Şimdi Ara

VİALLE - LPdi-LPfi- LiquidSİ (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
217
Cevap
7
Favori
24.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Efsane3511 E kullanıcısına yanıt
    merhaba,

    aracınızdaki sorunlar büyük ihtimal montaj hatasıdır, binlerce opel insignia kullanıcısı var, artı OEM anlaşmalı olarakda opellere sıfır çıkışlı lpg takılıyor,, liquidside uyumsuzluk die bir durum söz konusu olamaz.. ya montaj yada üründe hatalı bir durum olabilir.

    montaj yaptirdiğiniz yerde yada distribütör merkezde sorunu çözdürmeye calişin derim. bobin sürekli yandiğina göre yakıt ayarınızda düzgün değildir yakıt ayarı düzgün değilse subab yanmasıda olur.. opel insignia mg subablarda subab yanması benzinli modellerinde bile olabiliyor servis size bunuda söylemesi gerekiyordu) doğrudur,
    doğru montaj ve doğru lpg ayarı ile sorun yaşamamanız gerekir.. tek kullanıcı siz değilsiniz sonuçta ve tek sorun yaşayanda siz değilsinizdir.. umarim en kısa surede sorunlarınız giderilir hakkınızı montaj yaptirdiğiniz firmadan sonuna kadar arayınız...
  • tomeri kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    vialle de tamir ve bakım olayı olmuyor suan turkiyede en azından biz gibi bayilere dist. böle bir eğitim vermiyor.. eğer şamandra ve pompa sisteminde arıza varsa garanti kapsamında geri gönderiliyor,,
    resimde gördüğünüz tapa aşırı basınç tahliyesi yapan bir tapadır.... eğer sistemde bir basınç yükselmesi olursa ki sebebi yangın esnasında artan tank ısısıdır.. burdan basınc tahliye edilirken rotory pompa içindeki yağinda tahliye edilmesine sebeb oluyor... eğer sistem tekrar caliştirilacak ise bu kısımdan tekrar yağ konuluyor. ama yağın cinsi hakkında bir bilgim yok ,
    zaten başımıza hiç bu sekilde aşırı basınc valfinden tahliye olayı gelmedi...
  • 21turbo kullanıcısına yanıt
    Sn. 21turbo şu resimdeki değerlerde sizce bir anormallik varmıdır?
    Bu mesaja eklenen görseller:

     VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç lpg de calişiyor ise lpg pressure 499 cok düşük.. normalde 900 civarı oluyor
  • Gecemi sıvı LPG sistemlerini araştırmaya adamış ve bu konudaki uzmanlığınızı görmüş biri olarak sormak istiyorum: Son sistemlerden TSI motorlara en uygun, en az sorun çıkartacak ve en yüksek tasarrufu sağlayacak sistem hangisidir (Türkiye'de takılabilecek şekilde tabi)? Marka model burada belirtmek istemezseniz özel mesaj atabilirsiniz.

    [Aracım 2016 model Seat Ibiza 1.2 TSI 90HP, motor kodu CJZC]

     VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ  VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chembond -- 15 Nisan 2016; 12:56:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    araç lpg de calişiyor ise lpg pressure 499 cok düşük.. normalde 900 civarı oluyor

    Pompanın içindeki diyaframların iki tanesi hafif yırtık, budan dolayı basınç düşük olabilirmi? Birde bu diyaframları nasıl temin edebilirim. Sizde varmıdır acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:


    enjektörler gelmiş fakat şehir dışında olduğum için henüz takılmadı.
    cuma veya cumartesi gününe kaldı.


    enjektörlerde bir gelişme varmı
  • ayred A kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lideramca -- 19 Nisan 2016; 14:52:37 >
  • ayred A kullanıcısına yanıt
    değişim yapıldı fakat sorun devam ediyor.
    tekrar baktıracağım. sorun çözüldüğü takdirde buradan bildirimde bulunacağım.
  • Selamalar

    Aracim icin Prins le LiquidSi arasinda gidip geliyorum.

    Olusacak problemlere tahammulsuz biriyim. Kontaga bastigim aracim hemen calissin isterim. Bagajda pompa sesi istemem.

    BMW e60 530i icin bu tur problemler olusur mu ? Ya da potansiyel farkli problemler var midir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracımda tam 6 aydır vialle liquidsi var. Öncelikle kayseride taktırdığımı söylemem gerek. Zaten bi tane bayisi var. Modele ilişkin araştırmalarım modelin çok başarılı olduğu yönündeydi. Zaten size önceden tavsiye için sormuştum. Gittim taktırdım. Aracım a16let motor 1.6 T'lerden. 54 binde idi takıldığında. Şimdi 62 binde. Neyse başımdan geçenleri anlatıyorum. İlk takıldı. Deneme yaptım. Çaat. Motor arızası. 1. enjektör arızalı gelmiş. Normaldir üretim hatası hemen değiştirdiler. Ama o sırada usta ile çırak biraz fısıldaştı. Usta kızdı biraz. Ama bana çaktırmamaya çalıştılar. Neyse hemen yine test yapayım dedim. Ve ne olsun araç tekleyip duruyor. Götürdüm. Buji değiş dediler. Bujin eski yakmaya yetmiyor dediler. Neyse değiştim. Yine tekliyor. Bobin değiş dedi. Bak dedim bunu değişirim düzelmezse senden alırım dedim. Adam mübarek adam herhalde düzeldi :D Tabi o sırada öğrendim ki usta kabloları motorun egzozuna çok yakın geçirmiş. Yani hiç bakmasa büyük ihtimalle eriyecekti. Buji bobin değiştirdiğim yer bana söylemeden uyarmış. Yani montajı ilk gittiğimde şemaya göre yapacaktı usta. Ama kanaatimce kafasına göre biraz değiştirmiş. Zaten şemaya göre yaptığını hiç zannetmiyorum. Usta dürüst bir adam. Yani yalan atmadı bana şu güne kadar. Sordum söyledi. Becerikli de kanaatimce. Bilgisi de var. Ne sorsam biliyor. Ama gel gelelim yaptıkları bildiklerine uymuyor.

    Buji bobin değişti halen biraz tekleme oldu gibi oldu 2 depo sonra. Gittim dedi ki sistem çöküyor beyinde sorun var herhalde dedi beyin değişti. Şimdi bilmiyorum başta da beyinde mi sorun vardı. Ama buji ve bobin değişti o sırada artık. Vardır bir hayır.

    Buji bobin değiştirdiğim yer dedi ki bu bobin ve buji hatasının en önemli sebebi devirin bobinden alınması dedi. Ustana söyle röle ile alsın dedi. Dedim olur dedi. Bu da düşündürdü beni. Madem böyle bir hatanın çözümü var neden baştan yapmadın?

    Sonra şamandıra bozuldu. Kötü gaz almışsın dediler. Üstelik tavsiye ettikleri aygazdan aldım gazı. Hemde tanıyormuş aldığım yeri. Eee neymiş bir tane daha şamandıra çıkışına filtre taktı. E bu da madem yapılacak bir şey niye baştan yapmadın diyorum...

    Neyse ustam anladığım eringeç biraz. Adama dedim hadi ayar yap. Yok bu araçta gerek yok dedi. Eyvallah dedim. Sonra baktım araç daha 6 bin km yaptı subapların erimesine dair sinyaller vermeye başladı. Dedim bu işte bir iş var. Başladım araştırmaya. ELM 1.5, lpg bağlantı kablosu aldım. Programları indirdim. Sonra açtım vaillenin youtube'daki eğitim videolarını izledim. Bi baktım bizim usta otomatik kalibrasyonda onların adımlarını hiç takip etmemiş. Ne RPM düzeltmesi yapmış. ne başka bir şey. Bastığı gibi kalibrasyon oldu zaten. 10 sn sürmedi. Sonraki eğitim videosu da ne olsun? Ustamın gerek olmadığını söylediği şey. Kalibrasyon. Üstelik çok basit bir usulde yapılıyor. Neyse kendim yaptım. Ve sonuçta değeri 1'den 0.79'a düzelttim. O da ne LTFT 0'a geldi. Ondan önce STFT ve LTFT toplamı -30 civarında idi. Araç az yaktı çok yaktı bilemiyorum. Ama bu ayarı hiç yapmadı ustam. Hatta RPM ayarının yapılmaması sebebiyle araç gaza bastıkça rölanti 700 civarı RPM iken 550 civarında sabitiliyordu. Sonra kendim biraz diagnostic ve prescale ile uğraşarak düzelttim. Bu kanaatimce zaten lpg ecusunun da okuyamamasından kaynaklıydı. Dolayısıyla araç hep sabit devirde zannetti kendini. Eee sonuç ne? Erkenden subap erimeleri. Neyse ki bunları araştırdım düzelttim. Belki daha ince ayarlar gerekir. Örneğin basınç 11,20 civarında onu 12'ye çekmem lazım. Henüz onu sıvı sistemde nasıl yapacağımı anlamadım. Ama göreceğiz.

    Tabi bunları öğrenince ne oldu? Boşa vakit kaybettim. Herkesin işinde uzmanlaşmasının anlamı burada zaten. Ama şu oldu. Usta yerinde yokken bi ara gittim yerine. Hacı dedim niye çalışmıyor bu lpg. Abi usta yok şimdi merkeze de bağlanamayız. Haftaya gel dedi. Ulan bi bak ne oalcak dedim. Sisteme bağla sadece. Ne olur dedim. Yok dedi. İşe yaramaz abi dedi. Eyvallah dedim. sonra aklıma sigortayı kontrol etmek geldi. Bi baktım sigorta sağlam ama yuvası erimiş. Önce çıkardım. Hatalı bir parça herhalde sigorta yuvası. Sigorta yamuk duruyor zaten. İçindeki bi kutubun etrafında biraz fazla plastik vardı. O da ısıyla erimiş işte. Eee onu temizledim sigortayı temizledim taktım çalıştı. Kanatimce bunu bağladığı anda görecekti sistemde. Ama onu da yapmadı.

    Sonuç şu. LPG montajı da önemli ayarı da önemli. Ama işte iyi bir adam olduğunu bildiğim (nitekim motor her şey değişmesine rağmen tekleme yapınca acaba enjektördeki püskürten yeri manifolda doğru yaptık donma mı yapyıor diye baktı tekrarda. O sırada kendi aracını da bana verdi. Gece 10a kadar çalıştı) bu adam bile işini doğru yapmadı bence. Üstelik istememe rağmen.

    Şimdi ustayı kötülemeye çalışmıyorum. Sistemden memnunum da ama. İşte türkiyedeki zihniyeti sevmiyorum. Müşteri bilmeyince kitle gitsin. Müşteriye suçu at sorun bitsin. İşi tam yapma olduğu kadar yap gitsin. Hele böyle kayseri gibi yerlerde iş iyice sıkıntılı. Ne usta bulursun. Usta bulursan da anında kazık yersin. Çünkü usta bilir kendinin vaz geçilmez hint kumaşı olduğunu.

    Neyse 2 yıl garantisinden 1,5 yıl kaldı. Bakalım neler yaşayacağız?

    Kritik sonuç: Vialle düzgün montaj ve ayarla insignia için çok iyi bir sistem. Ama kayseride yapacaklara uyarım olsun. Ustaya kabloların egzoza yakın olup olmadığını, enjektörlerin düzgün çalışıp çalışmadığını, enjektörlerin beygir gücüne göre takılıp takılmadığını, şamandra filtresini, calibrasyonu, otomatik kalibrasyonu, bobin rölesini sorun. İyice söyleyin de öyle yapsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gambleroflife -- 3 Ekim 2016; 21:34:50 >




  • gambleroflife G kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun Hocam, insallah sistemini sorunsuz bir şekilde kullanırsın. Ankara'ya yolun düşerse distribütör firmadan montajı bir incelemelerini, bilgisayara bağlayıp değerleri gözlemelerini rica et bence. Senin usta ilginç adammış. yaptığı işi bir başkasına kontrol ettirmekte fayda var gibime geldi.
  • normalde vialle dışında atmosferik motorlara sıvı sistem %100 lpg uygulayan başka bir firma var mı? Prins ve marjet sadece direkt enjeksiyona uygulanabiliyor değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furion07

    normalde vialle dışında atmosferik motorlara sıvı sistem %100 lpg uygulayan başka bir firma var mı? Prins ve marjet sadece direkt enjeksiyona uygulanabiliyor değil mi?

    merhaba,
    gasitaly markası var,,birebir vialle ile aynıdır , aynı ecu ve enj kullanılıyor.. ama her yerde bayisi yoktur,, yalnız vialle de de gas italy de yuzde yuz lpg degil,,,direk enj olmayan araçlarda ilk çalişma her zaman benzindedir bilginiz olsun ...
  • 21turbo kullanıcısına yanıt
    Aynen. Maaşallah bende mpi sıvı sistem 22.000km oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düzeltme yapayım. 1.6 160 Ecoboostlar için YBP delinemediği için lpdi olmadığını öğrendim doğru mudur hocam ? Mondeo 1.6 160 Ecoboost.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ridianod -- 30 Mayıs 2017; 18:41:14 >
  • Ridianod kullanıcısına yanıt
    1.6 ecobosst motor seçeneği için PRİNS LİQUMAX sıvı sistem oluyor,,

    yüksek basınç pompası özel siparişle geliyor,, suan karar verirseniZ 2 ay içinde özel kit geliyor. İPRAGAZ A.Ş stoğunda olmadağindan özel istek üzerine getirtiliyor

    yada ford kuga ya takılan prins liqumax kit sistem montajı yapiliyor (türkiye de bazı bayilerde) ama bu montaja HOLLANDA prins ve İPRAZGAZ prins garanti vermiyor.
  • @21turbo Ford Cmax 1.0 Ecoboost 125hp için uygun kit varmıdır? Var ise tavsiyeniz, geri dönüşleri ve maliyeti nedir?



    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 2012 passat 1.4 Tsi var Ankara Asil Grupda vialle taktırdım.Ayni gün sorun yok fakat bir gün sonra tek marsta çalışmıyor.On numara arabanın bu hali içler acısı...Yuksek basınç pompasını değiştirdim yine ayni.Nasil cozdun sen bu sorunu...İstanbul'daki ontaş otogaz yetkili bayii olmasına rağmen anlamıyorlar ve başından savıyorlar.Kac defa götürdüm yüksek basınç pompasına bahane buldular.Halbuki orjinal ve benzinde hiç bir sorun çıkarmıyordu.Onlar dediği icin değiştirdim ve yine 925 ₺ orjinal taktım.Bosa gitti para...Bu vialleyi taktirdigima bin defa pişmanım.Yetkili servislerin hiçbiri ilgilenmiyor.Takincaya kadar ilgi süper taktıktan sonra çıkan sorunlara bakmıyorlar.Her fırsatta Hollanda'dan böyle geldi biz ne yapalım diyorlar. Haa bir de garantisi devam eden sistem icin program yükleme ve bakım parası alıyorlar.Halbuki taktığınız sistemin düzgün calismamasindan dolayı getiriyorum sen benden para istiyorsun.. Türkiye ana Bayisi asil gruptan Yetkililer çıkmıyor telefona..Zeki ustaya bağlıyorlar Zeki üstada getir burda bakalım ancak 3-4 gün burda kalacak diyor. Kesin sirun çözülür mü diyorum garanti vermiyor. Benim başka işim yok kıytırık bişey icin araba pesinde mi koşacağım. Ne yapacaksan İstanbul'daki yetkili servislerinde yapsana kardeşim..sorun çözülmezse hem asil grubu hem de ontaş otogazı mahkemeye vermeyi düşünüyorum. Benim ağzım yandı hiç kimseye tavsiye etmiyorum.Benzine akıyorum araba mükemmel gaza alıyorum sabahları rezil oluyorum konu komşuya..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • passat highline 2012 P kullanıcısına yanıt
    sorun la ilgili Asil Grup yardımcı olması gerekiyor ve eminim gerekeni yapacaklardır ( ki bizde bayi olarak tüm sorunlarımızı Asi grup desteği ile çözdük)

    sonucta bizlerinde sizin gibi sorunlari olan araçlar oldu ama şuan bir sıkıntıları yook , mesaala 220 bin km yapan 1.4 tsi araç bu süreçte 1 kez benzin enjektölerini (850 tl 4 adet) 2 kez de yuksek basınc ponpasını yeniledi ( 650 tl), ama tabi 220 binde bu masraflar önemsiz kalıyor ki benzinde binsede aynı sorunlar büyük ihtimal olacakti,

    müşteri siz siniz sorunlarınızın çözümü gerekli, tabi sorun çözümü için karşılıklı iyi niyet ve sabır gerektirebilir,

    istanbul da ki bayi leri bilemiyorum ama genelde montajı kendi yapmamişsa firmalar ilgilenirken cok samimi davranmaya biliyorlar , bu vialle degil diğer tüm markalar için gecerli,

    sistem çalışan bir sistem binlerce araç üzerinde, cihazla ilgili bir sıkıntı varsa zaten gerekeni yapacaklardır parça konusunda , suan aşağida prins sıvı sistem takılı mercedes(2016 model cihaz 3 aylık) var dolum yapamadiği için tank içindeki pompa şamandra sistemi değişiyor , yani her markada olabiliyor sıkıntılar, şans diyelim beyaz eşya misali,,,,!!!!


    ama ben bu şekilde sabredemem işim güçüm yoğun diyorsanız vakit geçmeden ürününüzü iade etmeniz mantıklı olabilir,




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.