Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar İade Süresi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
3.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhabalar

    Beyler vatan bilgisayarın iade süresinin kaç gün olduğunu bilen var mı ? Bileniniz varsa gerçekten çok makbule geçer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sly_Owl -- 10 Mart 2014; 22:03:06 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sly_Owl

    Herkese Merhabalar

    Beyler vatan bilgisayarın iade süresinin kaç gün olduğunu bilen var mı ? Bileniniz varsa gerçekten çok makbule geçer.



    Müşteri memnuniyetinden iade ve değişim işlemleri

    Vatan Bilgisayar’dan satın almış olduğunuz ürünleri 15 gün boyunca herhangi bir neden göstermeksizin aşağıda yer alan bilgiler doğrultusunda değiştirebilirsiniz:
    • Değiştirmek istediğiniz ürünün satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda kullanılmamış olması gerekmektedir. Ürünün kutusunu açtıysanız; kutuya, ürüne ve aksesuarlara zarar vermeden, hatasız ve eksiksiz olarak getirilmesi ve ürünün kullanılmamış olması durumunda değişim işlemleriniz başlatılabilecektir.
    • Ürünle birlikte verilen tüm hediyelerin de kusursuz ve eksiksiz olarak teslim edilmesi zorunludur.
    • Satış faturasının aslı olmadan değişim işlemi yapılamaz.
    • Faturanızı firma adına kestirdiyseniz ürünü değiştirmek için iade faturası getirmeyi veya göndermeyi unutmayınız, aksi durumlarda değişim işlemi başlatılamayacaktır.

    Yukarıdaki koşulların sağlanması durumunda:

    • Aynı gün içerisinde değişim işlemleriniz sonuçlandırılacaktır.
    • Ödediğiniz bedel ileriki alış verişlerinizde kullanabileceğiniz şekilde alışveriş kuponu olarak tarafınıza verilecektir.




  • Hocam peki 15 günü geçenler ?
  • beklemeye devam edecekler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghost recon advanced

    beklemeye devam edecekler

    gayet açıklayıcı
  • Ya bırak vatan bilgisayarın allah belasını versin. Bi servise gönderdik 20gündür oyalıyorlar. Ben istediğim oyunları oynıyana kadar pc eskiyecek. Hayır bu kadar bekleyecek olsaydım sistemi şimdi toplardım aynı fiyata daha iyi bir şey çıkarırdım. Vatan pc nin müşteri hizmetleri hiç iyi değil kesinlikle vatandan pc toplamayın.
  • Sly_Owl kullanıcısına yanıt
    İnternet üzerinden alımların dışında 15 günde iade edebilirsiniz ürünü fakat size ödediğiniz parayı nakit olarak vermezler, alışveriş kuponu olarak verirler.

    İnternetten alınan ürünlerde ise 7 gün iade süresi, geriye nakit ödeme ile.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • deniycez hocam şansımızı 15 gün geçti ama :) yarın gidelim bi bakalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sly_Owl

    Herkese Merhabalar

    Beyler vatan bilgisayarın iade süresinin kaç gün olduğunu bilen var mı ? Bileniniz varsa gerçekten çok makbule geçer.




    http://forum.donanimhaber.com/m_87852511/f_//tm.htm

    seni böyle alalım




  • 15 gün geçtiyse , ve üründen memnun değilsen , tedarikçi firmanın insafına kalıyorsun. Yani Asus'a diyorsun ki: bu üründen memnun kalmadım, o da hay hay değiştirelim diyor kısaca. Bunu da genelde mağzalarda veya direkt firmalarla irtibata geçerek yapabiliyorsunuz. Üründe teknik bir sorun yoksa herhangi bir deforme eskime v.s. alma ihtimalleri yüksek.

    medal1 @
    aynı sorun bende var şu an 08.02.2014 de verdiğim tablet hala servisteymiş . 20 iş günü geçtiği için tüketici haklarına başvurabiliyorsunuz. Firmadan ister paranızı alıyorsunuz isterseniz yeni ürün , ya da ödediğiniz tutarı ,o firmanın diğer ürünlerine indirim olarak sayıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BORUBEY06

    15 gün geçtiyse , ve üründen memnun değilsen , tedarikçi firmanın insafına kalıyorsun. Yani Asus'a diyorsun ki: bu üründen memnun kalmadım, o da hay hay değiştirelim diyor kısaca. Bunu da genelde mağzalarda veya direkt firmalarla irtibata geçerek yapabiliyorsunuz. Üründe teknik bir sorun yoksa herhangi bir deforme eskime v.s. alma ihtimalleri yüksek.

    medal1 @
    aynı sorun bende var şu an 08.02.2014 de verdiğim tablet hala servisteymiş . 20 iş günü geçtiği için tüketici haklarına başvurabiliyorsunuz. Firmadan ister paranızı alıyorsunuz isterseniz yeni ürün , ya da ödediğiniz tutarı ,o firmanın diğer ürünlerine indirim olarak sayıyorlar.

    Hocam bi de sorun çözüldü deyip 11 iş günü geçtikten sonra geri yolladılar. Baktık sorun çözülmemiş tekrar götürdüler. Şimdi 7 iş günü daha kaldı toplam 18 iş günü. 2 iş günü sonra iade isteyebilirmiyim yoksa tekrar gitti diye süre sıfırlandı mı? Eğer süre sıfırlandıysa böle saçmalık olamaz her seferinde bişiyler yaptık diye geri göndersinler o zaman sonsuza kadar serviste kalır Haksız mıyım? Bu durum nasıl oluyor peki bu konuda da bilgilendirir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medal1

    quote:

    Orijinalden alıntı: BORUBEY06

    15 gün geçtiyse , ve üründen memnun değilsen , tedarikçi firmanın insafına kalıyorsun. Yani Asus'a diyorsun ki: bu üründen memnun kalmadım, o da hay hay değiştirelim diyor kısaca. Bunu da genelde mağzalarda veya direkt firmalarla irtibata geçerek yapabiliyorsunuz. Üründe teknik bir sorun yoksa herhangi bir deforme eskime v.s. alma ihtimalleri yüksek.

    medal1 @
    aynı sorun bende var şu an 08.02.2014 de verdiğim tablet hala servisteymiş . 20 iş günü geçtiği için tüketici haklarına başvurabiliyorsunuz. Firmadan ister paranızı alıyorsunuz isterseniz yeni ürün , ya da ödediğiniz tutarı ,o firmanın diğer ürünlerine indirim olarak sayıyorlar.

    Hocam bi de sorun çözüldü deyip 11 iş günü geçtikten sonra geri yolladılar. Baktık sorun çözülmemiş tekrar götürdüler. Şimdi 7 iş günü daha kaldı toplam 18 iş günü. 2 iş günü sonra iade isteyebilirmiyim yoksa tekrar gitti diye süre sıfırlandı mı? Eğer süre sıfırlandıysa böle saçmalık olamaz her seferinde bişiyler yaptık diye geri göndersinler o zaman sonsuza kadar serviste kalır Haksız mıyım? Bu durum nasıl oluyor peki bu konuda da bilgilendirir misiniz?

    11 gün sonra gönderdiklerinde herhangi bir form imzaladınız mı o önemli? Eğer geldiği gibi evraksız gittiyse süreç devam eder. Arada teslim aldım, imza falan olduysa sayaç sıfırlanır. O yüzden teknik servisten alırken hiçbir şeye imza atmadan cihazın heryerini kontrol etmelisiniz. Ha imzaladınız aldınız ve sorun devam ediyor dediniz geri verdiniz. Aynı arıza 2 kez daha tekrar ederse , para iadesi ya da değişim hakkınız doğuyor. Ama siz derseniz 11 gün gitti geldi bir daha gitti kaldı 15 gün sonra yine gönderdiler olmadı, o zaman da tüketici haklarına başvurup , ürün olması gerektiği gibi alındığından bu yana faydalı bir şekilde kullanılamadığından para iadesini ya da değişimini istiyorumda diyebilirsiniz.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.