bulunan arkadaşlarıma, hizmetlerini benden almamış olsalar dahi yol göstermeye çalışıyorum mesai harcıyorum.
    Yani forumdan herhangi bir arkadaşımın sadece 5 dakikada tüm işlemlerini devralıp yıllık izninizde size deniz kenarında huzurlu günler diliyorum :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dOmi D kullanıcısına yanıt
    Bu arada ben bu işlemlerden günde defalarca yapıyorum, sisteme evet lanet olsun diye günde sizden çok sitem ediyorum. Tüm firmalarda bağlatmak çocuk oyuncağı kapatmak arapsaçı. İşte arap saçı kısmı da bizim işimiz oluyor maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Superonline da iptal işlemi çok pratik, iptal dilekçesi yazıp fotoğrafını mail atıyorsun tamam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.