Şimdi Ara

Voafone Rezilliği Yeni geçirme politikası; Faturasız hattı faturalıya taşıyor. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
0
Favori
13.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SYLAS

    Benim komusum da bana soyledi boyle boyle gecis yapilmis ben istemedim diye.. mhyi aradik sordum aynen sunu dedi 9.ayin 4unde saat 14.58 de bildirim.gelmis onay vermisiniz 2gun sonra gecis olmus dedi. İtiraz vs edemedik acaba cocugum elinde oynarken mi onay verdi vs dedi komsuda.
    tarife değişikliği heleki ön ödemeliden ftr lıya geçiş bu kadar basit olmamalı ekrana çıkan bildirime istemsiz olarak onay verilebilir. BDK ya şikayet bildirimi yaptım. Tüketici hakem heyetinede başvurucam ama vaktim yok.

    8 Şubat tarihine kadar ödeme yapmazsam idari takip başlatılacakmış. Sanırım seve seve ödiycez bu tutarı?
  • Evet o borc ondenecek hocam. Sonra belki thh yoluyla iade edilir diyecegim ama aylar gecmis o surede napdiniz hocam siz ? Bazi tarifelerde 3ay cezasiz cikis vardi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynısı babamın başına geldi üstelik birde yeni tl yükledik paketi yeni yenilendi 23 tl pakete gitti ona mı yanayım paketi daha 1 gün kullandıktan sonra faturalıya geçmiş 25 tl ye faturaya geçmiş ona mı yanayım aradım verdim veriştirdim birde telsiz kullanım ücreti toplu tahsis edilecekmiş ona mı yanayım.

    Babam dedi bana bir şey geldi faturalıya geçtiniz falan diye Vodafone yanımdadan baktım faturasız görünüyor sıkıntı yok tl yükledim 3 gün sonra paket yenilendi dedim babam yanlış okumuştur sonrasında paket yüklendikten 1 gün sonra baktım faturalıya hoş geldin 3 GB 750 dk falan 12 tane mesaj geldi peş peşe tabi faturasızdaki kullanım hakkı hiç oldu artık faturalı görünüyor hemen aradım dedi bildirim gelmiş onaylamışsınız dedim bu bu kadar basit mi evet dedi nasıl evet dedim cebimde basmış tel dedim yada çocuk alsa onaylasa dedim telefon sizin sorumluluğunuzda dedi olabilir dedi. Dedim kimlik yok imza yok sesli onay yok nasıl olabilir dedim kabul etmişsiniz bildirimi diyor baya kızdım buna dedi madem geçmiş bu tarifede güzel kullanın diye akıl veriyor birde dedim yok istemiyorum iptal et hemen iptal edersem telsiz kullanım ücreti toplu çıkacak boş yere ödeyeceksiniz kullanın paketi dedi. Ödemeyecem istediğiniz kadar fatura çıkarın ilk çıkan faturayı tüketici hakem heyetine götüreceğim ve ödemeyeceğim dedim yasal hakkınızı kullanabilirsiniz tabi dedi ben talebinizi fatura itiraz talebini ve faturasıza geri dönme talebinizi alıyorum sizi bu numaradan arayacaklar dedi tamam dedim birde kapatmadan diyor ki eleman konuşmam bitince başka talebiniz yok ise telefonu direk kapatabilirsiniz diyor zoruna gitmiş trip atıyor bende dediğini yaptım konuşması bitti suratına kapattım. BTK ya anında şikayette bulundum faturayı da çıkaracaklar mı göreceğiz çıkarsalar da gittiği yere kadar ödemeyeceğim ödesem bile tüketici hakem heyetine verip geri alacağım beklemedeyim hat hala faturada şuan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mr.Blof kullanıcısına yanıt
    Faturaya geçiş SMS i gelir gelmez 542 yi aradım ağzıma geleni söyledim talebinizi aldık faturasıza geçiş için dediler aynı zamanda BTK ya da yazdım hemen size kaç gün sonra döndüler talebiniz ne zaman sonuçlandı. Bekliyoruz bakalım 1-2 saat geçti hala faturalı şuan

    Edit: Saçmalığa bak adamlar aradı dedim şikayet için arıyorlar galiba telefondaki eleman diyor ki kampanya için aradım faturalıya geçmek ister misiniz diye dedim zaten faturalı da bizde onun için şikayet ettik he tamam ben kampanya için aramıştım dedi ağam eğlenir benimle Tam rezalet firma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Averell Dalton -- 24 Ağustos 2019; 16:7:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Averell Dalton kullanıcısına yanıt
    Hocam üzerime kayıtlı Vodafone faturalıya geçmiş olan hattı. Türkcell faturasız sonrasında da faturalıya geçirdim. Şükürler olsun turkcell de iki hattım var hiç sorun yaşamadım. Arkadaş üç katı veririm de Vodafone kullanmam.
  • Şu Turkcell'e pahalı diyoruz da, sistemi tıkır tıkır çalışan başka operatör yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekler acıdır, pahalı mahalı ama Turkcell'den gerisi yalandır.

    Güle güle kullan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Averell Dalton kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmiş olsun. Ben bu güne kadar 542 nin bir sorunu çözdüğünü görmedim.Israrcı olunca da biz sadece talep oluşturuyoruz başka bir yetkimiz yok deyip işin içinden sıyrılıyorlar. İnşallah yanılırım diyorum ama sorun devam ederse btk ya şikayet kesin çözüm oluyor.

    Edit:Btk devreye girince sonuç almak 2-3 gün sürüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Blof -- 24 Ağustos 2019; 22:50:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone son zamanlarda iyice niyeti bozdu anlaşılan, durum onu gösteriyor.

    Sanırım benim faturasız hattı da faturalıya geçirmek için tuzak bildirim mesajları gönderiyor, henüz tam emin değilim. 2019 Ocak ayında faturasız hattımı Turkcell'den Vodafone'a taşıdığımdan beri arada, ayda 1-2 olabilir, telefon kenarda beklemede dururken yani ekran kapalıyken "Bip" türü bir uyarı sesi duyduğum oluyordu. Biraz sonra telefonu elime alıp parmak izi okuyucu ile ekranı açtığımda ise farklı hiçbir şey görünmüyordu. Ne olduğuna anlam veremiyordum, belki uzun süredir güncellemediğim, fabrika ayarlarına döndürmediğim Xiaomi Redmi 4X telefonun sapıtmasından olabilir mi diye şüphelenmiştim. Telefonum rootludur, hosts dosyası ile reklamlar engellidir vs. Bilinçli bir kullanıcıyım diyebilirim, kolay kolay faka basmam. Tüm bu durumlarda telefonda arkaplanda çalışan hiçbir uygulama yoktu ve ayrıca WiFi/Mobil veri kapalıydı. Zaten telefonda MIUI antivirus uygulaması yüklü, ayrıca güvenlik duvarı kullanıyorum ve sadece belli bazı uygulamaların internete erişimi var. Diğer uygulama izinlerini de her zaman kısıtlarım. Kablosuz/4G açtığım sınırlı zamanlarda bile sadece istediğim uygulamalar nete bağlanır. MIUI uygulamalarını bile sınırlandırırım, o derece.

    Zaten telefonu çok kurcalayan biri de değilim. Genelde PC başında olduğum için telefonla pek işim olmaz. Belki de şu ana kadar çıkan mesajlara yanlışlıkla basmamamın, onay vermememin bir nedeni de bu olabilir. Geçen gün telefon yanımda masadayken yine bu "Bip" sesini duydum. Bu kez hemen telefonu elime aldım ve arkadaki parmak izi okuyucu ile ekranı açtım. Aynı anda bir mesaj kutusunun -ki servis mesajına benziyordu- aniden ekrandan kaybolduğunu gördüm. Yani büyük ihtimalle Vodafone'dan bir servis mesajı gelmişti ve ben daha ne olduğunu göremeden ekrandan kayboldu. Bu beni iyice şüphelendirdi, her 3 operatörün de zaman zaman müşterilerini zora sokacak şekilde istemsizce bazı paketlere üye yaptığını, iptal etmede güçlük çıkarttığını vs. duyuyordum. Hatta şimdiye dek tüm operatörlerde taşıma sonrası hemen "mobil ödeme"yi iptal ederim, ek önlem olması açısından. Ayrıca "Vodafone yanımda" uygulamasını kullanmıyorum, hiç yüklemedim şimdiye dek, not düşeyim.

    Bugün fırsat bulunca hemen araştırmaya başladım tekrar:
    * "vodafone faturalı hatta geçirmiş",
    * "ekranda çıkan mesaj üyelik abone",
    * "vodafone ekrana gelen mesajlar",
    vs. vs.
    gibi aramalar yaptığımda birçok sonuca ve şikayete ulaştım. Örneğin ekşisözlük'te "vodafone rezaleti" diye arattığınızda çıkan girilerin birçoğu bu tip şikayetleri de içeriyor.

    Asıl vahim durumu şikayetvar sitesinde görebiliyoruz:
    *https://www.sikayetvar.com/vodafone/faturali-hat/onay
    *https://www.sikayetvar.com/vodafone/ekran/iptal
    *https://www.sikayetvar.com/vodafone/ekran/mesaj
    vs.
    şeklinde belli kelimelerle arattığımızda aşağıdaki gibi bir sürü şikayetle karşılaşıyoruz:


    * Vodafone Benim Talebim Olmadan Beni Faturalıya Geçirdi

    Faturasız hat kullanıyordum. Vodafone müşteri hizmetleri tarafından 3 4 kere arandım müsait olmamam sebebiyle açamadım. Benim iznim olmadan beni faturalıya geçirmişler ve benim zaten paketim bulunmaktaydı ve 3 5 günlüktü. Müşteri hizmetlerini aradım mesaja evet demişsiniz öyle geçmiş olabilirsiniz dendi ben o yoğunlukta telefonu kullanmadım bile kesinlikle böyle bir onay vermedim. Bu nasıl bir iştir acilen mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-benim-talebim-olmadan-beni-faturaliya-gecirdi


    * Vodafone Hat Sahibinden Onaysız Faturalı Hatta Geçiş Yapmış!

    15 yaşındaki kardeşimin kullandığı babamın üzerine olan Vodafone hattı babamdan izinsiz faturaya geçiriyorlar 4 ay da haberimiz olmadan 800 küsur borç çıkarıyorlar. Çocuk yapmıştır mesaj göndermiştir şeklinde ithamlarda bulundular üstelik faturaya geçen insanlara o kadar kampanya yaparken bilerek borç çıksın diye hiçbir ay mesaj bile göndermeyen bir firma.

    Kendilerinden şikayetçiyim böyle bir şey kabul edilemez ve kendilerinden faturayı istiyorum detaylı olarak Tüketici Hakları'na şikayet edeceğim ama gönderdikleri 4 aylık faturada öyle bir borç görünmüyor her aradığımda farklı bir miktar söylüyorlar bende anlamadım madem çıkardınız detaylı e-mail atın diyorum attıkları mail de 350 TL çıkıyor. Gerekli mercilere başvuracağım ama tabi bir şey çıkarsa!


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-hat-sahibinden-onaysiz-faturali-hatta-gecis-yapmis


    * Vodafone Durmadan Ekranıma Mesaj Gönderiyor

    Vodafone, artık o kadar sıktınız ki insanları vallahi çıldırmamak elde değil, atmayın şu mesajı bu ne durmadan 23 TL 23 TL yükleme yap yollamasanız şunları zaten ben yüklüyorum düzenli olarak bir de bu mesaj geliyor ya bir de üstüne bu ne azıtmayın bildirim bildirim bu ne! Rehin aldınız bizi müşteri hizmetlerini aradım bana kapat 7232 numara ya mesaj atmamı söylediler attım sorun hala aynı, milletin cebinden zorla para almaya çalışıyorlar.


    Link:https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-durmadan-ekranima-mesaj-gonderiyor


    * Vodafone Ekran Mesajı

    Normalde 30 TL olan tarifemin faturalarının 50 TL'ye çıkması sebebiyle müşteri hizmetlerini aradım. Onlar da 2 ay önce bize gelen ekran mesajını onayladığımız ı söylediler. Böyle bir ekran mesajını onayladığınızı hatırlamıyorum. Zaten böyle bir tarife'ye geçmek benim açımdan mümkün değil... Bu resmen insanları kandırmaktır. İlk fırsatta hattıma başka bir firmaya taşıyacağım.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-ekran-mesaji


    * Vodafone İsteğim Dışında Faturalı Hatta Geçiş Yaptı

    Vodafone faturasız hat kullanıcısıyım. 15 Eylül 2019 da faturalı hatta geçtiğimi öğrendim. Bu nasıl oldu anlamadım. Öyle bir talebim olmamıştı çünkü. Müşteri hizmetlerini aradığımda, ekrana gelen bir mesaja, yanlışlıkla tıkladığım için, faturalı hatta geçmiş olduğumu söylediler. Ve yardımcı olup düzelteceklerini söylediler. Kayıt aldılar ve beni arayacaklarını söylediler. 3 gün sora (15 Eylül 2019) da aradılar. Faturasız hatta geçer isem, 75 TL ödemem gerektiğini söylediler. Ben bunu kabul etmiyorum. Ekrana gelen bir mesaja yanlışlıkla elin değiyor ve 75 TL fatura geliyor. Böyle bir şey olamaz.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-istegim-disinda-faturali-hatta-gecis-yapti-1


    * Vodafone Rızam Alınmadan Haksız Ücretlendirme Yapılmıştır

    Üzerime olan Vodafone hattıma rızam alınmadan haksız ücretlendirme yapılmıştır. Yazılan hiçbir mesaja onay vermeme ve arama yapılıp onayım alınmamasına rağmen. Müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmemde ise bana ekranınıza bildirim geldiyse parmağınızla yanlışlıkla onay tuşuna basmış olabilirsiniz diye komik bir cevap geldi çünkü mesaj ve sözel hiçbir onay yok. Bahsettiğim ücretlendirme mevcut tarifemin 3 katı kadar fiyata çıkmış ve aynı ay içerisinde absürt rakamlarla birkaç tane daha ücretlendirme yapılmıştır.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-rizam-alinmadan-haksiz-ucretlendirme-yapilmistir


    * Vodafone'da Baloncuklarla Yapılan Oyun!

    Vodafone faturasız hat kullanıyorum. Birden bir mesaj geldi faturalı Saçma Güzel16 diye bir tarifeye geçirmişler. Faturalı hatta geçer geçmez 45 TL fatura yazmışlar. Vodafone herhalde çok fakirleşti ekranda beliren baloncuklar vasıtasıyla böyle bir oyuna girmiş. Hiçbir imzam olmadan yasal hiçbir başvurum olmadan böyle bir haksızlık yapılıyor. Vodafone müşteri temsilcisini aradım 25 dakika bekledim (B**** bey) tekrar eski haline getirmesini istedim.
    Sizi tekrar faturasıza geçiririz ancak 45 TL ödemeyi kabul etmelisiniz dediler. Kabul etmedim yarın kapatıp faturayı ödeyip mahkemeye vereceğim. Nasıl bir ülke olduk!


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafoneda-baloncuklarla-yapilan-oyun


    * Vodafone Hattımı Bilgim Ve Onayım Olmadan Faturalıya Geçirmiş

    Türkiye'ye kesin dönüş yaptım ve Vodafone hattımla arama yaptığımda hattımın kapatıldığını fark ettim sonrasında mesajları gördüğümde şok oldum normal şartlarda yurt dışında yaşadığım ve 3 ayda 1 gelip gittiğim için başından beri hattım kontörlü ancak Vodafone işgüzarlık yaparak 3 Temmuz’da benim hiçbir bilinçli onayım olmadan hattımı faturalıya geçirmiş ve ardından 2 tane çok sağlam fatura yansıtmış (t: 235 TL), o kadar sinirliyim ki, müşteri hizmetlerini aradığımda da bana ekranınıza onay bildirimi gelmiş ve sizde onaylamışsınız dediler, bu kadar mı kolay insanları mağdur etmek?


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-hattimi-bilgim-ve-onayim-olmadan-faturaliya-gecirmis


    * Vodafone Bildirim Teklifleri!

    Vodafone telefonda gezerken ekrana bildirim olarak teklifler sunuyor. Yanlışlıkla tamama basma ihtimaliniz çok yüksek. Bugün WhatsApp'tan mesajlaşırken anında bir bildirim çıktı fark etmeden tamama dokundum. Ne olduğunu bu ay sonunda öğreneceğim herhalde.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-bildirim-teklifleri


    * Vodafone Faturalı Hatta Geçirmiş!

    Vodafone'de beni otomatikmen faturalı yaptılar. 3 ay boyunca faturasıza geçmek istiyorum ama beni oyalayıp duruyorsunuz. Her aradığımda bir kılıf uyduruyorsunuz. Kimse memnun değil sizden. A** varken saf gibi Vodafone' ye geçtik vallahi ve şu an ben gidip T** T**'a geçiyorum.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-faturali-hatta-gecirmis


    * Vodafone Habersiz İşlem Yapıyor

    Vodafone kontörlü hattımı, kendi kendine faturalıya çevirmiş. Nasıl oluyorsa faturalıya çevirdiği hattıma kontör yüklüyorum ve onu da kabul ediyor. Sonrasında ise telefonu kapatıyor, aradığım zaman ise faturanızı yatırmamışsınız diyor. Faturalı hatta kontör yüklenir mi? Ayrıca benim yazılı veya sözlü onayım olmadan nasıl kontörlü hattı faturalı yapabiliyor... Kurumsal deyip kimlik bilgilerimizi bile paylaştığımız şirketler kim bilir belkide daha neler yapıyorlar haberimiz olmadan. Yazıklar olsun be.


    Link: https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-habersiz-islem-yapiyor-17




  • Bu ahlaksızlığı bu aralar Vodafone yapıyor. Bugün de SMS tacizinden sonra önce sabahın köründe sonra öğlen müşteri temsilcisi aradı. Faturasız hattı zorla ve baskı ile (adeta mobbing) faturalıya geçirmek istediler. 150 kere istemiyorum dememize rağmen hala görüşmeyi sonlandırmadılar. En son rica ettik de kapattılar. Bildiğin taciz.

    Nedir bu faturalı hatta geçirme azgınlığı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, vodofone habersiz bir şekilde benide faturalıya geçirdi. Faturalıya geçtiğimi ard arda gelen smslerle öğrendim. Aynı gün içinde müşteri hizmetlerini aradım. Ekrana çıkan teklif kartını onayladığım söylendi. Bu arada dediği tarihte öyle birşey telefona çıkmadı. Çok önceleri zaman zaman bu teklif kartları çıkıyordu, hep iptal seçeneğini işaretleyip, reddediyordum. Ekrana gelen teklif kartlarıyla faturalıya geçmeyi kabul ettiremeyince, kendileri direk teklif sunmadan geçirdi demekki. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede sesli onayım veya bayiden imzalı belge olmadan geçiremezsiniz tarzı muhabbetlerden sonuç alamadım. Faturasıza geri döndürmeleri halinde 1 aylık fatura + cayma bedeli = 150 tl civarı para ödemem gerektiği söylendi. Görüşmede sonuç alamayınca, BTK üzerinden şikayet ettim. Problem çözüldü. Bedelsiz bir şekilde faturasız hatta döndürüldüm.

    Taahhütlü olsa bile; Müşteri hizmetleri, operatör uygulaması, online işlemler ve teklif kartlarıyla yapılan herhangibir işlemi de (tarife,fatura, değişiklik vs....) iade, iptal ve itiraz hakkı var. Gel gelelim operatörler bunu uygulamakta son derece isteksiz. İllaki araya BTK girecek.

    MADDE5/ğ: "Abonelerin katma değerli elektronik haberleşme hizmetleri de dâhil olmak üzere kısa mesaj, müşteri hizmetleri, internet ve benzeri yöntemlerle katıldıkları tarife, kampanya ve benzeri kapsamda sunulan tüm hizmetlerden başvurduğu yöntem ya da basit bir yöntem ile vazgeçme hakkı,"https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2017/10/20171028-11.htm

    -----

    Vodafone sizide faturasızdan faturalı hatta geçirirse yapılacaklar,

    1- Önce müşteri hizmetlerini arayıp çözmeye çalışmak (genelde sonuç alamazsınız, aramış olmak için, btk şikayetinde yer vermek için)

    2- BTK sitesi üzerinden şikayet oluşturmak (önce vodofone cevap veriyor, çözmezlerse itiraz ediyorsunuz. BTK olaya el atıyor. Tükeciti heyetlerindeki müşterinin haklarına öncelik veren yaklaşım burada da var. Bu sebepten genelde şirket (vodafone) sorunu çözer ikinci aşamaya gerek kalmaz. Vodafone 10 iş günü içinde cevap vermek zorunda. Genelde son günlere bırakıyorlar)

    NOT: Bu arada mevcut faturasız paketinizdeki DK,SMS ve interneti iç ediyorlar. Yukarıdada bir çok arkadaş bunu belirtmiş. Bu sebeple faturasız paketinizdeki kalan haklarınızla ilgi (dk,internet,sms) telefonunuzda bulunan son bilgilendirme SMSnin ekran görüntüsünü alıp. BTK şikayetine foto olarak eklerseniz. Şikayette de 'faturasız tarifemdeki TL bakiyesini ve Faturalıya geçirilmeden önceki İNTERNET,DK,SMS kullanım haklarımın iadesini...' talep ediniz. Yoksa paketiniz buhar olup uçar. TL bakiyesini ise geri yüklüyorlar, aksi halde zaten e-devlet üzerinden iade etmek zorundalar.

    Son olarak Vodafonenin teklif kartıyla ilgili verdiği cevabı tırnak içerisinde paylaşayım. Olması gereken budur belki, fakat uygulamada dediklerinin hiç biri yok.


    "Telefonunuzun ekranında çıkan teklif kanalıyla sunulan tüm işlemlerde teklif iki ayrı aşamada yapılmaktadır. Telefon ekranında beliren ilk teklife onay verilmesi durumunda ikinci bir ekran daha çıkmakta ve işlemin tamamlanabilmesi için bir onay daha verilmesi beklenmektedir. Müşteri tarafından her iki ekrana da onay verilmesinin ardından talep edilen işlem süreci tamamlananır. Ayrıca telefon ekranında beliren tüm teklif mesajlarında, müşterilerin bu kanal üzerinden mesaj almamak istemeleri durumunda nasıl kapatabilecekleri bilgisi bulunmaktadır.

    Faturasız tarifeden faturalı tarifeye geçiş tekliflerinde; telefon ekranında beliren iki teklife onay veren müşteri ek olarak sesli yanıt sistemi aracılığıyla da bilgilendirme araması yapılmaktadır. Bu aramada geçişi yapılacak olan faturalı tarife detayları bir kez daha okunmaktadır. müşteri tekliften vazgeçtiyse ve teklifi reddetmek istiyorsa 1’i tuşlaması istenmektedir. 1’i tuşlayan müşterilerin faturalı tarife değişikliği yapılmamaktadır. 1’i tuşlamayan müşterilerin faturalı tarifeye geçiş işlemi en fazla 1 hafta içerisinde gerçekleştirilmektedir.

    Müşterilere tüm kanallardan pazarlama faaliyetlerinin yapılabilmesi, kendilerine özel yapılacak tüm kampanyalardan haberdar olmaları için müşterilerin onay vermiş olması gerekmektedir. Bu onaya müşterilerin, abonelik ve kullanım verilerini kullanarak yapılan tüm kampanyalar dahildir."

    BU VE DİĞER SİTELERDEKİ ŞİKAYETLERE BAKINCA. BU KONUDAN BAYA MAĞDUR OLAN OLDUĞUNU GÖRDÜM. SÜREÇ ŞİRKETİN YAPTIĞI AÇIKLAMA GİBİ İLERLEMİYOR. TEKLİF KARTI GELMEDİĞİ HALDE. GELMİŞ VE ONAY VERMİŞSİNİZ DENİYOR. ELİNİZDE SES KAYDI VEYA İMZALI BELGE VARMI DEYİP SORUNCADA. SAÇMA SAPAN CEVAPLAR. YOK SİSTEMLERİNDE KARTI ONAYLAĞIM GÖZÜKÜYORMUŞ DA BİLMEM NEYMİŞTE.

    Teklif kartı servisini iptal etmek için KAPAT yazip 7232 gönderin. Bu servis herkeste varsayılan olarak açık. Normalde herkeste varsayılan olarak KAPALI olması gerekiyor, teklif kartı servisini isteyenlerin SMS ile açtırması gerekiyor ammaa vekalin, bu şekilde milleti tokatlayamazlar, paralarına cukka yapamazlar. Her vodafone kullanıcısının 7232 ye sms göndererek bu servisi kapatmasında fayda var.

    Durumu GroupMedia@vodafone.com mail adresine ingilizce olarak yazmayı düşünüyorum. Vodafone globala çok sayıda şikayet giderse, en azından Türkiye'deki yöneticilerini uyarırlar sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azizvefa -- 15 Ocak 2020; 22:50:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: azizvefa

    Arkadaşlar, vodofone habersiz bir şekilde benide faturalıya geçirdi. Faturalıya geçtiğimi ard arda gelen smslerle öğrendim. Aynı gün içinde müşteri hizmetlerini aradım. Ekrana çıkan teklif kartını onayladığım söylendi. Bu arada dediği tarihte öyle birşey telefona çıkmadı. Çok önceleri zaman zaman bu teklif kartları çıkıyordu, hep iptal seçeneğini işaretleyip, reddediyordum. Ekrana gelen teklif kartlarıyla faturalıya geçmeyi kabul ettiremeyince, kendileri direk teklif sunmadan geçirdi demekki. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede sesli onayım veya bayiden imzalı belge olmadan geçiremezsiniz tarzı muhabbetlerden sonuç alamadım. Faturasıza geri döndürmeleri halinde 1 aylık fatura + cayma bedeli = 150 tl civarı para ödemem gerektiği söylendi. Görüşmede sonuç alamayınca, BTK üzerinden şikayet ettim. Problem çözüldü. Bedelsiz bir şekilde faturasız hatta döndürüldüm.

    Taahhütlü olsa bile; Müşteri hizmetleri, operatör uygulaması, online işlemler ve teklif kartlarıyla yapılan herhangibir işlemi de (tarife,fatura, değişiklik vs....) iade, iptal ve itiraz hakkı var. Gel gelelim operatörler bunu uygulamakta son derece isteksiz. İllaki araya BTK girecek.

    MADDE5/ğ: "Abonelerin katma değerli elektronik haberleşme hizmetleri de dâhil olmak üzere kısa mesaj, müşteri hizmetleri, internet ve benzeri yöntemlerle katıldıkları tarife, kampanya ve benzeri kapsamda sunulan tüm hizmetlerden başvurduğu yöntem ya da basit bir yöntem ile vazgeçme hakkı,"https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2017/10/20171028-11.htm

    -----

    Vodafone sizide faturasızdan faturalı hatta geçirirse yapılacaklar,

    1- Önce müşteri hizmetlerini arayıp çözmeye çalışmak (genelde sonuç alamazsınız, aramış olmak için, btk şikayetinde yer vermek için)

    2- BTK sitesi üzerinden şikayet oluşturmak (önce vodofone cevap veriyor, çözmezlerse itiraz ediyorsunuz. BTK olaya el atıyor. Tükeciti heyetlerindeki müşterinin haklarına öncelik veren yaklaşım burada da var. Bu sebepten genelde şirket (vodafone) sorunu çözer ikinci aşamaya gerek kalmaz. Vodafone 10 iş günü içinde cevap vermek zorunda. Genelde son günlere bırakıyorlar)

    NOT: Bu arada mevcut faturasız paketinizdeki DK,SMS ve interneti iç ediyorlar. Yukarıdada bir çok arkadaş bunu belirtmiş. Bu sebeple faturasız paketinizdeki kalan haklarınızla ilgi (dk,internet,sms) telefonunuzda bulunan son bilgilendirme SMSnin ekran görüntüsünü alıp. BTK şikayetine foto olarak eklerseniz. Şikayette de 'faturasız tarifemdeki TL bakiyesini ve Faturalıya geçirilmeden önceki İNTERNET,DK,SMS kullanım haklarımın iadesini...' talep ediniz. Yoksa paketiniz buhar olup uçar. TL bakiyesini ise geri yüklüyorlar, aksi halde zaten e-devlet üzerinden iade etmek zorundalar.

    Son olarak Vodafonenin teklif kartıyla ilgili verdiği cevabı tırnak içerisinde paylaşayım. Olması gereken budur belki, fakat uygulamada dediklerinin hiç biri yok.


    "Telefonunuzun ekranında çıkan teklif kanalıyla sunulan tüm işlemlerde teklif iki ayrı aşamada yapılmaktadır. Telefon ekranında beliren ilk teklife onay verilmesi durumunda ikinci bir ekran daha çıkmakta ve işlemin tamamlanabilmesi için bir onay daha verilmesi beklenmektedir. Müşteri tarafından her iki ekrana da onay verilmesinin ardından talep edilen işlem süreci tamamlananır. Ayrıca telefon ekranında beliren tüm teklif mesajlarında, müşterilerin bu kanal üzerinden mesaj almamak istemeleri durumunda nasıl kapatabilecekleri bilgisi bulunmaktadır.

    Faturasız tarifeden faturalı tarifeye geçiş tekliflerinde; telefon ekranında beliren iki teklife onay veren müşteri ek olarak sesli yanıt sistemi aracılığıyla da bilgilendirme araması yapılmaktadır. Bu aramada geçişi yapılacak olan faturalı tarife detayları bir kez daha okunmaktadır. müşteri tekliften vazgeçtiyse ve teklifi reddetmek istiyorsa 1’i tuşlaması istenmektedir. 1’i tuşlayan müşterilerin faturalı tarife değişikliği yapılmamaktadır. 1’i tuşlamayan müşterilerin faturalı tarifeye geçiş işlemi en fazla 1 hafta içerisinde gerçekleştirilmektedir.

    Müşterilere tüm kanallardan pazarlama faaliyetlerinin yapılabilmesi, kendilerine özel yapılacak tüm kampanyalardan haberdar olmaları için müşterilerin onay vermiş olması gerekmektedir. Bu onaya müşterilerin, abonelik ve kullanım verilerini kullanarak yapılan tüm kampanyalar dahildir."

    BU VE DİĞER SİTELERDEKİ ŞİKAYETLERE BAKINCA. BU KONUDAN BAYA MAĞDUR OLAN OLDUĞUNU GÖRDÜM. SÜREÇ ŞİRKETİN YAPTIĞI AÇIKLAMA GİBİ İLERLEMİYOR. TEKLİF KARTI GELMEDİĞİ HALDE. GELMİŞ VE ONAY VERMİŞSİNİZ DENİYOR. ELİNİZDE SES KAYDI VEYA İMZALI BELGE VARMI DEYİP SORUNCADA. SAÇMA SAPAN CEVAPLAR. YOK SİSTEMLERİNDE KARTI ONAYLAĞIM GÖZÜKÜYORMUŞ DA BİLMEM NEYMİŞTE.

    Teklif kartı servisini iptal etmek için KAPAT yazip 7232 gönderin. Bu servis herkeste varsayılan olarak açık. Normalde herkeste varsayılan olarak KAPALI olması gerekiyor, teklif kartı servisini isteyenlerin SMS ile açtırması gerekiyor ammaa vekalin, bu şekilde milleti tokatlayamazlar, paralarına cukka yapamazlar. Her vodafone kullanıcısının 7232 ye sms göndererek bu servisi kapatmasında fayda var.

    Durumu GroupMedia@vodafone.com mail adresine ingilizce olarak yazmayı düşünüyorum. Vodafone globala çok sayıda şikayet giderse, en azından Türkiye'deki yöneticilerini uyarırlar sanırım.
    Hocam aynı zamanda IPTAL 5203'ü de yapmamız gerekiyor deniliyor her yerde ve şurada:

    https://forum.donanimhaber.com/cep-telefon-ekranina-gelen-popuplari-reklamlari-kapatmak-icin-vodafone-ile-ilgili--135034311

    Adamlar bildiğin dolandırıcı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kapat yazıp 7232 ye gönderin pop up tarife önerileri çıkmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone pişmanlıktır.Taahütüm 21 Şubat'ta bitiyor.1 dk.dahi durmayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Hocam aynı zamanda IPTAL 5203'ü de yapmamız gerekiyor deniliyor her yerde ve şurada:

    https://forum.donanimhaber.com/cep-telefon-ekranina-gelen-popuplari-reklamlari-kapatmak-icin-vodafone-ile-ilgili--135034311

    Adamlar bildiğin dolandırıcı.

    Alıntıları Göster
    Eyvallah hocam. Linke baktım. Baya iptal etmemiz gereken şey varmış.
    Bu tip şeylerle çok muhatap olmamak için operatör mobil uygulamasını telefona yüklemem. Amma velakin başka yolunu buluyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azizvefa -- 8 Ocak 2020; 18:26:42 >




  • Vodafone faturasız hattı faturalıya çevirmiş,kendi kafalarına göre yapıyorlar bu işleri. Hat sahibinin onayı olmadan böyle bir şey mümkün olabilir mi? Müşteri hizmetlerini aradım onayınız var efem diyor:) Bütün sistem üç kağıtçılık üzerine kurulmuş 💩 bir sistem 👎🏾

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N KUL

    Vodafone faturasız hattı faturalıya çevirmiş,kendi kafalarına göre yapıyorlar bu işleri. Hat sahibinin onayı olmadan böyle bir şey mümkün olabilir mi? Müşteri hizmetlerini aradım onayınız var efem diyor:) Bütün sistem üç kağıtçılık üzerine kurulmuş 💩 bir sistem 👎🏾
    Gücü ve cesareti BTK'dan aldıkları müddetçe bu düzen böyle devam eder.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shangıl S kullanıcısına yanıt
    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr ( e-devlet üzerinden de girebilirsiniz.)

    Buraya şikayetinizi açıklayarak yazın. Devletin resmi sitesidir. Benimde ev internet faturama modem ücreti yansıtmışlardı sözleşmemizde olmamasına rağmen. Şikayetten sonra sorunumu hallettiler. Ellerinde bir belge, ses kaydı yoksa sizin talebinize ilişkin mutlaka düzeltirler.
  • Shangıl S kullanıcısına yanıt
    Faturalıya devam ediyoruz,uğraşacak zamanım olmadı,karşında duvar var sen ne söylersen söyle,güya daha ucuza gelecekmiş 🤷‍♂️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shangıl S kullanıcısına yanıt
    Yetkili bayiye gidip faturalı size yetcek bir paket belirleyin,faturasız olana zaten 30₺ den aşağı para yüklenmiyor. Hangi biriyle uğraşalım şaşırdım hocam,bir çok kurum bunu yapabiliyor. Her iş için avukat tutacak durumumuz yok. Zor işimiz var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.