Şimdi Ara

VATAN BİLGİSAYARDAN ÜRÜN ALIRKEN DİKKAT EDİN!!!!(SONUÇLANDI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
0
Favori
7.697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VATAN bilgisayardan aldığım ürünün sorunlu çıkmasından dolayı haftası dolmadan geri yolladım..
    ürünüm kabul edilmedi,,gerekçesi kutuda küçük yırtık varmış ve kabul edilemezmiş..kargo bölümü yetkilisi telefonun nerden bilcekmiş hasarlı olup olmadığını,evet herşeyi geçtik ürünü vatan bilgisayar sağlam kutu yolladı ama ürün arızalı.bizim maduriyetimiz ne olacak?haftası dolmamış ürünü teknik servise yollucakmış.
    bu şekilde müşteri memnuyeti sağlayan bir firma işte.telefonda çizik yok,faturası,garantisi,aksesuarları eksiksiz fakat kutuda yırtık varmış,bakın ezilme falan değil bildiğiniz kutuyu açarken belliki hafif bir yırtık.yazık diyorum helal etmiyorum verdiğim parayı,umarım fitil fitil çıkar burnunuzdan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 3 Mart 2012; 23:07:50 >



  • Geçmiş olsun hocam
  • Geçmiş olsun hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan76

    VATAN bilgisayardan aldığım ürünün sorunlu çıkmasından dolayı haftası dolmadan geri yolladım..
    ürünüm kabul edilmedi,,gerekçesi kutuda küçük yırtık varmış ve kabul edilemezmiş..kargo bölümü yetkilisi telefonun nerden bilcekmiş hasarlı olup olmadığını,evet herşeyi geçtik ürünü vatan bilgisayar sağlam kutu yolladı ama ürün arızalı.bizim maduriyetimiz ne olacak?haftası dolmamış ürünü teknik servise yollucakmış.
    bu şekilde müşteri memnuyeti sağlayan bir firma işte.telefonda çizik yok,faturası,garantisi,aksesuarları eksiksiz fakat kutuda yırtık varmış,bakın ezilme falan değil bildiğiniz kutuyu açarken belliki hafif bir yırtık.yazık diyorum helal etmiyorum verdiğim parayı,umarım fitil fitil çıkar burnunuzdan.

    geçmiş olsun arkadaşım...
    Tüketici hakları derneğine direk git.
    bal gibi değiştirecekler...
    kutu ne alaka?
    poşetle göndersen almıcak mı?
    ürün tamamiyle eksiksiz gönderilmiş...
    kutuyu napacak tekrar paketleyip telefonu başkasına mı satacaklar?
    git hakkını ara...
    böyle terbiyesizlerde paranı bırakmaaa....
  • Tüketici hakem heyetine basvurmalisiniz.
  • arkadaşlar komedi devam ediyor bildiğiniz gibi değil,,MH soru sordum aynen bu şekilde,,ürünün kutusunda az bir yırtık var ve ben sizin dediğiniz kabul ettim ve siz bunu teknik servise vermek üzere kabul ettiniz diyelim dedim.peki telefon fabrika hatalı çıktı ne yapcanız kutu yırtık? ürünü kabul etmicekmisiniz diye sordum ve bomba cevap,,sizden kutuyu talep edicez dedi bana resmen.. dedim ben kutuya para vermedim telefona verdim hanımefendi diyorum,olur mu beyefendi kutuyada para veriyorsunuz dedi..pişkinliğin,dik alası.yazıklar olsun ya.vatan bilgisayırı müşteri memnuyeti gözetir bilirdik.hertürlü yasal haklarımı kullanıcım.3 ay 5 ay farketmez.artık telefondan geçtim.dağ başında değiliz.birilerinin böyle soygunculara meydanv vermemesi lazım.yarından itibaren gazeteye veriyorum bu rezilliği.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 23 Aralık 2011; 16:33:55 >
  • arkadasim vatandan s2 almisti.hemen orda actik baktik,ekranda çizik var.Allahtan değistirdiler.geçmiş olsun,inş hakkinizi alirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ADAC25

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkan76

    VATAN bilgisayardan aldığım ürünün sorunlu çıkmasından dolayı haftası dolmadan geri yolladım..
    ürünüm kabul edilmedi,,gerekçesi kutuda küçük yırtık varmış ve kabul edilemezmiş..kargo bölümü yetkilisi telefonun nerden bilcekmiş hasarlı olup olmadığını,evet herşeyi geçtik ürünü vatan bilgisayar sağlam kutu yolladı ama ürün arızalı.bizim maduriyetimiz ne olacak?haftası dolmamış ürünü teknik servise yollucakmış.
    bu şekilde müşteri memnuyeti sağlayan bir firma işte.telefonda çizik yok,faturası,garantisi,aksesuarları eksiksiz fakat kutuda yırtık varmış,bakın ezilme falan değil bildiğiniz kutuyu açarken belliki hafif bir yırtık.yazık diyorum helal etmiyorum verdiğim parayı,umarım fitil fitil çıkar burnunuzdan.

    geçmiş olsun arkadaşım...
    Tüketici hakları derneğine direk git.
    bal gibi değiştirecekler...
    kutu ne alaka?
    poşetle göndersen almıcak mı?
    ürün tamamiyle eksiksiz gönderilmiş...
    kutuyu napacak tekrar paketleyip telefonu başkasına mı satacaklar?
    git hakkını ara...
    böyle terbiyesizlerde paranı bırakmaaa....


    hocam,telefon fabrika hatalı bile çıksa MH benden kutuyuda talep edicekmiş,yani bu şu anlama geliyor benim telefonu değiştirip eskisini arızalı olanı başka müşteriye yollucaklar bunun başka bir açıklaması yok.

    düşünebiliyormusunuz kutudan dolayı 1 haftalık ürünümü kabul etmiyorlar bu kadar terbiyesizlik olur mu? neymiş o şekilde biz yollasak alırmısınız diyor? yani yuh,ben müşteriyim sen satıcısın bunun farkına varın önce.malını eksiz yollamışım,kutusu kusur kalmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 21 Aralık 2011; 19:22:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan76

    quote:

    Orijinalden alıntı: ADAC25

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkan76

    VATAN bilgisayardan aldığım ürünün sorunlu çıkmasından dolayı haftası dolmadan geri yolladım..
    ürünüm kabul edilmedi,,gerekçesi kutuda küçük yırtık varmış ve kabul edilemezmiş..kargo bölümü yetkilisi telefonun nerden bilcekmiş hasarlı olup olmadığını,evet herşeyi geçtik ürünü vatan bilgisayar sağlam kutu yolladı ama ürün arızalı.bizim maduriyetimiz ne olacak?haftası dolmamış ürünü teknik servise yollucakmış.
    bu şekilde müşteri memnuyeti sağlayan bir firma işte.telefonda çizik yok,faturası,garantisi,aksesuarları eksiksiz fakat kutuda yırtık varmış,bakın ezilme falan değil bildiğiniz kutuyu açarken belliki hafif bir yırtık.yazık diyorum helal etmiyorum verdiğim parayı,umarım fitil fitil çıkar burnunuzdan.

    geçmiş olsun arkadaşım...
    Tüketici hakları derneğine direk git.
    bal gibi değiştirecekler...
    kutu ne alaka?
    poşetle göndersen almıcak mı?
    ürün tamamiyle eksiksiz gönderilmiş...
    kutuyu napacak tekrar paketleyip telefonu başkasına mı satacaklar?
    git hakkını ara...
    böyle terbiyesizlerde paranı bırakmaaa....


    hocam,telefon fabrika hatalı bile çıksa MH benden kutuyuda talep edicekmiş,yani bu şu anlama geliyor benim telefonu değiştirip eskisini arızalı olanı başka müşteriye yollucaklar bunun başka bir açıklaması yok.

    düşünebiliyormusunuz kutudan dolayı 1 haftalık ürünümü kabul etmiyorlar bu kadar terbiyesizlik olur mu? neymiş o şekilde biz yollasak alırmısınız diyor? yani yuh,ben müşteriyim sen satıcısın bunun farkına varın önce.malını eksiz yollamışım,kutusu kusur kalmış.

    arkadaşım yarın gazeteye verecekmişsin. En iyisini yaparsın. Vatan bilgisayarın ana merkezinin telefonunuda bul orda yetkili birisiyle konuş. Ve hatta burada site ismi vermek doğru mu bilmiyorum ama şikayetvar.com diye bir site var orayada ver. Böyle bir şey olamaz. Kutuyu ben çöpe attım ne olacak gidip şehir çöplüğünde mi aricam? Faturan var elinde. Ürün arızalı. Bal gibi değiştirecekler. Bu müşteri hizmetlerinin yıldırma politikası. Elektronik harici Benim başıma geldi böyle bi durum. Ben o şirketin patronunu ayağa kaldırdım. Bizzat o ilgilendi ve halletti. Bi tavsiye daha mademki uyaniklik yapıyorlar seslerinide kaydet. mahkemelik olursan dinletirsin. Hakkımızı aramazsak tepemize çıkarlar. Onların maaşlarını biz tüketiciler veriyoruz. Bunu asla unutmamalıyız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ADAC25 -- 22 Aralık 2011; 0:58:43 >
  • Vatandan birçok ürün aldım hoşuma gitmedi diye müşteri memnuniyetinden değişim yaptım arızalı ürünlerdede teknik elemanlar kontrol ettikten sonra anında değişim yapıldı.Unutmayınki 1 arızalı bir ürünü değişim için verdiğinizde teknik servise gönderecez derlerse kabul etmeyin.Diyeceğiniz şu müşteri memnuniyetinden değişim istiyorum.Ama bu dediklerim ürünün en dış kutusu sağlam ise geçerlidir.Alınan ürünün kutusu en azından 1 hafta çok iyi saklanmalı eğer cep telefonu ise ekrandaki jelatin sökülmemeli.Ben şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım gayet güleryüz ile tabi hemen değiştirelim dediler bu konuda vatanın üstüne tanımam.
  • indirim var telefon alıcaktım içime kurt düştü alamadım..almadım...
  • Ben vatandan iki adet mutfak aleti aldım ikisi de arızalı çıktı götürdüm hiç ikiletmediler değiştirdiler bile ama aldığım gün geri götürdüm.
    Birde geçen hafta vatandaki personel bana 2 sene boyunca teknik servis yerine vatan bilgisayarda teknik servis işlerinin yapılacağını söyledi.
  • vatan ben ürünün kutusunu parçaladigim halde degişim yapmişlardi hemde hiç ikilemediler dogrusu şaşırdım şuan belki elemandanda kaynaklanabilir başka bı müşteri yetkilisiylende bi irtibata geçin hocam belki yarari dokunabilir .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haydaaa,

    Bende indirim dolayısıyla telefon sipariş ettim. İnşallah sorunsuz, sıkıntısız çıkar. Çünkü teslimat esnasında evde bulunmayacağım, evdekilerde anlamazlar orasına burasına bakalım dedik mi.
  • sipariş geldiğinde bende işteydim ve kargoyu annem aldı.bende tembihlemiştim,kargo gelirse içine bak eksik olmasın diye,,kadın da kargocu beklemesin diye kutuyu açarken sol tarafından biras yırtmış,şimdiki kutuları biliyorsunuz açmak marifet ister biraz.sorunun kutu olması en çok dokunan bana,660 tl para veriyorsunuz ve uydurma bir kutu yüzünden madur oluyorsunuz.
    MH hizmetlerinden kim çıksa sözleşmiş gibi aynı adama yönlendiriyorlar.özellikle genel müdürlüğünü arıyorum.gerçekten ilgilenen yok,hepsi ağız birliği yapmışçasına kutusu şöyle ise böyle ise alamayız diyorlar.
    işin en kötüsü teelfon kabul edilse bile kutuyu benden talep ediceklerini söylemeleri artık konuşulcak bir durumun olmadığını gösteriyor.konuyu mahkemeye taşımaktan başka bir yol kalmadı.
  • Kutu içeriğini ve faturasını her zaman isterler. Basit bir kutu diye küçümsememek lazım. Kanunlara göre sanırım 1 ay saklaman lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpalp84

    Kutu içeriğini ve faturasını her zaman isterler. Basit bir kutu diye küçümsememek lazım. Kanunlara göre sanırım 1 ay saklaman lazım.

    vtan bilgisayarın kanunlarına göre mi saklanması lazım 1 ay?

    kutu içereği ve faturasın da bir sorun yok.
  • İçime öyle bir kurt düştü ki...

    Ben bunu yılbaşında hediye olarak vereceğim için paketini açmak istemiyordum ancak aldığım telefon daha piyasaya yeni girdiği ve forumdan 1-2 kişinin "ölü pixel çıktı" söylemlerinden ötürü açıp kontrol etmek durumunda kalacağım. Bu kontrolü de evde ben olmayacağım için kimse yapamayacak muhtemelen bu nedenle en iyisi kargo şubesinde adamın önünde kontrol edip teslim almak.

    Bir defasında UPS kargodaki elemana "Lütfen bekleyin kontrol edip onaylayacağım" dediğimde bir ton söylenmişti, tekrar o gergin durumu yaşamak ta istemiyorum.

    En iyisi şubede rahat rahat kontrol etmek.
  • tüketici hakem heyetine başvurun. Onlar ücretsiz olarak davayı açarlar ve işi takıp ederler.
  • kendinize göre haklısınız ürününüzün hemen değişmesini istemek hakkınızdır.Ancak şunu da unutmamak lazım .herkes kurallara uymalıdır. Kutu yırtık ise gerekli prosedür izlenir.Kutu deyip geçmeyin bu tip durumlarda en önemli rolu kutu ve içeriği oynamaktadır.

    Ayrıca topic başlığınız hiç hoş olmamış karalama kampanyası gibi başlık açmışsınız.Mağduriyetiniz olduğu aşikar sonuçta hiç bir firmanın müşterilerine garezi yoktur.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.