|
|
_____________________________
|

|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
Turknet kullanmıyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
SNR sorunlarım var bilgili arkadaşlarım bi baksa. |
|
_____________________________
Alienware AW3418DW 34" 120 hz Curved, AMD Ryzen 9 5900x ,ASRock x570 Taichi ,Asus Rog Strix Helios GX601, XPG 32 GB 3200 Mhz RGB Ram , MSI RTX 3070 Suprim - FSP Aurum PT 1000W Psu , Samsung 980 PRO nVme 512 GB , Netac 1 TB Nvme (depo) , Corsair K95 RGB platinum Klavye Logitech G502 Hero Mouse, Corsair MM800 RGB mousepad, Corsair Void Pro RGB Wireless Kulaklık, GIGABYTE AORUS LIQUID COOLER 360 mm Sıvı Soğutma, Creative Sound BlasterX Kratos S5 RGB Ses Sistemi
|
|
|
_____________________________
|
|
Merhaba. Malesef online işlemlerdeki kişiler sorunu anlamayı istemediğinden tekrar buraya yazıyorum. 2 kere sorun çözüldü dediler ama bir değişiklik yok. Hala kopmaların yoğun saatlerde olabileceğinden, anlık elektrik düşmesinden bahsediyorlar. Sabah 8 de olsa gece 4 de olsa internet kopuyor. Tüm hızlar 0 a düşüyor 3-4 saniye sonra tekrar geliyor. Canlı görüşmeler yapamıyorum bu yüzden. Sürekli bağlantı hatası alıyorum. Alanında bilgili biri yok mu görüşebileceğim, çünkü hala yoğun saatler yüzünden demelerini anlayamıyorum. Bu da hız testi sırasında başıma gelen kopmanın fotoğrafı. Download hızı birden 0 a düşüyor ve 3-4 saniye sonra geliyor. Ve bu durum birkaç dakikada bir oluyor. Çok sık oluyor yani saatte 1 gibi bir olay yok. ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Snapsh0t -- 2 Mayıs 2021; 14:17:8 > |
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
|
50 |
|
_____________________________
Haberleşme Forumu Kuralları:
https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922 ------------------------------------------------------------------------ Referans Paylaşım Konuları: https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311 |
![]() TÜRK TELEKOM 2-3 gündür 35mb internetim önce 8 e sonrasında 24 e düştü. Müşteri hizmetleri değerler normal diyor ancak ödedigim paranın hakkını alamıyorum. Durduk yere düşen hızı binaya, modeme atıyorlar ve ücretli -lafta- Elit Hizmet ile evinize gelip bakalım diyorlar. Bana söyledikleri modeminizi 3 gün 3 saat kapalı tutun ramler kendini sıfırlasın. Buna bir çözümü olan varmıdır ? Sorun tam olarak nerede < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fblilerr -- 9 Mayıs 2021; 15:30:33 > |
|
_____________________________
|
|
Şehir merkezine uzak bir bölgede oturuyorum. Turk Telekom geçenlerde ADSL olan hattımı VDSL'e geçirdi. Normalde download ve upload hızlarım 8 / 0.7 civarıydı, VDSL'e geçtikten sonra da bu değerler sabit kaldı. Bugün forumdaki bir konu nedeniyle test yaptığımda ~8 Mbps (download), ~4 Mbps (upload) değerlerini gördüm. Bir şeyler değiştirilmiş ki upload çok artmış. Düzgün hat hızı bulana kadar tekrar arıza kayıtlarıyla uğraşmak istemiyorum, konuya vakıf arkadaşlarımızın görüşlerine ihtiyacım var. Aşağıdaki değerler en fazla hangi hıza müsaade eder? ![]() |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Hatırlayamadım faturaya baktım, Vdsl hiper full limitsiz 8 Mbps'ye kadarmış. İlk ADSL kurulumu yapıldığında çok sıkıntı olmuştu, paket olayı karışık bu yüzden. Çok teşekkür ederim, arayayım bakalım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Anında işlem gerçekleşti (Türk Telekom) 35 Mbps lik paketi seçtim, 22 Mbps indirme, 6 Mbps yükleme hızı gördüm. Tekrar teşekkür ederim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Şimdi tekrar baktım testte 35/6 hız ölçüldü. Pakette olanı direk evimde görüyorum. Büyük bir gelişme benim için. Kolay gelsin. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|