Şimdi Ara

VİALLE - LPdi-LPfi- LiquidSİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
216
Cevap
7
Favori
24.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HER MARKA ENJEKSİYONLU EURO5 MOTOR DAHİL ARAÇLARA SIVI SİSTEM V İ A L L E LPG DÖNÜŞÜMÜ YAPMAKTAYIZ..
    BİRKAÇ ÖRNEK MONTAJLARIMIZIN RESİMLERİ

    REGÜLATÖR YOOOOKKKKK.....
    MANİFOLD DELİK DEŞİK ETMEK YOOOKKKK.....
    SU HORTUMLARINI KESMEK YOOOKKKKK...
    YÜKSEK BEDELLİ PERİYODİK BAKIM MASRAFI YOOKKKKK...
    HAVA ŞARTLARINA VE RAKIM FARKLILIKLARINA GÖRE AYAR DEĞİŞTİRMEK YOOKKKKKK.....
    PERFORMANS KAYBI KESİNLİKLE YOOOOOKKKK.....
    YAĞLAMA SİSTEMİ GİBİ EKSTRA MALİYET GETİREN ÜRÜNLERE GEREK YOOOOKKK....








  • hyundai getz,honda civic, opel astra, jeep cheroki




  • WAG gurubu 1.6 fsi araca sıvı sistem dönüşüm yapabiliyormusunuz fiyat nedir? saygılar
  • Bu sistem subaplara niçin zarar vermiyor? Bilimsel bir şekilde açıklamanız mumkun mu? Arkadaşlar soruyor cevap veremiyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kloroform

    Bu sistem subaplara niçin zarar vermiyor? Bilimsel bir şekilde açıklamanız mumkun mu? Arkadaşlar soruyor cevap veremiyoruz
    cevap vermeye calısayım.....
    en basta sunu söylemek gerekir ki.. her motor imalatçısın kullandiği subabların bir ömrü vardir.. bu ömrün süresi kullandiginiz benzin cesitine gore (kurşunsuz-kurşunlu-oktan derecesi-katkı miktarı) ve aracınızın motor aksamına ne kadar baktığınıza (buji-buji kablosu-bobin-hava filtresi- yağ değişimi)) bağlı olarak değişmektedir...
    sebebi subapların aşınmasında veya yüzeyde micro kaynakların oluşmasında yakıtın özelliğin ve mixture hava yakıt karışımın önemi en büyük sebeptir( subap bölgesinde ki ısı artisının sebebleri) . tabi buna subapların imal ediliş seklide önemli sert malzeme yada yumusak malzeme.( icindeki carbonoranı yada magnezyum dan oluşu)... bu sebelerden dolayı benzinde her aracın subapların zarar görme süresi bu sebeplere bağlı olarak değişmektedir....
    benzin ve subap ilişkisi bu sekilde.....
    LPG de ise aynı acıklama gecerli olmak üzere... normal sıralı sistemde
    buhar halinde verilen ve buharlaşması icin regülatorde ekstra ısıtılan LPG subab bölgesinde aşırı ısınmaya sebeb vermekte.... üzerine ekstra yapılan gaz ayarınnın kötü olma ihtimali ( kalitesiz enjektor- yetersiz özellikte LPG ecu programı) bunları eklediğinizde regülatorlu sıralı sistemde riskiniz artmakta....
    sıvı LPG de en büyük avantaj benzin gibi sıvı halde subap üzerine lpg nin pükürtülmesi benzind eolduğu gibi püskürdüğü anda ortamda buharlaştiği için o bölgede ısı artışını engeliyor ayrıca sıvı verilen lpg de kullanılan enjektor kalitesi ve hava yakıt karısım ayarının mukemmel derece olması benzin gibi.... subaplarda ki asınmayı benzin le aynı seviyede tutabiliyor ....

    yağlama sistemi dedikleri olayda bir nevi soğutma işlevi görüyor aslında
    yoksa yüzeyin sürtünmesini düşürecek biz özelliği yok bence.... artı bir zararıda var uzun vadede katalik konvertöre zararı heleki euro4-5-6 motorlarda emisyon oranlarının cok düşük olması ve ona göre aracın calışması.... siz yağlama yaparak emisyonu yukseliyor ve katalizörede zarar veriyorsunuzz...


    umarim faydalı olabilmisimdir... kaynak:http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html




  • batusahin B kullanıcısına yanıt
    FSİ grup araçlarda sıvı LPG uygulaması yok... ancak cift yakıt lı yani belli oranda benzin kullanılarak yapılan regülatörlu sıralı sistem ZAVO Li montajı yapılabilinir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    cevap vermeye calısayım.....
    en basta sunu söylemek gerekir ki.. her motor imalatçısın kullandiği subabların bir ömrü vardir.. bu ömrün süresi kullandiginiz benzin cesitine gore (kurşunsuz-kurşunlu-oktan derecesi-katkı miktarı) ve aracınızın motor aksamına ne kadar baktığınıza (buji-buji kablosu-bobin-hava filtresi- yağ değişimi)) bağlı olarak değişmektedir...
    sebebi subapların aşınmasında veya yüzeyde micro kaynakların oluşmasında yakıtın özelliğin ve mixture hava yakıt karışımın önemi en büyük sebeptir( subap bölgesinde ki ısı artisının sebebleri) . tabi buna subapların imal ediliş seklide önemli sert malzeme yada yumusak malzeme.( icindeki carbonoranı yada magnezyum dan oluşu)... bu sebelerden dolayı benzinde her aracın subapların zarar görme süresi bu sebeplere bağlı olarak değişmektedir....
    benzin ve subap ilişkisi bu sekilde.....
    LPG de ise aynı acıklama gecerli olmak üzere... normal sıralı sistemde
    buhar halinde verilen ve buharlaşması icin regülatorde ekstra ısıtılan LPG subab bölgesinde aşırı ısınmaya sebeb vermekte.... üzerine ekstra yapılan gaz ayarınnın kötü olma ihtimali ( kalitesiz enjektor- yetersiz özellikte LPG ecu programı) bunları eklediğinizde regülatorlu sıralı sistemde riskiniz artmakta....
    sıvı LPG de en büyük avantaj benzin gibi sıvı halde subap üzerine lpg nin pükürtülmesi benzind eolduğu gibi püskürdüğü anda ortamda buharlaştiği için o bölgede ısı artışını engeliyor ayrıca sıvı verilen lpg de kullanılan enjektor kalitesi ve hava yakıt karısım ayarının mukemmel derece olması benzin gibi.... subaplarda ki asınmayı benzin le aynı seviyede tutabiliyor ....

    yağlama sistemi dedikleri olayda bir nevi soğutma işlevi görüyor aslında
    yoksa yüzeyin sürtünmesini düşürecek biz özelliği yok bence.... artı bir zararıda var uzun vadede katalik konvertöre zararı heleki euro4-5-6 motorlarda emisyon oranlarının cok düşük olması ve ona göre aracın calışması.... siz yağlama yaparak emisyonu yukseliyor ve katalizörede zarar veriyorsunuzz...


    umarim faydalı olabilmisimdir... kaynak:http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html

    Çok Güzel aciklamissiniz. Emeğimize agziniza saglik. Nihayet anladim adam gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kloroform

    quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    cevap vermeye calısayım.....
    en basta sunu söylemek gerekir ki.. her motor imalatçısın kullandiği subabların bir ömrü vardir.. bu ömrün süresi kullandiginiz benzin cesitine gore (kurşunsuz-kurşunlu-oktan derecesi-katkı miktarı) ve aracınızın motor aksamına ne kadar baktığınıza (buji-buji kablosu-bobin-hava filtresi- yağ değişimi)) bağlı olarak değişmektedir...
    sebebi subapların aşınmasında veya yüzeyde micro kaynakların oluşmasında yakıtın özelliğin ve mixture hava yakıt karışımın önemi en büyük sebeptir( subap bölgesinde ki ısı artisının sebebleri) . tabi buna subapların imal ediliş seklide önemli sert malzeme yada yumusak malzeme.( icindeki carbonoranı yada magnezyum dan oluşu)... bu sebelerden dolayı benzinde her aracın subapların zarar görme süresi bu sebeplere bağlı olarak değişmektedir....
    benzin ve subap ilişkisi bu sekilde.....
    LPG de ise aynı acıklama gecerli olmak üzere... normal sıralı sistemde
    buhar halinde verilen ve buharlaşması icin regülatorde ekstra ısıtılan LPG subab bölgesinde aşırı ısınmaya sebeb vermekte.... üzerine ekstra yapılan gaz ayarınnın kötü olma ihtimali ( kalitesiz enjektor- yetersiz özellikte LPG ecu programı) bunları eklediğinizde regülatorlu sıralı sistemde riskiniz artmakta....
    sıvı LPG de en büyük avantaj benzin gibi sıvı halde subap üzerine lpg nin pükürtülmesi benzind eolduğu gibi püskürdüğü anda ortamda buharlaştiği için o bölgede ısı artışını engeliyor ayrıca sıvı verilen lpg de kullanılan enjektor kalitesi ve hava yakıt karısım ayarının mukemmel derece olması benzin gibi.... subaplarda ki asınmayı benzin le aynı seviyede tutabiliyor ....

    yağlama sistemi dedikleri olayda bir nevi soğutma işlevi görüyor aslında
    yoksa yüzeyin sürtünmesini düşürecek biz özelliği yok bence.... artı bir zararıda var uzun vadede katalik konvertöre zararı heleki euro4-5-6 motorlarda emisyon oranlarının cok düşük olması ve ona göre aracın calışması.... siz yağlama yaparak emisyonu yukseliyor ve katalizörede zarar veriyorsunuzz...


    umarim faydalı olabilmisimdir... kaynak:http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html

    Çok Güzel aciklamissiniz. Emeğimize agziniza saglik. Nihayet anladim adam gibi.

    Alıntıları Göster
    KULAKDAN DOLMA BİLGİLER İNSANLARI COK YANILTIYOR.... paylaşım guzelbirşey forumda bizde hergun yeni birşeyler öğreniyoruz.. yada sizin gibi bilinçli sorularla kendimizi geliştirme imkanı buluyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    KULAKDAN DOLMA BİLGİLER İNSANLARI COK YANILTIYOR.... paylaşım guzelbirşey forumda bizde hergun yeni birşeyler öğreniyoruz.. yada sizin gibi bilinçli sorularla kendimizi geliştirme imkanı buluyoruz.

    Alıntıları Göster
    OPEL İNSİGNİA ..LİQUİD Sİ MONTAJI..
     VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ




  • 21turbo kullanıcısına yanıt
    konunuzu yeni gördüm.özel mesajdan sorular sormuştum sizde sabırla cevaplamıştınız bir karşılık beklemeden.tekrar teşekkür ederim.bu sistem kafama yattı.bir kaç soru daha soracağım müsaadenizle;

    enjektörler nereye monte ediliyor? ilk mesajınızda manifold delinmiyor demişsiniz.

    montaj süresi için görüştüğüm usta 2-3 gün sürebilir dedi, bana uzun geldi yoksa normalmi?

    tasarruf oranı olarak sıralı sistemlerden az da olsa farkı varmı?tasarruf oranı % kaç?

    benzin tüketimi sıralı sistemlerle aynımı? ilk çalıştırma da veya yüksek devirlerde benzin tüketimi oluyormu?

    fransız araçları için psa modül gerektiriyormu?

    gaz göstergesi doğru ölçüm yapıyormu arada yanlış gösterdiği oluyormu?

    ilk mesajınızdaki resimler silinmiş görünmüyor, kitin ve gaz göstergesinin resmini görmek isterdim.

    tekrar teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    konunuzu yeni gördüm.özel mesajdan sorular sormuştum sizde sabırla cevaplamıştınız bir karşılık beklemeden.tekrar teşekkür ederim.bu sistem kafama yattı.bir kaç soru daha soracağım müsaadenizle;

    enjektörler nereye monte ediliyor? ilk mesajınızda manifold delinmiyor demişsiniz.

    montaj süresi için görüştüğüm usta 2-3 gün sürebilir dedi, bana uzun geldi yoksa normalmi?

    tasarruf oranı olarak sıralı sistemlerden az da olsa farkı varmı?tasarruf oranı % kaç?

    benzin tüketimi sıralı sistemlerle aynımı? ilk çalıştırma da veya yüksek devirlerde benzin tüketimi oluyormu?

    fransız araçları için psa modül gerektiriyormu?

    gaz göstergesi doğru ölçüm yapıyormu arada yanlış gösterdiği oluyormu?

    ilk mesajınızdaki resimler silinmiş görünmüyor, kitin ve gaz göstergesinin resmini görmek isterdim.

    tekrar teşekkür ederim.


    merhaba öncelikle vialle LPdi ile LiquidSİ yi ayırt edelim....
    ,LPdi direk enjeksiyonlu araclara takılıyor.. kia sportge GDİ hyundai İX35 jetti TSi Tiquan TSİ gibi....
    bu tip arac motorlarına manifold delinmiyor cunki aracın orjinal yuksek basın pompası ve enjektoru kullanılmaktadır..

    sizin aracınız MPİ motor ( Multi Point İnjection) yani cok noktadan enjeksiyonlu.... bu tip araçlar icin zaten hali hazırda normal sıralı sistem uygulanıyor...zavoli brc prins atiker gibi.....
    sıvı puskurtmede en buyuk avantaj sorunsuz ve hasas yakıt ayarı ve bunun icin kullanılan benzin enj kadar hasas calısan lpg enjektorleri (siemens in urettigi enjektor kullanılıyo). mecburen bu enjektorler manifolda montaj edilmek zorunda bunun icinde mutlaka aracin manifoldu sokulerek montaj ediliyor.. bu yuzden montaj suresi biraz daha uzuyor. ayrıca vialle bayileri olarak musteriye aracı sorunsuz teslim etmek icin deneme suresi isteniyor.

    tasarruf oranı normal sisteme gore bir miktar daha iyi bize soylenen %2-3 civarı ama performan konusunda kesinlikle araciniz performansı artacak...

    benzin tukedimi normal sıralı sistemlere gore aynı yada bir miktar daha fazla olabilir eger surekli kısa mesafe kullanıyorsanız..cunki her calismada lpg tankı icinde ki lpg pompası 3 kes devreye girip cıkıyor sonra lpg de calisma konumuna geliryor min. 15 sn .. soguk havalarda(0-20 c) min 40 sn civar. yanı soguk havada cok avantajlı normal sıralılara gore.

    ilk calistirma her zaman benzin ile oluyor.. yuksek devirde eger ihtiyac duyulursa benzine gecilebiliniyor. yuksek beygir gucu olan araclarda 250 hp ve uzeri o tip araclarda ihtiyac oluyor.

    psa modul ne anlayamadım... fransiz araçlarda benzin gostergesi benzin enjektorlarının calısmasına gore yakıt hesaplar ve gosterge benzin harcıyormus gibi düser... arac benzin tuketmese bile. onuda ben kullanmadım ama yeni bir urun var o parca baglandıgında benzin gostergesini duzgun gostermesini saglıyor.

    gosterge duzgun calisir. ama bazen asırı basıncda yada yol sartlarında yokus inis cıkıslarında degisiklik gosterebilir..

    suan icin gosterge resmi yok ama bi ara ceker yuklerim..

    iyi gunler dilerim. umarim sorulanırınıza tatmin edici yanıtlar alabilmissinizdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    konunuzu yeni gördüm.özel mesajdan sorular sormuştum sizde sabırla cevaplamıştınız bir karşılık beklemeden.tekrar teşekkür ederim.bu sistem kafama yattı.bir kaç soru daha soracağım müsaadenizle;

    enjektörler nereye monte ediliyor? ilk mesajınızda manifold delinmiyor demişsiniz.

    montaj süresi için görüştüğüm usta 2-3 gün sürebilir dedi, bana uzun geldi yoksa normalmi?

    tasarruf oranı olarak sıralı sistemlerden az da olsa farkı varmı?tasarruf oranı % kaç?

    benzin tüketimi sıralı sistemlerle aynımı? ilk çalıştırma da veya yüksek devirlerde benzin tüketimi oluyormu?

    fransız araçları için psa modül gerektiriyormu?

    gaz göstergesi doğru ölçüm yapıyormu arada yanlış gösterdiği oluyormu?

    ilk mesajınızdaki resimler silinmiş görünmüyor, kitin ve gaz göstergesinin resmini görmek isterdim.

    tekrar teşekkür ederim.


    merhaba öncelikle vialle LPdi ile LiquidSİ yi ayırt edelim....
    ,LPdi direk enjeksiyonlu araclara takılıyor.. kia sportge GDİ hyundai İX35 jetti TSi Tiquan TSİ gibi....
    bu tip arac motorlarına manifold delinmiyor cunki aracın orjinal yuksek basın pompası ve enjektoru kullanılmaktadır..

    sizin aracınız MPİ motor ( Multi Point İnjection) yani cok noktadan enjeksiyonlu.... bu tip araçlar icin zaten hali hazırda normal sıralı sistem uygulanıyor...zavoli brc prins atiker gibi.....
    sıvı puskurtmede en buyuk avantaj sorunsuz ve hasas yakıt ayarı ve bunun icin kullanılan benzin enj kadar hasas calısan lpg enjektorleri (siemens in urettigi enjektor kullanılıyo). mecburen bu enjektorler manifolda montaj edilmek zorunda bunun icinde mutlaka aracin manifoldu sokulerek montaj ediliyor.. bu yuzden montaj suresi biraz daha uzuyor. ayrıca vialle bayileri olarak musteriye aracı sorunsuz teslim etmek icin deneme suresi isteniyor.

    tasarruf oranı normal sisteme gore bir miktar daha iyi bize soylenen %2-3 civarı ama performan konusunda kesinlikle araciniz performansı artacak...

    benzin tukedimi normal sıralı sistemlere gore aynı yada bir miktar daha fazla olabilir eger surekli kısa mesafe kullanıyorsanız..cunki her calismada lpg tankı icinde ki lpg pompası 3 kes devreye girip cıkıyor sonra lpg de calisma konumuna geliryor min. 15 sn .. soguk havalarda(0-20 c) min 40 sn civar. yanı soguk havada cok avantajlı normal sıralılara gore.

    ilk calistirma her zaman benzin ile oluyor.. yuksek devirde eger ihtiyac duyulursa benzine gecilebiliniyor. yuksek beygir gucu olan araclarda 250 hp ve uzeri o tip araclarda ihtiyac oluyor.

    psa modul ne anlayamadım... fransiz araçlarda benzin gostergesi benzin enjektorlarının calısmasına gore yakıt hesaplar ve gosterge benzin harcıyormus gibi düser... arac benzin tuketmese bile. onuda ben kullanmadım ama yeni bir urun var o parca baglandıgında benzin gostergesini duzgun gostermesini saglıyor.

    gosterge duzgun calisir. ama bazen asırı basıncda yada yol sartlarında yokus inis cıkıslarında degisiklik gosterebilir..

    suan icin gosterge resmi yok ama bi ara ceker yuklerim..

    iyi gunler dilerim. umarim sorulanırınıza tatmin edici yanıtlar alabilmissinizdir.

    Alıntıları Göster
    liquidsi de opel insignia manifoldu sokulmus ve lpg enjektorlerin montajı
     VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    konunuzu yeni gördüm.özel mesajdan sorular sormuştum sizde sabırla cevaplamıştınız bir karşılık beklemeden.tekrar teşekkür ederim.bu sistem kafama yattı.bir kaç soru daha soracağım müsaadenizle;

    enjektörler nereye monte ediliyor? ilk mesajınızda manifold delinmiyor demişsiniz.

    montaj süresi için görüştüğüm usta 2-3 gün sürebilir dedi, bana uzun geldi yoksa normalmi?

    tasarruf oranı olarak sıralı sistemlerden az da olsa farkı varmı?tasarruf oranı % kaç?

    benzin tüketimi sıralı sistemlerle aynımı? ilk çalıştırma da veya yüksek devirlerde benzin tüketimi oluyormu?

    fransız araçları için psa modül gerektiriyormu?

    gaz göstergesi doğru ölçüm yapıyormu arada yanlış gösterdiği oluyormu?

    ilk mesajınızdaki resimler silinmiş görünmüyor, kitin ve gaz göstergesinin resmini görmek isterdim.

    tekrar teşekkür ederim.


    merhaba öncelikle vialle LPdi ile LiquidSİ yi ayırt edelim....
    ,LPdi direk enjeksiyonlu araclara takılıyor.. kia sportge GDİ hyundai İX35 jetti TSi Tiquan TSİ gibi....
    bu tip arac motorlarına manifold delinmiyor cunki aracın orjinal yuksek basın pompası ve enjektoru kullanılmaktadır..

    sizin aracınız MPİ motor ( Multi Point İnjection) yani cok noktadan enjeksiyonlu.... bu tip araçlar icin zaten hali hazırda normal sıralı sistem uygulanıyor...zavoli brc prins atiker gibi.....
    sıvı puskurtmede en buyuk avantaj sorunsuz ve hasas yakıt ayarı ve bunun icin kullanılan benzin enj kadar hasas calısan lpg enjektorleri (siemens in urettigi enjektor kullanılıyo). mecburen bu enjektorler manifolda montaj edilmek zorunda bunun icinde mutlaka aracin manifoldu sokulerek montaj ediliyor.. bu yuzden montaj suresi biraz daha uzuyor. ayrıca vialle bayileri olarak musteriye aracı sorunsuz teslim etmek icin deneme suresi isteniyor.

    tasarruf oranı normal sisteme gore bir miktar daha iyi bize soylenen %2-3 civarı ama performan konusunda kesinlikle araciniz performansı artacak...

    benzin tukedimi normal sıralı sistemlere gore aynı yada bir miktar daha fazla olabilir eger surekli kısa mesafe kullanıyorsanız..cunki her calismada lpg tankı icinde ki lpg pompası 3 kes devreye girip cıkıyor sonra lpg de calisma konumuna geliryor min. 15 sn .. soguk havalarda(0-20 c) min 40 sn civar. yanı soguk havada cok avantajlı normal sıralılara gore.

    ilk calistirma her zaman benzin ile oluyor.. yuksek devirde eger ihtiyac duyulursa benzine gecilebiliniyor. yuksek beygir gucu olan araclarda 250 hp ve uzeri o tip araclarda ihtiyac oluyor.

    psa modul ne anlayamadım... fransiz araçlarda benzin gostergesi benzin enjektorlarının calısmasına gore yakıt hesaplar ve gosterge benzin harcıyormus gibi düser... arac benzin tuketmese bile. onuda ben kullanmadım ama yeni bir urun var o parca baglandıgında benzin gostergesini duzgun gostermesini saglıyor.

    gosterge duzgun calisir. ama bazen asırı basıncda yada yol sartlarında yokus inis cıkıslarında degisiklik gosterebilir..

    suan icin gosterge resmi yok ama bi ara ceker yuklerim..

    iyi gunler dilerim. umarim sorulanırınıza tatmin edici yanıtlar alabilmissinizdir.

    Alıntıları Göster
    sorularımın cevabını gayet net şekilde vermişsiniz.bu sistemi taktırmak için kapora verdim.perşembe gibi montaj yapılacak.

    montaj yapılırken dikkat etmem gereken veya ustaya söylemem gereken bir husus varmı acaba?

    benim araç için hazır proje yokmuş, 1 ay sürermiş.ruhsata işlemeden 1 ay kadar böyle kullanacakmışım, bu söylenen normal mi?

    birde takılacak enjektörler ne renk olacak insignia resimlerindekinin aynısımı?

    tekrar teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    konunuzu yeni gördüm.özel mesajdan sorular sormuştum sizde sabırla cevaplamıştınız bir karşılık beklemeden.tekrar teşekkür ederim.bu sistem kafama yattı.bir kaç soru daha soracağım müsaadenizle;

    enjektörler nereye monte ediliyor? ilk mesajınızda manifold delinmiyor demişsiniz.

    montaj süresi için görüştüğüm usta 2-3 gün sürebilir dedi, bana uzun geldi yoksa normalmi?

    tasarruf oranı olarak sıralı sistemlerden az da olsa farkı varmı?tasarruf oranı % kaç?

    benzin tüketimi sıralı sistemlerle aynımı? ilk çalıştırma da veya yüksek devirlerde benzin tüketimi oluyormu?

    fransız araçları için psa modül gerektiriyormu?

    gaz göstergesi doğru ölçüm yapıyormu arada yanlış gösterdiği oluyormu?

    ilk mesajınızdaki resimler silinmiş görünmüyor, kitin ve gaz göstergesinin resmini görmek isterdim.

    tekrar teşekkür ederim.


    merhaba öncelikle vialle LPdi ile LiquidSİ yi ayırt edelim....
    ,LPdi direk enjeksiyonlu araclara takılıyor.. kia sportge GDİ hyundai İX35 jetti TSi Tiquan TSİ gibi....
    bu tip arac motorlarına manifold delinmiyor cunki aracın orjinal yuksek basın pompası ve enjektoru kullanılmaktadır..

    sizin aracınız MPİ motor ( Multi Point İnjection) yani cok noktadan enjeksiyonlu.... bu tip araçlar icin zaten hali hazırda normal sıralı sistem uygulanıyor...zavoli brc prins atiker gibi.....
    sıvı puskurtmede en buyuk avantaj sorunsuz ve hasas yakıt ayarı ve bunun icin kullanılan benzin enj kadar hasas calısan lpg enjektorleri (siemens in urettigi enjektor kullanılıyo). mecburen bu enjektorler manifolda montaj edilmek zorunda bunun icinde mutlaka aracin manifoldu sokulerek montaj ediliyor.. bu yuzden montaj suresi biraz daha uzuyor. ayrıca vialle bayileri olarak musteriye aracı sorunsuz teslim etmek icin deneme suresi isteniyor.

    tasarruf oranı normal sisteme gore bir miktar daha iyi bize soylenen %2-3 civarı ama performan konusunda kesinlikle araciniz performansı artacak...

    benzin tukedimi normal sıralı sistemlere gore aynı yada bir miktar daha fazla olabilir eger surekli kısa mesafe kullanıyorsanız..cunki her calismada lpg tankı icinde ki lpg pompası 3 kes devreye girip cıkıyor sonra lpg de calisma konumuna geliryor min. 15 sn .. soguk havalarda(0-20 c) min 40 sn civar. yanı soguk havada cok avantajlı normal sıralılara gore.

    ilk calistirma her zaman benzin ile oluyor.. yuksek devirde eger ihtiyac duyulursa benzine gecilebiliniyor. yuksek beygir gucu olan araclarda 250 hp ve uzeri o tip araclarda ihtiyac oluyor.

    psa modul ne anlayamadım... fransiz araçlarda benzin gostergesi benzin enjektorlarının calısmasına gore yakıt hesaplar ve gosterge benzin harcıyormus gibi düser... arac benzin tuketmese bile. onuda ben kullanmadım ama yeni bir urun var o parca baglandıgında benzin gostergesini duzgun gostermesini saglıyor.

    gosterge duzgun calisir. ama bazen asırı basıncda yada yol sartlarında yokus inis cıkıslarında degisiklik gosterebilir..

    suan icin gosterge resmi yok ama bi ara ceker yuklerim..

    iyi gunler dilerim. umarim sorulanırınıza tatmin edici yanıtlar alabilmissinizdir.

    Alıntıları Göster
    mesaj ikilemiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lideramca -- 9 Eylül 2014; 17:10:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    mesaj ikilemiş




    ustaya akıl vermek gibi olmaz... eger daha once montajı yapmıs ise zaten isin bilincindedir..
    isi aceleye getirtmeyin yeter bence.. ilk ayardan sonra denersiniz eger bir sorun cıkarsa cok telasa kapılmayın 1000 km ve 3000 km ye kadar 1-2 kez ayara ve kontrole gitmeniz gerekebilir..
    duzene ilk ayardada oturabilir yada 2-3 ayarda ondan sonra zaten ayar degisimi gibi bir problem olmayacak.

    proje olayına gelince TSE den yetki almasi gerek her arac modeli icin yetki alınır yaklasık 3000 cesit arac... ama biz genelde 150-200 cesit modelle turkiyede isimizi goruyoruz arkadasın listede yoksa ekletecektir. güvenilir bir firma ise hic bir sorun olmaz..

    simdiden hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    mesaj ikilemiş




    ustaya akıl vermek gibi olmaz... eger daha once montajı yapmıs ise zaten isin bilincindedir..
    isi aceleye getirtmeyin yeter bence.. ilk ayardan sonra denersiniz eger bir sorun cıkarsa cok telasa kapılmayın 1000 km ve 3000 km ye kadar 1-2 kez ayara ve kontrole gitmeniz gerekebilir..
    duzene ilk ayardada oturabilir yada 2-3 ayarda ondan sonra zaten ayar degisimi gibi bir problem olmayacak.

    proje olayına gelince TSE den yetki almasi gerek her arac modeli icin yetki alınır yaklasık 3000 cesit arac... ama biz genelde 150-200 cesit modelle turkiyede isimizi goruyoruz arkadasın listede yoksa ekletecektir. güvenilir bir firma ise hic bir sorun olmaz..

    simdiden hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    evet yarın montaja gidiyorum.kafama takılan yine birkaç soru var.yanıtlarsanız memnun olurum.

    bu sistemin periyodik bakımı yok demişsiniz.
    yaz kış veya rakım farkı için ayar yok demişsiniz.

    şimdi periyodik bakım yoksa bu gazı nasıl filtre ediyor.ya kötü bir gaza denk gelirsek ne oluyor.yoksa filtre varda çok uzun km ler boyunca değişime gerek mi yok.
    ayar da baştan güzel yapılmışsa, iklim ve rakım değişikliklerinde ayarı kendisi nasıl yapıyor obd den kendini ayarlayanlar duymuştum bu da obd den aldığı bilgilerle mi kendi ayarını yapıyor?
    birde bu kit genel olarak kaç parçadan oluşuyor yani depo ecu enjektör şamandıra gaz göstergesi başka kayda değer ne var kitte,bu arada enjektörler siemens demiştiniz peki ecu nun meşhur bir markası varmı, vialle kendimi yapıyor ecu yu?

    aslında bu soruları yarın takan usta dan öğreneceğim ama böyle güzel bir kitin tanınması için burada cevapların olması daha iyi olur bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    evet yarın montaja gidiyorum.kafama takılan yine birkaç soru var.yanıtlarsanız memnun olurum.

    bu sistemin periyodik bakımı yok demişsiniz.
    yaz kış veya rakım farkı için ayar yok demişsiniz.

    şimdi periyodik bakım yoksa bu gazı nasıl filtre ediyor.ya kötü bir gaza denk gelirsek ne oluyor.yoksa filtre varda çok uzun km ler boyunca değişime gerek mi yok.
    ayar da baştan güzel yapılmışsa, iklim ve rakım değişikliklerinde ayarı kendisi nasıl yapıyor obd den kendini ayarlayanlar duymuştum bu da obd den aldığı bilgilerle mi kendi ayarını yapıyor?
    birde bu kit genel olarak kaç parçadan oluşuyor yani depo ecu enjektör şamandıra gaz göstergesi başka kayda değer ne var kitte,bu arada enjektörler siemens demiştiniz peki ecu nun meşhur bir markası varmı, vialle kendimi yapıyor ecu yu?

    aslında bu soruları yarın takan usta dan öğreneceğim ama böyle güzel bir kitin tanınması için burada cevapların olması daha iyi olur bence.

    Alıntıları Göster
    filtre normalde var şamandra icinde ama dediginiz gibi uzun vadede degisiyor 50 bin km degisiyor tabi ekstra durumlar hariç (kotu gaz gibi)... 30 tl ye degistiriyor...

    sistemi sole dusunun siz benzinde aracınıza yaz kıs yada rakım farkından ayar yaptiryormusunuz... HAYIR...
    bu sistemde aynı mantıkla calistigi icin sadece motora benzin yerine LPG giriyor.. LPG ecu sude benzin ecu ile birebir calısıyor.

    LPG ecu su LPdi ve LPfi de vialle marka kulanılıyor..
    LiquidSİ modelinde viallenin litvanyada çözüm ortagi olan TaMANO firmasina yaptiriliyor... zaten bu yuzden Liquid Sİ fiyatı biraz daha asagi cekildi... bizde firma olarak LiqudSi sitemini begendik... cunki kendimiz bazi ayarlara disardan mudahele edebiliyoruz.... ama LDfi de bu mumkun olmuyor...
    ben kendi aracımda 31 bin km yaptim su ana kadar ayar yada filtre degisim ihtiyaci olmadi...

    parca olarak üstün kalitede ama az miktarda ürünle montaj yapılıyor mesela kullanılan borular bakır boru degil 300 bar a dayanıklı ozel maddeden yapilmıs elastik borular kullanılıyor.... isin acikcasi o verdiginiz yuksek meblalar teknolojiye odenen para..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    filtre normalde var şamandra icinde ama dediginiz gibi uzun vadede degisiyor 50 bin km degisiyor tabi ekstra durumlar hariç (kotu gaz gibi)... 30 tl ye degistiriyor...

    sistemi sole dusunun siz benzinde aracınıza yaz kıs yada rakım farkından ayar yaptiryormusunuz... HAYIR...
    bu sistemde aynı mantıkla calistigi icin sadece motora benzin yerine LPG giriyor.. LPG ecu sude benzin ecu ile birebir calısıyor.

    LPG ecu su LPdi ve LPfi de vialle marka kulanılıyor..
    LiquidSİ modelinde viallenin litvanyada çözüm ortagi olan TaMANO firmasina yaptiriliyor... zaten bu yuzden Liquid Sİ fiyatı biraz daha asagi cekildi... bizde firma olarak LiqudSi sitemini begendik... cunki kendimiz bazi ayarlara disardan mudahele edebiliyoruz.... ama LDfi de bu mumkun olmuyor...
    ben kendi aracımda 31 bin km yaptim su ana kadar ayar yada filtre degisim ihtiyaci olmadi...

    parca olarak üstün kalitede ama az miktarda ürünle montaj yapılıyor mesela kullanılan borular bakır boru degil 300 bar a dayanıklı ozel maddeden yapilmıs elastik borular kullanılıyor.... isin acikcasi o verdiginiz yuksek meblalar teknolojiye odenen para..

    Alıntıları Göster
    güzel cevaplar için tekrar teşekkürler.

    youtube da bir montaj videosu gördüm.seyrederseniz yorumunuz ne olur.iyiymiş veya eksikleri var gibi bir yorum yapabilirmisiniz.

    youtu.be/FWoFK6i4KvY




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    güzel cevaplar için tekrar teşekkürler.

    youtube da bir montaj videosu gördüm.seyrederseniz yorumunuz ne olur.iyiymiş veya eksikleri var gibi bir yorum yapabilirmisiniz.

    youtu.be/FWoFK6i4KvY

    Alıntıları Göster
    super bir cekim ve video yapmislar.... gasitaly markası altında satılan bi cihaz vialle liquid si ile birebir aynı...
    bahsettiğim gibi enj siemens lpg ecu su ve programı tamano litvanya....

    sizin aracinizada ayni olacak vialle olarak...montaj bicimi biraz degisebilir.. enj. montajı.. opel insignia icin yukarida resim koymustum oda uzaktan enj montajı..

    yurt dısında ozellikle italya hollanda almanya gibi ülkelerde montajlar ve firmalar cok profesyonel.... ama iscilik cok yuksek turkiye gibi degil..




  • Video görünmüyor
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.