Şimdi Ara

Vodafone 'dan arandım , aşırı internet kullanımı uyarısı ?? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
4
Favori
7.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ISP'lerin dayanak noktası olan BTK kararı.

    Ancak sözleşmede bunu belirten bir kıstas olması gerekiyor. Aylık 400gb geçen kullanıcıya bu maddeyi dayatamazlar. ben ayda 1tb da kullanırım 2tb da kullanırım. çünkü sen bana limit ve sınır yok demişsin. Ben yüksek ihtimalle Şubat gibi SOL'a dönüş yapacağım. En azından orada insaflı bir eşik var 5TB. hiç sinir stres yapacak halim yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mageji -- 5 Şubat 2019; 15:50:9 >
  • 1 Şubat tarihinde bende aynı numaradan arandım. Bir kaç kere müşteri hizmetleri ile görüştüm hepsi ayrı telden çalıyor. Bugün en son yaptığım görüşmede limitsiz internetiniz var ama şubat ayı başından itibaren 5 gün içinde 124gb kullanım yapmışsınız biraz fazla ve işletme mi işletiyorsunuz diye ekledi. bende evde eşimle interneti kullandığımı ve turkcell tv yani özünde iptv olan bir hizmetten ötürü kullanımın yüksek olduğunu ve limitsiz paketim varsa istediğim kadar kullanıp kullanamayacağımı sordum. oda evet limitsizsiniz ama biraz fazla tadında cevap verdi. saçma saçma işler. bu ay içinde büyük ihtimal tekrar aranıcaksınız da dedi.

    önceki mesajlarda arkadaşlar BTK kanununu paylaşmışlar. Oradan vuracakları kesin. Bana sorduğu soru işletme mi işletiyorsunuz ? yani bireysel internet başvurusu yapıp kurumsal mı kullanıyorsun hukuka aykırı bir şekilde demek istedi. SOL'den Vodafone a geçtim ceza ödeyerek böyle olacağını bilseydim en azından ekim 2019 a kadar SOL 100mbit internetim olurdu. bu iş böyle giderse vodafonedan çıkarım.

    Şimdi BTK ya şikayet yazdım aynı şekilde Cimer'den de yazdım. netyardım@vodafone.com'a mail de attım. Aynı durumda olan arkadaşlar lütfen bu şikayetleri yapsınlar. Yaptıkları hukuka aykırı.

    edit: btk şikayetimi vodafone'a iletti bakalım ne olucak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atrinn -- 5 Şubat 2019; 16:12:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atrinn

    1 Şubat tarihinde bende aynı numaradan arandım. Bir kaç kere müşteri hizmetleri ile görüştüm hepsi ayrı telden çalıyor. Bugün en son yaptığım görüşmede limitsiz internetiniz var ama şubat ayı başından itibaren 5 gün içinde 124gb kullanım yapmışsınız biraz fazla ve işletme mi işletiyorsunuz diye ekledi. bende evde eşimle interneti kullandığımı ve turkcell tv yani özünde iptv olan bir hizmetten ötürü kullanımın yüksek olduğunu ve limitsiz paketim varsa istediğim kadar kullanıp kullanamayacağımı sordum. oda evet limitsizsiniz ama biraz fazla tadında cevap verdi. saçma saçma işler. bu ay içinde büyük ihtimal tekrar aranıcaksınız da dedi.

    önceki mesajlarda arkadaşlar BTK kanununu paylaşmışlar. Oradan vuracakları kesin. Bana sorduğu soru işletme mi işletiyorsunuz ? yani bireysel internet başvurusu yapıp kurumsal mı kullanıyorsun hukuka aykırı bir şekilde demek istedi. SOL'den Vodafone a geçtim ceza ödeyerek böyle olacağını bilseydim en azından ekim 2019 a kadar SOL 100mbit internetim olurdu. bu iş böyle giderse vodafonedan çıkarım.

    Şimdi BTK ya şikayet yazdım aynı şekilde Cimer'den de yazdım. netyardım@vodafone.com'a mail de attım. Aynı durumda olan arkadaşlar lütfen bu şikayetleri yapsınlar. Yaptıkları hukuka aykırı.

    edit: btk şikayetimi vodafone'a iletti bakalım ne olucak.
    aynen hocam ortak hareket edelim




  • bu kanunu kullanicaz ve neye gore benim mutat kullandigimi belirliyor sunarim gunumuz sartlarindaki kullanim degerlerini bilirkisi zaten kabul eder.... 2 sekilde mahkeme hakkimiz var hem tuketici kanunu hemde belirledikleri ama sozlesmelerde yazmayan degerler (100mbps===400gb) evet elimizdeki sozlesmelerde mutat kavrami geciyor ama belirledikleri degerler yazmiyor kendi kafasina gore deger belirleyip onay vermedigim bir konuyu bana kullanamaz
    TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN
    Kanun No. 6502 Kabul Tarihi: 7/11/2013

    Abonelik sözleşmeleri
    MADDE 52
    (4) Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir. Süresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması hâlinde de tüketici sözleşmeyi feshedebilir. Fesih bildiriminin kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren bir yöntem belirleyemez.




  • Eger 1 yildan az sozlesmeniz varsa ozamanda kanun


    ABONELİK SÖZLEŞMELERİ YÖNETMELİĞİ 24 Ocak 2015 CUMARTESİ
    Resmî Gazete
    Sayı : 29246
    Sözleşmenin feshi

    MADDE 22 – (1) Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıl ve daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir.

    (2) Süresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması halinde veya tüketicinin hizmetten yararlanmasına engel olabilecek geçerli bir sebebin varlığı halinde tüketici sözleşmeyi feshedebilir.

    (3) Tüketicinin taahhütlü aboneliğini süresinden önce feshetmesi halinde, 16 ncı madde hükmü uygulanır.

    (4) Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshedilmesi ile ilgili bildirim ve taleplere ilişkin işlemleri yerine getirmek üzere gerekli tedbirleri almak ve gerektiğinde uygun bir sistem kurup bu sistemi kesintisiz olarak açık tutmakla yükümlüdür.

    Taahhütlü aboneliğin süresinden önce feshi

    MADDE 16 – (1) Taahhütlü aboneliklerde tüketicinin süresinden önce taahhütlü aboneliğini sonlandırması halinde, satıcı veya sağlayıcının talep edeceği bedel, tüketicinin taahhüdüne son verdiği tarihe kadar tüketiciye sağlanan indirim, cihaz veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı ile sınırlı kalmak zorundadır. Ancak, tüketiciden taahhüt kapsamında tahsil edileceği belirlenen bedellerin henüz tahakkuk etmemiş kısmının toplamının, bu tutardan düşük olması halinde sınır değeri olarak tüketici lehine olan tutarın esas alınması zorunludur.

    DILEKCELERINIZDE BU KANUN MADDELERINI KANUN TARIHI-SAYISI VB KULLANIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ediza -- 5 Şubat 2019; 19:36:22 >




  • https://forum.donanimhaber.com/vodafone-tarafindan-kullanim-esigi-adi-altinda-tehdit-edilenler-ve-yapilmasi-gerekenler--137023340



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi condemned890 -- 6 Şubat 2019; 0:38:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: condemned890

    https://forum.donanimhaber.com/vodafone-tarafindan-kullanim-esigi-adi-altinda-tehdit-edilenler-ve-yapilmasi-gerekenler--137023340
    Evet hocam ancak bu mutat kelimesinin geçtiği madde benim taa 2016 daki sözleşmemde de var ancak , herhangibir rakam yok yok , 400 gb neye göre belirlenmiş kafalarına göre kendileri bir sınır belirlemişler anlaşılan , sırf bu yüzen bile haksız oldukları aşikar ... bana daha cevap gelmedi , gelince burda da paylaşırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Evet hocam ancak bu mutat kelimesinin geçtiği madde benim taa 2016 daki sözleşmemde de var ancak , herhangibir rakam yok yok , 400 gb neye göre belirlenmiş kafalarına göre kendileri bir sınır belirlemişler anlaşılan , sırf bu yüzen bile haksız oldukları aşikar ... bana daha cevap gelmedi , gelince burda da paylaşırım

    Alıntıları Göster
    Şimdi sözleşmeme baktım o madde benim sözleşmemde de var. Fakat o madde ye göre o zaman ben 100 gb indirme yaptıysam 1 sene içinde önümüzdeki ay 300 gb yaparsam mutat a girer. Bu şekilde ucu açık olur ve bir ay iki ay fazla download yapan herkesin hattını iptal etmek zorunda kalırlar o zamanda müşterileri kalmaz. Tüketici kanununda şöyle bir madde daha vardır. Ucu açık hiçbir madde direkman tüketiciyi baglayıcı olamaz diye. Orda bir limit belirtimmemiş ama size telefonda 400 gb diyorlar. Saçmalık. Yasa dışı kullanım içinde bunu kanıtlamaları lazım. Ben akk varken ayda 700- 800 gb indirme yapyordum ama akk kotaya işlemedigi için bunu geçmişten göremiyoruz. EE nası olacak o zaman bu iş neye göre mutat kime göre mutat. Bu kanunun ucu açık bu kanuna göre yaptırım uygulamayazlar. Kanıtlamaları lzım. Kanıtlamaları içinde geçmiş kullanımlarda ki akk dışında ki indirmelerinde kayıtlarını atmak zorundalar.




  • Bir gönüllü arkadaş konu açıp bu konu hakkında detaylı ve nereye nasıl şikayet edeceğiz örneklerle birlikte koysun ortak bir şekilde tavrımızı koyalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canhey

    Bir gönüllü arkadaş konu açıp bu konu hakkında detaylı ve nereye nasıl şikayet edeceğiz örneklerle birlikte koysun ortak bir şekilde tavrımızı koyalım
    KONUYU AÇTIM. HERKES FAYDALANABİLİR.
    https://forum.donanimhaber.com/vodafone-tarafindan-kullanim-esigi-adi-altinda-tehdit-edilenler-ve-yapilmasi-gerekenler--137023340



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi condemned890 -- 6 Şubat 2019; 0:36:4 >
  • helsloot kullanıcısına yanıt
    Bazı sözleşmelerde 4.14 kiminde 4.12 imiş öğrendim onu fakat burada ki madde de zaten mutat kullanımdan bahsediyor olağan dışı bişey yaşanmadı ki benim kullanımlarım da 300 gb harcarken bir anda 1.5 tb harcamaya çıkmadı sonuçta
  • akıl almayacak şeyler oluyor ,anlaşmışlar gibi sürekli müşterileri tedirgin edecek bir şeyler buluyorlar
    değişik isimlerle akn. ,akk. ,kota işini devam ettirmeye mi çalışıyorlar
  • Benim 450gbdı ocakta şimdi benide aradı o numara.
  • İnsanlar sınırsız diye rahat rahat girerim diye abone oluyor ama o da ne yine kota var. Gizli mizli yine kota var.. Bir rahat, huzur yok arkadaş.
  • Sadece netflix izliyorum nesi şüpheli bunun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atrinn

    1 Şubat tarihinde bende aynı numaradan arandım. Bir kaç kere müşteri hizmetleri ile görüştüm hepsi ayrı telden çalıyor. Bugün en son yaptığım görüşmede limitsiz internetiniz var ama şubat ayı başından itibaren 5 gün içinde 124gb kullanım yapmışsınız biraz fazla ve işletme mi işletiyorsunuz diye ekledi. bende evde eşimle interneti kullandığımı ve turkcell tv yani özünde iptv olan bir hizmetten ötürü kullanımın yüksek olduğunu ve limitsiz paketim varsa istediğim kadar kullanıp kullanamayacağımı sordum. oda evet limitsizsiniz ama biraz fazla tadında cevap verdi. saçma saçma işler. bu ay içinde büyük ihtimal tekrar aranıcaksınız da dedi.

    önceki mesajlarda arkadaşlar BTK kanununu paylaşmışlar. Oradan vuracakları kesin. Bana sorduğu soru işletme mi işletiyorsunuz ? yani bireysel internet başvurusu yapıp kurumsal mı kullanıyorsun hukuka aykırı bir şekilde demek istedi. SOL'den Vodafone a geçtim ceza ödeyerek böyle olacağını bilseydim en azından ekim 2019 a kadar SOL 100mbit internetim olurdu. bu iş böyle giderse vodafonedan çıkarım.

    Şimdi BTK ya şikayet yazdım aynı şekilde Cimer'den de yazdım. netyardım@vodafone.com'a mail de attım. Aynı durumda olan arkadaşlar lütfen bu şikayetleri yapsınlar. Yaptıkları hukuka aykırı.

    edit: btk şikayetimi vodafone'a iletti bakalım ne olucak.
    Tarifeniz ney hocam vodafone da ocakta mı almıştınız?




  • Birde benim anlamadığım olay AKN varken ben günde bazen 50gb~ aydada ortalama 800-900gb~ zaten kullanıyordum. O zaman sıkıntı olmadıda limitsiz olunca mı saçmalamaya başladılar... 5 gün içinde 124gb kullandı diye arkadaşı aramışlar. Ben aralıkta 1 günde 220gb oyun indirmiştim onda niye aramadılar...
  • Adamlar bu kadar geri kafalılar işte. Yeri gelir insan bir günde 200 gb kullanır.iki adet 4k film bir adet sağlam oyun indirirse al sana 200 gb.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man Of Earth

    Tarifeniz ney hocam vodafone da ocakta mı almıştınız?

    Alıntıları Göster
    Tarifem Genç Aile 100mbit 200GB AKN li tarife 27 Aralık 2018'de kurulum yapıldı. SOL'ı iptal edip Vodafone a geçmemin sebebi 1 Ocak 2019'dan itibaren limitsiz olucak demeleriydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atrinn

    Tarifem Genç Aile 100mbit 200GB AKN li tarife 27 Aralık 2018'de kurulum yapıldı. SOL'ı iptal edip Vodafone a geçmemin sebebi 1 Ocak 2019'dan itibaren limitsiz olucak demeleriydi.

    Alıntıları Göster
    Aynı benim tarife hatta bende o civarlarda kayıt oldum. Bu ay belli olur kullanmaya devam mümkünse yine geçin bakalım iptal olacak mı olursa millenicom var en azından 50 mbs sınırsıza 90 TL öderiz. (Tabi iptal ettikleri gibi thh ve dava süreci açmamız lazım %100 haksızlar.)

    Ben daha aranmadım ama aşırı kullanım olmadı SOL ile aynı anda kullanıyordum Sol dün iptal ettim şuan tamamen vodafone'dayım bakalım ne olacak.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.