![]() ![]() ![]() Yukarıda görmüş olduğunuz televizyon PHILIPS 65PUS8909 modeli bu televizyonu Vatan Computer internet sitesi üzerinden 10.05.2025 günü satın aldım. Servis tarafından kurulumu 12.05.2025 yapıldı.TV akşam ışıklar kapalıyken siyah ekranlarda bu şekilde resimlerde görüldüğü gibi 8-10 tane ışık sızması ve bulutlanmalar mevcut. Vatan Computer ile iade için görüştüğümde kendilerine 6502 Sayılı Tüketicinin Korunmasına dair Kanunun 8. Madde 2. Fıkrasına göre ayıplı mal olduğu için iade etmek ve sözleşmeden dönme hakkımı kullanmak istediğimde benden servis raporu istiyor. Aynı model televizyonu kullanan arkadaşımın televizyonda hiç bir sıkıntı olmadığını da belirttim. ancak hiç bir şekilde yardımcı olmuyorlar. Kendilerini zaten tüketici hakem heyetine verdim. Başvuru ve Arkadaşıma ait aynı marka ve model tv alttaki görselde mevcuttur. ![]()
![]() VATAN COMPUTER dan alışveriş yaparken yaşadıklarımı dikkate almanızı öneririm. |
Vatan Bilgisayardan Televizyon almadan yaşadıklarımı mutlaka okuyun.



-
-
Servisi çağırın tutanağı tutturun iade işlemini başlatacaklardır. Aynısı panasonic de başıma geldi. Adamlar açtılar kurdular ayıplı çıktı bi tutanak değiştirdiler sonra firma media markt dı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam servisi aradım adamlar PHILIPS Merkez ne derse biz ona göre işlem yaparız diyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NinjaERDO -- 26 Mayıs 2025; 16:4:38 > -
Öncelikle çok geçmiş olsun. Vatan Bilgisayar değiştirmem dememiş eğer sorun varsa bize servis raporu verin değiştirelim diye dönüş yapmış. Bence sizin servise baskı kurup cihazın sorunlu olduğuna dair belge almanız gerekiyor. Direkt servis için bir şikayet kaydı oluşturun ve sosyal medyada paylaşın derim ben.
-
Yalnız bir şey söylemek istiyorum, cihaz değişse bile yeni gelecek olan da benzer görüntü sunacaktır muhtemelen, edge led olduğu için çok fazla fark beklememek lazım gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vatanlık bir şey yok ki. İşiniz servis raporuyla
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vatanın suçu yok burada. Üretici firma vatana ne derse onu yaparlar acil servis çağırıp rapor tutturun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: NinjaERDOHocam servisi aradım adamlar PHILIPS Merkez ne derse biz ona göre işlem yaparız diyorlar.
siz servisi davet edin, gelen ekibin gönlünü biraz hoş tutun ve ricada bulunun
örneği gösterin, bir rapor hazırlasın , vatandan ister iade ister değişim talep edin.
bırakın vatan ı, babamızın dükkanı olsa yine rapor olmadan iade işlemi değişim vs yapmazlar.
sakin olun lütfen, bu sorunu böyle çözemezseniz yine konuşalım, yol gösterelim size.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X