|
Vodafone'dan Türkiye'ye 480 milyar TL yatırım!
-
-
Hiç okumadım vaktime yazık.
Cem Uzan zamanında eski tip teknoloji kullanan doğru dürüst yatırım yapmayan Telsim daha iyi çekiyordu tam F/P ydi.Şehir merkezinde oturuyorum.Vodafone mobil veri çoğu zaman çekmiyor bildiğin sayfa yüklenmiyor.Uçak moduna alıp aç kapa yapıyorum.
Vodafone anca ünlülere reklamda para yedirsin...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ua-87 -- 16 Aralık 2025; 18:41:4 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu an bu yaziyi vodofone cekmedigi icin wifiye'baglanarak yaziyorum Istanbul'un gobeginde. .
-
Bütün operatörleri uzun süreler kullandım. Ne zaman vodofone a geçsem pişman oldum. Gerçekten en en kötüsü vodafone. Millet 5g ye geçiyor vodafone 3g yi bile düzgün veremiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bykrm -- 16 Aralık 2025; 18:47:20 >
_____________________________ Steam ID = KrMDc (Ki|ler E×clusive™) -
vodafone belirli yerlerde 3G kullanmayı bıraktı çünkü
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Gidiyoruz işte...
Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA! -
Şirketin ülkemizde yaptığı çoğu yatırım dolaylı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
-
Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez misali. İngilizler istihbarata para harcamışlar işte bunda başka bir şey yok. Sevgi pıtırcığı oldukları için harcamıyorlar bu parayı. 5 yılda 11 milyar dolar fazla da değil bu açıdan. İngiliz savunma bütçesinden karşılanıyordur çoğu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Bu sene agresif girdiler, 200tl ye 20gb cazipti. Turkcell hık mık etti ama mecbur o da oturdu masaya. Çok ön yargılarla geçmiştim 2. yılım voda’da. Çekişi Turkcell in bir tık altında olabilir ama sıkıntı olacak bir durum yaşatmadı hiç
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
İnsanlar, sizden lağım farelerinden nefret eder gibi nefret edip tiksiniyor ve siteler sizlerle alakalı şikayetlerle dolup taşıyorsa, 480 milyar TL’lik yatırımın pek bir kıymeti harbiyesi kalmıyor
_____________________________ -
Yılsonu hedeflerini tutturmak için agresif girmek gerekiyor. Yani demek ki aslında bu fiyatlara bu hizmetler verilebiliyorsa, o zaman bunca sene de fena kazıklamışlar bizi diyerek de sitem etmen gerekir diye düşünüyorum
_____________________________ -
Döviz değil TL cinsinden verirsen kocaman kocaman görünür tabi rakamlar :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
|| Huawei P30/ELE-L29 || LG 43UF7787 || ZTE ZXHN F6600 || iPad Mini 5th Gen || LG SN4-300W ||
''Yarım kalan bir hikayeyiz artık seninle, ayrı yollara yürüyoruz, hayat bu. Serseri bir rüzgar gibi estin sen şimdi uzaklara. Ben, göğsümde solgun bir gülle yaşarım yıllarca. Yaşamaksa bu! Ayrı akşamlara yatıp ayrı sabahlara uyanırız bundan sonra, hataları aşk sanıp başka tenlerde avunuruz boşuna. Ve gizli gizli yaralanırız... Şunu bil ki daima en güzel yeri hatırana saklarım talan olmuş gönül bahçemde. Saçlarımda tel tel hüzünlerle, gözlerimde azalan güneşlerle, ben hep seni beklerim bu şehirde. Bir gün dönersin diye...'' -
Komik rakamlar, biz belediye başkanı tutuklamak için 3 günde 50 milyar dolar yakan ülkeyiz.
_____________________________ -
Operatörden operatöre zıplıyorum yeni müşteri kampanyalarından dolayı ama Vodafone'a geçtiğime pişman olmuştum.
İstanbul'un merkezi yerlerinde bile çekim kalitesi düşüktü. Biraz altyapıya ve baz istasyonlarına yatırım yapsınlar.
_____________________________ -
Turkcell -2 otoparkta çekerken bizimkisi açık oyun alanında çekmiyor.
Tek avantajı uygun yurtdışı tarifeleri sanırım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ortalama olarak 3-4 yılda bir vodafoneye geçerim çekim kalitesi nasıl diye. İstikrarlı bir şekilde çekim kalitesi kötü bir şekilde devam ediyor. En sonunda gene türk telekoma geçiyorum. Türk telekom eskiden kötü olsa da şimdi vodafoneden çok daha iyidir. Özelikle kampanya olarak.
Vodafone sınırsız internet ile müşteri toplarsa toplar yoksa 5G de en avantajlısi Türk telekom olur. (Turkcell kalitesine yakın çekim gücü olur ve daha ucuz)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Bi zahmet o kadar yapsınlar
Ülkenin başkentinin merkezinde telefon çekmiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
donanımhaber olarak bi imza kampanyası başlatıp artık ortak ağa geçseler tüm fiber ağı ortak olsa herkes üstründen istediği hizmet alsa. superyonline a mahkum olan çok yer var
-
Forumda vodafone şarjı çabuk bitiriyor diye konu açılmış.kullananlar böyle birsey farkettimi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ AMD ATHLON II X4 640 AM3 3.0 GHZ---Biostar A780L3L AM3(DDR3) AMD---Palit GTS450 1GB 128 Bit DDR5---SEAGATE 500GB SATA III NCQ---Philips 221EL2SB/62 21.5" 5ms Dokunmatik Kontrollü Full HD Wide Screen LED Monitör---Vento TA-K52 400W Kasa---A4 Tech KB-8+OP-620D Multimedya Siyah Klavye + Mouse Seti -
Vodafone değil reklamfone. Şu operatöre geçtiğimden geri zırt pırt şurada kampanya burada bunu al. Sürekli rahatsız ediyor. Pişman oldum 20 lira ucuz diye geçtik kafa ütülüyor.
_____________________________
|
Hiç okumadım vaktime yazık.
Cem Uzan zamanında eski tip teknoloji kullanan doğru dürüst yatırım yapmayan Telsim daha iyi çekiyordu tam F/P ydi.Şehir merkezinde oturuyorum.Vodafone mobil veri çoğu zaman çekmiyor bildiğin sayfa yüklenmiyor.Uçak moduna alıp aç kapa yapıyorum. Vodafone anca ünlülere reklamda para yedirsin... |
|
Şu an bu yaziyi vodofone cekmedigi icin wifiye'baglanarak yaziyorum Istanbul'un gobeginde. .
|
|
Bütün operatörleri uzun süreler kullandım. Ne zaman vodofone a geçsem pişman oldum. Gerçekten en en kötüsü vodafone. Millet 5g ye geçiyor vodafone 3g yi bile düzgün veremiyor.
|
|
Komik rakamlar, biz belediye başkanı tutuklamak için 3 günde 50 milyar dolar yakan ülkeyiz. |
Benzer içerikler
- çizim programı
- en iyi fotoğraf düzenleme programı ücretsiz
- jnlp dosyası açma
- tiktok jeton yükle
- anonim story izleme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt







