Şimdi Ara

Vodafone gecebilecegim tarife yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
10.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone'a yeni gectim.Tarifr degistirmek istedigimde gecebileceginiz tarife bulunmamaktadir diyor.Bu sorunu yasayan var mi?
    Vodafone gecebilecegim tarife yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bende de yok
  • aynen bende de var uzun zamandır.
    tahminen artık faturalıya yönlendirmeye başlıyorlar, zaten yeni hat alan arkadaşım (faturasız) faturasızda sürekli kayıt olduğun paketler artık yok diyor.
  • Bende de aynı durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yardımcı olalım hocam size,
  • Benim Vodafone'da faturasız hattım vardı, yanımda uygulamasında 33 liraya 9 GB gibi bir kampanyasını gördüm, dalgınlıkla faturasız hatlar için olduğunu düşümüp kabul ettim.

    Bir hafta sonra baktığımda hattım faturalıya geçmişti. Sinirlenip hattımı Türk Telekom'a faturasız olarak taşıdım.

    Bu yöntemi Turkcell'de yapıyor. Turkcell bayisine gidip faturasız hattın için işlem yaptırdığında bayi personeli bir anlık boşluğuna getirip teklif ettiği bir şeyle faturasız hattını faturalıya çevirebiliyor. O an dikkat etmezsen uğraşıp durursun.
  • İlk 30 gün tarife değiştirilmiyor diye biliyorum hocam. Bi 30 gün geçsin teklifler bana ne var kısmında çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu kolay paketler çıktı çıkalı adamakıllı faturasız paket vs kalmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 30 Mayıs 2020; 0:3:20 >
  • Süper kolay paket 12 çıkartmışlar
    750dk+250sms+12Gb 35 lira faturasız güzel tarife.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hattımda 30 l var ama tarife seçemiyorum kolay pakete yönlndiriyor onun içinde mevcut bakiye kullanılamıyor.Bana bir öneri/akıl verebilirmisiniz, Bu 30 tl yi ne yapacağım ben ?
  • Aynı sıkıntı bende de var. Mevcut tarifem 135 lira ve bu ay son, yeni tarifeye geçmem lazım. Fakat sadece bir tane geçebileceğim tarife var ve 256 lira. Müşteri hizmetleri ile konuştum sadece ona geçebilirsiniz diyor. Böyle bir saçmalık olabilir mi ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ICEBERK kullanıcısına yanıt

    Sikayetvar Vodafone kısmına yaz arayıp pakrt sunabilirler.


    Birde Vodafone yanımda uygulamasına gir orda altta ortada bir resim var basınca canlı sohbet tarzı bir şey çıkıyor. Oraya turkcell yaz pakrt çıkıyor. Eğer düzgün çıkmazsa Şikayetvar kısmına yaz genel merkezden teklifler geliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.