Sistemim imzamda yazıyor. rainbowsix vegas da 800x600 çözünürlükte herşey full 60 fps alıyorum. normal midir bu? daha iyi bir sonuç bekliyordum
Daha iyi sonuç ne işe yarayacak ki..? Zaten insan gözü 60 (hatta 45) FPS'nin üzerindeki farkları algılayamaz ki...
Çok bile almışsın o sisteme göre.
Benim tavsiyem çözünürlüğü 1024*768 e çıkarıp öyle oynaman.. o çözünürlükte 60 fps alıyorsan 1024*768 de de 30 un altına düşeceğini sanmam 800*600 de hala oyun oynanır mı ya..
quote:
Orjinalden alıntı: J.Jonah Jameson
Benim tavsiyem çözünürlüğü 1024*768 e çıkarıp öyle oynaman.. o çözünürlükte 60 fps alıyorsan 1024*768 de de 30 un altına düşeceğini sanmam 800*600 de hala oyun oynanır mı ya..
Komik gelecek belki ama ben eskiden oyunlar gerçekçi görünsün diye düşük çözünürlükte oynardım. Pixelli playstation 1 görüntüsü bana hep daha gerçekçi gelmiştir. Need for speed de çözünürlük düşünce toprak daha bir toprak ağaçlarda daha bir ağaç görüntüsü alıyordu. Yüksek çözünürlük ve filtrelerle oyunlar pastel-plastik bir havaya bürünüyor. Misal, Quake 4 te yerde ölü yatan adamın bağırsakları bile cilalı, jelatinlenmiş gibi Bence oyun programcıları eskitme-deformasyon olaylarına daha çok özen göstermeli (belki teknoloji yetmiyor bilmiyorum). Oyunlar çok suni görünüyor, şuan ilerleyen teknolojiyle.
yaw aynı dert bendede var sanki
p4 3.2 2gb 533 ddr2 x1900xtx 512 ile quake 4'ü ultra high kalitede ama aa x2 ve anisotropic 0 da aldıgım fps 55 60? normalmi bu yaw
vegas şu anda piyasadaki en çok sistem ağlatan oyunlardan biri hatta bence en çok sistem ağlatanı,bence gayet güzel bir değer 60fps..
Benim tavsiyem çözünürlüğü 1024*768 e çıkarıp öyle oynaman.. o çözünürlükte 60 fps alıyorsan 1024*768 de de 30 un altına düşeceğini sanmam 800*600 de hala oyun oynanır mı ya..
Komik gelecek belki ama ben eskiden oyunlar gerçekçi görünsün diye düşük çözünürlükte oynardım. Pixelli playstation 1 görüntüsü bana hep daha gerçekçi gelmiştir. Need for speed de çözünürlük düşünce toprak daha bir toprak ağaçlarda daha bir ağaç görüntüsü alıyordu. Yüksek çözünürlük ve filtrelerle oyunlar pastel-plastik bir havaya bürünüyor. Misal, Quake 4 te yerde ölü yatan adamın bağırsakları bile cilalı, jelatinlenmiş gibi Bence oyun programcıları eskitme-deformasyon olaylarına daha çok özen göstermeli (belki teknoloji yetmiyor bilmiyorum). Oyunlar çok suni görünüyor, şuan ilerleyen teknolojiyle.
çok doğru söylüyosun,şimdiki oyunlarda mekanlar,karakterler felan plastik gibi görünmeye başladı,shader diyo sanki dokunun üzerine vernik sürülmüş gibi oluyor bu adamı bazen kıl ediyor ama vegas'ta öyle bir problem yok,shaderleri de doku kalitesi de şu anda pc'lerde en iyisi..
x1800xt ile 1680x1050 de full ayarlarda 27-28 fps de oynadım oyunu
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme