Şimdi Ara

Vodafone 'dan arandım , aşırı internet kullanımı uyarısı ?? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
4
Favori
7.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Böyle bir şey olduğunu düşünmüyorum yada sadece 1 tb yi aşanlara gidiyor. Örneğin benim kullanımım 950 gb ocak ayında bana böyle bir mesaj gelmedi..Ama bu ay inadına 1 tb ı aşacağım oynamayacağım oyunları bile indireceğim hele bir arasınlar sonrasında bak ben ne yapacağım onlara !!
  • bana böyle arama gelse daha fazla kullanırım, aman iptal etmeyin
    interneti sadece gazete okuyup okey oynamak sanınca böyle durumlar olabiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sistemsel hata diyenler var. Sistemsel hata falan değil kendinizi avutuyorsunuz. Sistemsel hata olsa herkese gider 400 gb yi geçen fakat belli kişilere gitmiş. Belli ki bir işler dönüyor. Yukarıda yazdım tekrar yazıyorum. Şikayet kaydı oluşturun ve mail ile dönülmesini isteyin. Mail ile dönülmesinin nedeni tüketici hakem heyetine gittiğinizde bu kısıtlamayı neye istanede yaptıklarına dair elnizde kanıt olur. Ama telefonla aranırsanız somut bir şey olmadıgı için süreç uzarda uzar. Benim size tavsiye biran önce konuyla alakalı şikayet kaydı oluşturun ve durumun ne olduğunu ögrenin. Sonrasında size bir yaptırım uygulanırsa tüketici hakem heyetine gidin sorununuz yüzde yüz çözülecek. Ancak durumun netliği çok önemli. Ben daha önce superonline ı akk için tüketici hakem heyetine verdim ve herkes akk li kullanırken ben akksiz kullandım yani kazandım. Dediklerim hayati bilgilerdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ediza

    Merhaba, anlamadigim konu su bu mesajin tarihi 31 ocak 2018 yani 12 ay oncesi ve yazildigi uzere akn den bahsediliyor yani gunumuzle ne alakasi varki paylasiyorsunuz anlamadim...bu konuda sikayet edilen sorun ile bu mesajin hic ilgisi alakasi yok kisi 1 sene once akn oldugu zaman akn sini cok gecmis ve uyarmislar oda tarife degistirmemis hatta iptal olmus !!! o zamanlarda akn gecildigi zaman hiz dusuruluyodu ve benim bildigim hicbir iss neden cok download yaptin demiyordu ki ben 100 mbps/175gb akn kullanmama ve ragmen 400gb ortalama ile bile kimse beni aramadi ozetle bu mesajin dogru olduguna cok inanasim yok
    okuma özürlüsü felan mısınız? Resmin üstünde paylaşırken zaten yazmışım alakası yok ama benzer bir vaka diye! Biraz olsun okumayı seçerseniz sonra gelip yargılarınızı burada insanlara dağıtırsınız!




  • Ayın 4 ü 150 gb ı geçtim akşam abanayım oyunlarada hard disk leri doldurayım eyyy vodafone

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar biraz önce aradılar yine 0850 542 5 542 no'lu telefondan inanılmaz derecede sinirliyim şuanda resmen yalan söyleyip insanları kandırıyorlar !!! ses kaydını aldım isteyene atarım hala bana btk kararı var bu konuyla ilgili vs vs ... bunlar bu eşiği uygulayacak arkadaşlar böyle arayıp taciz ettiklerine göre ... toplu hareket edelim , sizleri de arayacaklardır !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 4 Şubat 2019; 15:59:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Arkadaşlar biraz önce aradılar yine 0850 542 5 542 no'lu telefondan inanılmaz derecede sinirliyim şuanda resmen yalan söyleyip insanları kandırıyorlar !!! ses kaydını aldım isteyene atarım hala bana btk kararı var bu konuyla ilgili vs vs ... bunlar bu eşiği uygulayacak arkadaşlar böyle arayıp taciz ettiklerine göre ... toplu hareket edelim , sizleri de arayacaklardır !!!
    Ne diyorlar hocam detay verir misin ? Bir de mail atın maille dönüş yapılmasını sağlayın. Sözleşmenin neresinde öyle bir kota var sözlşememi gönderin diyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: condemned890

    Ne diyorlar hocam detay verir misin ? Bir de mail atın maille dönüş yapılmasını sağlayın. Sözleşmenin neresinde öyle bir kota var sözlşememi gönderin diyin.

    Alıntıları Göster
    pm attım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    pm attım

    Alıntıları Göster
    Hocam mesajınızı ve ses kayıtlarınızı inceledim. Gönlünüz ferah olsun. Hiçbirşey yapamazlar. Şimdi yapacaklarınızı ben size kısaca anlatayım.

    1. Operatör yalan söylüyor. BTK nın kullanım eşiği diye bir kararı yok. Her operatör kafasına göre bir şey belirlemiş. Misal superonline 5 tb verirken vodafone 400 gb veriyor. Yani böyle bir karar falan yok. YALAN.

    2. Operatörün de dediği gibi vodafone genel merkezine hemen bir mail atın. Kullanım eşiği ile ilgili arandım. Bu eşiğin neye istinaden uygulandığını tarafıma belirtin ve ben böyle bir taahüte imza yada sözlü onay vermedim. Telefon ile verdiğim onayda kesinlike kullanım eşiğinden bahsedilmedi ve sınırsız ve limitsiz olarak internetimi kullanacagım söylendi diye yazın. Tarafıma onay verdiğim taahütü ve sözleşmeyi mail aracılığıyla gönderin diye belirtin. Ayrıca taahütümü yenileyen müşteri temsilcisinin bana böyle bir bilgi vermediği için müşteri memnuniyeti açısından bu kararı kabul etmediğinizi belirtin.

    3. Gelen maildeki sözleşmeyi inceleyin. Öncelikle içerisinde kullanım eşiği diye bir madde var mı inceleyin. Böyle bir madde olamaz bu madde ocaktan sonra eklendi ve siz de zaten aralıkta taahüt vermişsiniz. Kaldı ki zaten ocaktan sonraki taahüt ve sözleşmelerde de böyle bir madde yok. Böyle bir madde varsa direk tüketici hakem heyetine gidin ve bana yanlış bilgi verilerek sözleşme içeriginde olan kullanım eşiği söylenmeden bu taahüt limitsiz ve sınırsız olarak satıldı diyerek şikayetinizi yapın. Taahütünüzde yada sözleşmenizde kullanım eşiği maddesi yoksa btk ya şikayet edip bana böyle bir eşik uygulanıyor kabul etmiyorum diyerek şikayet kaydınızı yapın.

    4. Twitter da donanımhaber içinde videolar çeken tüketici hakem heyeti onursal başkanı aydın agaoglu var. adresi şuhttps://twitter.com/aydinagaoglu bu hocamıza durumunuzu belirtin. Kendisi ço yardımcı oluyor. Benim dediklerimi diyecektir sizlere.

    İçiniz çok rahat olsun. Kesinlikle ama kesinlikle böyle birşey uygulamaya hakları yok. Dediklerimi harfiyen yaparsanız olumlu sonucu hep birlikte görecegiz. Tüketici hakem heyetine gitmekten korkmayın. Bu tarz yanlış bilgilendirme yada yalan söylemede tüketici hakem heyetinden %100 sonuç alırsınız. Ben superonline da aynı şeyi yaşadım. Hatta benim sözleşmemde akk yazıyordu. Ama bana telefon onayı sırasında akk vs olacagı söylenmedigi için tüketici hakem heyeti beni haklı buldu ve 6 ay sonra sınırsız kullanımıma devam ettim 2013 ten 2016 ya kadar. İçiniz rahat olsun. Bu aramanın yapıldıgı tüm arkadaşlar bu dediklerimi yaparlarsa sıkıntı yaşamazlar.




  • mescur kullanıcısına yanıt
    ilk mesajinizda resmin ustune ""az önce araştırma yaparken eski ama bizi de ilgilendiren bir görsel buldum"" yazinizda hala GORME OZURLU oldugum icin bana cevap verdiginiz ""Resmin üstünde paylaşırken zaten yazmışım alakası yok ama benzer bir vaka"" cumlenizide mesajinizda goremedim, ki zaten bende yazimda
    1:) eski oldugunu (ayni sizin ilk mesajinizda yazdiginiz gibi)
    2") konumuzla ilgili alakali olmadigini yazdim.. yani "bizi ilgilendiren" yazdiginiz icin.........

    biraz olsun okumayi becerebilmisim ve siz hatirlama zorlugu cekiyorsaniz yazmadiginiz seyleri yazdim demeyin tekrar okuyun saglicakla kalin...
  • Bakalım aboneliği İPTAL edilecek biri olursa ABANIYORUZ %100 kullanıcı haklı bu durumda benim 400 Gb'ı geçmişti mesaj vb. yok 200 gb Genç Aile 100 mbs paketindeyim sizin paketleriniz ney?
  • Burada ısrarla "kullanım eşiği" denen kavramın mutlaka Vodafone tarafından tanımlanması gerektiğini defalarca söyledim.

    Rumuzunu hatırlamadığım ve Vodafone çalışanı/promotörü ya da benzeri sıfata sahip bir kullanıcı kulanım eşiği kavramının bir iç denetim mekanizmasına ilişkin olduğunu, tüketiyici ilgilendirmediğini, bu durumun kendilerine bir iç yazışma ile bildirilmesi nedeniyle bu bilgiye ilişkin kaynakları buraya taşıyamayacağını belirtti.

    Ben de mobil tarafta 1 senede Vodafone tarafından defalarca sinir hastası edildiğim için bu cevabın benim için asla yeterli olmayacağını, bu konuda Vodafone tarafından yetkili kişilerce yazılı bir açıklama yapılması gerektiğini beyan ettim.

    "Kullanım eşiği" denen kavramı merak ettiğim için Vodafone müşteri hizmetlerini "defalarca" aradım.

    Bir keresinde telefon yüzüme kapatıldı.

    Çoğu görüşmede müşteri temsilcisi konunun ne olduğunu bilmediği için derdimi bile anlatamadım.

    Bir müşteri temsilcisi aynen şunu dedi: "Kullanım eşiği aşılınca normal internet kullanabilirsiniz ama upload ve download yapamazsınız."

    Birkaç kere "Biz satış ekibiyiz, bunun için sizi müşteri temsilcisine aktarmam lazım." dediler ve aktardılar ancak aktardıkları bölümde bir insana ulaşabilmek için Vodafone'a kayıtlı bir telefon numarası ya da bir Vodafone müşterinin hizmet numarası/TC kimlik numarası tuşlanması zorunlu olduğu için konuşmam gereke insanlara bile ulaşamadım.

    Birkaç müşteri temsilcisi sözleşmede geçen kullanım eşiği kavramının olmadığını iddia etti, sözleşmeyi inkar etti yani.

    Bir müşteri temsilcisi beni anladı (gerçekten şaşırdığımı itiraf etmeliyim), bu sorunun cevabını bilmediğini ve bu soruyu mail ile genel müdürlüğe sormam gerektiğini belirtti.

    Gönderdiğim mail

    Vodafone 'dan arandım , aşırı internet kullanımı uyarısı ??


    Gelen cevap

    Vodafone 'dan arandım , aşırı internet kullanımı uyarısı ??


    Görüleceği üzere MH ve genel müdürlük topu birbirlerine atmaktan hiç çekinmiyorlar ama soruya cevap veren kimse yok.

    Vodafone mobilde geçirdiğim sadece 1 sene bile bir daha Vodafone abonesi olmamam için son derece yeterli olaylar yaşattı bana. Şimdi sabit internet tarafında mevcut müşterilerin yaşadıkları benim mobil tarafta yaşadıklarımdan neredeyse daha ilginç. Sorun yaşayan tüm Vodafone abonelerine sabır diler, bu dertten mümkün olan en kısa sürede kurtulmalarını dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polemik -- 4 Şubat 2019; 23:35:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    Burada ısrarla "kullanım eşiği" denen kavramın mutlaka Vodafone tarafından tanımlanması gerektiğini defalarca söyledim.

    Rumuzunu hatırlamadığım ve Vodafone çalışanı/promotörü ya da benzeri sıfata sahip bir kullanıcı kulanım eşiği kavramının bir iç denetim mekanizmasına ilişkin olduğunu, tüketiyici ilgilendirmediğini, bu durumun kendilerine bir iç yazışma ile bildirilmesi nedeniyle bu bilgiye ilişkin kaynakları buraya taşıyamayacağını belirtti.

    Ben de mobil tarafta 1 senede Vodafone tarafından defalarca sinir hastası edildiğim için bu cevabın benim için asla yeterli olmayacağını, bu konuda Vodafone tarafından yetkili kişilerce yazılı bir açıklama yapılması gerektiğini beyan ettim.

    "Kullanım eşiği" denen kavramı merak ettiğim için Vodafone müşteri hizmetlerini "defalarca" aradım.

    Bir keresinde telefon yüzüme kapatıldı.

    Çoğu görüşmede müşteri temsilcisi konunun ne olduğunu bilmediği için derdimi bile anlatamadım.

    Bir müşteri temsilcisi aynen şunu dedi: "Kullanım eşiği aşılınca normal internet kullanabilirsiniz ama upload ve download yapamazsınız."

    Birkaç kere "Biz satış ekibiyiz, bunun için sizi müşteri temsilcisine aktarmam lazım." dediler ve aktardılar ancak aktardıkları bölümde bir insana ulaşabilmek için Vodafone'a kayıtlı bir telefon numarası ya da bir Vodafone müşterinin hizmet numarası/TC kimlik numarası tuşlanması zorunlu olduğu için konuşmam gereke insanlara bile ulaşamadım.

    Birkaç müşteri temsilcisi sözleşmede geçen kullanım eşiği kavramının olmadığını iddia etti, sözleşmeyi inkar etti yani.

    Bir müşteri temsilcisi beni anladı (gerçekten şaşırdığımı itiraf etmeliyim), bu sorunun cevabını bilmediğini ve bu soruyu mail ile genel müdürlüğe sormam gerektiğini belirtti.

    Gönderdiğim mail



    Gelen cevap



    Görüleceği üzere MH ve genel müdürlük topu birbirlerine atmaktan hiç çekinmiyorlar ama soruya cevap veren kimse yok.

    Vodafone mobilde geçirdiğim sadece 1 sene bile bir daha Vodafone abonesi olmamam için son derece yeterli olaylar yaşattı bana. Şimdi sabit internet tarafında mevcut müşterilerin yaşadıkları benim mobil tarafta yaşadıklarımdan neredeyse daha ilginç. Sorun yaşayan tüm Vodafone abonelerine sabır diler, bu dertten mümkün olan en kısa sürede kurtulmalarını dilerim.
    Yok canım bunların bir bok bildiği yok , ama o bir bok bilmedikleride onların aleyhine işlyecek haberleri yok , müşteriye eksik ve yanlış bilgi verdikleri için mahkemeye vereceğim bunları dün mail attım yazılı cevap bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Arkadaşlar biraz önce aradılar yine 0850 542 5 542 no'lu telefondan inanılmaz derecede sinirliyim şuanda resmen yalan söyleyip insanları kandırıyorlar !!! ses kaydını aldım isteyene atarım hala bana btk kararı var bu konuyla ilgili vs vs ... bunlar bu eşiği uygulayacak arkadaşlar böyle arayıp taciz ettiklerine göre ... toplu hareket edelim , sizleri de arayacaklardır !!!
    Detay icin hocam pm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Musteri hizmetleri gerizekali galiba..
    Adam diyor ki sinirsiz musteri hizmetleri diyor ki vodafone yanimdadan kullanimiza bakabilirsiniz diyor sinirsizin nesine bakicak

    Vodafone abonesi degilim 18 gun bekledim gelmediler iyi ki gelmemisler en son gelsenizde zaten kapidan dönersiniz diyip iptal ettirdim.Aslinda iptal etmemdeki en buyuk neden bu mh idi gercekten berbat sikayet kayidi bile olusturmayan yalandan olustiyorlar kesinlikle geri donus yapilmayan bir mh takimi var malesef..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marrusia -- 5 Şubat 2019; 11:51:32 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone tarafından 10 dk önce aradılar 760 gb kullanım yapmışsınız bir kişi bu kadar harcayamazmış bu yüzden kullanımımı iptal etme hakları varmış bende bu kullanım eşiğinini sözleşmede nerede yer aldığını sordum 4.12. maddesinden yer aldığını söyledi kadın

    Sözleşmede yer alan kısım (Ne alaka?)
    bkz:
    4.12. ABONE, bu Sözleşme’den doğan hak ve
    sorumluluklarını, her ne surette olursa olsun,
    VODAFONE NET’in muvafakati olmaksızın ve devir
    anında devir konusu hatta ait tüm doğmuş ve/veya
    doğacak borçların, bilcümle vergi vb. mali
    yükümlülüklerin devreden abone ve devralan
    tarafından müştereken ve müteselsilsen ödeneceği
    kabul edilmedikçe ve devrolan abone VODAFONE NET
    ile yeni bir abonelik sözleşmesi imzalamadıkça hattı ve
    Sözleşme’deki hak ve yükümlülüklerini devredemez.
  • Dayandirdiklari BTK karari bunu uygulamaya calisiyorlar

    Karar Tarihi : 12.04.2016
    Karar No : 2016/DK-THD/214

    Hizmetin kısıtlanması ve durdurulması
    MADDE 17 – (1) Mücbir sebepler dışında işletmeciler tarafından hizmetin kesintisiz olarak sürdürülmesi esastır. Faturanın son ödeme tarihinde ödenmemesi halinde, hizmetin sunumu abone bilgilendirilerek kısıtlanabilir/durdurulabilir. Aboneliğin feshi halleri hariç, ödeme yapıldıktan sonra en geç yirmidört saat içinde hizmetin sunumuna devam edilir.
    (2) Hukuka aykırı ya da hileli bir faaliyetin varlığı konusunda kuvvetli bir şüphenin bulunması ve/veya tüketici menfaatinin korunması amacıyla hizmetin mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde olduğunun tespiti durumunda aboneye bilgi verilerek hizmetin sunumu kısıtlanabilir veya durdurulabilir.
    (3) İşletmeci tarafından kısıtlanan/durdurulan hattın, tekrar hizmete açılması durumunda açma-kapama veya başka herhangi bir ad altında aboneye ücret yansıtılamaz.
    (4) Kurum, kullanım miktarı sınırlı hizmetler ile fatura üst sınırı uygulamasına ilişkin olarak abonelerin bilgilendirilmesi ve/veya hizmetlerin kısıtlanması/durdurulması yönünde işletmecilere yükümlülük getirebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Hydra

    Vodafone tarafından 10 dk önce aradılar 760 gb kullanım yapmışsınız bir kişi bu kadar harcayamazmış bu yüzden kullanımımı iptal etme hakları varmış bende bu kullanım eşiğinini sözleşmede nerede yer aldığını sordum 4.12. maddesinden yer aldığını söyledi kadın

    Sözleşmede yer alan kısım (Ne alaka?)
    bkz:
    4.12. ABONE, bu Sözleşme’den doğan hak ve
    sorumluluklarını, her ne surette olursa olsun,
    VODAFONE NET’in muvafakati olmaksızın ve devir
    anında devir konusu hatta ait tüm doğmuş ve/veya
    doğacak borçların, bilcümle vergi vb. mali
    yükümlülüklerin devreden abone ve devralan
    tarafından müştereken ve müteselsilsen ödeneceği
    kabul edilmedikçe ve devrolan abone VODAFONE NET
    ile yeni bir abonelik sözleşmesi imzalamadıkça hattı ve
    Sözleşme’deki hak ve yükümlülüklerini devredemez.
    Madde o değil arkdaşım madde şu ;

    4.12. Abonelerin menfaatinin korunması amacı ile;
    hizmetlerin mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde
    olduğunu tespiti veya hukuka aykırı ya da suç niteliği
    taşıyan bir faaliyetin varlığı konusunda haklı bir şüphenin
    bulunması hallerinde VODAFONE NET, ABONE’ye bilgi
    vererek Hizmetlerin sunumunu kısıtlayabilir veya
    durdurabilir. Bununla birlikte hizmetlerin mutat kullanım
    düzeyinin çok üzerinde olduğunun tespiti halinde,
    VODAFONE NET’in ABONE’den Ara Ödeme, Avans veya
    Depozit talep etme hakkı saklıdır. Depozit tutarı, Avans
    ya da Ara Ödeme gibi değerlendirilmez ve Ara Ödeme’ye
    mahsup edilmez

    Ancak böyle bir madde varsa bile telefondan taahhüt uzatmak için onay aldıkları zaman limitsiz , sınırsız vs demeyecekler insanları kandırmayacaklar ! resmen insanların aklıyla dalga geçip çamura yatıyorlar , bütün operatörlere bunun için 2 yıl süre verildi altyapınızı geliştirin 2019'da akk kalkacak diye ,ama bunlar hiçbir şey yapmamış anlaşılan , bizi ırgalamaz kesinlikle , eğer BTK bunun için yeni bir madde yayınlamışsa bile biz o madde yayınlanmadan önce sınırsız ve limitsiz kullanacağız diye taahhüt verdik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ediza

    Dayandirdiklari BTK karari bunu uygulamaya calisiyorlar

    Karar Tarihi : 12.04.2016
    Karar No : 2016/DK-THD/214

    Hizmetin kısıtlanması ve durdurulması
    MADDE 17 – (1) Mücbir sebepler dışında işletmeciler tarafından hizmetin kesintisiz olarak sürdürülmesi esastır. Faturanın son ödeme tarihinde ödenmemesi halinde, hizmetin sunumu abone bilgilendirilerek kısıtlanabilir/durdurulabilir. Aboneliğin feshi halleri hariç, ödeme yapıldıktan sonra en geç yirmidört saat içinde hizmetin sunumuna devam edilir.
    (2) Hukuka aykırı ya da hileli bir faaliyetin varlığı konusunda kuvvetli bir şüphenin bulunması ve/veya tüketici menfaatinin korunması amacıyla hizmetin mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde olduğunun tespiti durumunda aboneye bilgi verilerek hizmetin sunumu kısıtlanabilir veya durdurulabilir.
    (3) İşletmeci tarafından kısıtlanan/durdurulan hattın, tekrar hizmete açılması durumunda açma-kapama veya başka herhangi bir ad altında aboneye ücret yansıtılamaz.
    (4) Kurum, kullanım miktarı sınırlı hizmetler ile fatura üst sınırı uygulamasına ilişkin olarak abonelerin bilgilendirilmesi ve/veya hizmetlerin kısıtlanması/durdurulması yönünde işletmecilere yükümlülük getirebilir.
    O zaman bunu belirtmeleri gerekiyor hocam adına limitsiz ya da sınırsız demiyecekler , hadi onuda geçtim limit koyacaksan koy da 3tb , 4tb koy 100 mbit bağlantı için 400gb nedir yahu ? resmen komedi

    Bir de burda hukuka aykırı ve hileli bir faaliyetten kasıt nedir ? eğer interneti başka kişilerle paylaşmak ise onda haklılar , ha bununda çözümü nedir o evde kullanılan cihazların mac adreslerini kayıt altına alırsın , onun haricinde girip aşırı kullanım yapan olursa o zaman yaptırım uygularsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 5 Şubat 2019; 14:11:53 >




  • helsloot kullanıcısına yanıt
    Olay bastan asagi komedi bole giderse cok fazla dava acicaz gibi geliyor yil 2019 100mbps hiz vericen 4k film en dusuk 20-30 gb olucak ps4 oyun 100 gb olucak sonra diycenki 400gb gectin keserim hattini ugrasirlar mahkemeyle gideriz mahkemeye emsal gosteririz normal film-dizi-oyun degerlerini mahkeme bizi hakli gorur
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.