Şimdi Ara

VATAN BİLGİSAYARDAN ÜRÜN ALIRKEN DİKKAT EDİN!!!!(SONUÇLANDI) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
0
Favori
7.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharpie

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkan76

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharpie

    dün vatan bilgisayardan anneme hediye arzum çaycı aldım.eve geldim kardeşimde telefonda başka yerden anneme çay makinası aldığını söyledi.benim aldığımı geri götürdüm.hiç itiraz etmediler.başka bi ürün istermisiniz diye sordular yok dedim.hiç uzatmadan anında fatura iptali yapıp paramı iade ettiler.


    farklı şeylerden bahsediyoruz..olmassa sizde bir başlık açın kutusunu bile açmadığınız ürününüzü ilk gün geri aldılar diye vatan bilgsayarı övün.

    vatan bilgisayar umurumda değil.övsemde dövsemde bana bi faydası yok.size bu şekilde davranmalarına şaşırdım.

    bende beklmiyordum gerçekten:(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan76

    arkadaşlar komedi devam ediyor bildiğiniz gibi değil,,MH soru sordum aynen bu şekilde,,ürünün kutusunda az bir yırtık var ve ben sizin dediğiniz kabul ettim ve siz bunu teknik servise vermek üzere kabul ettiniz diyelim dedim.peki telefon fabrika hatalı çıktı ne yapcanız kutu yırtık? ürünü kabul etmicekmisiniz diye sordum ve bomba cevap,,sizden kutuyu talep edicez dedi bana resmen.. dedim ben kutuya para vermedim telefona verdim hanımefendi diyorum,olur mu beyefendi kutuyada para veriyorsunuz dedi..pişkinliğin,dik alası.yazıklar olsun ya.vatan bilgisayırı müşteri memnuyeti gözetir bilirdik.hertürlü yasal haklarımı kullanıcım.3 ay 5 ay farketmez.artık telefondan geçtim.dağ başında değiliz.birilerinin böyle soygunculara meydanv vermemesi lazım.yarından itibaren gazeteye veriyorum bu rezilliği.

    ''peki telefon fabrika hatalı çıktı ne yapcanız kutu yırtık? ürünü kabul etmicekmisiniz diye sordum ve bomba cevap,,sizden kutuyu talep edicez dedi bana resmen..''

    cep telefonlarında ürün iadelerinde kutuyu ve içeriğini eksiksiz istiyorlar doğru.ama kutu biraz yırtık olayını ilk kez duyuyorum.kutuyu isteyende satıcı değil distribütör firma.
    ama ne ilginçtirki ürün değişimlerinde kutuyu istemiyorlar.
    mesela bi arkadaş sony ericsson neo almış.arıza sonucu serviste değişim kararı alıyolar.kırmızı olan telefonu yerine mavi yolluyolar ellerinde kırmızı kalmadığı için ve bu işlemler sırasında kutuyu almadıkları gibi yeni gelen telefonunda kutusu yok.şimdi bu telefonlarda kutularda telefonun rengine göre renklidir.bu arkadaşın kutusu kırmızı ama cihazı mavi.kutunun üzerinde yazan imei no da değişik.hakem heyetine başvurmuş onlarda cihazının değiştiğine dua et demişler.telefonu ilerde satsa sorun çıkacak,sanki başka yerden kutu almışda alan kişiye vermiş gibi olacak,alıcınında midesi bulanacak,cihazın 2.el değeride düşecek.işin içinden çık çıkabilirsen.

    senin iş biraz uzayacak gibi geliyor bana ama sonunda paranı alırsın o ayrı.tabii iyice sinirlerin bozulur o dahada ayrı bir konu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sharpie -- 29 Aralık 2011; 15:17:34 >




  • MESAFELİ SÖZLEŞMELERE DAİR YÖNETMELİK

    MADDE -8


    (2) Teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak değer azalması veya iadenin imkânsızlaşması tüketicinin kusurundan kaynaklanıyorsa satıcıya malın değerini veya değerindeki azalmayı tazmin etmesi gerekir. Malın mutat (olağan) kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalar değer azalması sayılmaz.


    bakın burda kanun,ben yazmadım bunu.telefonu değiştirsinlerde bnm için önemli değil kutu rengi v.s..kutunun ücreti neysede ben karşılarım.ama sen kalkıp benim 1 haftası dolmamış ürünümü ayak oyunları ile şöyle böyle dersen 3 ay daha bekler veririm mahkemeye olay budur.
  • bende onu diyorumya kutunun biraz yırtık olmasını ilk kez duyuyorum diye.
    son mesajınızda farkettim siz para iadeside değil ürün değişimi istiyorsunuz....iyice garipleşti durum.neden değiştirmezlerki heleki mesafeli satış....
    neyse sonucu bekliyoruz bakalım ne olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sharpie -- 29 Aralık 2011; 15:33:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharpie

    bende onu diyorumya kutunun biraz yırtık olmasını ilk kez duyuyorum diye.
    son mesajınızda farkettim siz para iadeside değil ürün değişimi istiyorsunuz....iyice garipleşti durum.neden değiştirmezlerki heleki mesafeli satış....
    neyse sonucu bekliyoruz bakalım ne olacak.

    teşekkür ederim ilginize,beklemedeyim bende.
  • telefona swap yapılmış ne demek bilmiyorum.vatan bilgisayardaki bayan telefonun parçalarının değiştiğiini IMIE nosu dahil değiştiğini söyledi.bunlara board da dahilmiş.yani bu şu demek mi,,kardeşim biz sana fabrika hatalı ayıplı ürün vermişiz.? bende tüketici haklarına başvurarak para iadesi isticem.


     VATAN BİLGİSAYARDAN ÜRÜN ALIRKEN DİKKAT EDİN!!!!(SONUÇLANDI)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 20 Ocak 2012; 15:48:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    telefona swap yapılmış ne demek bilmiyorum.vatan bilgisayardaki bayan telefonun parçalarının değiştiğiini IMIE nosu dahil değiştiğini söyledi.bunlara board da dahilmiş.yani bu şu demek mi,,kardeşim biz sana fabrika hatalı ayıplı ürün vermişiz.? bende tüketici haklarına başvurarak para iadesi isticem.


    sakın kabul etme.tam hatırlamıyorum ama swap telefonların bazıları tek sim kart ve numarada çalışıyor,başka telefon numarasıyla çalışmıyor.
    birde kutu için laf ediyolardı şimdi senin kutuyla telefonun üzerinde yazan imei değişik olacak e haliyle satarken değeri düşecek.
    ben olsam alırken senden diyelim ilerde telefonu ikinci el olarak,kutuyla cihaz imei tutmuyor kıllandım derim.
    para iadeni iste.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sharpie -- 20 Ocak 2012; 16:04:53 >
  • Vatandan sayısız alışveriş yaptım. Hem kendim hem bizim iş yeri için hiç bir problem yaşamadım. Talihsizlik diyelim biz buna.
  • @Ersel Yılgın
    ben buna talihsizlik demiyorum,daha çok bizans ayak oyunları ve 3 kağıtçılık diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 20 Ocak 2012; 21:20:03 >
  • @sharpie

    Ürünü almadım,kabul etmiyorum.para iadesi için tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım.bozuk,ayıplı ürünü vermişler,teknik serviste onaylamış,herşey net ve açık.
    1 hafta kullanmadığım ürünün değişimini yapmayıp bide utanmadan herşeyini değiştirdik buyrun diyorlar..pişkinlikte son nokta diyorum.vatan bilgisayar mı aman aman
    eksik olsun.
  • Kutu kalabilir ürünü değiştirmek istiyorum deyin mağazaya gidip
  • Yarın xperia mini pro alacaktım. Bu başlık ve buradakine benzer sorun ve şikayetleri okuduğum için almayacağım. Piyasada okadar firma varken içime kurt düşüremem. Arkadaşım hakkını sonuna kadar ara. Bu tür pişkinliklere gerçekten çok kızıyorum. Arkadaşlarında dediği gibi tamamen yıldırma politikası hiçbir yasal dayanakları yok. Tüketici mahkemesine versen %99 kazanacaksın.
    Vatan bilgisayarda internet ortamında yaptığı kötü reklamla kalacak.

    Keşke işi yokuşa sürmeselerde bizde güvenerek alışveriş yapsak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    @Ersel Yılgın
    ben buna talihsizlik demiyorum,daha çok bizans ayak oyunları ve 3 kağıtçılık diyorum.



    Yalnız benim anlamadığım bir şey var. Ben telefonu aldıktan hemen sonra telefon bölümünde kutuyu açıp telefonumu test ettiler çalışıp çalışmadığına baktılar bende kontrol ettim. Onlar kendileri açtıkları için kutuyu o an bozuk çıksa istemiyorum diyebilme hakkım var.Siz böyle bir şey yapmadınız mı?
  • Galaxy S2 almaya gittim ürünü aldım kontrolü yapılırken ekran içerden boydan boya çizikti. Bende hemen dedim bunda çizik var sonra ilgili kişi ürünü tek tek üstlerine göstermeye başladı bende hiç peşlerini bırakmadım sanki işi çevirmeye çalışıyomuş gibi sessiz sessiz bişeyler çeviriyorlardı.. Sonra teknik servise vericez dediler orda bi nevrim döndü içimden dedimki tamam bunlar bana burda ayak oyunu yapıcaklar. Ürünü götürdüm birtane genç çocuk sorununuz nedir dedi bende sert bi tavırla "önünde görmüyomusun!" dedim beyfendi prosedürleri yapıyoruz teknik servis için dedi sorunları söyledi satış temsilcisi sonra cihaz teknik servise gönderilcek incelenicek dedi içeri girdi kaçar gibi döndüm satış temsilcisine ne diyo bu dedim? valla abi prosedürleri onlar biliyolar bilmiyorum dedi. Dedim başlarım prosedürünüze o genç çocuk bidaha gelmedi yüzsüz bi kadın geldi direk faturamı istedi verdim tabi bu ara faturayı hep kolluyorum dedim beni uğraştırmayın bunlarla yeni cihazımı verin dedim kadın dediki cihazı teknik servise göndericez onlar gereğini yapıcak dedim ne demek paramla rezilmi olucam bi sizmi akıllsınız boşunamı ürün kontrol ediliyor burda dedim sonra o "yamaşak" satış temsilcisi mırıldanarak cihaz burda kontrolde sorunlu çıktı dedi kabul etmem dedim yeni ürün vericeksiniz bana dedim yada paramı verin. Sonra kadın sanki bilmiyomuş gibi he tamam efendim yeni cihazla değiştirilecek o zaman ayaklarına düştü..Mağaza satışında bile bu kadar çakallığın peşinde insanlar orda bilmeyen yada sakin biri olsa adamı sindirecekler cihaz servislerde sürünecek açılmış cihaz kullanacak alan.. Çok dikkat edilmeli çok.. Dürüst satıcı bulmak zor bu devirde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ersel YILGIN

    quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    @Ersel Yılgın
    ben buna talihsizlik demiyorum,daha çok bizans ayak oyunları ve 3 kağıtçılık diyorum.



    Yalnız benim anlamadığım bir şey var. Ben telefonu aldıktan hemen sonra telefon bölümünde kutuyu açıp telefonumu test ettiler çalışıp çalışmadığına baktılar bende kontrol ettim. Onlar kendileri açtıkları için kutuyu o an bozuk çıksa istemiyorum diyebilme hakkım var.Siz böyle bir şey yapmadınız mı?

    Ürün internet yoluyla alınmış sevgili Ersel. Mağazada alınsa dediğin doğru fakat internet ile alınan cihazı görmeden test etmeden aldığın için 7 gün içinde satış sözleşmesine bağlı olarak iade edilebiliyor cihazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beelzebub_be

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ersel YILGIN

    quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    @Ersel Yılgın
    ben buna talihsizlik demiyorum,daha çok bizans ayak oyunları ve 3 kağıtçılık diyorum.



    Yalnız benim anlamadığım bir şey var. Ben telefonu aldıktan hemen sonra telefon bölümünde kutuyu açıp telefonumu test ettiler çalışıp çalışmadığına baktılar bende kontrol ettim. Onlar kendileri açtıkları için kutuyu o an bozuk çıksa istemiyorum diyebilme hakkım var.Siz böyle bir şey yapmadınız mı?

    Ürün internet yoluyla alınmış sevgili Ersel. Mağazada alınsa dediğin doğru fakat internet ile alınan cihazı görmeden test etmeden aldığın için 7 gün içinde satış sözleşmesine bağlı olarak iade edilebiliyor cihazlar.

    Anladım . sizin düştüğünüz durumda toparlamak biraz daha kolay fakat internetten yapılan alış verişte gerçekten sıkıntı var. Üzüldüm doğrusu.
    Umarım en kısa zamanda sıkıntı çözülür. Çakallara yedirmesin kimse hakkını. Alavere dalavere yapamazlar herkes akıllı olsun.
    Bu mahluklara dişinizi göstermediniz mi sizinle çok iyi oynarlar. En iyisini yapmışsınız valla. Hem ürün alacaksınız 10 dk sonra kontrolde sıkıntılı çıkacak.
    Yerim öyle işi.




  • Saçmalığın daniskası ya kardeşim işin ucunu bırakma.%100 Haklısın,sonuç para iadesiyle sonuçlanacak diye umuyorum.
    @beelzebub_be
    Ya saçmalığa bak tuşuna basmadığın bozuk telefonu elinde sonunda satacaklar pes artık ya.En iyisini yapmışsın kardeşim bunlar müşteriyi iyice eşşek yerine koyuyorlar.

    Bu konu başlığını açan arkadaşa çok çok teşekkür ediyorum.Benim gibi birçok müşteri için,buna benzer durumlarda nasıl davranmamız gerektiğini hususunda çok önemli bilgiler veriyor.
  • yarın xperia neo v siparişi vericektim vazgeçtim yorumlardan sonra bana güvenilir bir internet sitesi söylermisiniz oradan alıyım
  • Kusura bakmayın da kampanya diye hurraa atlıyorsunuz ondan sonra vatan niye böyle yaptı , yüzbin tane şikayet var vatan ın çakallıklarıyla ilgili aynısı teknosa içinde geçerli. Bilinçli tüketici olun az yav, birşey almadan araştırın staış sonrası müşteriye davranış nasıl diye yada 50 tl fazla verin tanıdığınız küçük esnaftan alışveriş yapın böyle sorunlar çıkmasın.
    Misal Xperia Arc la ilgili bir sürü insan kasa çatlıyor demiş daha hala ne yapsam Arc mı alsam diyen insanlar var. Alın o zaman müstehak size
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beelzebub_be

    Galaxy S2 almaya gittim ürünü aldım kontrolü yapılırken ekran içerden boydan boya çizikti. Bende hemen dedim bunda çizik var sonra ilgili kişi ürünü tek tek üstlerine göstermeye başladı bende hiç peşlerini bırakmadım sanki işi çevirmeye çalışıyomuş gibi sessiz sessiz bişeyler çeviriyorlardı.. Sonra teknik servise vericez dediler orda bi nevrim döndü içimden dedimki tamam bunlar bana burda ayak oyunu yapıcaklar. Ürünü götürdüm birtane genç çocuk sorununuz nedir dedi bende sert bi tavırla "önünde görmüyomusun!" dedim beyfendi prosedürleri yapıyoruz teknik servis için dedi sorunları söyledi satış temsilcisi sonra cihaz teknik servise gönderilcek incelenicek dedi içeri girdi kaçar gibi döndüm satış temsilcisine ne diyo bu dedim? valla abi prosedürleri onlar biliyolar bilmiyorum dedi. Dedim başlarım prosedürünüze o genç çocuk bidaha gelmedi yüzsüz bi kadın geldi direk faturamı istedi verdim tabi bu ara faturayı hep kolluyorum dedim beni uğraştırmayın bunlarla yeni cihazımı verin dedim kadın dediki cihazı teknik servise göndericez onlar gereğini yapıcak dedim ne demek paramla rezilmi olucam bi sizmi akıllsınız boşunamı ürün kontrol ediliyor burda dedim sonra o "yamaşak" satış temsilcisi mırıldanarak cihaz burda kontrolde sorunlu çıktı dedi kabul etmem dedim yeni ürün vericeksiniz bana dedim yada paramı verin. Sonra kadın sanki bilmiyomuş gibi he tamam efendim yeni cihazla değiştirilecek o zaman ayaklarına düştü..Mağaza satışında bile bu kadar çakallığın peşinde insanlar orda bilmeyen yada sakin biri olsa adamı sindirecekler cihaz servislerde sürünecek açılmış cihaz kullanacak alan.. Çok dikkat edilmeli çok.. Dürüst satıcı bulmak zor bu devirde.

    söyledikleriniz çok doğru,,benim çaresizliğim bide internet ile almış olduğumdan yüz yüze görüşememem oldu,, telefonda rahatça prosedürden yok bilmem neden bahsediyor,ben şahsen mağazaya gitme şansım yoktu yüz yüze söyleyemezdi zaten yok kutusu yok bilmem neyi diye yediridim ona o kutuyu (olayın ilk aşaması için)..ama telefonda olduğu için adam sanki başbakan ben bu ürünü alamam diyor,yetkili birine aktar diyorum benim yetkili diyor,dalga geçer gibi.mağazada olma şansım olsaydı öyle yağma hasanın böreği yok.ben bi asgari ücret parası vermişim o telefona bu kadar basit değil,para kazanmak bu kadar kolay değil.parasını da geçtim insanı salak yerine konulmak gücüme giden.hem bozuk ürün satıcaksın hemde milletin cebindeki parayı tırtıklamaya çalışacaksın.ayıp gerçekten bilindik yer diye vatan bilgisayardan aldık,güvendik.yanılmışız malesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 21 Ocak 2012; 19:01:54 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.