Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar Garanti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
3.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık bir ay önce Vatan Bilgisayar'dan internet üzerinden bir monitör sipariş ettim. Bugün monitörün dokunmatik tuşlarından bir kaçı çalışmamaya başladı o yüzden garantiye göndermek istiyorum. İstanbul'da oturduğum halde verdiğim sipariş bana Diyarbakır şubesinden geldi. Vatan bilgisayarın internet üzerinden verilen siparişlerinde garanti süreci tam olarak nasıl işliyor? Monitörü bana gönderen Diyarbakır şubesine mi kargolamak zorundayım yoksa İstanbul'da herhangi bir Vatan şubesine götürüp monitörü teslim edebilir miyim? Şimdiden teşekkürler.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Vatan Bilgisayar'da Garanti Bilgileri

    Vatan Bilgisayar, müşterilerine satın aldıkları ürünler için kapsamlı garanti seçenekleri sunmaktadır. Garanti süresi ve koşulları, ürünün türüne göre değişiklik gösterir.

    Ürününüzün garanti süresini sorgulamak için Vatan Bilgisayar'ın resmi web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Ana sayfada yer alan "Vatan Garanti Sorgulama" sekmesine tıklayarak, ürününüzün seri numarasını veya fatura numaranızı girmeniz yeterlidir.

    Vatan Bilgisayar garanti kapsamında olan bir ürününüz arızalanırsa, garanti süresi dolmadan yetkili bir Vatan Bilgisayar servisine gönderebilirsiniz. Ürünü göndermeden önce arızayı müşteri hizmetlerine bildirmeniz ve bir servis kaydı oluşturmanız gerekir.

    Garantiye gönderilen ürünler, teknik serviste incelenir ve arızanın garanti kapsamında olup olmadığı belirlenir. Garanti kapsamında olmayan arızalar için müşterilere onarım ücreti teklif edilebilir.

    Vatan Bilgisayar garanti süresi, ürünün fatura tarihinden itibaren başlar. Garanti süresi, ürünün türüne göre değişkenlik gösterir. Örneğin, bilgisayarlar ve dizüstü bilgisayarlar için garanti süresi genellikle 2 yıldır.

    Ürününüzün garanti süresini ve koşullarını detaylı bir şekilde öğrenmek için Vatan Bilgisayar'ın resmi web sitesini ziyaret edebilir veya müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarkTranqlty

    Yaklaşık bir ay önce Vatan Bilgisayar'dan internet üzerinden bir monitör sipariş ettim. Bugün monitörün dokunmatik tuşlarından bir kaçı çalışmamaya başladı o yüzden garantiye göndermek istiyorum. İstanbul'da oturduğum halde verdiğim sipariş bana Diyarbakır şubesinden geldi. Vatan bilgisayarın internet üzerinden verilen siparişlerinde garanti süreci tam olarak nasıl işliyor? Monitörü bana gönderen Diyarbakır şubesine mi kargolamak zorundayım yoksa İstanbul'da herhangi bir Vatan şubesine götürüp monitörü teslim edebilir miyim? Şimdiden teşekkürler.

    Bildiğim kadarıyla garanti belgesiyle ve fişiyle birlikte herhangi bir vatan bayisine götürebilirsin.
  • Herhangi bir vatan şubesine götürmen yeterli. Onlar da servise yollar. Servis de büyük ihtimal İstanbul'da vardır..
  • Cevaplar için çok teşekkürler arkadaşlar.
  • ben geçen sene vatan mağazasından kulaküstü kulaklık aldım peşin, fatura var ama garanti belgesi verildiğini hatırlamıyorum:s bana garanti belgesi verilmeme gibi bir durum olabilirmi yada sadece faturayla ürünü garantiye nasıl yollarım kulaklıkta sorun varda!(Garanti süresi 2 yıl daha 1 yıl oldu)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technology41

    ben geçen sene vatan mağazasından kulaküstü kulaklık aldım peşin, fatura var ama garanti belgesi verildiğini hatırlamıyorum:s bana garanti belgesi verilmeme gibi bir durum olabilirmi yada sadece faturayla ürünü garantiye nasıl yollarım kulaklıkta sorun varda!(Garanti süresi 2 yıl daha 1 yıl oldu)

    kulaklığın kutusunun ıcerısıne bak bu arada yanlış hatırlamıyorsam vatan sadece fatura ılede garantı ışlemi başlatıyordu glbha ama tam olarak emın değilim vatan bılgısayarı arayarak detaylı olarak öğrenebılrısın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BelRosso

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technology41

    ben geçen sene vatan mağazasından kulaküstü kulaklık aldım peşin, fatura var ama garanti belgesi verildiğini hatırlamıyorum:s bana garanti belgesi verilmeme gibi bir durum olabilirmi yada sadece faturayla ürünü garantiye nasıl yollarım kulaklıkta sorun varda!(Garanti süresi 2 yıl daha 1 yıl oldu)

    kulaklığın kutusunun ıcerısıne bak bu arada yanlış hatırlamıyorsam vatan sadece fatura ılede garantı ışlemi başlatıyordu glbha ama tam olarak emın değilim vatan bılgısayarı arayarak detaylı olarak öğrenebılrısın

    biz arkadaşlarla almıştık kutusunda birşey göremedik attık çöpe:S Sonuçta fatura var aldığıma dair yada alınma tarihi herşey orada mevcut.Cevabınız için teşekkürler




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.