Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Voafone Rezilliği Yeni geçirme politikası; Faturasız hattı faturalıya taşıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
21
Cevap
1
Favori
1.413
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> Voafone Rezilliği Yeni geçirme politikası; Faturasız hattı faturalıya taşıyor.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      11858 Mesaj
      22 Mayıs 2018 11:43:59 Konu Sahibi
      Merhaba arkadaşlar. Üzerime kayıtlı annemin Vodafone hattını bir türlü rızasını alıpta türkcelle geçiremedim. Neyse dün hiç bir onayım olmadan, aranmadan faturasız hattımı faturalıya geçirilmiş. Müşteri hizmetlerini aradığım da telefon üzerinden onay verdiğimi söylüyorlar. Anneme soruyorum hatta Vodafone Menü bilirimlerini gösteriyorum. Voafone diye bir şey çıktı diyor gerisini hatırlamıyor. Arkadaşlar böyle bir mantık var mıdır bu şekilde faturalıya taşıma olur mu. Saçmalığın daniskası. Kullanmayın kullandırtmayım diyorum. Hak talep edeceğim hiç bir şey yok hak talebinde bulunsak sonuç çıkana kadar 3 fatura öderim. Operatör taşısam iptal bedeli her şey dahil 70 TL çıkıyor. Paket zaten 25 TL kullanmaktan başka çağre kalmıyor.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



      |
      |
    • Yarbay
      18839 Mesaj
      22 Mayıs 2018 12:45:46
      Vodafone pişmanlıktır...



      ekrana gelen bildirim ile geçmiştir.Annen kendi istememiş şimdide ödesin :=)



      normalde ilk ay ve son ay cezai bedel ödenmiyor ama vodafone de durumlar nasıl bilmiyorum taşır hattı itiraz edersiniz en kötü o da ne kadar sürer belli olmaz
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      11858 Mesaj
      22 Mayıs 2018 13:06:40 Konu Sahibi
      İllaki fatura çıkaracaklar. Faturasız hatta gelen bildirim üyeliklerine abone oluyor bilmeden sürekli iptal ediyorum. _6 ya inmesin diye interneti bile açmaya korkuyor. Şimdi paket 3+3 gb Internet var telefon kullanmaya korkuyor.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      65 Mesaj
      22 Mayıs 2018 14:28:40

      avansı kapatın -6. ya inme gibi bi derdiniz olmasın kesinlikle vodafon tavsiye etmem sınırsız internetim olmasa 1 saniye durmam vodafonda



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Yunus YLcnk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      11858 Mesaj
      22 Mayıs 2018 14:54:05 Konu Sahibi

      Kaç defa kapattım yine aynı devam ediyor. Türkcele geçmeyi ikna edebilseydim iyi olurdu. Şuan voafone lanetinden kurtulamıyoruz



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      oarse kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      135 Mesaj
      22 Mayıs 2018 19:28:04
      sim ayarlarından menüyü kapatabiliyorsun
      _____________________________

    • Yarbay
      11858 Mesaj
      22 Mayıs 2018 20:48:43 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Guest-907EA767C sim ayarlarından menüyü kapatabiliyorsun
      nasıl kapatıyoruz hocam
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      9077 Mesaj
      23 Mayıs 2018 02:47:33
      BTK'nın Sitesi üstünden şikayet açın.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Benim hakkımda ne düşünüyorsan Allah sana 2 katını versin.
      Beri bak beri ! Az yaklaş ekrana...
    • Teğmen
      135 Mesaj
      24 Mayıs 2018 15:12:10

      quote:

      Orijinalden alıntı: Yunus YLcnk nasıl kapatıyoruz hocam Alıntıları Göster
      iphone da
      ayarlar>telefon>sim uygulamaları> cep kartvizit kapat



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burakte -- 24 Mayıs 2018; 15:15:34 >
      |
      |
      Bahsedilenler: Yunus YLcnk
      _____________________________

    • Yarbay
      11858 Mesaj
      24 Mayıs 2018 15:24:14 Konu Sahibi
      Android telefon hocam. Yanımda uygulamasından abonelik bildirimleri gelmeye başladı kaldırdım. Büyük bir ihtimalle o şekilde oldu. İlgi ve alakan için teşekkür ederim



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      610 Mesaj
      25 Mayıs 2018 19:40:13
      Allah kahretsin bunları bana da oldu faturasız dan faturalaritarifeye geçmişin diyorlar 19luk tarifeden 44 TL fatura çıkarıyorlar verdim veristirdim müşteri temsilcisi sine boğazlarında kalsın dedim şimdi ne yapmam lazım başka operatör e gecebilirmiyim



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      SONY XPERİA Z2
    • Yarbay
      11858 Mesaj
      25 Mayıs 2018 20:08:08 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: sile Allah kahretsin bunları bana da oldu faturasız dan faturalaritarifeye geçmişin diyorlar 19luk tarifeden 44 TL fatura çıkarıyorlar verdim veristirdim müşteri temsilcisi sine boğazlarında kalsın dedim şimdi ne yapmam lazım başka operatör e gecebilirmiyim
      Hemen geçiş yaparsan ucuz rakamla kurtarırsın. Vodafone sadece evimizde çekiyor annemi ikna edipte turkcele geçiremedim. Şimdi de geçelim diyor artık çok geç bir yıl sonra geçiş yapacağız.



      Müşteri hizmetlerini arayıp diğer ucuz paketlere geçebilirsin paket değiştirme hakkım var. Bana geçirdikleri 3+3 gb + 1000 dk lik pakete geçebilirsin. Hesapladım turkcelle geçersem tahminen 70 TL gibi rakam çıkıyor. İptal bedeli+ paket kampanyasız ay fiyatı + 2018 kalan tüm telsiz ücreti 70 TL yapıyor. Yanımda uygulaması bildirimi ile farkında olmadan yapılmış. Müşteri hizmetleri telefon üzerinde yapılmış dediği için hak talep edemiyorsun. Hak talebinde bulunsan ödeyeceğim rakamın üzerinde fiyat çıkıyor.



      Benim için zorun değil annem bilmeden sürekli -6 ya iniyordu fazla TL yükleyip paket alabiliyorduk. Geç TL yüklenmesi ve hesapta her zaman para olmaması sıkıntıydı şimdi ödediğim tutar kadar ödeyeceğim. Senin tek çözümün alt paketlere fatura döneminde geçiş yapmak ikinci aydan itibaren az ücret ödemek.



      Kendi hattım türkcell faturalı 2 yıldır kullanıyorum 1 kuruş fazla fatura ödemedim problem yaşamadım. Paket az olsun kafan rahat olsun. Neymiş efendim türkcell de dakika az internet az çok olanlar pahalı. Vodafone de çok alıyorsun da ne oluyor sürekli yorumları okuyorum gereksiz aboneliklerle fatura yansıltılmış. İlerde 25+vergi ücretinden fazla ödemek zorunda kalmayız inşallah.



      Sanada geçmiş olsun hocam.
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      610 Mesaj
      25 Mayıs 2018 22:21:15
      quote:

      Orijinalden alıntı: Yunus YLcnk Hemen geçiş yaparsan ucuz rakamla kurtarırsın. Vodafone sadece evimizde çekiyor annemi ikna edipte turkcele geçiremedim. Şimdi de geçelim diyor artık çok geç bir yıl sonra geçiş yapacağız.



      Müşteri hizmetlerini arayıp diğer ucuz paketlere geçebilirsin paket değiştirme hakkım var. Bana geçirdikleri 3+3 gb + 1000 dk lik pakete geçebilirsin. Hesapladım turkcelle geçersem tahminen 70 TL gibi rakam çıkıyor. İptal bedeli+ paket kampanyasız ay fiyatı + 2018 kalan tüm telsiz ücreti 70 TL yapıyor. Yanımda uygulaması bildirimi ile farkında olmadan yapılmış. Müşteri hizmetleri telefon üzerinde yapılmış dediği için hak talep edemiyorsun. Hak talebinde bulunsan ödeyeceğim rakamın üzerinde fiyat çıkıyor.



      Benim için zorun değil annem bilmeden sürekli -6 ya iniyordu fazla TL yükleyip paket alabiliyorduk. Geç TL yüklenmesi ve hesapta her zaman para olmaması sıkıntıydı şimdi ödediğim tutar kadar ödeyeceğim. Senin tek çözümün alt paketlere fatura döneminde geçiş yapmak ikinci aydan itibaren az ücret ödemek.



      Kendi hattım türkcell faturalı 2 yıldır kullanıyorum 1 kuruş fazla fatura ödemedim problem yaşamadım. Paket az olsun kafan rahat olsun. Neymiş efendim türkcell de dakika az internet az çok olanlar pahalı. Vodafone de çok alıyorsun da ne oluyor sürekli yorumları okuyorum gereksiz aboneliklerle fatura yansıltılmış. İlerde 25+vergi ücretinden fazla ödemek zorunda kalmayız inşallah.



      Sanada geçmiş olsun hocam. Alıntıları Göster
      Cevap için sağolun resmen soygunculuk yapıyor bunlar tavsiyeleri değerlendireceğim



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      SONY XPERİA Z2




    • Yarbay
      2304 Mesaj
      26 Mayıs 2018 00:32:30

      Avans bende de kapanmiyor..Bile bile kapatmıyor sahtekarlar



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      oarse kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Çavuş
      77 Mesaj
      27 Mayıs 2018 11:13:35

      Thx bir dertten kurtardın



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      Burakte kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Yarbay
      3590 Mesaj
      14 Temmuz 2018 16:53:42
      Aynısı bana oldu.Faturasızdan faturalıya bir sms ile geçiş yapmışlar.BTK ya şikayet ettim anında eski tarifeme döndürdüler.Bunlar insanlıktan anlamaz.İlla farklı muamele yapacaksın.
      _____________________________

    • Yarbay
      11858 Mesaj
      14 Temmuz 2018 20:25:32 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Mr.Blof Aynısı bana oldu.Faturasızdan faturalıya bir sms ile geçiş yapmışlar.BTK ya şikayet ettim anında eski tarifeme döndürdüler.Bunlar insanlıktan anlamaz.İlla farklı muamele yapacaksın.
      Hocam ne kadar fatura çıkarttılar. ?
      _____________________________

    • Yarbay
      3590 Mesaj
      14 Temmuz 2018 21:20:54

      Fatura çıkmadı.Ancak bakiyemdeki 25 TL yi iç ettiler.Hattımı tamamen sıfırladılar.Bir de kalan kullanılan larım silindi.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Yunus YLcnk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Çavuş
      88 Mesaj
      21 Ocak 2019 13:26:19
      Uzun zamandır kullanmadığım ön ödemeli hattım Eylül 2018 döneminde faturalı tarifeye geçirilmiş. 19/01/2019 tarihinde Müşteri Hizmetlerini arayıp durumu anlatıp ne şekilde faturalıya geçiş yapmışım diye sorduğumda önce Müşteri Hizmetlerini arayıp geçiş talep etmişsiniz dendi. Ancak böyle bir talebim olmadığını ve hattı uzun zamandır kullanmadığımı bildirip eğer Mh ni arayıp geçiş yaptıysam ses kaydının çıkarılmasını istediğimde. Tekrar kontrol ediyorum diyip mesaj ile geçiş yapmışsınız bilgisi verildi. Ne mesajla ne de mh ni arayarak faturalı tarifeye geçirmediğim hat için 4 aylık faturam olduğu ve 107 tl ödeme yapmam gerektiği bildirildi. Ödemeyi bugun yapmazsam idari takip başlatılacakmış



      BTK dan şikayet oluşturdum ancak ne zaman dönüş yaparlar bilmiyorum.



      Sizce ne yapmalıyım?

      ftr ödeyip itiraz edebilirmiyim?

      Ödeme yapıp tüketici hakem heyetine başvursam paramı geri alabilirmiyim?

      Yoksa ödeyip hattımı kapattırayımmı?



      başına bu tarz bir olay gelen varsa ya da bu konuda bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim
      _____________________________





    • Yarbay
      7486 Mesaj
      21 Ocak 2019 14:50:03

      Benim komusum da bana soyledi boyle boyle gecis yapilmis ben istemedim diye.. mhyi aradik sordum aynen sunu dedi 9.ayin 4unde saat 14.58 de bildirim.gelmis onay vermisiniz 2gun sonra gecis olmus dedi. İtiraz vs edemedik acaba cocugum elinde oynarken mi onay verdi vs dedi komsuda.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      unutulmaz37 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
web tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.