Şimdi Ara

VATAN BİLGİSAYARDAN ÜRÜN ALIRKEN DİKKAT EDİN!!!!(SONUÇLANDI) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
7.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iStPaLaDiN

    kendinize göre haklısınız ürününüzün hemen değişmesini istemek hakkınızdır.Ancak şunu da unutmamak lazım .herkes kurallara uymalıdır. Kutu yırtık ise gerekli prosedür izlenir.Kutu deyip geçmeyin bu tip durumlarda en önemli rolu kutu ve içeriği oynamaktadır.

    Ayrıca topic başlığınız hiç hoş olmamış karalama kampanyası gibi başlık açmışsınız.Mağduriyetiniz olduğu aşikar sonuçta hiç bir firmanın müşterilerine garezi yoktur.

    bence onların bana göstermiş olduğu muameleden daha hafif bir konu başlığı,insnları uyarıp bilgilenmesi açısından da faydalı.Çözüm üretecek,müşteri memnuniyeti sağlayacakları yerde dalga geçer gibi aynı kişiyle muhatap olmak bu konu başlığından daha kötü bir muameledir.asgari ücretle çalışan biri olarak biriktirdiğiniz para ile ve 6 ay bekleyerek aldığınız ürün ile rezil olmak durumu,bilmem anlatabildim mi?
    çok basittir kutu yırtık,kabul edemeyiz demek.

    MH bana diyemezmiydi ? kutunuz yırtık bir imzalı yazı yollayın eğer ürün kargodan dolayı hasarlı ise sorumluluk sizde ve kargo şirketinde diye?

    ama niyet art niyet olunca çok basittir ürün kutusu yırtık almıyorum demek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan76

    quote:

    Orijinalden alıntı: iStPaLaDiN

    kendinize göre haklısınız ürününüzün hemen değişmesini istemek hakkınızdır.Ancak şunu da unutmamak lazım .herkes kurallara uymalıdır. Kutu yırtık ise gerekli prosedür izlenir.Kutu deyip geçmeyin bu tip durumlarda en önemli rolu kutu ve içeriği oynamaktadır.

    Ayrıca topic başlığınız hiç hoş olmamış karalama kampanyası gibi başlık açmışsınız.Mağduriyetiniz olduğu aşikar sonuçta hiç bir firmanın müşterilerine garezi yoktur.

    bence onların bana göstermiş olduğu muameleden daha hafif bir konu başlığı,insnları uyarıp bilgilenmesi açısından da faydalı.Çözüm üretecek,müşteri memnuniyeti sağlayacakları yerde dalga geçer gibi aynı kişiyle muhatap olmak bu konu başlığından daha kötü bir muameledir.asgari ücretle çalışan biri olarak biriktirdiğiniz para ile ve 6 ay bekleyerek aldığınız ürün ile rezil olmak durumu,bilmem anlatabildim mi?
    çok basittir kutu yırtık,kabul edemeyiz demek.

    MH bana diyemezmiydi ? kutunuz yırtık bir imzalı yazı yollayın eğer ürün kargodan dolayı hasarlı ise sorumluluk sizde ve kargo şirketinde diye?

    ama niyet art niyet olunca çok basittir ürün kutusu yırtık almıyorum demek.

    Bence vatan bilgisayar genel piyasaya bakıldığında en iyi müşteri hizmetlerine sahip firmalardan 1 tanesidir.Bana özelden bilgilerinizi ulaştırabilir misiniz ?




  • Daha önce vatan bilgisayardan defalarca alışveriş yaptım(mağazasından), böyle bir talihsizlik yaşamadım. Hatta düşürmem sonucu çalışmayan 1haftalık taşınabilir belleğimi geriye götürdüğümde dedikleri şey aynı üründen mi istersiniz çek mi olmuştu. Bence firmayı kötülemek yanlış olur ancak başınıza gelen olayı mutlaka takip edip hakkınızı arayın derim.
  • bende vatan bilgisayardan geçen ay telefonumu aldım...
    çok memnun kaldığım için babama da ordan telefon aldım...
    oradaki arkadaşlar ilgilendiler benimle...
    yine olsa yine giderim...
    fakat "erkan 76" arkadaşımızın başına gelen olay hiçde yenilir yutulur bir durum değil...
    bırak asgari ücreti multi milyarder olsan farketmez...
    yapılan tamamiyle yanlıştır...
    bu konuda satın aldığın telefonun ( sony ericsson olarak var sayıyorum ) müşteri hizmetlerini hiç aradın mı?
    onlar ne diyorlar bunun hakkında???
    olacak iş değil bu...
    ortada ayıplı ürün var...
    kutu bahane olamaz...
    bi kere yırtık olabilir...
    bu telefon servise gider orada işin uzmanları inceler...
    ona göre der zaten darbe almış yada arızalı diye...
    bu kadar basit bir şekilde beyefendi kutu yoksa ürün iadesi yada incelemesi yapmıyoruz diyemez...
    bi ikincisi ortada kutu var zaten...
    yırtık ne demek???
    aksesuarları tamsa garanti belgeleri tamsa birde faturası varsa sorun olmaması lazım...
    "sungur13" arkadaşın dediği gibi yoksa çözümü tüketici hakem heyetine başvur...
    onlar mutlaka çözerler bu durumu...




  • %25 indirimden bugün bende vatandan xperia mini pro siparişi verdim. kargocu teslim ettiğinde baktık eksik yok onayladık sonra açtık telefonu baktık ölü piksel değişim yapabiliyor muyuz ? internet sitesinden sipariş verdim ben. yoksa kargou beklerken telefonu da mı çalıştırmak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: niger21

    %25 indirimden bugün bende vatandan xperia mini pro siparişi verdim. kargocu teslim ettiğinde baktık eksik yok onayladık sonra açtık telefonu baktık ölü piksel değişim yapabiliyor muyuz ? internet sitesinden sipariş verdim ben. yoksa kargou beklerken telefonu da mı çalıştırmak lazım

    Ölü pixel gibi bir sorunu 1 hafta içerisinde istediğin zaman gönderip değişim yada iade isteyebilirsin. Ancak cihazda ekran çizilmesi, fiziksel bir dış görünüm kusuru olursa ve sende kargocudan sonra bunu farkedersen malesef iş zora biniyor.

    Benim durumundasın sende anlaşılan, ben siparişimi kargo şubesine gidip önlerinde kontrol edip öyle imza atacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the show must go on

    vatan ben ürünün kutusunu parçaladigim halde degişim yapmişlardi hemde hiç ikilemediler dogrusu şaşırdım şuan belki elemandanda kaynaklanabilir başka bı müşteri yetkilisiylende bi irtibata geçin hocam belki yarari dokunabilir .

    bakın buyrun işte,,benim suçum neydi? dostum seni tenzi ederim bu örneği vermen iyi oldu ayrıca teşekkür ederim size, yani ürünü başka şehirden almam yada birebir kutuyu getirememem mi? telefonda ne kadar kolay bu işler.bu ikilem neden peki?
  • aynısı banada oldu dartyden almıştım bırakın haftayı ertesi gün geri götürdüm 24 saat bile dolmadan benim tüketici olarak 7 gün içinde hakkım var geri vermeye ama almadılar.Cep telefonlarında geçerli değil dediler.Çünkü cep telefonuna sim kart takıldığı anda telefonun biyerine işliyormuş geri alamazlarmış.Bende adamı çok iyi kandırıyorsunuz falan dedim hakem heyetine başvurcam dedim peki dediler bende başvurdum bekliyorum cevabı.Sende gidiyorsun kaymakamlığa bana arizi ürün satıldı diyorsun açıyorsun davanı kanıtlayabilirsen rahat kazanırsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi netten^ -- 23 Aralık 2011; 19:46:11 >
  • Eğer cihaza hat takmadıysanız kendiniz gidip müşteri hizmetleriyle yüz yüze görüşün ürünün ayıplı olduğunu ve hat takılmadığını söyleyin değişirler. Başıma geldi çok rahat değiştirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarkEnergy

    Eğer cihaza hat takmadıysanız kendiniz gidip müşteri hizmetleriyle yüz yüze görüşün ürünün ayıplı olduğunu ve hat takılmadığını söyleyin değişirler. Başıma geldi çok rahat değiştirdim.

    06 Mart 2011 Tarihli Resmi Gazete
    Sayı: 27866

    Sanayi ve Ticaret Bakanlığından:

    MESAFELİ SÖZLEŞMELERE DAİR YÖNETMELİK

    MADDE -8


    (2) Teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak değer azalması veya iadenin imkânsızlaşması tüketicinin kusurundan kaynaklanıyorsa satıcıya malın değerini veya değerindeki azalmayı tazmin etmesi gerekir. Malın mutat (olağan) kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalar değer azalması sayılmaz.



    arkadaşlar bu hüküm sizce herşeyi anlatmıyor mu? BEN KUTUNUN PARASINI ÖDEMEYE RAZIYIM AMA VATAN MH NE YAZIKKİ ART NİYETLİ DAVRANMIŞTIR.ÜRÜNÜMÜ KABUL ETMEMİŞ ÇÖZÜM ÜRETMEMİŞ,İŞİN KOLAYINA KAÇMIŞTIR.KUTUSUNDAKİ UFAK BİR YIRTIK NEDENİYLE.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 23 Aralık 2011; 21:06:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan76

    quote:

    Orijinalden alıntı: the show must go on

    vatan ben ürünün kutusunu parçaladigim halde degişim yapmişlardi hemde hiç ikilemediler dogrusu şaşırdım şuan belki elemandanda kaynaklanabilir başka bı müşteri yetkilisiylende bi irtibata geçin hocam belki yarari dokunabilir .

    bakın buyrun işte,,benim suçum neydi? dostum seni tenzi ederim bu örneği vermen iyi oldu ayrıca teşekkür ederim size, yani ürünü başka şehirden almam yada birebir kutuyu getirememem mi? telefonda ne kadar kolay bu işler.bu ikilem neden peki?

    müşteri temsilcisiyle degilde daha üst düzey yetkililerle görüşmenizi tavsiye ederim eger yardimımız dokunacaksa pm den ulaşabilirsiniz bana bende degişim faturasi hala duruyor gösterebiliriz bi yardımı dokunur belkide

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Müşteri memnuniyeti artık kimsenin umrunda değil anladığım kadarıyla. Bence hakkınızı sonuna kadar arayın, canları yansın ki ibret alsınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the show must go on


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkan76

    quote:

    Orijinalden alıntı: the show must go on

    vatan ben ürünün kutusunu parçaladigim halde degişim yapmişlardi hemde hiç ikilemediler dogrusu şaşırdım şuan belki elemandanda kaynaklanabilir başka bı müşteri yetkilisiylende bi irtibata geçin hocam belki yarari dokunabilir .

    bakın buyrun işte,,benim suçum neydi? dostum seni tenzi ederim bu örneği vermen iyi oldu ayrıca teşekkür ederim size, yani ürünü başka şehirden almam yada birebir kutuyu getirememem mi? telefonda ne kadar kolay bu işler.bu ikilem neden peki?

    müşteri temsilcisiyle degilde daha üst düzey yetkililerle görüşmenizi tavsiye ederim eger yardimımız dokunacaksa pm den ulaşabilirsiniz bana bende degişim faturasi hala duruyor gösterebiliriz bi yardımı dokunur belkide

    Teşekkür ederim ilginize,,ürünüm henüz elime ulaşmadı bugun,yarın elimde olur bakalım ne halde gelicek çok merak ediyorum.ürün elime geçsin yardımınızı isteyebilirim.örnek teşkil etmesi açısından.
    daha önceki mesajlarımda da söyledim,MH tarafından üst düzey yetkili görüşme talebim herseferinde aynı kişiye kargo bölümü sorumlusuna yönlendirildim,hatta ilk seferde sesini tanıyamadım durumu anlatırken adam beyefendi azöncede benle görüştünüz size durumu izah ettim demez mi,çileden çıktım.güya genel müdürlüğü aradık.




  • Son durum nedir acaba? Benim gibi ne olduğunu merak eden arkadaşları bilgilendirirseniz sevinirim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kozmak

    Son durum nedir acaba? Benim gibi ne olduğunu merak eden arkadaşları bilgilendirirseniz sevinirim :)

    ürün kargo ile bana ulaştı,kutuyu ve tüm üçeriğini bulundğum yerdeki vatan bilgisayara teslim ettim,ürün değişimi istedim.cevap bekliyorum.bulunduğum yerdeki hanımefendi gayet kibar yaklaştı.ürünü şimdilik onlara teslim ettim.beklemediyim şuan.kaç güne cevap gelir bilmiyorum.cevap geldiğinde sonucu burada paylaşacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 26 Aralık 2011; 20:33:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan76

    quote:

    Orijinalden alıntı: kozmak

    Son durum nedir acaba? Benim gibi ne olduğunu merak eden arkadaşları bilgilendirirseniz sevinirim :)

    ürün kargo ile bana ulaştı,kutuyu ve tüm üçeriğini bulundğum yerdeki vatan bilgisayara teslim ettim,ürün değişimi istedim.cevap bekliyorum.bulunduğum yerdeki hanımefendi gayet kibar yaklaştı.ürünü şimdilik onlara teslim ettim.beklemediyim şuan.kaç güne cevap gelir bilmiyorum.cevap geldiğinde sonucu burada paylaşacağım.


    Anladım hocam umarım mücadeleniz ürün değişimi ile sonuçlanır, kimse mağdur olmaz.
  • @kozmak

    teşekkür ederim ilginize,umarım dediğiniz gibi olur kimse mağdur olmaz.
  • dün vatan bilgisayardan anneme hediye arzum çaycı aldım.eve geldim kardeşimde telefonda başka yerden anneme çay makinası aldığını söyledi.benim aldığımı geri götürdüm.hiç itiraz etmediler.başka bi ürün istermisiniz diye sordular yok dedim.hiç uzatmadan anında fatura iptali yapıp paramı iade ettiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sharpie -- 29 Aralık 2011; 14:36:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharpie

    dün vatan bilgisayardan anneme hediye arzum çaycı aldım.eve geldim kardeşimde telefonda başka yerden anneme çay makinası aldığını söyledi.benim aldığımı geri götürdüm.hiç itiraz etmediler.başka bi ürün istermisiniz diye sordular yok dedim.hiç uzatmadan anında fatura iptali yapıp paramı iade ettiler.


    farklı şeylerden bahsediyoruz..olmassa sizde bir başlık açın kutusunu bile açmadığınız ürününüzü ilk gün geri aldılar diye vatan bilgsayarı övün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan76

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharpie

    dün vatan bilgisayardan anneme hediye arzum çaycı aldım.eve geldim kardeşimde telefonda başka yerden anneme çay makinası aldığını söyledi.benim aldığımı geri götürdüm.hiç itiraz etmediler.başka bi ürün istermisiniz diye sordular yok dedim.hiç uzatmadan anında fatura iptali yapıp paramı iade ettiler.


    farklı şeylerden bahsediyoruz..olmassa sizde bir başlık açın kutusunu bile açmadığınız ürününüzü ilk gün geri aldılar diye vatan bilgsayarı övün.

    vatan bilgisayar umurumda değil.övsemde dövsemde bana bi faydası yok.size bu şekilde davranmalarına şaşırdım.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.