Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (95. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
320.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • prins çıkaracak diye duydum 1-2 aya bende takipteyim c 180 için, şu an en mantıklısı kompressor motorlu c180 almak gibi gözüküyor... İyi sahurlar...
  • Sn. Liberter1
    Şöyle bir sorun var. Araç alt devirlerde çok cansız yani kompresör hiçbir şekilde devreye girmiyor ama 2500 devirden sonra herşey normal yani turbo devreye giriyor.
    Araba 8400km'de. Montaj öncesi kompresör çalışıyordu ama şimdi kesinlikle çalışmıyor.
    Sizce neden olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi akşamlar. Geçen hafta Cuma günü Kocaeli Serim Otogaz'da ix35 aracıma vialle lpdi kit montajı yaptırdım. Öncelikle Savaş ustaya ve ekibine teşekkür etmek istiyorum. Sanırım şu anda%40-%45 civarı bir tasarruf elde ettim gibi görünüyor. Test ettikçe gelişmeleri buradan sizlere aktarırım.
  • Herkese iyi akşamlar. LPG dolum kapağının benzin kapağının icine saklanmasında muayenede sorun çıkıyor mu, sorun çıkıyorsa ve bunun icin yönetmelik çıkmazsa muayene zamanı sokturme geri montaj işlemi maliyeti ne kadardır ve sagliklimidir? İlk Mars sorununa çözüm üreten yer var mı su anda ? İlk montajdan sonra filtre tıkanması ile yakit pompasının arizalanmasi arasında bağ var mı yoksa bunlar tesadüf mu ? Aracım 1.2 tsi jetta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    Sn. Liberter1
    Şöyle bir sorun var. Araç alt devirlerde çok cansız yani kompresör hiçbir şekilde devreye girmiyor ama 2500 devirden sonra herşey normal yani turbo devreye giriyor.
    Araba 8400km'de. Montaj öncesi kompresör çalışıyordu ama şimdi kesinlikle çalışmıyor.
    Sizce neden olabilir?

    bunu benzindede hissediyorsanız o zaman kompresorde bir sıkıntı vardır belki diye dusunuyorum.

    benim sahsen basıma gelmedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    Sn. Liberter1
    Şöyle bir sorun var. Araç alt devirlerde çok cansız yani kompresör hiçbir şekilde devreye girmiyor ama 2500 devirden sonra herşey normal yani turbo devreye giriyor.
    Araba 8400km'de. Montaj öncesi kompresör çalışıyordu ama şimdi kesinlikle çalışmıyor.
    Sizce neden olabilir?

    bunu benzindede hissediyorsanız o zaman kompresorde bir sıkıntı vardır belki diye dusunuyorum.

    benim sahsen basıma gelmedi

    Aynen benzindede aynı, kompresör yine çalışmıyor!
    Ama montajdan önce kesinlikle böyle bir sorun yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri


    quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    Sn. Liberter1
    Şöyle bir sorun var. Araç alt devirlerde çok cansız yani kompresör hiçbir şekilde devreye girmiyor ama 2500 devirden sonra herşey normal yani turbo devreye giriyor.
    Araba 8400km'de. Montaj öncesi kompresör çalışıyordu ama şimdi kesinlikle çalışmıyor.
    Sizce neden olabilir?

    bunu benzindede hissediyorsanız o zaman kompresorde bir sıkıntı vardır belki diye dusunuyorum.

    benim sahsen basıma gelmedi

    Aynen benzindede aynı, kompresör yine çalışmıyor!
    Ama montajdan önce kesinlikle böyle bir sorun yoktu.

    Tam da bunu demek istiyordum, yakit pompası, kompresor vs gibi arızalara neden oluyor mu ilk montaj ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    Sn. Liberter1
    Şöyle bir sorun var. Araç alt devirlerde çok cansız yani kompresör hiçbir şekilde devreye girmiyor ama 2500 devirden sonra herşey normal yani turbo devreye giriyor.
    Araba 8400km'de. Montaj öncesi kompresör çalışıyordu ama şimdi kesinlikle çalışmıyor.
    Sizce neden olabilir?

    kompresör çalışmıyor olsa arıza ışığı yanmazmıydı. aynı aracı kullanan arkadaş varsa kendisinin aracı ile ilgili bilgi paylaşırsa iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    Sn. Liberter1
    Şöyle bir sorun var. Araç alt devirlerde çok cansız yani kompresör hiçbir şekilde devreye girmiyor ama 2500 devirden sonra herşey normal yani turbo devreye giriyor.
    Araba 8400km'de. Montaj öncesi kompresör çalışıyordu ama şimdi kesinlikle çalışmıyor.
    Sizce neden olabilir?

    kahramanmaraş cansu otogazı arayıp sorsanız belki bu konuda tecrübesi olabilir, benim bildiğim sizin araçtan maraşta baya bir montaj
  • çevre illerden montaj için gelenler oldu.bir arayıp sorun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem

    Herkese iyi akşamlar. LPG dolum kapağının benzin kapağının icine saklanmasında muayenede sorun çıkıyor mu, sorun çıkıyorsa ve bunun icin yönetmelik çıkmazsa muayene zamanı sokturme geri montaj işlemi maliyeti ne kadardır ve sagliklimidir? İlk Mars sorununa çözüm üreten yer var mı su anda ? İlk montajdan sonra filtre tıkanması ile yakit pompasının arizalanmasi arasında bağ var mı yoksa bunlar tesadüf mu ? Aracım 1.2 tsi jetta

    Benim aracın lpg dolum ağzını depo kapağının içine koydular. Sorun çıkmadı. Kocaeli sızdırmazlık. Bugün Kırşehir'de muayeneye soktum aracı. Dolum ağzına bakmadılar :) Sorun çıkacağını zannetmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silvester40 -- 17 Temmuz 2013; 1:13:18 >
  • iyi geceler yeni montaj yaptıran arkadaşların montajları hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız binmek nasip eder inşallah benim sıkıntılarım devam ediyor yalnız şimdilerde yani yüksek basınç pompası değiştirdikten sonra boyut değiştirdi artık aracım çalışmamazlık yapmıyor şimdide çalışırken hafiften tekleyerek çalışıyor birçok sürücü belkide hissetmez bunu ama yapıyor işte ve tekleyerek çalıştığı için arasıra p0193 (ray basınç sensörü) arıza koduyla arıza lambasını yakıyor birde aracın içerisine giren motor sesinin artığını eşim bile farketti bugün vahit ustanın yanındaydım lpg tankının üstündeki tesisat kablolarına ölçü aleti gibi bir şey bağlayıp marş motorumdan duman çıkıncaya kadar marş stop yapıp değer aldılar dumanları görünce yeter artık dedim araçtan duman çıkıyor :))) yakın zamanda marş motorum bozulursa sorumlusu vialledir :))) buraya yazalımda delil olur yarın sabah merkezi arayıp faruk beyle konuşacağım çünki zamanım kalmadı iki gün sonra erzincandaki yeni birliğime katılmak zorundayım bakalım ne olacak saygılar iyi geceler




  • Herkese yaksamlar taktiran herkese hayirli olsun bir kere daha soruyorum yeni mercedes 1.6 cgi 7g tronic motora takilabiliyor mu acaba eni e180 de de bu motor bulunuyor ondan sordum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metamorfik87

    Herkese yaksamlar taktiran herkese hayirli olsun bir kere daha soruyorum yeni mercedes 1.6 cgi 7g tronic motora takilabiliyor mu acaba eni e180 de de bu motor bulunuyor ondan sordum

    henuz sadece tsi ve gdi motorlarda var diye biliyorum.
  • liberter1 kullanıcısına yanıt
    tmm tesekkur ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem


    quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri


    quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    Sn. Liberter1
    Şöyle bir sorun var. Araç alt devirlerde çok cansız yani kompresör hiçbir şekilde devreye girmiyor ama 2500 devirden sonra herşey normal yani turbo devreye giriyor.
    Araba 8400km'de. Montaj öncesi kompresör çalışıyordu ama şimdi kesinlikle çalışmıyor.
    Sizce neden olabilir?

    bunu benzindede hissediyorsanız o zaman kompresorde bir sıkıntı vardır belki diye dusunuyorum.

    benim sahsen basıma gelmedi

    Aynen benzindede aynı, kompresör yine çalışmıyor!
    Ama montajdan önce kesinlikle böyle bir sorun yoktu.

    Tam da bunu demek istiyordum, yakit pompası, kompresor vs gibi arızalara neden oluyor mu ilk montaj ?

    Kompresor calısmazsa zaten araba yurumez diye dusunuyorum. bir suru ariza isigi yakmalı araba.

    vw servise gidip arıza bilgileri kaydetmis mi kontrol ettirin.

    bobinler gidiyor olabilir mi acaba o da olabilir.

    bizim atesleme bobinleri genelde 30.000 kmde bir gidici. Benzin kullanıcısı da olsa fark etmiyor. Ben bir kere degistirdim. Cok birsey tutmuyor ama aracınız 8500 kmde demistiniz sanırsam. O da olamaz gibime geliyor. Tabi belli olmaz.

    Siz once bir vw servise gidin benzinde kontrol etsinler. Zaten bu sistemin en guzel olayı benzindeyken arabanın hicbir yerine mudahele etmemesi diye biliyorum.

    umarım kompresor degildir.

    gelismelerden bizi bilgilendirseniz sevinirim.




  • ilk marş sorunu ileride hiç çalışmama sorununa dönüşebilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silvester40

    Herkese iyi akşamlar. Geçen hafta Cuma günü Kocaeli Serim Otogaz'da ix35 aracıma vialle lpdi kit montajı yaptırdım. Öncelikle Savaş ustaya ve ekibine teşekkür etmek istiyorum. Sanırım şu anda%40-%45 civarı bir tasarruf elde ettim gibi görünüyor. Test ettikçe gelişmeleri buradan sizlere aktarırım.

    Hayırlı olsun,bol tasarruflu günler dilerim. Siz şuana kadar montaj ya da sonrasında herhangi bir problemle karşılaştınız mı? Bilgi akışı devam ederse mutlu olurum.
  • Hepinize iyi gunler su an megane 2 2005 arac kullaniyorum icinde brc marka lpg var
    Ilk olarak yeni arac alacagm mercedes e180 1.6 cgi 156 bg motora lpdi tatktirabilir miyim
    Birde lpdi ne demek lpg ile arasindaki fark nedir ben benim araca lpg taktirinca biraz cekisten dusmustu bunda da ayni seyle karsilasir miyim bilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MRBLAR FORMA YENİ KATILDIM.4 GÜN ÖNCE KONYA ECE GAZDA SPORTAGE A VİALLE TAKTIRDIM.ŞİMDİLİK SORUNSUZ.ARKADAŞLARINDA DEDİĞİ GİBİ MARŞI BİRAZ GEÇ ALIYOR 1-2 SANİYE GİBİ.AMA 2. MARŞA DAHA HİÇ GEREK DUYMADIM.MONTAJDAN HEMEN SONRA KONYA MERKEZDEN KONYA EREĞLİYE 160 KM YOL YAPTIM 110-120 KM HIZLA VE 34 TL GAZ ALDI.LPG FİATI 2.54 İDİ.ARKADAŞLARIN DEDİĞİ BU İLK KM LERDE FİLTRE TIKANMASI FALAN KORUTTUNUZ AÇIKCASI.
  • 
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.