Şimdi Ara

Voafone Rezilliği Yeni geçirme politikası; Faturasız hattı faturalıya taşıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
13.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Üzerime kayıtlı annemin Vodafone hattını bir türlü rızasını alıpta türkcelle geçiremedim. Neyse dün hiç bir onayım olmadan, aranmadan faturasız hattımı faturalıya geçirilmiş. Müşteri hizmetlerini aradığım da telefon üzerinden onay verdiğimi söylüyorlar. Anneme soruyorum hatta Vodafone Menü bilirimlerini gösteriyorum. Voafone diye bir şey çıktı diyor gerisini hatırlamıyor. Arkadaşlar böyle bir mantık var mıdır bu şekilde faturalıya taşıma olur mu. Saçmalığın daniskası. Kullanmayın kullandırtmayım diyorum. Hak talep edeceğim hiç bir şey yok hak talebinde bulunsak sonuç çıkana kadar 3 fatura öderim. Operatör taşısam iptal bedeli her şey dahil 70 TL çıkıyor. Paket zaten 25 TL kullanmaktan başka çağre kalmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Vodafone son zamanlarda iyice niyeti bozdu anlaşılan, durum onu gösteriyor.

    Sanırım benim faturasız hattı da faturalıya geçirmek için tuzak bildirim mesajları gönderiyor, henüz tam emin değilim. 2019 Ocak ayında faturasız hattımı Turkcell'den Vodafone'a taşıdığımdan beri arada, ayda 1-2 olabilir, telefon kenarda beklemede dururken yani ekran kapalıyken "Bip" türü bir uyarı sesi duyduğum oluyordu. Biraz sonra telefonu elime alıp parmak izi okuyucu ile ekranı açtığımda ise farklı hiçbir şey görünmüyordu. Ne olduğuna anlam veremiyordum, belki uzun süredir güncellemediğim, fabrika ayarlarına döndürmediğim Xiaomi Redmi 4X telefonun sapıtmasından olabilir mi diye şüphelenmiştim. Telefonum rootludur, hosts dosyası ile reklamlar engellidir vs. Bilinçli bir kullanıcıyım diyebilirim, kolay kolay faka basmam. Tüm bu durumlarda telefonda arkaplanda çalışan hiçbir uygulama yoktu ve ayrıca WiFi/Mobil veri kapalıydı. Zaten telefonda MIUI antivirus uygulaması yüklü, ayrıca güvenlik duvarı kullanıyorum ve sadece belli bazı uygulamaların internete erişimi var. Diğer uygulama izinlerini de her zaman kısıtlarım. Kablosuz/4G açtığım sınırlı zamanlarda bile sadece istediğim uygulamalar nete bağlanır. MIUI uygulamalarını bile sınırlandırırım, o derece.

    Zaten telefonu çok kurcalayan biri de değilim. Genelde PC başında olduğum için telefonla pek işim olmaz. Belki de şu ana kadar çıkan mesajlara yanlışlıkla basmamamın, onay vermememin bir nedeni de bu olabilir. Geçen gün telefon yanımda masadayken yine bu "Bip" sesini duydum. Bu kez hemen telefonu elime aldım ve arkadaki parmak izi okuyucu ile ekranı açtım. Aynı anda bir mesaj kutusunun -ki servis mesajına benziyordu- aniden ekrandan kaybolduğunu gördüm. Yani büyük ihtimalle Vodafone'dan bir servis mesajı gelmişti ve ben daha ne olduğunu göremeden ekrandan kayboldu. Bu beni iyice şüphelendirdi, her 3 operatörün de zaman zaman müşterilerini zora sokacak şekilde istemsizce bazı paketlere üye yaptığını, iptal etmede güçlük çıkarttığını vs. duyuyordum. Hatta şimdiye dek tüm operatörlerde taşıma sonrası hemen "mobil ödeme"yi iptal ederim, ek önlem olması açısından. Ayrıca "Vodafone yanımda" uygulamasını kullanmıyorum, hiç yüklemedim şimdiye dek, not düşeyim.

    Bugün fırsat bulunca hemen araştırmaya başladım tekrar:
    * "vodafone faturalı hatta geçirmiş",
    * "ekranda çıkan mesaj üyelik abone",
    * "vodafone ekrana gelen mesajlar",
    vs. vs.
    gibi aramalar yaptığımda birçok sonuca ve şikayete ulaştım. Örneğin ekşisözlük'te "vodafone rezaleti" diye arattığınızda çıkan girilerin birçoğu bu tip şikayetleri de içeriyor.

    Asıl vahim durumu şikayetvar sitesinde görebiliyoruz:
    *https://www.sikayetvar.com/vodafone/faturali-hat/onay
    *https://www.sikayetvar.com/vodafone/ekran/iptal
    *https://www.sikayetvar.com/vodafone/ekran/mesaj
    vs.
    şeklinde belli kelimelerle arattığımızda aşağıdaki gibi bir sürü şikayetle karşılaşıyoruz:


    * Vodafone Benim Talebim Olmadan Beni Faturalıya Geçirdi

    Faturasız hat kullanıyordum. Vodafone müşteri hizmetleri tarafından 3 4 kere arandım müsait olmamam sebebiyle açamadım. Benim iznim olmadan beni faturalıya geçirmişler ve benim zaten paketim bulunmaktaydı ve 3 5 günlüktü. Müşteri hizmetlerini aradım mesaja evet demişsiniz öyle geçmiş olabilirsiniz dendi ben o yoğunlukta telefonu kullanmadım bile kesinlikle böyle bir onay vermedim. Bu nasıl bir iştir acilen mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-benim-talebim-olmadan-beni-faturaliya-gecirdi


    * Vodafone Hat Sahibinden Onaysız Faturalı Hatta Geçiş Yapmış!

    15 yaşındaki kardeşimin kullandığı babamın üzerine olan Vodafone hattı babamdan izinsiz faturaya geçiriyorlar 4 ay da haberimiz olmadan 800 küsur borç çıkarıyorlar. Çocuk yapmıştır mesaj göndermiştir şeklinde ithamlarda bulundular üstelik faturaya geçen insanlara o kadar kampanya yaparken bilerek borç çıksın diye hiçbir ay mesaj bile göndermeyen bir firma.

    Kendilerinden şikayetçiyim böyle bir şey kabul edilemez ve kendilerinden faturayı istiyorum detaylı olarak Tüketici Hakları'na şikayet edeceğim ama gönderdikleri 4 aylık faturada öyle bir borç görünmüyor her aradığımda farklı bir miktar söylüyorlar bende anlamadım madem çıkardınız detaylı e-mail atın diyorum attıkları mail de 350 TL çıkıyor. Gerekli mercilere başvuracağım ama tabi bir şey çıkarsa!


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-hat-sahibinden-onaysiz-faturali-hatta-gecis-yapmis


    * Vodafone Durmadan Ekranıma Mesaj Gönderiyor

    Vodafone, artık o kadar sıktınız ki insanları vallahi çıldırmamak elde değil, atmayın şu mesajı bu ne durmadan 23 TL 23 TL yükleme yap yollamasanız şunları zaten ben yüklüyorum düzenli olarak bir de bu mesaj geliyor ya bir de üstüne bu ne azıtmayın bildirim bildirim bu ne! Rehin aldınız bizi müşteri hizmetlerini aradım bana kapat 7232 numara ya mesaj atmamı söylediler attım sorun hala aynı, milletin cebinden zorla para almaya çalışıyorlar.


    Link:https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-durmadan-ekranima-mesaj-gonderiyor


    * Vodafone Ekran Mesajı

    Normalde 30 TL olan tarifemin faturalarının 50 TL'ye çıkması sebebiyle müşteri hizmetlerini aradım. Onlar da 2 ay önce bize gelen ekran mesajını onayladığımız ı söylediler. Böyle bir ekran mesajını onayladığınızı hatırlamıyorum. Zaten böyle bir tarife'ye geçmek benim açımdan mümkün değil... Bu resmen insanları kandırmaktır. İlk fırsatta hattıma başka bir firmaya taşıyacağım.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-ekran-mesaji


    * Vodafone İsteğim Dışında Faturalı Hatta Geçiş Yaptı

    Vodafone faturasız hat kullanıcısıyım. 15 Eylül 2019 da faturalı hatta geçtiğimi öğrendim. Bu nasıl oldu anlamadım. Öyle bir talebim olmamıştı çünkü. Müşteri hizmetlerini aradığımda, ekrana gelen bir mesaja, yanlışlıkla tıkladığım için, faturalı hatta geçmiş olduğumu söylediler. Ve yardımcı olup düzelteceklerini söylediler. Kayıt aldılar ve beni arayacaklarını söylediler. 3 gün sora (15 Eylül 2019) da aradılar. Faturasız hatta geçer isem, 75 TL ödemem gerektiğini söylediler. Ben bunu kabul etmiyorum. Ekrana gelen bir mesaja yanlışlıkla elin değiyor ve 75 TL fatura geliyor. Böyle bir şey olamaz.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-istegim-disinda-faturali-hatta-gecis-yapti-1


    * Vodafone Rızam Alınmadan Haksız Ücretlendirme Yapılmıştır

    Üzerime olan Vodafone hattıma rızam alınmadan haksız ücretlendirme yapılmıştır. Yazılan hiçbir mesaja onay vermeme ve arama yapılıp onayım alınmamasına rağmen. Müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmemde ise bana ekranınıza bildirim geldiyse parmağınızla yanlışlıkla onay tuşuna basmış olabilirsiniz diye komik bir cevap geldi çünkü mesaj ve sözel hiçbir onay yok. Bahsettiğim ücretlendirme mevcut tarifemin 3 katı kadar fiyata çıkmış ve aynı ay içerisinde absürt rakamlarla birkaç tane daha ücretlendirme yapılmıştır.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-rizam-alinmadan-haksiz-ucretlendirme-yapilmistir


    * Vodafone'da Baloncuklarla Yapılan Oyun!

    Vodafone faturasız hat kullanıyorum. Birden bir mesaj geldi faturalı Saçma Güzel16 diye bir tarifeye geçirmişler. Faturalı hatta geçer geçmez 45 TL fatura yazmışlar. Vodafone herhalde çok fakirleşti ekranda beliren baloncuklar vasıtasıyla böyle bir oyuna girmiş. Hiçbir imzam olmadan yasal hiçbir başvurum olmadan böyle bir haksızlık yapılıyor. Vodafone müşteri temsilcisini aradım 25 dakika bekledim (B**** bey) tekrar eski haline getirmesini istedim.
    Sizi tekrar faturasıza geçiririz ancak 45 TL ödemeyi kabul etmelisiniz dediler. Kabul etmedim yarın kapatıp faturayı ödeyip mahkemeye vereceğim. Nasıl bir ülke olduk!


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafoneda-baloncuklarla-yapilan-oyun


    * Vodafone Hattımı Bilgim Ve Onayım Olmadan Faturalıya Geçirmiş

    Türkiye'ye kesin dönüş yaptım ve Vodafone hattımla arama yaptığımda hattımın kapatıldığını fark ettim sonrasında mesajları gördüğümde şok oldum normal şartlarda yurt dışında yaşadığım ve 3 ayda 1 gelip gittiğim için başından beri hattım kontörlü ancak Vodafone işgüzarlık yaparak 3 Temmuz’da benim hiçbir bilinçli onayım olmadan hattımı faturalıya geçirmiş ve ardından 2 tane çok sağlam fatura yansıtmış (t: 235 TL), o kadar sinirliyim ki, müşteri hizmetlerini aradığımda da bana ekranınıza onay bildirimi gelmiş ve sizde onaylamışsınız dediler, bu kadar mı kolay insanları mağdur etmek?


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-hattimi-bilgim-ve-onayim-olmadan-faturaliya-gecirmis


    * Vodafone Bildirim Teklifleri!

    Vodafone telefonda gezerken ekrana bildirim olarak teklifler sunuyor. Yanlışlıkla tamama basma ihtimaliniz çok yüksek. Bugün WhatsApp'tan mesajlaşırken anında bir bildirim çıktı fark etmeden tamama dokundum. Ne olduğunu bu ay sonunda öğreneceğim herhalde.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-bildirim-teklifleri


    * Vodafone Faturalı Hatta Geçirmiş!

    Vodafone'de beni otomatikmen faturalı yaptılar. 3 ay boyunca faturasıza geçmek istiyorum ama beni oyalayıp duruyorsunuz. Her aradığımda bir kılıf uyduruyorsunuz. Kimse memnun değil sizden. A** varken saf gibi Vodafone' ye geçtik vallahi ve şu an ben gidip T** T**'a geçiyorum.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-faturali-hatta-gecirmis


    * Vodafone Habersiz İşlem Yapıyor

    Vodafone kontörlü hattımı, kendi kendine faturalıya çevirmiş. Nasıl oluyorsa faturalıya çevirdiği hattıma kontör yüklüyorum ve onu da kabul ediyor. Sonrasında ise telefonu kapatıyor, aradığım zaman ise faturanızı yatırmamışsınız diyor. Faturalı hatta kontör yüklenir mi? Ayrıca benim yazılı veya sözlü onayım olmadan nasıl kontörlü hattı faturalı yapabiliyor... Kurumsal deyip kimlik bilgilerimizi bile paylaştığımız şirketler kim bilir belkide daha neler yapıyorlar haberimiz olmadan. Yazıklar olsun be.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-habersiz-islem-yapiyor-17
    Arkadaşlar, vodofone habersiz bir şekilde benide faturalıya geçirdi. Faturalıya geçtiğimi ard arda gelen smslerle öğrendim. Aynı gün içinde müşteri hizmetlerini aradım. Ekrana çıkan teklif kartını onayladığım söylendi. Bu arada dediği tarihte öyle birşey telefona çıkmadı. Çok önceleri zaman zaman bu teklif kartları çıkıyordu, hep iptal seçeneğini işaretleyip, reddediyordum. Ekrana gelen teklif kartlarıyla faturalıya geçmeyi kabul ettiremeyince, kendileri direk teklif sunmadan geçirdi demekki. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede sesli onayım veya bayiden imzalı belge olmadan geçiremezsiniz tarzı muhabbetlerden sonuç alamadım. Faturasıza geri döndürmeleri halinde 1 aylık fatura + cayma bedeli = 150 tl civarı para ödemem gerektiği söylendi. Görüşmede sonuç alamayınca, BTK üzerinden şikayet ettim. Problem çözüldü. Bedelsiz bir şekilde faturasız hatta döndürüldüm.

    Taahhütlü olsa bile; Müşteri hizmetleri, operatör uygulaması, online işlemler ve teklif kartlarıyla yapılan herhangibir işlemi de (tarife,fatura, değişiklik vs....) iade, iptal ve itiraz hakkı var. Gel gelelim operatörler bunu uygulamakta son derece isteksiz. İllaki araya BTK girecek.

    MADDE5/ğ: "Abonelerin katma değerli elektronik haberleşme hizmetleri de dâhil olmak üzere kısa mesaj, müşteri hizmetleri, internet ve benzeri yöntemlerle katıldıkları tarife, kampanya ve benzeri kapsamda sunulan tüm hizmetlerden başvurduğu yöntem ya da basit bir yöntem ile vazgeçme hakkı,"https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2017/10/20171028-11.htm

    -----

    Vodafone sizide faturasızdan faturalı hatta geçirirse yapılacaklar,

    1- Önce müşteri hizmetlerini arayıp çözmeye çalışmak (genelde sonuç alamazsınız, aramış olmak için, btk şikayetinde yer vermek için)

    2- BTK sitesi üzerinden şikayet oluşturmak (önce vodofone cevap veriyor, çözmezlerse itiraz ediyorsunuz. BTK olaya el atıyor. Tükeciti heyetlerindeki müşterinin haklarına öncelik veren yaklaşım burada da var. Bu sebepten genelde şirket (vodafone) sorunu çözer ikinci aşamaya gerek kalmaz. Vodafone 10 iş günü içinde cevap vermek zorunda. Genelde son günlere bırakıyorlar)

    NOT: Bu arada mevcut faturasız paketinizdeki DK,SMS ve interneti iç ediyorlar. Yukarıdada bir çok arkadaş bunu belirtmiş. Bu sebeple faturasız paketinizdeki kalan haklarınızla ilgi (dk,internet,sms) telefonunuzda bulunan son bilgilendirme SMSnin ekran görüntüsünü alıp. BTK şikayetine foto olarak eklerseniz. Şikayette de 'faturasız tarifemdeki TL bakiyesini ve Faturalıya geçirilmeden önceki İNTERNET,DK,SMS kullanım haklarımın iadesini...' talep ediniz. Yoksa paketiniz buhar olup uçar. TL bakiyesini ise geri yüklüyorlar, aksi halde zaten e-devlet üzerinden iade etmek zorundalar.

    Son olarak Vodafonenin teklif kartıyla ilgili verdiği cevabı tırnak içerisinde paylaşayım. Olması gereken budur belki, fakat uygulamada dediklerinin hiç biri yok.


    "Telefonunuzun ekranında çıkan teklif kanalıyla sunulan tüm işlemlerde teklif iki ayrı aşamada yapılmaktadır. Telefon ekranında beliren ilk teklife onay verilmesi durumunda ikinci bir ekran daha çıkmakta ve işlemin tamamlanabilmesi için bir onay daha verilmesi beklenmektedir. Müşteri tarafından her iki ekrana da onay verilmesinin ardından talep edilen işlem süreci tamamlananır. Ayrıca telefon ekranında beliren tüm teklif mesajlarında, müşterilerin bu kanal üzerinden mesaj almamak istemeleri durumunda nasıl kapatabilecekleri bilgisi bulunmaktadır.

    Faturasız tarifeden faturalı tarifeye geçiş tekliflerinde; telefon ekranında beliren iki teklife onay veren müşteri ek olarak sesli yanıt sistemi aracılığıyla da bilgilendirme araması yapılmaktadır. Bu aramada geçişi yapılacak olan faturalı tarife detayları bir kez daha okunmaktadır. müşteri tekliften vazgeçtiyse ve teklifi reddetmek istiyorsa 1’i tuşlaması istenmektedir. 1’i tuşlayan müşterilerin faturalı tarife değişikliği yapılmamaktadır. 1’i tuşlamayan müşterilerin faturalı tarifeye geçiş işlemi en fazla 1 hafta içerisinde gerçekleştirilmektedir.

    Müşterilere tüm kanallardan pazarlama faaliyetlerinin yapılabilmesi, kendilerine özel yapılacak tüm kampanyalardan haberdar olmaları için müşterilerin onay vermiş olması gerekmektedir. Bu onaya müşterilerin, abonelik ve kullanım verilerini kullanarak yapılan tüm kampanyalar dahildir."

    BU VE DİĞER SİTELERDEKİ ŞİKAYETLERE BAKINCA. BU KONUDAN BAYA MAĞDUR OLAN OLDUĞUNU GÖRDÜM. SÜREÇ ŞİRKETİN YAPTIĞI AÇIKLAMA GİBİ İLERLEMİYOR. TEKLİF KARTI GELMEDİĞİ HALDE. GELMİŞ VE ONAY VERMİŞSİNİZ DENİYOR. ELİNİZDE SES KAYDI VEYA İMZALI BELGE VARMI DEYİP SORUNCADA. SAÇMA SAPAN CEVAPLAR. YOK SİSTEMLERİNDE KARTI ONAYLAĞIM GÖZÜKÜYORMUŞ DA BİLMEM NEYMİŞTE.

    Teklif kartı servisini iptal etmek için KAPAT yazip 7232 gönderin. Bu servis herkeste varsayılan olarak açık. Normalde herkeste varsayılan olarak KAPALI olması gerekiyor, teklif kartı servisini isteyenlerin SMS ile açtırması gerekiyor ammaa vekalin, bu şekilde milleti tokatlayamazlar, paralarına cukka yapamazlar. Her vodafone kullanıcısının 7232 ye sms göndererek bu servisi kapatmasında fayda var.

    Durumu GroupMedia@vodafone.com mail adresine ingilizce olarak yazmayı düşünüyorum. Vodafone globala çok sayıda şikayet giderse, en azından Türkiye'deki yöneticilerini uyarırlar sanırım.
  • Vodafone pişmanlıktır...

    ekrana gelen bildirim ile geçmiştir.Annen kendi istememiş şimdide ödesin :=)

    normalde ilk ay ve son ay cezai bedel ödenmiyor ama vodafone de durumlar nasıl bilmiyorum taşır hattı itiraz edersiniz en kötü o da ne kadar sürer belli olmaz
  • İllaki fatura çıkaracaklar. Faturasız hatta gelen bildirim üyeliklerine abone oluyor bilmeden sürekli iptal ediyorum. _6 ya inmesin diye interneti bile açmaya korkuyor. Şimdi paket 3+3 gb Internet var telefon kullanmaya korkuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avansı kapatın -6. ya inme gibi bi derdiniz olmasın kesinlikle vodafon tavsiye etmem sınırsız internetim olmasa 1 saniye durmam vodafonda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oarse O kullanıcısına yanıt
    Kaç defa kapattım yine aynı devam ediyor. Türkcele geçmeyi ikna edebilseydim iyi olurdu. Şuan voafone lanetinden kurtulamıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sim ayarlarından menüyü kapatabiliyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-907EA767C

    sim ayarlarından menüyü kapatabiliyorsun
    nasıl kapatıyoruz hocam
  • BTK'nın Sitesi üstünden şikayet açın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iphone da
    ayarlar>telefon>sim uygulamaları> cep kartvizit kapat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-907EA767C -- 24 Mayıs 2018; 15:15:34 >
  • Android telefon hocam. Yanımda uygulamasından abonelik bildirimleri gelmeye başladı kaldırdım. Büyük bir ihtimalle o şekilde oldu. İlgi ve alakan için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah kahretsin bunları bana da oldu faturasız dan faturalaritarifeye geçmişin diyorlar 19luk tarifeden 44 TL fatura çıkarıyorlar verdim veristirdim müşteri temsilcisi sine boğazlarında kalsın dedim şimdi ne yapmam lazım başka operatör e gecebilirmiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sile

    Allah kahretsin bunları bana da oldu faturasız dan faturalaritarifeye geçmişin diyorlar 19luk tarifeden 44 TL fatura çıkarıyorlar verdim veristirdim müşteri temsilcisi sine boğazlarında kalsın dedim şimdi ne yapmam lazım başka operatör e gecebilirmiyim
    Hemen geçiş yaparsan ucuz rakamla kurtarırsın. Vodafone sadece evimizde çekiyor annemi ikna edipte turkcele geçiremedim. Şimdi de geçelim diyor artık çok geç bir yıl sonra geçiş yapacağız.

    Müşteri hizmetlerini arayıp diğer ucuz paketlere geçebilirsin paket değiştirme hakkım var. Bana geçirdikleri 3+3 gb + 1000 dk lik pakete geçebilirsin. Hesapladım turkcelle geçersem tahminen 70 TL gibi rakam çıkıyor. İptal bedeli+ paket kampanyasız ay fiyatı + 2018 kalan tüm telsiz ücreti 70 TL yapıyor. Yanımda uygulaması bildirimi ile farkında olmadan yapılmış. Müşteri hizmetleri telefon üzerinde yapılmış dediği için hak talep edemiyorsun. Hak talebinde bulunsan ödeyeceğim rakamın üzerinde fiyat çıkıyor.

    Benim için zorun değil annem bilmeden sürekli -6 ya iniyordu fazla TL yükleyip paket alabiliyorduk. Geç TL yüklenmesi ve hesapta her zaman para olmaması sıkıntıydı şimdi ödediğim tutar kadar ödeyeceğim. Senin tek çözümün alt paketlere fatura döneminde geçiş yapmak ikinci aydan itibaren az ücret ödemek.

    Kendi hattım türkcell faturalı 2 yıldır kullanıyorum 1 kuruş fazla fatura ödemedim problem yaşamadım. Paket az olsun kafan rahat olsun. Neymiş efendim türkcell de dakika az internet az çok olanlar pahalı. Vodafone de çok alıyorsun da ne oluyor sürekli yorumları okuyorum gereksiz aboneliklerle fatura yansıltılmış. İlerde 25+vergi ücretinden fazla ödemek zorunda kalmayız inşallah.

    Sanada geçmiş olsun hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saiph

    Hemen geçiş yaparsan ucuz rakamla kurtarırsın. Vodafone sadece evimizde çekiyor annemi ikna edipte turkcele geçiremedim. Şimdi de geçelim diyor artık çok geç bir yıl sonra geçiş yapacağız.

    Müşteri hizmetlerini arayıp diğer ucuz paketlere geçebilirsin paket değiştirme hakkım var. Bana geçirdikleri 3+3 gb + 1000 dk lik pakete geçebilirsin. Hesapladım turkcelle geçersem tahminen 70 TL gibi rakam çıkıyor. İptal bedeli+ paket kampanyasız ay fiyatı + 2018 kalan tüm telsiz ücreti 70 TL yapıyor. Yanımda uygulaması bildirimi ile farkında olmadan yapılmış. Müşteri hizmetleri telefon üzerinde yapılmış dediği için hak talep edemiyorsun. Hak talebinde bulunsan ödeyeceğim rakamın üzerinde fiyat çıkıyor.

    Benim için zorun değil annem bilmeden sürekli -6 ya iniyordu fazla TL yükleyip paket alabiliyorduk. Geç TL yüklenmesi ve hesapta her zaman para olmaması sıkıntıydı şimdi ödediğim tutar kadar ödeyeceğim. Senin tek çözümün alt paketlere fatura döneminde geçiş yapmak ikinci aydan itibaren az ücret ödemek.

    Kendi hattım türkcell faturalı 2 yıldır kullanıyorum 1 kuruş fazla fatura ödemedim problem yaşamadım. Paket az olsun kafan rahat olsun. Neymiş efendim türkcell de dakika az internet az çok olanlar pahalı. Vodafone de çok alıyorsun da ne oluyor sürekli yorumları okuyorum gereksiz aboneliklerle fatura yansıltılmış. İlerde 25+vergi ücretinden fazla ödemek zorunda kalmayız inşallah.

    Sanada geçmiş olsun hocam.

    Alıntıları Göster
    Cevap için sağolun resmen soygunculuk yapıyor bunlar tavsiyeleri değerlendireceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • oarse O kullanıcısına yanıt
    Avans bende de kapanmiyor..Bile bile kapatmıyor sahtekarlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Thx bir dertten kurtardın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynısı bana oldu.Faturasızdan faturalıya bir sms ile geçiş yapmışlar.BTK ya şikayet ettim anında eski tarifeme döndürdüler.Bunlar insanlıktan anlamaz.İlla farklı muamele yapacaksın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Blof

    Aynısı bana oldu.Faturasızdan faturalıya bir sms ile geçiş yapmışlar.BTK ya şikayet ettim anında eski tarifeme döndürdüler.Bunlar insanlıktan anlamaz.İlla farklı muamele yapacaksın.
    Hocam ne kadar fatura çıkarttılar. ?
  • Fatura çıkmadı.Ancak bakiyemdeki 25 TL yi iç ettiler.Hattımı tamamen sıfırladılar.Bir de kalan kullanılan larım silindi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun zamandır kullanmadığım ön ödemeli hattım Eylül 2018 döneminde faturalı tarifeye geçirilmiş. 19/01/2019 tarihinde Müşteri Hizmetlerini arayıp durumu anlatıp ne şekilde faturalıya geçiş yapmışım diye sorduğumda önce Müşteri Hizmetlerini arayıp geçiş talep etmişsiniz dendi. Ancak böyle bir talebim olmadığını ve hattı uzun zamandır kullanmadığımı bildirip eğer Mh ni arayıp geçiş yaptıysam ses kaydının çıkarılmasını istediğimde. Tekrar kontrol ediyorum diyip mesaj ile geçiş yapmışsınız bilgisi verildi. Ne mesajla ne de mh ni arayarak faturalı tarifeye geçirmediğim hat için 4 aylık faturam olduğu ve 107 tl ödeme yapmam gerektiği bildirildi. Ödemeyi bugun yapmazsam idari takip başlatılacakmış

    BTK dan şikayet oluşturdum ancak ne zaman dönüş yaparlar bilmiyorum.

    Sizce ne yapmalıyım?
    ftr ödeyip itiraz edebilirmiyim?
    Ödeme yapıp tüketici hakem heyetine başvursam paramı geri alabilirmiyim?
    Yoksa ödeyip hattımı kapattırayımmı?

    başına bu tarz bir olay gelen varsa ya da bu konuda bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim




  • Benim komusum da bana soyledi boyle boyle gecis yapilmis ben istemedim diye.. mhyi aradik sordum aynen sunu dedi 9.ayin 4unde saat 14.58 de bildirim.gelmis onay vermisiniz 2gun sonra gecis olmus dedi. İtiraz vs edemedik acaba cocugum elinde oynarken mi onay verdi vs dedi komsuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.