Şimdi Ara

Vodafone fiber 100mbps 95 tl+dh uyelerine ilk 2 fatura hediye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
670
Cevap
20
Favori
56.324
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam forumdaşlar,

    Turkcel superonline ile anlaşmamız doğrultusunda tüm superonline ve kendi vodafone altyapımızda geçerli olmak üzere 100mbps kampanyamız bazi değişiklikler ile beraber devam etmektedir.

  • VODAFONE ALTYAPISINDA 100MBPS SINIRSIZ, AKNSİZ, LİMİTSİZ 95 TL+7.90TL MODEMDEN BASLAYAN FİYATLARLA

  • SUPERONLİNE ALTYAPISINDA 100 MBPS SINIRSIZ, AKNSİZ, LİMİTSİZ 95TL+7.90TL MODEMDEN BASLAYAN FİYATLARLA

    Diğer paketlerde de eklediğim tarife tablolarında Vodafone faturalı ya da redli olursanız ne kadar indirim alabileceğinizi görebilirsiniz.

  • İLK 2 FATURA BAYİMİZ TARAFİNDAN HEDİYE.

    İzmir içi yüz yüze istediğiniz yere gelebiliriz. Onun dışında yine tüm Türkiye için hizmet veriyoruz, ulaşabilirsiniz, size yönlendirme sağlarız.

  • Cayma bedelinizin 500 TL'ye kadar olan kısmını vodafone'dan rücu edebilirsiniz...

    SİZLERE DİĞER 59TL'DEN BAŞLAYAN TÜM PAKETLERİ PAYLAŞIYORUM :


    Vodafone fiber 100mbps 95 tl+dh uyelerine ilk 2 fatura hediye
    Vodafone fiber 100mbps 95 tl+dh uyelerine ilk 2 fatura hediye
    Vodafone fiber 100mbps 95 tl+dh uyelerine ilk 2 fatura hediye
    Vodafone fiber 100mbps 95 tl+dh uyelerine ilk 2 fatura hediye
    Vodafone fiber 100mbps 95 tl+dh uyelerine ilk 2 fatura hediye



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuqoo -- 6 Kasım 2020; 14:28:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 7 aylık tecrübemi paylaşayım.
    Yılbaşında 35mbit, ilk 6ay 100mbit superonline altyapılı pakete geçtim. Daha önce Türktelekom kullanıyordum. TT'de iken ping değerim 3-5ms arası idi. VodafoneNet e geçince en düşük 55ms, en yüksek 120ms gördüm ve halen de görmeye devam ediyorum.

    VodafoneNet, Superonline'in eski ve kullanılmış huawei modemlerini getiriyor size.
    Müşteri hizmetleri berbat.
    Packetloss %10-20 arası değişiyor, online oyun oynayan varsa hiç bulaşmasın.

    Sözde 24 ay boyunca 10-TL lik yemeksepeti çeki vereceklerdi, 3 ay aldık sonra kaldırdılar. BTK'ya şikayet ettim dönüş bekliyorum.
    Türkiye'de internet iki kurumdan alınır bunu öğrendim. Superonline ve TürkTelekom...Bunların hattından satış yapan diğer markalar tamamen fıs.
    ----------------------------------------------------
    9 aylık tecrübemi aktarıyorum.
    2 hafta önce internet gitti, tam 9 gün boyunca da gelmedi. Bulunduğum bina 3 yaşında, altyapısı yeni. Sorun tamamen VodafoneNet ten kaynaklanıyor. Her gün abartısız sabah-öğlen-akşam 15 er dakika çağrı merkezi ile görüşmem rağmen bağlantım gelmedi. İlk başta internetsiz 3.günde servis yönlendirdiler, gelen servis modem değişmesi gerekir dedi ama yanına modem getirmeyi unutmuş, gün içerisinde geleceğiz dediler 6 gün boyunca gelmediler. 50 ye yakın arıza ve şikayet kaydı açtırdım ama hiç geri dönüş yapan olmadı. Bir de durduk yere faturamı 10-tl fazla yansıtmışlar. Onu da zorla ödememi istediler, bir sonraki ay düşeriz dediler ama neden fazla yansıtıldığını söylemiyorlar, yani fark etmeseniz öylece gidecek.

    En sonunda Vodafone Yönetim Kurulu'ndan birinin iletişim bilgilerini buldum ve mesaj attım. Anında genel merkezden arandım, birkaç farklı bölüm müdürü kırk özürle sorununuzu çözelim dedi. İlla en tepeden aranmanız mı gerekiyor sorunun çözümü için dedim. Neyse sonunda 9.günde halloldu. Gelmeyen teknik servis geldi, ertesi gün dahil hattımda sorun var mı diye defalarca arandım. Kısaca çözüm odaklı bir firma değil, altyapısı superonline diye tercih ettim ama superonline da bunlar önemsemiyor.

    --------------------------------------------------------------------------------
    12 aylık acı tecrübemi güncelliyorum.
    Ekim 2020'de beni aramışlardı, dediler ki hızınızı 35mbit ten 50mbit e çıkaracağız. Bende dedim ki, eğer para istiyorsanız bir kuruş bile vermem. Onlar da hayır para istemiyoruz sadece bilgilendirme amaçlı aradık dediler, iyi o zaman dedim.
    2 hafta önce de pazarlama amaçlı aramışlar, dediler ki 50mbit hızınızı 9-tl fazla verirseniz 100mbit yapalım. Ben de "gerek yok, zaten 12 ayım kaldı, kurtulmaya çalışıyorum sizden" dedim. Sonra MH elemanı hayır ekim 2020 de taahhüt yenilemişsiniz dedi. Nasıl olur falan derken kapatıp MH yi aradım ve durumun ne olduğunu sordum. Onlar da ses kayıtlarını dinleyeceklerini söyledi. Tamam dedim, şuan gibi hatırlıyorum asla konuşmada taahhüt veya uzatma vs gibi kelime bile geçmedi, onay bile almadılar. 2 gün sonra dayanamadım aradım, siz taahhüt vermişsiniz dediler. Dedim nasıl olur, durumu anlattım aramızda geçen konuşma aynen böyle, neye dayanarak benim taahhüt uzattığıma ve onay verdiğime kanaat getirdiniz dedim. Yine aynı laflar, siz onay vermişsiniz diye kestirip attılar. Ben de yine önceki yaşadığım sıkıntıdaki gibi Yönetim Kurulu üyesi ve birkaç tepe yöneticiye Linkedin üzerinden mesaj attım. Ertesi gün "yine" genel merkezden aradı ağzı laf yapan bir ablamız. Ben de ses kaydınızı dinledim evet haklısınız vs dedi. Eee o zaman iptal edin bu taahhüt uzatma işini dedim. Sonra bana keşke bu kanalla bize ulaşmasaydınız da sosyal medya veya mh arayarak ulaşsaydınız dedi. Dedim ki ablacığım bak zaten 2 kez aradım, bana aksi yönde dönüş yaptınız, anladım ki siz yukarıdan birisi sizi dürtmeden iş yapamıyorsunuz. Bakalım dönüş yapacaklar ama açıkça kendisine de dedim. Siz kanundaki açıkları kullanarak cayma bedeli yerine 70-tl lik interneti 200-tl gösterip indirim adı altında cayma bedeli alıyorsunuz ya dedim, ben de adresimi farklı bir yere taşıyarak sizin taahhütünüzden kurtulacağım alenen de haber veriyorum bak dedim.
    Birkaç gün daha bekleyeceğim, çözüm olmazsa en kısa sürede bu yöntemle bunlardan kurtulacağım.

    Bulduğum ilk fırsatta ya ttnet ya da superonline kendisine geçeceğim.
    2 yıllık vodafone fiber tecrübemi de aktarayım,


    Fiyatına, Vodafone markasına kanıp geçtim. Hergün anlamsız internet kesintileri ve MH'nin bakım var demeleri, amatör işi servis (1 haftada geliyor, internetinizde sıkıntı varsa yandınız!) , AŞIRI AŞIRI ZOR OLAN ABONELİK İPTALİ(artık dava açıcam diye tehdit ettim bölge müdürüne, adamın ismini soyadını aldım, telefon kayıtlarını da mahkemeye sunucam dedim, öyle iptal oldu). Superonline a geçtim, kafam rahat. Yeni nesil dolandırıcı şirketi bana göre, bölge müdüründen en basit çalışanına kadar müşteriyi kimse iplemiyor, herkes kendi aylık kotasını doldurma, prim kapma derdinde.
    1 ay once basvuru yaptim aradilar kayit aldilar 15 gun sonra ancak bir arkadaş gelebildi teknofix diye sozlesme imzalatti,aradan 7 gun gecti kurulum icin ne gelen ne giden oldu,kayit olusturdum geri donus yapan olmadi,sinirlendim kurulmayan basvurumu iptal ettim,o sinirli super online bavuru yaptim,5 dk sonra geri donus yaptilar,yarim saat sonra da kurulum yapildi,su anda sifir sikinti,iyi ki baglamamislar,1 ayda kurulumu yapamayan firma,arizada ne zaman gelir belli degil,isin kotusu allah korumus 34 ay taahhüt olacakti

    Her 3-4 ayda bir gelip bakıyorum HG255 modem vermeyi bıraktılar mı diye...


    Alacak arkadaşların haberi olsun. Wifi sizi kanser eder. Öyle yakından uzaktan mesafe problemi falan değil. Sürekli ağdan atar, hayattan bezdirir. 2-3 wifi aynı anda bağlansın vay halinize.. factory reset'e kadar yolu var.. Üstelik bunu sürekli yapıyor. Evde robot süpürgeden tut, ses sistemine kadar wifi bağlantı kullanan cihazlar var. Lanet ettim resmen.. Modem kiralama ücreti verirken birde üstüne router almak koyuyor.


    İşin kötüsü standart bir kullanıcı bu kopma sebebinin vodafone altyapısından olduğunu düşünüyor. Örnek Annem.. Bu vodafone çok kötü sürekli internet gidiyor deyip başka bir servis sağlayacasına geçti. Ben biliyorum ki sorun HG255s modemden kaynaklı. Vodafonun elinde bu dandik modemler var. SOL bunlara itelemiş bu modemi belli.


    Bu da kronik sorunu belirten konular


    https://forum.donanimhaber.com/huawei-hg255s-wifi-errors-slow-throughput-kronik-wifi-sorunu--136543528


    https://forum.donanimhaber.com/hg255s-5ghz-baglanti-kopmasi--131795506


    https://community.talktalk.co.uk/t5/Non-Product-Archive/HG633-Super-Router-WiFi-Errors-Known-Fault-Slow-Throughput/td-p/1726418?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber


    daha yüzlerce bulursunuz farklı kaynaklardan..


    Buradaki satış yapan arkadaşlar genel merkeze feedback veriyorlardır.

    Bu modem sorunun büyük bir problem olduğunu, kullanıcıların şikayet ettiğini belirtsinler bir zahmet.

    Arkadaşlar Vodafone kullanmayın, kullandırtmayın. Hizmet değil safi dolandırıcılık.

    Sadece son 2 ayda başıma gelenler;

    Ofise bağlayamadıkları internetin iptali için cezalı fatura ödettiler. Müşteri temsilcisine ulaşmak imkansız!

    Taahhütü bitem gsm hattını üst paketten otomatik 12 aylık taahhüt başlatmışlar. 90 liraya kullandığımız tarifeyi "bize kolaylik" olsun diye 210 liralik otomatik yenilemişler!

    VODAFONE NET E GEÇİCEKLER DİKKAT GEÇMEYİN


    MAĞDUR OLURSUNUZ


    Merhaba, 


    İki yılı aşkın süredir Vodafone net kullanıyorum. Son bir yıldır hız problemi yaşıyorum ve bu bariz hız düşükleri 2 ay önce müşteri hizmetlerini arayarak servis talep ettim ve evde olmama rağmen evde yoktunuz denildi (Servis kaydı:90587504) daha sonrasında taaddütüm biteceği için arandım ve bu durumu belirterek bir sorunum var çözülmesini istedim ve bir kayıt daha açarak 2 yıllık 100 mbit hızını aldım ama yine servis gelmedi (Servis kaydı:92869943). En sonunda e-devlet üzerinden iptal işlemi yaptım ve 2 gün sonra Vodafone net genel müdürlükten kendileri bu durum ile yaşadığım sorundan dolayı özür dileyerek 5 ay boyunca faturama ek 30 Türk Lirası indirim yapılarak 48 saat içinde servisin geleceğini belirttiler ama üzerinden 96 saat geçmesine rağmen hala servis gelmedi. Bunun üzerine bir kere daha servis talep ettim. (Servis kaydı:92975822) Yine gelen yok. Bu sorunun giderilmesini acilen talep ediyorum. Bu hafta öncelikle tüketici hakem heyetine ardından da avukatıma vereceğim. Ben burada bir yıldır verdiğim paranın yarısında bir hız paketi alıyorum. Hattımı acilen iptal ettirmek ve genel müdürlükten yetkili birinin aramasını istiyorum.

  • Upload nedir?
  • Güzel fiyat. Lakin zaten 100mbps(96 geliyor) internet vdsl2 olarak alıyorum. 99 lira ,modem ücreti yok. Tahhüd yok.( Fiyat garantisi de yok)

    Herşey dahil 99 yada alt rakamlarda olsa hadi fiber kullanayım derdim. Ama bu halde BENIM İÇİN avantaj göremedim.

    Yeni bağlantı yapacaklar içi avantajlı olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taahut olayi sknti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 99 mbps tam olarak alabiliyor muyuz? yoksa 99 mbps'ye kadar mı? upload nedir? modem şart mı?
  • raziel82 kullanıcısına yanıt
    Bende 99 mbps var 101 görüyorum hiç 100 aşağısına düşmüyor.Upluad 5 mbps şuan 20 mbps malum virüsten dolayı kısa süreli yükselttiler.
    Modem olayını ben sormuştum bağlatırken modemi alsan da almasanda senden parasını alıyorlar çok saçma bişey.Tabi tahaüt bittitek sonra tüketici hakem heyetine vericem modem parasını geri almak için çünkü böyle dayatma olamaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Galatas4ray kullanıcısına yanıt
    teşekkürler. modem olayı kötü olmuş.

    ben aslında turknet kullanıyorum. sorunsuz saatlerde 43-44 down, 13-14 up alıyorum. zaten modeme gelen hız bu. ama yoğun saatlerde düşüyor, snr değerim de biraz düşük kopmalar yaşıyorum. 15 lira hız için 2 kat hız ve kopma sorunu olmaması cazip gelir gibi oldu ama, modem dayatması ve tahahhüt nedeniyle bulaşmayayım o zaman.
  • Vodafone kullanmayın müşteri hizmetlerine işiniz düşerse vay halinize.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • crawlers kullanıcısına yanıt
    Tüm paketlerde upload hızı 5mbps. Ama pandemiden beri 20lerde ölçülüyor yine de vaad edilen 5mbps, siz bu değeri dikkate alınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teote kullanıcısına yanıt
    Evet, zaten mevcut musteriye degil bu fiyatlar. Bu arada size özel, güzel bir fırsat yapmışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • raziel82 kullanıcısına yanıt
    Dünyadaki tüm operatörler tüm paketlerde e kadar ibaresi ile satar ki yoğunluk saatlerine göre sunulan hız değişkenlik gösterir. yer yer yoğunluk saatlerinde 50 megabitlere düşüp, yoğun olmayan saatlerde ise 120 megabitlere çıkabilir. Modem malesef zorunlu tüm Türkiye'de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 aylık tecrübemi paylaşayım.
    Yılbaşında 35mbit, ilk 6ay 100mbit superonline altyapılı pakete geçtim. Daha önce Türktelekom kullanıyordum. TT'de iken ping değerim 3-5ms arası idi. VodafoneNet e geçince en düşük 55ms, en yüksek 120ms gördüm ve halen de görmeye devam ediyorum.

    VodafoneNet, Superonline'in eski ve kullanılmış huawei modemlerini getiriyor size.
    Müşteri hizmetleri berbat.
    Packetloss %10-20 arası değişiyor, online oyun oynayan varsa hiç bulaşmasın.

    Sözde 24 ay boyunca 10-TL lik yemeksepeti çeki vereceklerdi, 3 ay aldık sonra kaldırdılar. BTK'ya şikayet ettim dönüş bekliyorum.
    Türkiye'de internet iki kurumdan alınır bunu öğrendim. Superonline ve TürkTelekom...Bunların hattından satış yapan diğer markalar tamamen fıs.
    ----------------------------------------------------
    9 aylık tecrübemi aktarıyorum.
    2 hafta önce internet gitti, tam 9 gün boyunca da gelmedi. Bulunduğum bina 3 yaşında, altyapısı yeni. Sorun tamamen VodafoneNet ten kaynaklanıyor. Her gün abartısız sabah-öğlen-akşam 15 er dakika çağrı merkezi ile görüşmem rağmen bağlantım gelmedi. İlk başta internetsiz 3.günde servis yönlendirdiler, gelen servis modem değişmesi gerekir dedi ama yanına modem getirmeyi unutmuş, gün içerisinde geleceğiz dediler 6 gün boyunca gelmediler. 50 ye yakın arıza ve şikayet kaydı açtırdım ama hiç geri dönüş yapan olmadı. Bir de durduk yere faturamı 10-tl fazla yansıtmışlar. Onu da zorla ödememi istediler, bir sonraki ay düşeriz dediler ama neden fazla yansıtıldığını söylemiyorlar, yani fark etmeseniz öylece gidecek.

    En sonunda Vodafone Yönetim Kurulu'ndan birinin iletişim bilgilerini buldum ve mesaj attım. Anında genel merkezden arandım, birkaç farklı bölüm müdürü kırk özürle sorununuzu çözelim dedi. İlla en tepeden aranmanız mı gerekiyor sorunun çözümü için dedim. Neyse sonunda 9.günde halloldu. Gelmeyen teknik servis geldi, ertesi gün dahil hattımda sorun var mı diye defalarca arandım. Kısaca çözüm odaklı bir firma değil, altyapısı superonline diye tercih ettim ama superonline da bunlar önemsemiyor.

    --------------------------------------------------------------------------------
    12 aylık acı tecrübemi güncelliyorum.
    Ekim 2020'de beni aramışlardı, dediler ki hızınızı 35mbit ten 50mbit e çıkaracağız. Bende dedim ki, eğer para istiyorsanız bir kuruş bile vermem. Onlar da hayır para istemiyoruz sadece bilgilendirme amaçlı aradık dediler, iyi o zaman dedim.
    2 hafta önce de pazarlama amaçlı aramışlar, dediler ki 50mbit hızınızı 9-tl fazla verirseniz 100mbit yapalım. Ben de "gerek yok, zaten 12 ayım kaldı, kurtulmaya çalışıyorum sizden" dedim. Sonra MH elemanı hayır ekim 2020 de taahhüt yenilemişsiniz dedi. Nasıl olur falan derken kapatıp MH yi aradım ve durumun ne olduğunu sordum. Onlar da ses kayıtlarını dinleyeceklerini söyledi. Tamam dedim, şuan gibi hatırlıyorum asla konuşmada taahhüt veya uzatma vs gibi kelime bile geçmedi, onay bile almadılar. 2 gün sonra dayanamadım aradım, siz taahhüt vermişsiniz dediler. Dedim nasıl olur, durumu anlattım aramızda geçen konuşma aynen böyle, neye dayanarak benim taahhüt uzattığıma ve onay verdiğime kanaat getirdiniz dedim. Yine aynı laflar, siz onay vermişsiniz diye kestirip attılar. Ben de yine önceki yaşadığım sıkıntıdaki gibi Yönetim Kurulu üyesi ve birkaç tepe yöneticiye Linkedin üzerinden mesaj attım. Ertesi gün "yine" genel merkezden aradı ağzı laf yapan bir ablamız. Ben de ses kaydınızı dinledim evet haklısınız vs dedi. Eee o zaman iptal edin bu taahhüt uzatma işini dedim. Sonra bana keşke bu kanalla bize ulaşmasaydınız da sosyal medya veya mh arayarak ulaşsaydınız dedi. Dedim ki ablacığım bak zaten 2 kez aradım, bana aksi yönde dönüş yaptınız, anladım ki siz yukarıdan birisi sizi dürtmeden iş yapamıyorsunuz. Bakalım dönüş yapacaklar ama açıkça kendisine de dedim. Siz kanundaki açıkları kullanarak cayma bedeli yerine 70-tl lik interneti 200-tl gösterip indirim adı altında cayma bedeli alıyorsunuz ya dedim, ben de adresimi farklı bir yere taşıyarak sizin taahhütünüzden kurtulacağım alenen de haber veriyorum bak dedim.
    Birkaç gün daha bekleyeceğim, çözüm olmazsa en kısa sürede bu yöntemle bunlardan kurtulacağım.

    Bulduğum ilk fırsatta ya ttnet ya da superonline kendisine geçeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MegaWolt38 -- 19 Ocak 2021; 8:24:17 >




  • tuqoo T kullanıcısına yanıt
    Taahhüdü biten mevcut müşteriye ne fiyat veriliyor ? 4 yıldır 100mbit/75 liradan kullanıyordum.Sözleşme bitmesine çok az kaldı.
  • Superonline alt yapısında modem bizim mi oluyor?
  • kalpakci kullanıcısına yanıt
    Modem kiralama ücreti tüm operatörlerde tüm paketlerde var hocam zorunlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuqoo T kullanıcısına yanıt
    VF faturalıya indirim olayı mevcut aboneler içind e geçerli mi ? Mesela şuan hattımı VF faturaya taşısam internetim için indirim uygulayabilir miyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Melkor -- 9 Temmuz 2020; 13:33:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kişiye özel öneriliyor yeni müşteriden bazen avantajlı bazen dezavantajlı oluyor eğer bizim fiyatlarımızdan yukarı bir fiyat önerirlerse kapatıp yeniden Bağlar bizim fiyatlarımızdan yararlanmanıza yardımcı oluruz seve seve.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şubat Mart gibi 80 lira teklifi aldım 100mbit için. Ben de 2 yıllık kullanıcıydım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kampanya ne zaman kadar devam ediyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Melkor kullanıcısına yanıt
    Fiber internet girişi yapılırken girilen bir şey maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.